JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240905/0048704201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> na dostawę ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości i innych dla SPZOZ w Sanoku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SANOKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370444345</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 800-lecia 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sanok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134656290</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.pub@zozsanok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zozsanok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> na dostawę ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości i innych dla SPZOZ w Sanoku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-51195262-c494-45c7-9c7e-d1073a5d055b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00487042</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00017765/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.16 Ręczniki listkowe, papier, środki czyszczące i czystości oraz akcesoria do sprzątania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51195262-c494-45c7-9c7e-d1073a5d055b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi wyjaśnień treści oferty i rażąco niskiej ceny.<br/>adres e-mail: zam.pub@zozsanok.pl( nie dotyczy składania ofert)<br/>natomiast do elektronicznego składania ofert służy strona internetowa https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie interne-towej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452)<br/>oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy e-zamówienia wynosi 150 Mb Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi wyjaśnień treści oferty i rażąco niskiej ceny.<br/>adres e-mail: zam.pub@zozsanok.pl( nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia oOchronie Danych (RODO)<br/>informujemy, że:1) administratorem Państwa danych osobowych jest<br/>Samodzielnego Publicznego Zespół Opieki Zdrowotnej w Sanoku, adres: ul. 800-lecia 26, 38-500Sanok2) administrator wyznaczył<br/>Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@zozsanok.pl;3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe<br/>napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4)<br/>dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom,na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z<br/>którymi administrator zawarł umowę w związku<br/>zrealizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą<br/>oprogramowania,zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych mogą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Odbiorcami<br/>danych będą również<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp;5)administrator nie zamierza<br/>przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej;6)mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie<br/>administratora.Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:1) Państwa dane<br/>osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku za-mówień realizowanych w ramach projektów<br/>(np.współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres<br/>wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich<br/>sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;3) podanie danych<br/>osobowych jest dobrowolne, jednakże<br/>niezbędne do realizacji ww.celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp;4) administrator nie podejmuje decyzji w<br/>sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPZOZ/TP/21/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 464138,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa sukcesywna środków czystości w 25 pozycjach asortymentowych<br/>Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 77530,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24955000-3 - Chemiczne preparaty toaletowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Pakiet NR 1,2,4,5,6,7<br/>LP. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM<br/>1.	Oferowana cena 60 %<br/>2.	Jakość- Ocena użytkowa 40 %<br/> R a z e m: <br/> 100 %<br/><br/>Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów :<br/>a) cena: Cena musi być określona w złotych polskich. W cenę ofert muszą być wliczone wszystkie koszty związane z realizacją umowy, jakie ma pokryć Zamawiający pod rygorem niemożności domagania się ich od Zamawiającego.<br/>Oferta proponująca cenę najniższą otrzyma maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.