JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240917/0050361301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego w sezonie zimowym 2024/2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291019637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ostrowiecka 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Starachowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp-starachowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdp-starachowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarząd dróg w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego w sezonie zimowym 2024/2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-91f40981-02e7-4de0-ad0d-bc0189aa03d4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00503613</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00042622/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego w sezonie zimowym 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91f40981-02e7-4de0-ad0d-bc0189aa03d4 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej.<br/>Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.<br/>o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)<br/>W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia , dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania do Platformy e-Zamówienia.<br/>Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików<br/>przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje<br/>dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub droga elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikacje Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e- Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e -mail: sekretariat@zdp-starachowice.<br/>pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych, 27-200 Starachowice ul. Ostrowiecka 15;<br/><br/>	Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Starachowicach jest Pan Zbigniew Kolus, kontakt pod adresem email: iod.rodo@gmail.com.<br/><br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.2510.17.2024 <br/>pn: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego <br/>w sezonie zimowym 2024/2025”.<br/><br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320) „Ustawa Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp; <br/><br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 z zastrzeżeniem art.74 ust. 3 i 4. Ustawy Pzp; <br/><br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/><br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/><br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 ust. 1-3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.<br/> Pan/Pani jest uprawniony/uprawniona do uzyskania od zamawiającego potwierdzenia czy przetwarzane są jego/jej dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce jest uprawniony/ uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz informacji określonych w art. 15 ust.1-3 RODO. <br/>Zamawiający w celu wykonania powyższego obowiązku może żądać od Pana/Pani wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania <br/>w szczególności:<br/>podania nazwy lub daty postepowania o udzielenie zamówienia, lub <br/>podania nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; <br/>Wystąpienie Pana/Pani z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych <br/>nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia wniesienie powyższego żądania spowoduje ograniczenie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu. Zamawiający nie udostępni tych danych, chyba że zajdą przesłanki o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO * <br/><br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/><br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2510.17.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1 – Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg<br/>powiatowych pługopiaskarką i ładowarką.<br/>Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni:<br/>a. piaskarki ładowność (pojemność zasobnika na mieszankę piaskowo-solną) min. 8 ton<br/>– 5 szt.<br/>b. nośniki - samochody o ładowności minimum 16 ton (min. dwie osie napędowe) –<br/>5 szt.<br/>c. pługi minimum średnie sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz<br/>możliwością skrętu – 5 szt.<br/>d. ładowarka - 1 szt. - (samojezdna i wysokość załadunku min. 3,00 m)<br/>Przewidywane ilości usług na sezon zimowy 2024/2025:<br/>a. pługopiaskarki<br/>- akcja czynna - 23 500 km<br/>- akcja bierna - 2 000 godz.<br/>b. ładowarka<br/>- akcja czynna - 250 godz.<br/>- akcja bierna - 1 800 godz.<br/>Podane powyżej ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi (maksymalnymi), zależą od warunków atmosferycznych i<br/>mogą ulec zmniejszeniu.<br/>Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 30% przewidzianego zakresu.<br/>Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami<br/>akcji:<br/>a. akcja czynna<br/>pługopiaskarką – polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości<br/>materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych, w tym jezdni głównej oraz pasów dla rowerów, parkingach, placach,<br/>zatokach autobusowych, zatokach postojowych zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego<br/>Utrzymania Dróg.<br/>Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej pługopiaskarki od chwili wydania przez dyżurnego<br/>dyspozycji do wyjazdu do pracy bezpośrednio na drodze do chwili zakończenia akcji tj.