JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240913/0049949401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego <br/>w sezonie zimowym 2024/2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 299944054</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jędrzejowska 81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włoszczowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">29-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">413941023</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@zdpwloszczowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zamawiający publiczny </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarzadzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego <br/>w sezonie zimowym 2024/2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2f86315f-0c84-4868-8ac3-4d9565f090f2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00499494</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00063973/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>1) Platformy zakupowej który dostępny jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa,<br/>2) Zamawiający dopuszcza awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, dostępnej pod adresem: zamowienia.publiczne@zdpwloszczowa.pl<br/>2. Komunikacja w postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w Rozdziale 15 ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków <br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający <br/>od wykonawcy. <br/>6. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. <br/>7. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. <br/>8. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert. <br/>9. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 9, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. <br/>W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 9, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. <br/>10. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 10, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. <br/>11. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa <br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa do konkretnego wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO&#34;, informuję, że:<br/>·	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa;<br/>·	inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych we Włoszczowie jest Pan Sylwester Cieśla, kontakt: iod@czi24.pl, telefon (41) 300-55-99*;<br/>·	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZDP.DZ.2610.14.2024.HS pn: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2024/2025” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji<br/>·	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanym dalej „ustawa Pzp&#34;;<br/>·	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>·	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>·	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">·	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP.DZ.2610.14.2024.HS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 1 – Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką<br/>Wymagania sprzętowe: <br/>	nośnik do piaskarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie - 1 szt.,<br/>	piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 1 szt.,<br/>	pług średni jednostronny - 1 szt.<br/>Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.<br/>Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. <br/>Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji:<br/>Pługopiaskarka<br/>a).	akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi <br/>na drogach powiatowych.<br/>Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu <br/>o wykonaniu zadania.<br/>b).	akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.<br/>Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu (pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej (zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej.<br/><br/>1.	Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg).<br/>2.	Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego podstawi sprzęt w czasie zadeklarowanym w ofercie.<br/>3.	Podstawiony sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.<br/>4.	Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania.<br/>5.	Wykonawca zapewnia całodobową obsługę sprzętu przez odpowiednia ilość zmian operatorów <br/>i kierowców posiadających łączność telefoniczną. <br/>6.	Jeżeli w trakcie kontroli Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiającego może według własnego wyboru:<br/>a).	nie potwierdzić wykonania usługi od początku dyspozycji i zlecić jej ponowne wykonanie.<br/>b).	zrezygnuje natychmiast z usług danego Wykonawcy.<br/>c).	będzie naliczał kary tak jak za zwłokę w podstawieniu sprzętu.<br/>7.	W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg – z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania.<br/>8.	Pojazdy samochodowe używane do świadczenia usług przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej muszą być wyposażone w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pojazdu w lampę błyskową sygnalizacyjną.<br/>9.	Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi.<br/>10.	Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych <br/>z utrzymaniem zimowym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. <br/>11.	Rozliczenie usług:<br/>a).	rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej.<br/>b).	wartość godziny w akcji biernej – Zamawiający ustala w wysokości aktualnie obowiązującej minimalnej stawki godzinowej.<br/>c).	należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej.<br/><br/>12.	Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg.<br/><br/>Zakładana ilość pracy: <br/>a). pługopiaskarka<br/>- akcja czynna – 4.500 km<br/>- akcja bierna – 75 godz.<br/><br/>Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista<br/>ilość kilometrów czy godzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.<br/><br/>Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia sprzetu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 2 – Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką<br/> i ładowarką<br/>Wymagania sprzętowe: <br/>	nośniki do piaskarek i pługów, sprawne technicznie, z napędem na minimum dwie osie - 2 szt.,<br/>	piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 2 szt.,<br/>	pług średni jednostronny - 2 szt.<br/>	ładowarka (samojezdna o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3 ) wraz z obsługą - 1 szt.<br/><br/>Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.<br/>Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. <br/>Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji:<br/>Pługopiaskarka<br/>a).	akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi <br/>na drogach powiatowych.