<br/>Cena będzie podliczana według następującego wzoru:<br/>P= Cena najniższa x kryterium<br/> Cena badana<br/><br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 60 punktów<br/><br/>b) jakość- Ocena użytkowa: Kryterium to będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji Przetargowej na podstawie testowania przedmiotowego sprzętu / komisja ocenia w skali od 1do 100 biorąc pod uwagę właściwości estetyczne i funkcjonalne oraz potrzeby użytkowników takie jak min : <br/><br/>Pakiet nr 1<br/>poz. nr 3, 16,21,24,25 – jakość, wydajność, konsystencja, skuteczność, działanie<br/>poz. nr 4 – rozpuszczalność tłuszczu, konsystencję, gęstość, jakość,<br/>poz. nr 9– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 10– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 11– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 13– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 14– odporność na rozerwanie, skuteczność czyszczenia<br/>poz. nr 16- działanie na B, TBC,F,V w czasie 15 min.<br/>poz. nr 17– szybkość i skuteczność udrażniania<br/>poz. nr 23- zmiękczanie wody, odkładanie kamienia<br/><br/>pakiet nr 2- poz. 1-6 - jakość wykonania, odporność na rozerwanie / przetarcie, jakość użytych materiałów<br/>pakiet nr 4 – grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, pylenie, chłonność, zapach<br/>pakiet nr 5- poz. 1 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> poz. 2 – jakość wykonania, ergonomia, łatwość użytkowania<br/>pakiet nr 6- poz. 1,2 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> <br/>pakiet nr 7 – poz. 1-6- ocena właściwości preparatów opisana w zał. nr 2 do SWZ<br/> poz. 7-13- jakość materiału, wykończenia brzegów, grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie,<br/><br/><br/>Bardzo niska ocena użytkowa – 20 pkt.<br/>Niska ocena użytkowa – 40 pkt.<br/>Średnia ocena użytkowa – 60 pkt.<br/>Wysoka ocena użytkowa – 80 pkt.<br/>Bardzo wysoka ocena użytkowa - 100 pkt.<br/><br/>Ocena ostateczna kryterium jest obliczana wg. wzoru :<br/><br/>	WARTOŚĆ PUNKTOWA = W x Tn/Tmax<br/>W - waga kryterium<br/>Tmax - maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>Tn - liczba punktów przyznanych oferentowi<br/><br/>Tn – suma punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji / liczbę oceniających członków komisji<br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 40 punktów<br/><br/>Próbki należy dostarczy nieodpłatnie, bezzwrotnie celem przetestowania i określenia oceny użytkowej – próbki należy dostarczyć do terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych SPZOZ Sanok. Próbki należy oznaczyć w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, jak również zaoferowanego dla danego pakietu, pozycji wyrobu i jego producenta. W przypadku wyrobów sterylnych jednorazowego użytku próbki należy przedłożyć w oryginalnych opakowaniach gwarantujących właściwości sterylne wyrobu.<br/><br/>Należy dostarczyć następujące próbki :<br/><br/>pakiet nr 1 - dla pozycji 3,4,9,10,11,13,14,16,17,21,23,24,25– 1 szt..<br/>pakiet nr 2 - dla pozycji 1-6– 1 szt.<br/>pakiet nr 4 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 5 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 6 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 7 - dla pozycji 1-6 – po min. 1litr<br/> dla pozycji 7-13 – po 1 szt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość- Ocena użytkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zakup o charakterze sukcesywnym akcesoriów do sprzątania w 8 pozycjach asortymentowych<br/>Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 37720 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Pakiet NR 1,2,4,5,6,7<br/>LP. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM<br/>1.	Oferowana cena 60 %<br/>2.	Jakość- Ocena użytkowa 40 %<br/> R a z e m: <br/> 100 %<br/><br/>Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów :<br/>a) cena: Cena musi być określona w złotych polskich. W cenę ofert muszą być wliczone wszystkie koszty związane z realizacją umowy, jakie ma pokryć Zamawiający pod rygorem niemożności domagania się ich od Zamawiającego.<br/>Oferta proponująca cenę najniższą otrzyma maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.<br/>Cena będzie podliczana według następującego wzoru:<br/>P= Cena najniższa x kryterium<br/> Cena badana<br/><br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 60 punktów<br/><br/>b) jakość- Ocena użytkowa: Kryterium to będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji Przetargowej na podstawie testowania przedmiotowego sprzętu / komisja ocenia w skali od 1do 100 biorąc pod uwagę właściwości estetyczne i funkcjonalne oraz potrzeby użytkowników takie jak min : <br/><br/>Pakiet nr 1<br/>poz. nr 3, 16,21,24,25 – jakość, wydajność, konsystencja, skuteczność, działanie<br/>poz. nr 4 – rozpuszczalność tłuszczu, konsystencję, gęstość, jakość,<br/>poz. nr 9– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 10– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 11– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 13– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 14– odporność na rozerwanie, skuteczność czyszczenia<br/>poz. nr 16- działanie na B, TBC,F,V w czasie 15 min.