<br/>wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Starachowicach i<br/>zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania.<br/>ładowarką - załadunek pługopiaskarek, przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej oraz prace porządkowe na terenie placu<br/>zimowego Zarządu Dróg Powiatowych w Starachowicach dotyczące zimowego utrzymania dróg.<br/>b. akcja bierna (pługopiaskarka i ładowarka) – polegająca na pozostawaniu sprzętu w ilości podanej przez Zamawiającego<br/>wraz z operatorem w stanie pełnej gotowości do podjęcia prowadzenia akcji czynnej.<br/>Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego<br/>i podstawienie w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Starachowicach sprzętu (ładowarki, pługopiaskarki) do chwili<br/>rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili zakończenia akcji czynnej do chwili odwołania akcji biernej.<br/>Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania<br/>dróg wyznaczonego przez Zamawiającego). Decyzję odnośnie rodzaju prowadzonej akcji podejmuje Zamawiający.<br/>W zakres zamówienia wchodzi również coroczne pozimowe sprzątanie ulic powiatowych<br/>na terenie miasta Starachowice i Wąchock – przewidywana długość 22,43 km<br/>oraz dróg powiatowych poza miejskich - przewidywana długość – 107,57 km<br/>ogółem przewidywana długość do corocznego pozimowego sprzątania - 130 km.<br/>Pozimowe sprzątanie będzie polegało na uprzątnięciu zalegającego na jezdni materiału uszorstniającego pozostałego po<br/>miałowaniu dróg podczas zimowego utrzymania i obejmuje sprzątanie jezdni na całej szerokości, pasów ruchu dla rowerów,<br/>krawężników, zatok autobusowych, zatok postojowych, parkingów, elementów odwodnienia liniowegon zlokalizowanych w<br/>jezdni pomiędzy krawężnikami. Szczegółowy opis wykonania usług zawiera SST – załącznik nr 3 do projektowanych<br/>postanowień umowy (na zadanie 1).<br/>Szczegółowy wykaz ulic na terenie miasta Starachowice i Wąchock oraz dróg pozamiejskich zawiera załącznik nr 2 – do<br/>projektowanych postanowień umowy (zadanie 1).<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o<br/>pracę, zgodnie z art. 95 ust. 1 Ustawy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji poszczególnych części<br/>zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia<br/>26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023, poz. 1465 z późn. zm.) – kierowcy- operatorzy pługopiaskarek, operatorzy<br/>ładowarki, kierowca – operator zamiatarki.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Komisja dokona weryfikacji złożonych ofert. W przypadku gdy wykonawca nie złożył wymaganych w<br/>postępowaniu oświadczeń, dokumentów lub środków podmiotowych czy też są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający<br/>wezwie wykonawcę odpowiednio do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia brakujących dokumentów. Komisja zweryfikuje oferty<br/>pod kątem przesłanek do odrzucenia na podstawie art.226 Ustawy, poprawi w ofertach zgodnie z art. 223 ust.2 Ustawy: oczywiste<br/>omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki<br/>polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie<br/>zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a także zwróci się o ewentualne wyjaśnienia dotyczące treści<br/>złożonych ofert zgodnie z art. 223 ust. 1 Ustawy oraz ewentualne wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, jeżeli zasadne jest wszczęcie<br/>procedury określonej w art.224 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego ładowarką.<br/>Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 2 ładowarki.<br/>Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna.<br/>• akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu i lodu na drogach powiatowych, jezdniach,<br/>zatokach autobusowych, zatokach postojowych parkingach,<br/>placach zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót<br/>Zimowego Utrzymania Dróg.<br/>Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania przez dyżurnego<br/>dyspozycji do wyjazdu do pracy bezpośrednio na drodze do<br/>chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu<br/>sprzętu (ładowarki) do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Starachowicach i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu<br/>zadania.<br/>Przewidywana ilość usług na sezon zimowy - 120 godz.<br/>Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną (maksymalną), zależy od warunków atmosferycznych i może ulec<br/>zmniejszeniu.<br/>Minimalna ilość usług objętych zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu.<br/>Świadczenie usług będzie się odbywało na wezwanie Zamawiającego, w zależności od warunków panujących na drogach,<br/>według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg).<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o<br/>pracę, zgodnie z art. 95 ust. 1 Ustawy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji poszczególnych części<br/>zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia<br/>26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023, poz. 1465 z późn. zm.) - kierowcy - operatorzy ładowarek.