<br/>Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu <br/>o wykonaniu zadania.<br/>b).	akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.<br/>Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu ( pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej.<br/>1.	Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg).<br/>2.	Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego podstawi sprzęt w czasie zadeklarowanym w ofercie.<br/>3.	Podstawiony sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.<br/>4.	Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania.<br/>5.	Wykonawca zapewnia całodobową obsługę sprzętu przez odpowiednia ilość zmian operatorów i kierowców posiadających łączność telefoniczną. <br/>6.	Jeżeli w trakcie kontroli Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiającego może według własnego wyboru:<br/>a).	nie potwierdzić wykonania usługi od początku dyspozycji i zlecić jej ponowne wykonanie.<br/>b).	zrezygnuje natychmiast z usług danego Wykonawcy.<br/>c).	będzie naliczał kary tak jak za zwłokę w podstawieniu sprzętu.<br/>7.	W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg – z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania.<br/>8.	Pojazdy samochodowe używane do świadczenia usług przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej muszą być wyposażone w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pojazdu w lampę błyskową sygnalizacyjną.<br/>9.	Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi.<br/>10.	Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych <br/>z utrzymaniem zimowym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. <br/>Ładowarka<br/>a).	akcja czynna <br/>-	polegająca na załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą) na piaskarki, przygotowaniu mieszanki piaskowo solnej, ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg.<br/>Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania.<br/>b).	akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.<br/>11.	Rozliczenie usług:<br/>a).	rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej.<br/>b).	wartość godziny w akcji biernej Zamawiający ustala w wysokości aktualnie obowiązującej minimalnej stawki godzinowej.<br/>c).	należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej.<br/><br/>Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg.<br/>Zakładana ilość pracy: <br/>a). pługopiaskarka<br/>- akcja czynna – 9.000 km<br/>- akcja bierna - 150 godz.<br/>b). ładowarka<br/>- akcja czynna – 300 załadunków <br/> - akcja czynna – 150 godz. <br/>- akcja bierna – 100 godz.<br/><br/>Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista<br/>ilość kilometrów czy godzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.<br/><br/>Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">.Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.<br/>4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część Nr 3 – Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką oraz zapewnienie placu składowego na terenie gminy Radków lub Moskorzew do składowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki<br/>Wymagania sprzętowe: <br/>	nośniki do piaskarek i pługi, sprawne technicznie, z napędem na minimum dwie osie - 3 szt.,<br/>	piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 3 szt.,<br/>	pług średni jednostronny - 3 szt.<br/>- ładowarka (samojezdna o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3 ) wraz z obsługą – 1 szt.<br/>- plac składowy do składowania mieszanki piaskowo-solnej<br/>Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.<br/>Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszanki piaskowo-solnej. <br/>Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji:<br/>Pługopiaskarka<br/>a).	akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi <br/>na drogach powiatowych.<br/>Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu <br/>o wykonaniu zadania.<br/>b).	akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.<br/>Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu ( pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej.<br/>1. Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego<br/> zimowego utrzymania dróg). <br/>2.	Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego podstawi sprzęt w czasie zadeklarowanym w ofercie.<br/>3.	Podstawiony sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.<br/>4.	Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania.<br/>5.	Wykonawca zapewnia całodobową obsługę sprzętu przez odpowiednia ilość zmian operatorów i kierowców posiadających łączność telefoniczną. <br/>6.	Jeżeli w trakcie kontroli Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiającego może według własnego wyboru:<br/>a.	nie potwierdzić wykonania usługi od początku dyspozycji i zlecić jej ponowne wykonanie.<br/>b.	zrezygnuje natychmiast z usług danego Wykonawcy.<br/>c.	będzie naliczał kary tak jak za zwłokę w podstawieniu sprzętu.<br/>7.	W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg – z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania. <br/>8.	Pojazdy samochodowe używane do świadczenia usług przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej muszą być wyposażone w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pojazdu w lampę błyskową sygnalizacyjną.<br/>9.	Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi.<br/>10.	Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych z utrzymaniem zimowym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. <br/><br/>Ładowarka<br/>a).	akcja czynna <br/>-	polegająca na załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą) na piaskarki, przygotowaniu mieszanki piaskowo solnej, ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg.<br/>Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania.<br/>b).	akcja bierna – polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.<br/>11.	Rozliczenie usług<br/>a).	rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej.<br/>b).	wartość godziny w akcji biernej Zamawiający ustala w wysokości aktualnie obowiązującej minimalnej stawki godzinowej.<br/>c).	należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej.<br/><br/>Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg.<br/><br/>Zakładana ilość pracy: <br/>a). pługopiaskarka<br/>- akcja czynna – 12.000 km<br/>- akcja bierna - 150 godz.<br/>b). ładowarka<br/>- akcja czynna – 300 załadunków,<br/>- akcja bierna – 100 godz.<br/>c). 5 miesięcy składowania<br/><br/>Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista<br/>ilość kilometrów czy godzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.<br/><br/>Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">.Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.