<br/>poz. nr 17– szybkość i skuteczność udrażniania<br/>poz. nr 23- zmiękczanie wody, odkładanie kamienia<br/><br/>pakiet nr 2- poz. 1-6 - jakość wykonania, odporność na rozerwanie / przetarcie, jakość użytych materiałów<br/>pakiet nr 4 – grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, pylenie, chłonność, zapach<br/>pakiet nr 5- poz. 1 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> poz. 2 – jakość wykonania, ergonomia, łatwość użytkowania<br/>pakiet nr 6- poz. 1,2 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> <br/>pakiet nr 7 – poz. 1-6- ocena właściwości preparatów opisana w zał. nr 2 do SWZ<br/> poz. 7-13- jakość materiału, wykończenia brzegów, grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie,<br/><br/><br/>Bardzo niska ocena użytkowa – 20 pkt.<br/>Niska ocena użytkowa – 40 pkt.<br/>Średnia ocena użytkowa – 60 pkt.<br/>Wysoka ocena użytkowa – 80 pkt.<br/>Bardzo wysoka ocena użytkowa - 100 pkt.<br/><br/>Ocena ostateczna kryterium jest obliczana wg. wzoru :<br/><br/>	WARTOŚĆ PUNKTOWA = W x Tn/Tmax<br/>W - waga kryterium<br/>Tmax - maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>Tn - liczba punktów przyznanych oferentowi<br/><br/>Tn – suma punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji / liczbę oceniających członków komisji<br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 40 punktów<br/><br/>Próbki należy dostarczy nieodpłatnie, bezzwrotnie celem przetestowania i określenia oceny użytkowej – próbki należy dostarczyć do terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych SPZOZ Sanok. Próbki należy oznaczyć w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, jak również zaoferowanego dla danego pakietu, pozycji wyrobu i jego producenta. W przypadku wyrobów sterylnych jednorazowego użytku próbki należy przedłożyć w oryginalnych opakowaniach gwarantujących właściwości sterylne wyrobu.<br/><br/>Należy dostarczyć następujące próbki :<br/><br/>pakiet nr 1 - dla pozycji 3,4,9,10,11,13,14,16,17,21,23,24,25– 1 szt..<br/>pakiet nr 2 - dla pozycji 1-6– 1 szt.<br/>pakiet nr 4 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 5 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 6 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 7 - dla pozycji 1-6 – po min. 1litr<br/> dla pozycji 7-13 – po 1 szt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość- Ocena użytkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zakup o charakterze sukcesywnym płynów do mycia, płukania i nabłyszczania do zmywarek gastronomicznych w 2 pozycjach asortymentowych<br/>Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3425,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39831210-1 - Detergenty do zmywarek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. LP. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM<br/>1. Oferowana cena 60 %<br/>2. Termin wykonania- dostawy 40 %<br/>R a z e m:<br/>100 %<br/><br/>Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów :<br/>a) cena: Cena musi być określona w złotych polskich. W cenę ofert muszą być wliczone wszystkie koszty związane z realizacją umowy, jakie ma pokryć Zamawiający pod rygorem niemożności domagania się ich od Zamawiającego.<br/>Oferta proponująca cenę najniższą otrzyma maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.<br/>Cena będzie podliczana według następującego wzoru:<br/>P= Cena najniższa x kryterium<br/>Cena badana<br/><br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 60 punktów<br/><br/>b) termin wykonania - dostawy: Kryterium to będzie oceniane na podstawie oświadczenia oferenta o terminie wykonania dostawy od daty złożenia zamówienia zgodnie z zapisami SWZ oraz podpisanej z Wykonawcą umowy. Maksymalny termin wykonania- dostawy –Zamawiający ustalił na 4 dni roboczych, natomiast minimalny to 1 dzień roboczy, termin należy podać w dniach Termin oceniany będzie w następujący sposób.<br/>4dni do 3 dni robocze- 20pkt<br/>2dni do 1 dnia roboczego- 40pkt<br/><br/>W przypadku, gdy wykonawca nie zaoferuje w ofercie terminu dostawy, zamawiający przyjmie termin dostawy dla tej oferty wynoszący 4 dni.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania- dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa sukcesywna ręczników jednorazowego użytku listkowych w 2 pozycjach asortymentowych<br/>Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 169500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Pakiet NR 1,2,4,5,6,7<br/>LP. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM<br/>1.	Oferowana cena 60 %<br/>2.	Jakość- Ocena użytkowa 40 %<br/> R a z e m: <br/> 100 %<br/><br/>Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów :<br/>a) cena: Cena musi być określona w złotych polskich. W cenę ofert muszą być wliczone wszystkie koszty związane z realizacją umowy, jakie ma pokryć Zamawiający pod rygorem niemożności domagania się ich od Zamawiającego.