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Komisja dokona weryfikacji złożonych ofert. W przypadku gdy wykonawca nie złożył wymaganych w<br/>postępowaniu oświadczeń, dokumentów lub środków podmiotowych czy też są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający<br/>wezwie wykonawcę odpowiednio do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia brakujących dokumentów. Komisja zweryfikuje oferty<br/>pod kątem przesłanek do odrzucenia na podstawie art.226 Ustawy, poprawi w ofertach zgodnie z art. 223 ust.2 Ustawy: oczywiste<br/>omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki<br/>polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie<br/>zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a także zwróci się o ewentualne wyjaśnienia dotyczące treści<br/>złożonych ofert zgodnie z art. 223 ust. 1 Ustawy oraz ewentualne wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, jeżeli zasadne jest wszczęcie<br/>procedury określonej w art.224 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu<br/>Starachowickiego pługiem ciężkim dwustronnym.<br/>Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni:<br/>a. pług ciężki dwustronny – 1 szt.<br/>b. nośnik (na który zamontowany będzie pług ) umożliwiający szybkie przemieszczanie się –<br/>o wadze minimum 12 ton z napędem minimum na dwie osie - 1 szt.<br/>Świadczenie usług będzie się odbywało jednym rodzajem akcji - akcja czynna.<br/>akcja czynna – polegająca na usuwaniu śniegu na drogach powiatowych, jezdniach, zatokach autobusowych, zatokach<br/>parkingowych, parkingach, placach, zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania<br/>Dróg.<br/>Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania przez dyżurnego dyspozycji do wyjazdu do pracy bezpośrednio na<br/>drodze do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu sprzętu (pługa ciężkiego dwustronnego) do<br/>siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania.<br/>Przewidywana ilość usług na sezon zimowy – 80 godz.<br/>Podana powyżej ilość usług jest ilością przewidywaną maksymalną, zależy od warunków atmosferycznych i może ulec<br/>zmniejszeniu.<br/>Minimalna ilość usług objętych zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu.<br/>Świadczenie usług będzie się odbywało na wezwanie Zamawiającego, w zależności od warunków panujących na drogach,<br/>według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg).<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o<br/>pracę, zgodnie z art. 95 ust. 1 Ustawy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji poszczególnych części<br/>zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia<br/>26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023, poz. 1465 z późn. zm.) - kierowca - operator pługa ciężkiego.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Komisja dokona weryfikacji złożonych ofert. W przypadku gdy wykonawca nie złożył wymaganych w<br/>postępowaniu oświadczeń, dokumentów lub środków podmiotowych czy też są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający<br/>wezwie wykonawcę odpowiednio do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia brakujących dokumentów. Komisja zweryfikuje oferty<br/>pod kątem przesłanek do odrzucenia na podstawie art.226 Ustawy, poprawi w ofertach zgodnie z art. 223 ust.2 Ustawy: oczywiste<br/>omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki<br/>polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie<br/>zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a także zwróci się o ewentualne wyjaśnienia dotyczące treści<br/>złożonych ofert zgodnie z art. 223 ust. 1 Ustawy oraz ewentualne wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, jeżeli zasadne jest wszczęcie<br/>procedury określonej w art.224 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 – Usługi zimowego utrzymania obiektów mostowych.<br/>W zakres zamówienia wchodzi utrzymanie następujących obiektów mostowych (7 szt.) o łącznej długości 282,91 m.<br/>a. most w miejscowości Wąchock – ulica Radomska droga powiatowa nr 1771T (0563T)<br/>b. most w miejscowości Starachowice – ulica Benedyktyńska droga powiatowa nr 1810T (0906T)<br/>c. most w miejscowości Starachowice – ulica Radomska droga powiatowa nr 1792T (0617T)<br/>d. most w miejscowości Styków droga powiatowa nr 1788T (0613T)<br/>e. most w miejscowości Rudnik droga powiatowa nr 1796T (0621T)<br/>f. most w miejscowości Brody droga powiatowa nr 1976T (0621T)<br/>g. most w miejscowości Pawłów droga powiatowa nr 1788T (0613T).<br/>Szczegółowy wykaz mostów wraz z podaniem ich długości zawiera załącznik nr 4 – do projektowanych postanowień umowy<br/>(zadanie 4).<br/>Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5 % całkowitego zakresu.<br/>Zimowe utrzymanie ww. obiektów mostowych polega na sukcesywnym odśnieżaniu i likwidacji śliskości na chodnikach dla pieszych, udrażnianiu systemu odwodnienia mostów.<br/>Granice obszaru mostów wyznaczają zewnętrzne krawędzie obudów stożków (końce<br/>skrzydełek mostu).<br/>Uprzątnięty śnieg należy usunąć poza obszar mostu.<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o<br/>pracę, zgodnie z art. 95 ust. 1 Ustawy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji poszczególnych części<br/>zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia<br/>26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023, poz. 1465 z późn. zm.) - osoby wykonujące czynności odśnieżania i<br/>zwalczania śliskości na mostach.