<br/>4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego równiarką <br/>Wymagania sprzętowe: <br/>− równiarka o mocy min. 250KM z pługiem czołowym dwustronnym <br/><br/>Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie całego powiatu Włoszczowskiego i nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. <br/><br/>Zakładana ilość pracy: <br/>− odśnieżanie: 70 godz., <br/><br/>Powyższa wielkość stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość motogodzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, a także usługa może nie być zrealizowana wcale, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.<br/><br/>Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">.Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.<br/>4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 5: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego ładowarką typu FADROMA<br/>Wymagania sprzętowe: <br/>− ładowarka ciężka typu „FADROMA” o pojemności łyżki min. 2,5 m3. <br/><br/>Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie całego powiatu Włoszczowskiego i nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. <br/><br/>Zakładana ilość pracy: <br/>− odśnieżanie: 70 godz., <br/>Powyższa wielkość stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość motogodzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, a także usługa może nie być zrealizowana wcale, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.<br/><br/>Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5 % przewidzianego zakresu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">.Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.<br/>4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 6: Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem rolniczym z pługiem lemieszowym <br/>Wymagania sprzętowe: <br/>− ciągnik rolniczy o mocy min. 120 KM z pługiem lemieszowym <br/><br/>Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie całego powiatu Włoszczowskiego i nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. <br/>Zakładana ilość pracy: <br/>− odśnieżanie: 50 godz., <br/><br/>Powyższa wielkość stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość motogodzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, a także usługa może nie być zrealizowana wcale, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.<br/><br/>Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5 % przewidzianego zakresu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.<br/>4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować<br/>cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert<br/>lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody<br/>do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">vczas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>- nie podlegają wykluczeniu,<br/>- spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone<br/>zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>a) posiada odpowiedni sprzęt wymagany do zimowego utrzymania dróg w ilości zgodnej z warunkami określonymi w niniejszej SWZ.<br/>Wykonawca zobowiązany jest posiadać tyle jednostek sprzętowych ile wymaga zamawiający w danej części.<br/>Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacz, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia)np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełniać łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 Ustawy. <br/>2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w kraju, w którym nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.10.1a to zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 10.1a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia procedury.<br/>Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed złożeniem. <br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą złożone przed organem sadowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej wykonawcy. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio. <br/>(Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5, zadanie nr 6)<br/>wykaz sprzętu niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w ilości zgodnej z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – załącznik nr ..<br/>Podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, <br/>o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane /usługi/ do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4) W przypadku o którym mowa w pkt. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie (zał nr …), z którego wynika, które roboty budowlane / usługi/ wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/>5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wykonawca składa Zamawiającemu odpis albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wskazanych dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, <br/>o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane /usługi/ do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4) W przypadku o którym mowa w pkt. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie (zał nr …), z którego wynika, które roboty budowlane / usługi/ wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/>5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na <br/>podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 455 ustawy PZP. W szczególności:<br/><br/>1)	dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych zmuszających do prowadzenia akcji zimowego utrzymani dróg ponad termin określony w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, przy zastrzeżeniu, iż termin realizacji zamówienia ulegnie przedłużeniu nie więcej niż o czas trwania przyczyny powodującej konieczność jego zmiany.<br/><br/>2)	dopuszczalna jest zmiana planowanej ilości świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, których w momencie wszczęcia postępowania Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, w wyniku których Zamawiający zmuszony będzie zwiększyć ilość planowanych kilometrów / godzin / załadunków / motogodzin wykonywania usługi;<br/><br/>3)	dopuszczalna jest zmiana szacunkowej wartości umowy, o ile zaistniały okoliczności opisane w § 12 ust. 2 pkt. 2) niniejszej umowy. <br/><br/>4)	dopuszczalna jest zmiana stawki podatku od towarów i usług - strony ustalają protokolarnie wartość prac wykonanych wg stanu na dzień poprzedzający zmianę stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku będzie miała zastosowanie do usług wykonanych po dniu zmiany stawki podatku VAT;<br/><br/>5)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana adresu siedziby);<br/><br/>6)	dopuszczalna jest zmiana Wykonawcy – w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy;<br/><br/>7)	dopuszczalna jest zmiana danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur, oraz ich <br/> księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-23 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com