<br/>Oferta proponująca cenę najniższą otrzyma maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.<br/>Cena będzie podliczana według następującego wzoru:<br/>P= Cena najniższa x kryterium<br/> Cena badana<br/><br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 60 punktów<br/><br/>b) jakość- Ocena użytkowa: Kryterium to będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji Przetargowej na podstawie testowania przedmiotowego sprzętu / komisja ocenia w skali od 1do 100 biorąc pod uwagę właściwości estetyczne i funkcjonalne oraz potrzeby użytkowników takie jak min : <br/><br/>Pakiet nr 1<br/>poz. nr 3, 16,21,24,25 – jakość, wydajność, konsystencja, skuteczność, działanie<br/>poz. nr 4 – rozpuszczalność tłuszczu, konsystencję, gęstość, jakość,<br/>poz. nr 9– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 10– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 11– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 13– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 14– odporność na rozerwanie, skuteczność czyszczenia<br/>poz. nr 16- działanie na B, TBC,F,V w czasie 15 min.<br/>poz. nr 17– szybkość i skuteczność udrażniania<br/>poz. nr 23- zmiękczanie wody, odkładanie kamienia<br/><br/>pakiet nr 2- poz. 1-6 - jakość wykonania, odporność na rozerwanie / przetarcie, jakość użytych materiałów<br/>pakiet nr 4 – grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, pylenie, chłonność, zapach<br/>pakiet nr 5- poz. 1 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> poz. 2 – jakość wykonania, ergonomia, łatwość użytkowania<br/>pakiet nr 6- poz. 1,2 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> <br/>pakiet nr 7 – poz. 1-6- ocena właściwości preparatów opisana w zał. nr 2 do SWZ<br/> poz. 7-13- jakość materiału, wykończenia brzegów, grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie,<br/><br/><br/>Bardzo niska ocena użytkowa – 20 pkt.<br/>Niska ocena użytkowa – 40 pkt.<br/>Średnia ocena użytkowa – 60 pkt.<br/>Wysoka ocena użytkowa – 80 pkt.<br/>Bardzo wysoka ocena użytkowa - 100 pkt.<br/><br/>Ocena ostateczna kryterium jest obliczana wg. wzoru :<br/><br/>	WARTOŚĆ PUNKTOWA = W x Tn/Tmax<br/>W - waga kryterium<br/>Tmax - maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>Tn - liczba punktów przyznanych oferentowi<br/><br/>Tn – suma punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji / liczbę oceniających członków komisji<br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 40 punktów<br/><br/>Próbki należy dostarczy nieodpłatnie, bezzwrotnie celem przetestowania i określenia oceny użytkowej – próbki należy dostarczyć do terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych SPZOZ Sanok. Próbki należy oznaczyć w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, jak również zaoferowanego dla danego pakietu, pozycji wyrobu i jego producenta. W przypadku wyrobów sterylnych jednorazowego użytku próbki należy przedłożyć w oryginalnych opakowaniach gwarantujących właściwości sterylne wyrobu.<br/><br/>Należy dostarczyć następujące próbki :<br/><br/>pakiet nr 1 - dla pozycji 3,4,9,10,11,13,14,16,17,21,23,24,25– 1 szt..<br/>pakiet nr 2 - dla pozycji 1-6– 1 szt.<br/>pakiet nr 4 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 5 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 6 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 7 - dla pozycji 1-6 – po min. 1litr<br/> dla pozycji 7-13 – po 1 szt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość- Ocena użytkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa sukcesywna papieru toaletowego do dozowników TORK w 2 pozycjach asortymentowych<br/>Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 26700 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Pakiet NR 1,2,4,5,6,7<br/>LP. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM<br/>1.	Oferowana cena 60 %<br/>2.	Jakość- Ocena użytkowa 40 %<br/> R a z e m: <br/> 100 %<br/><br/>Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów :<br/>a) cena: Cena musi być określona w złotych polskich. W cenę ofert muszą być wliczone wszystkie koszty związane z realizacją umowy, jakie ma pokryć Zamawiający pod rygorem niemożności domagania się ich od Zamawiającego.<br/>Oferta proponująca cenę najniższą otrzyma maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.