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Komisja dokona weryfikacji złożonych ofert. W przypadku gdy wykonawca nie złożył wymaganych w<br/>postępowaniu oświadczeń, dokumentów lub środków podmiotowych czy też są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający<br/>wezwie wykonawcę odpowiednio do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia brakujących dokumentów. Komisja zweryfikuje oferty<br/>pod kątem przesłanek do odrzucenia na podstawie art.226 Ustawy, poprawi w ofertach zgodnie z art. 223 ust.2 Ustawy: oczywiste<br/>omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki<br/>polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie<br/>zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a także zwróci się o ewentualne wyjaśnienia dotyczące treści<br/>złożonych ofert zgodnie z art. 223 ust. 1 Ustawy oraz ewentualne wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, jeżeli zasadne jest wszczęcie<br/>procedury określonej w art.224 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące 8.2.1.	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>-	warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia<br/> dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem:<br/>Zadanie 1 <br/>	piaskarki- ładowność (pojemność zasobnika na mieszankę piaskowo-solną) <br/> min. 8 ton – 5 szt. <br/>	nośniki - samochody o ładowności minimum 16 ton (dwie osie napędowe) <br/> na które zamontowane zostaną piaskarki– 5 szt.<br/>	pługi minimum średnie - sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy <br/> z dociskiem oraz możliwością skrętu – 5 szt. <br/>	ładowarka - samojezdna i wysokość załadunku min. 3,00 m) – 1 szt.<br/><br/>	szczotkę mechaniczną (zamiatarkę) – min. 1 jednostka.<br/><br/>Zadanie 2 <br/> <br/>	ładowarka - 2 jednostki sprzętowe <br/><br/>Zadanie 3<br/>	pług ciężki dwustronny - 1 szt.,<br/>	nośnik (na który zamontowany będzie pług ) umożliwiający szybkie przemieszczanie się – o wadze minimum 12 ton z napędem min na 2osie – 1 szt.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym <br/> konsorcja, spółki cywilne) spełnianie warunków opisanych powyżej Wykonawcy wykazują wspólnie, łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a.	Odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 Ustawy.<br/><br/> b. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w kraju, w którym nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.10.1a to zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 10.1a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia procedury. <br/> Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed złożeniem.<br/> Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, <br/>o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio <br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego <br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą złożone przed <br/>organem sadowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu <br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej wykonawcy. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio. (Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem).<br/><br/> c. Każdy wykonawca występujący wspólnie oddzielnie składa dokumenty lub <br/> oświadczenia wymienione w pkt. a lub b.<br/><br/> d. Wykonawca , który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych <br/> w art. 118 ust.1 Ustawy zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów <br/> dokumenty wymienione w pkt. a lub b.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz narządzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zadanie 1,2, 3.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają zgodnie z art.117 ust. 4 Ustawy, oświadczenie<br/>(załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d SWZ), z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych<br/>podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów, przedstawiając w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – propozycja zobowiązania - załącznik nr<br/>4a, 4b, 4c, 4d do SWZ.<br/>Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw<br/>wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu<br/>zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach wymienionych w pkt. 9.1a i 9.1b. SWZ oraz przekazuje<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia (9.1b) tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (9.1a), w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby.<br/>Potwierdzenie wniesienia wadium na zasadach opisanych w ust. 12 SWZ oraz na zadanie 1 formularz obliczenia ceny.<br/>Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne).<br/>Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy ofertę i inne dokumenty nie podpisuje osoba<br/>uprawniona do reprezentowania wykonawcy (lub<br/>wykonawca w przypadku osób fizycznych).<br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wykonawca<br/>składa Zamawiającemu odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wskazanych<br/>dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>W przypadku gdy wykonawca wskaże, że opisane w ust. 9.8 SWZ dokumenty lub podmiotowe środki dowodowe są<br/>dostępne pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać<br/>od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów lub<br/>podmiotowych środków dowodowych.