<br/>Cena będzie podliczana według następującego wzoru:<br/>P= Cena najniższa x kryterium<br/> Cena badana<br/><br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 60 punktów<br/><br/>b) jakość- Ocena użytkowa: Kryterium to będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji Przetargowej na podstawie testowania przedmiotowego sprzętu / komisja ocenia w skali od 1do 100 biorąc pod uwagę właściwości estetyczne i funkcjonalne oraz potrzeby użytkowników takie jak min : <br/><br/>Pakiet nr 1<br/>poz. nr 3, 16,21,24,25 – jakość, wydajność, konsystencja, skuteczność, działanie<br/>poz. nr 4 – rozpuszczalność tłuszczu, konsystencję, gęstość, jakość,<br/>poz. nr 9– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 10– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 11– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 13– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 14– odporność na rozerwanie, skuteczność czyszczenia<br/>poz. nr 16- działanie na B, TBC,F,V w czasie 15 min.<br/>poz. nr 17– szybkość i skuteczność udrażniania<br/>poz. nr 23- zmiękczanie wody, odkładanie kamienia<br/><br/>pakiet nr 2- poz. 1-6 - jakość wykonania, odporność na rozerwanie / przetarcie, jakość użytych materiałów<br/>pakiet nr 4 – grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, pylenie, chłonność, zapach<br/>pakiet nr 5- poz. 1 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> poz. 2 – jakość wykonania, ergonomia, łatwość użytkowania<br/>pakiet nr 6- poz. 1,2 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> <br/>pakiet nr 7 – poz. 1-6- ocena właściwości preparatów opisana w zał. nr 2 do SWZ<br/> poz. 7-13- jakość materiału, wykończenia brzegów, grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie,<br/><br/><br/>Bardzo niska ocena użytkowa – 20 pkt.<br/>Niska ocena użytkowa – 40 pkt.<br/>Średnia ocena użytkowa – 60 pkt.<br/>Wysoka ocena użytkowa – 80 pkt.<br/>Bardzo wysoka ocena użytkowa - 100 pkt.<br/><br/>Ocena ostateczna kryterium jest obliczana wg. wzoru :<br/><br/>	WARTOŚĆ PUNKTOWA = W x Tn/Tmax<br/>W - waga kryterium<br/>Tmax - maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>Tn - liczba punktów przyznanych oferentowi<br/><br/>Tn – suma punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji / liczbę oceniających członków komisji<br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 40 punktów<br/><br/>Próbki należy dostarczy nieodpłatnie, bezzwrotnie celem przetestowania i określenia oceny użytkowej – próbki należy dostarczyć do terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych SPZOZ Sanok. Próbki należy oznaczyć w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, jak również zaoferowanego dla danego pakietu, pozycji wyrobu i jego producenta. W przypadku wyrobów sterylnych jednorazowego użytku próbki należy przedłożyć w oryginalnych opakowaniach gwarantujących właściwości sterylne wyrobu.<br/><br/>Należy dostarczyć następujące próbki :<br/><br/>pakiet nr 1 - dla pozycji 3,4,9,10,11,13,14,16,17,21,23,24,25– 1 szt..<br/>pakiet nr 2 - dla pozycji 1-6– 1 szt.<br/>pakiet nr 4 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 5 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 6 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 7 - dla pozycji 1-6 – po min. 1litr<br/> dla pozycji 7-13 – po 1 szt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość- Ocena użytkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa sukcesywna ręczników papierowych do dozowników MATIC oraz KIMBERLY w 3 pozycjach asortymentowych<br/>Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 93660 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Pakiet NR 1,2,4,5,6,7<br/>LP. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM<br/>1.	Oferowana cena 60 %<br/>2.	Jakość- Ocena użytkowa 40 %<br/> R a z e m: <br/> 100 %<br/><br/>Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów :<br/>a) cena: Cena musi być określona w złotych polskich. W cenę ofert muszą być wliczone wszystkie koszty związane z realizacją umowy, jakie ma pokryć Zamawiający pod rygorem niemożności domagania się ich od Zamawiającego.<br/>Oferta proponująca cenę najniższą otrzyma maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.<br/>Cena będzie podliczana według następującego wzoru:<br/>P= Cena najniższa x kryterium<br/> Cena badana<br/><br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 60 punktów<br/><br/>b) jakość- Ocena użytkowa: Kryterium to będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji Przetargowej na podstawie testowania przedmiotowego sprzętu / komisja ocenia w skali od 1do 100 biorąc pod uwagę właściwości estetyczne i funkcjonalne oraz potrzeby użytkowników takie jak min : <br/><br/>Pakiet nr 1<br/>poz. nr 3, 16,21,24,25 – jakość, wydajność, konsystencja, skuteczność, działanie<br/>poz. nr 4 – rozpuszczalność tłuszczu, konsystencję, gęstość, jakość,<br/>poz. nr 9– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 10– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 11– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 13– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 14– odporność na rozerwanie, skuteczność czyszczenia<br/>poz. nr 16- działanie na B, TBC,F,V w czasie 15 min.