<br/>Dokumenty (oświadczenia, pełnomocnictwa, odpisy, informacje) wskazane w niniejszym ustępie składa się w formie<br/>opisanej w pkt. 10.7 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w wysokości:<br/><br/>Zadanie 1 – 8 000,00 zł słownie złotych: osiem tysięcy 00/100,<br/><br/>Zadanie 2 – 300,00 zł słownie złotych: trzysta 00/100,<br/><br/>Zadanie 3 – 300,00 zł słownie złotych: trzysta 00/100,<br/><br/>Zadanie 4 – 300,00 zł słownie złotych: trzysta 00/100, <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie<br/>zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Wszelka<br/>korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym konsorcja, spółki cywilne) żaden z<br/>Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu (podstawy wykluczenia - pkt. 8.1 SWZ.). Natomiast spełnianie warunków opisanych w pkt. 8.2 Wykonawcy wykazują wspólnie, łącznie. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie z którego wynika które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy (9.2 SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty,<br/>na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych<br/>w umowie na podstawie art. 455 oraz jeżeli zajdzie co najmniej jedna<br/>z okoliczności przewidzianych w art. 455 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo<br/>Zamówień Publicznych.<br/>1.. Na podstawie art.455 ustawy PZP Zamawiający przewiduje następujące<br/>możliwości zmiany Umowy:<br/>a. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego zamówienie nie zawierała wskazania<br/>części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia<br/>części zamówienia do realizacji przez podwykonawców.<br/>b. Zamawiający dopuszcza rezygnację z podwykonawcy lub zmianę podwykonawcy.<br/>W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby<br/>wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do wykazania zamawiającemu, że<br/>proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby<br/>Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/><br/>Zamawiający wskazuje pozostałe przypadki przewidzianych w umowie zmian w informacjach dodatkowych (SEKCJA IX –<br/>POZOSTAŁE INFORMACJE). Pełny opis zmian zawarty jest także w ust. 21 SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-25 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofert należy złożyć na Platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości usług objętych zamówieniem (na zadanie 1 i 4):<br/>- w związku z oddaniem do użytku i przejęciem przez Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach wiaduktu nad linią<br/>kolejową nr 25 położonego w ciągu planowanego nowego przebiegu drogi powiatowej nr 1792 T – ulicy Radomskiej w<br/>Starachowicach,<br/>- w związku z przejęciem przez Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach fragmentu drogi wojewódzkiej DW 744<br/>przebiegającej przez teren miasta Starachowice i położonego<br/>w ciągu ww. drogi wiaduktu nad linią kolejową nr 25 – wiadukt w ciągu ulicy Wyszyńskiego<br/>w Starachowicach.<br/>- w związku ze zmianą przebiegu i długości tras,<br/>- w przypadku zamiany kategorii drogi i przekazania drogi przez Zamawiającego innemu<br/>zarządcy;<br/>- możliwa zmiana ilości usług wskazanych powyżej nastąpi o ilość odpowiadającą rzeczywistej długości przejętych dróg,<br/>obiektów.<br/>d. Zamawiający dopuszcza zmianę przebiegu i długości trasy( o której mowa w §1 ust.7 wykonywanych usług objętych<br/>Umową na zadanie 1) w przypadku pozbawienia kategorii drogi lub zaliczenia drogi do kategorii dróg powiatowych o długość<br/>tych dróg. Przebieg trasy może ulec zmianie także w przypadku zamknięcia do użytkowania danego odcinka trasy np. w<br/>związku z prowadzonymi robotami drogowymi (m.in. remont, przebudowa, rozbudowa drogi) czy też w związku<br/>wystąpieniem klęski żywiołowej, której skutkiem może być np. osuwisko na drodze, co spowoduje wyznaczenie innego<br/>odcinka drogi umożliwiającego kontynuację usług objętych Umową. Zamawiający ponadto dopuszcza zmianę przebiegu<br/>trasy ze względu na zmianę priorytetów w kwestii kolejności utrzymania dróg lub innych zdarzeń mających wpływ na<br/>bezpieczeństwo ruchu drogowego, w tym zapewnienie funkcjonowania komunikacji zbiorowej, a także ze względu na<br/>występujące aktualnie warunki pogodowe i związane z tym warunki drogowe. Zmiana tras może być trwała lub tymczasowa i<br/>może polegać na dzieleniu tras, łączeniu tras, zmianie przebiegu tras oraz dodawaniu i odejmowaniu odcinków dróg z trasy<br/>. Zmiana Umowy we wskazanym zakresie nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy.<br/>e. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości (km) usług (wskazanych w §1 ust. 5 Projektowanych postanowieniach umowy na<br/>zadanie 1 - coroczne pozimowe sprzątanie) w przypadku zmian związanych z przejęciem, oddaniem lub tymczasowym<br/>zamknięciem dróg przez Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach, o ilość odpowiadającą długości przejętych, oddanych<br/>lub tymczasowo zamkniętych dróg.<br/>2.4. Wniosek o zmianę Umowy powinien zawierać zakres proponowanej zmiany, opis okoliczności faktycznych<br/>uprawniających do dokonania zmiany, informacje i dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające<br/>dokonanie zmiany Umowy.<br/>2.5. Strona wnioskująca o zmianę terminu wykonania Umowy zobowiązana jest do wykazania, że ze względu na zaistniałe<br/>okoliczności – uprawniające do dokonania zmiany – dochowanie pierwotnego terminu jest niemożliwe.<br/>2.6. Szczegółowy zakres zmian zawierają projektowane postanowienia umowy (zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3,<br/>zadanie nr 4) stanowiące załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (Rozdział III).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com