<br/>poz. nr 17– szybkość i skuteczność udrażniania<br/>poz. nr 23- zmiękczanie wody, odkładanie kamienia<br/><br/>pakiet nr 2- poz. 1-6 - jakość wykonania, odporność na rozerwanie / przetarcie, jakość użytych materiałów<br/>pakiet nr 4 – grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, pylenie, chłonność, zapach<br/>pakiet nr 5- poz. 1 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> poz. 2 – jakość wykonania, ergonomia, łatwość użytkowania<br/>pakiet nr 6- poz. 1,2 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> <br/>pakiet nr 7 – poz. 1-6- ocena właściwości preparatów opisana w zał. nr 2 do SWZ<br/> poz. 7-13- jakość materiału, wykończenia brzegów, grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie,<br/><br/><br/>Bardzo niska ocena użytkowa – 20 pkt.<br/>Niska ocena użytkowa – 40 pkt.<br/>Średnia ocena użytkowa – 60 pkt.<br/>Wysoka ocena użytkowa – 80 pkt.<br/>Bardzo wysoka ocena użytkowa - 100 pkt.<br/><br/>Ocena ostateczna kryterium jest obliczana wg. wzoru :<br/><br/>	WARTOŚĆ PUNKTOWA = W x Tn/Tmax<br/>W - waga kryterium<br/>Tmax - maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>Tn - liczba punktów przyznanych oferentowi<br/><br/>Tn – suma punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji / liczbę oceniających członków komisji<br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 40 punktów<br/><br/>Próbki należy dostarczy nieodpłatnie, bezzwrotnie celem przetestowania i określenia oceny użytkowej – próbki należy dostarczyć do terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych SPZOZ Sanok. Próbki należy oznaczyć w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, jak również zaoferowanego dla danego pakietu, pozycji wyrobu i jego producenta. W przypadku wyrobów sterylnych jednorazowego użytku próbki należy przedłożyć w oryginalnych opakowaniach gwarantujących właściwości sterylne wyrobu.<br/><br/>Należy dostarczyć następujące próbki :<br/><br/>pakiet nr 1 - dla pozycji 3,4,9,10,11,13,14,16,17,21,23,24,25– 1 szt..<br/>pakiet nr 2 - dla pozycji 1-6– 1 szt.<br/>pakiet nr 4 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 5 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 6 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 7 - dla pozycji 1-6 – po min. 1litr<br/> dla pozycji 7-13 – po 1 szt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość- Ocena użytkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa sukcesywna środków czyszcząco- polerujących oraz padów w 14 pozycjach asortymentowych<br/>Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 55603 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Pakiet NR 1,2,4,5,6,7<br/>LP. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM<br/>1.	Oferowana cena 60 %<br/>2.	Jakość- Ocena użytkowa 40 %<br/> R a z e m: <br/> 100 %<br/><br/>Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów :<br/>a) cena: Cena musi być określona w złotych polskich. W cenę ofert muszą być wliczone wszystkie koszty związane z realizacją umowy, jakie ma pokryć Zamawiający pod rygorem niemożności domagania się ich od Zamawiającego.<br/>Oferta proponująca cenę najniższą otrzyma maksymalną liczbę punktów. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.<br/>Cena będzie podliczana według następującego wzoru:<br/>P= Cena najniższa x kryterium<br/> Cena badana<br/><br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 60 punktów<br/><br/>b) jakość- Ocena użytkowa: Kryterium to będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji Przetargowej na podstawie testowania przedmiotowego sprzętu / komisja ocenia w skali od 1do 100 biorąc pod uwagę właściwości estetyczne i funkcjonalne oraz potrzeby użytkowników takie jak min : <br/><br/>Pakiet nr 1<br/>poz. nr 3, 16,21,24,25 – jakość, wydajność, konsystencja, skuteczność, działanie<br/>poz. nr 4 – rozpuszczalność tłuszczu, konsystencję, gęstość, jakość,<br/>poz. nr 9– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 10– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 11– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 13– odporność na rozerwanie, strzępienie, pylenie<br/>poz. nr 14– odporność na rozerwanie, skuteczność czyszczenia<br/>poz. nr 16- działanie na B, TBC,F,V w czasie 15 min.<br/>poz. nr 17– szybkość i skuteczność udrażniania<br/>poz. nr 23- zmiękczanie wody, odkładanie kamienia<br/><br/>pakiet nr 2- poz. 1-6 - jakość wykonania, odporność na rozerwanie / przetarcie, jakość użytych materiałów<br/>pakiet nr 4 – grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, pylenie, chłonność, zapach<br/>pakiet nr 5- poz. 1 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> poz. 2 – jakość wykonania, ergonomia, łatwość użytkowania<br/>pakiet nr 6- poz. 1,2 - grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie, chłonność,<br/> <br/>pakiet nr 7 – poz. 1-6- ocena właściwości preparatów opisana w zał. nr 2 do SWZ<br/> poz. 7-13- jakość materiału, wykończenia brzegów, grubość, odporność na rozerwanie/ strzępienie,<br/><br/><br/>Bardzo niska ocena użytkowa – 20 pkt.<br/>Niska ocena użytkowa – 40 pkt.<br/>Średnia ocena użytkowa – 60 pkt.<br/>Wysoka ocena użytkowa – 80 pkt.<br/>Bardzo wysoka ocena użytkowa - 100 pkt.<br/><br/>Ocena ostateczna kryterium jest obliczana wg. wzoru :<br/><br/>	WARTOŚĆ PUNKTOWA = W x Tn/Tmax<br/>W - waga kryterium<br/>Tmax - maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>Tn - liczba punktów przyznanych oferentowi<br/><br/>Tn – suma punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji / liczbę oceniających członków komisji<br/>Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: 40 punktów<br/><br/>Próbki należy dostarczy nieodpłatnie, bezzwrotnie celem przetestowania i określenia oceny użytkowej – próbki należy dostarczyć do terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych SPZOZ Sanok. Próbki należy oznaczyć w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, jak również zaoferowanego dla danego pakietu, pozycji wyrobu i jego producenta. W przypadku wyrobów sterylnych jednorazowego użytku próbki należy przedłożyć w oryginalnych opakowaniach gwarantujących właściwości sterylne wyrobu.<br/><br/>Należy dostarczyć następujące próbki :<br/><br/>pakiet nr 1 - dla pozycji 3,4,9,10,11,13,14,16,17,21,23,24,25– 1 szt..<br/>pakiet nr 2 - dla pozycji 1-6– 1 szt.<br/>pakiet nr 4 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 5 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 6 - dla pozycji 1,2– po 1 szt.<br/>pakiet nr 7 - dla pozycji 1-6 – po min. 1litr<br/> dla pozycji 7-13 – po 1 szt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość- Ocena użytkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw<br/>wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> materiałów informacyjnych (opis/katalogi/foldery lub inne podobne materiały) oferowanego przedmiotu zamówienia- w języku polskim lub przetłumaczone na język polski- potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Należy złożyć dla wszystkich produktów wskazanych w zał. nr 2 SWZ w zakresie składanej oferty <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> materiałów informacyjnych (opis/katalogi/foldery lub inne podobne materiały) oferowanego przedmiotu zamówienia- w języku polskim lub przetłumaczone na język polski- potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Należy złożyć dla wszystkich produktów wskazanych w zał. nr 2 SWZ w zakresie składanej oferty <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej<br/>wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz<br/>określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane<br/>przez wszystkich wykonawców..W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór zawarty jest w załączniku nr 3a do SWZ składa każdy z wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z zapisami SWZ w tym wzorem umowy załącznik nr 4 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz załączyć do oferty<br/>aktualne nadzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1.1. formularz cenowy – w zakresie zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę- wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.<br/>1.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór zawarty jest w załączniku nr 3a do SWZ.<br/>1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wzór zawarty jest w załączniku nr 3b do SWZ. nie dotyczy<br/>1.4. W przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców należy złożyć oświadczenie wskazujące<br/>podwykonawcę i część zamówienia, która będzie przez niego realizowana.<br/>1.5. W przypadku gdy w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z<br/>dokumentów tj. KRS-u, CEiIoDG, innego rejestru, Wykonawca zobowiązany jest do zło-żenia pełnomocnictwa lub innego<br/>dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej<br/>wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania<br/>oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być<br/>podpisane przez wszystkich wykonawców.<br/>1.7 próbki przedmiotu zamówienia- do oceny użytkowej- jakościowej wg. wykazu<br/>asortymentowo- ilościowego zawartego w Części XX „OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT,<br/>WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT” pkt. 10<br/><br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.2 składa<br/>każdy z wykonawców, potwierdzając brak podstaw wykluczenia oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.3 spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą<br/>zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów, a także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego pod-miotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com