JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240917/0050369501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie szkoleń oraz dostarczenie automatycznych symulacji phishingowych w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851665060</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Głowackiego 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brzesko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 14 6633111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@powiatbrzeski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatbrzeski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkoleń oraz dostarczenie automatycznych symulacji phishingowych w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1556fc02-1482-44f3-8170-4c47bae38704</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00503695</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00028844/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Projekt „Cyberbezpieczny Samorząd”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt finansowany ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II „Zaawansowane usługi cyfrowe” Działanie 2.2 „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1556fc02-1482-44f3-8170-4c47bae38704 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl .<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:<br/>a) platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/,<br/>b) poczty elektronicznej: przetargi@powiatbrzeski.pl (za wyjątkiem składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655)<br/>wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z<br/>jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>14. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).16. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez<br/>wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>17. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>18. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>19. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>20. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>21. Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu<br/>ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego<br/>funkcjonalności przez cały czas trwania postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych zwanym dalej ADO jest Starosta Brzeski, mający siedzibę w Brzesku przy ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, Nr telefonu: 14-66-33-111, adres e-mail: sp@powiatbrzeski.pl;<br/>	W Starostwie Powiatowym w Brzesku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisemnie pod adresem ADO (32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51), bądź e-mail: iodo@powiatbrzeski.pl *;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ABR.272.12.2024.MŚ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz przez dalszy<br/>okres wymagany odrębnymi przepisami w szczególności dotyczącymi przechowywania<br/>dokumentacji związanej z projektem finansowanym ze środków UE lub budżetu Państwa oraz przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, a jeśli Pana/Pani oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dane osobowe będą przetwarzane ponadto przez cały okres obowiązywania umowy oraz przez dalszy okres niezbędny do ewentualnego<br/>dochodzenia roszczeń i obowiązkowego przechowywania przez administratora<br/>dokumentacji księgowej;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane a dane osobowe przetwarzane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>	Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących; W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15<br/>ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku. Zamawiający może<br/>żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników**, w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Od dnia zakończenia<br/>postępowania, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa wart. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Zasada jawności, o której mowa w art. 18 ust 1 ustawy Pzp, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania. Ograniczenia zasady jawności o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ABR.272.12.2024.MŚ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Część I - Szkolenia urzędników w zakresie cyberbezpieczeństwa<br/> <br/>1) Szkolenie dla 120 osób będzie prowadzone zgodnie z harmonogramem szkoleń ustalonym na etapie realizacji, jednakże szkolenia winny być zrealizowane do 60 dni od dnia podpisania umowy. <br/>2) Cykl szkoleniowy będzie podzielony na grupy kompetencyjne:<br/>a) wszyscy pracownicy – w 3 grupach szkoleniowych po 40 osób, każda grupa szkoleniowa w osobnym dniu. Ponadto Zamawiający wymaga aby szkolenia były prowadzone przez 3 tygodnie w 1 tygodniu 1 grupa szkoleniowa. <br/>b)	kadra kierownicza – 1 grupa szkoleniowa 23 osoby<br/>c)	specjaliści IT – 1 grupa szkoleniowa 3 osoby<br/>3)	Szkolenie dla jednej grupy szkoleniowej minimum 4 - 6 godzin w siedzibie Zamawiającego.<br/>4)	Wszystkie szkolenia muszą być prowadzone w języku polskim na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu prac z dołączonym zakresem merytorycznym, dostarczonego przez Wykonawcę Zamawiającemu nie później niż 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia. <br/>5)	Zamawiający wymaga prowadzenie dokumentacji wszystkich szkoleń w jednakowy sposób. Na dokumentację szkolenia składają się: lista obecności uczestników szkolenia (dzienne, wypełniane oddzielnie dla każdej grupy szkoleniowej) oraz lista odbioru zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.<br/>6) W ramach szkoleń Wykonawca wystawi zaświadczenia o ukończeniu danego szkolenia dla wszystkich uczestników, osobno dla każdego uczestnika.<br/>7)	Szkolenia dla pracowników muszą obejmować minimum zagadnienia:<br/>	wszyscy pracownicy<br/> a)	podstawowe wiadomości w zakresie bezpieczeństwa informacji, z uwzględnieniem regulacji wewnętrznych oraz wymagań rozporządzenia KRI:<br/>•	Szkolenia obejmujące tematyką informacje o nowych zagrożeniach i zmianach w przepisach dotyczących bezpieczeństwa informacji oraz w zakresie NSC oraz wymagań normatywnych ISO będących podstawą dokumentacji SZBI/BCM<br/>•	wewnętrzne procedury w obszarze bezpieczeństwa informacji, cyberbezpieczeństwa oraz tematykę zagrożeń i ryzyka związanego z niewłaściwymi uprawnieniami,<br/>•	wymagania dla pracowników wynikające z KRI, uoKSC oraz RODO i prawne aspekty cyberbezpieczeństwa<br/>•	System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w praktyce<br/>b)	przegląd zagrożeń i zasady bezpiecznego korzystania z Internetu:<br/>•	ochrona informacji i prywatność w Internecie, świadomość bezpieczeństwa informacji,<br/>•	ransomware jako poważne zagrożenie dla JST,<br/>•	phishing, oszustwa i wyłudzenia z uwzględnieniem oszustwa typu BEC (Business E-mail Compromise),<br/>•	hacking, malware jako zagrożenie<br/>•	cyberhigiena, w tym bezpieczeństwo urządzeń i bezpieczeństwo fizyczne,<br/>•	bezpieczne hasła i uwierzytelnienie dwuskładnikowe,<br/>•	zagadnienia związane z identyfikacją podejrzanych wiadomości e-mail, rozpoznawanie zagrożeń, oznak podatności i raportowanie incydentów, procedury zgłaszania incydentów<br/>•	zabezpieczanie urządzeń mobilnych i ochrona danych osobowych,<br/>•	wewnętrzne zalecenia i rekomendacje, w tym sposoby reakcji na incydenty bezpieczeństwa.<br/> <br/> kadra kierownicza<br/>a)	podstawy prawne cyberbezpieczeństwa<br/>b)	wymogi wynikające z KRI, uoKSC i RODO<br/>c)	przegląd znanych typów ataków na JST<br/>d)	przegląd nowoczesnych narzędzi i usług cyberbezpieczeństwa (jako wsparcie procesu zakupowego)<br/>e)	zarządzanie ryzykiem w bezpieczeństwie informacji i obszarach technicznych<br/>f)	jak skutecznie wdrożyć SZBI<br/>g)	ciągłość działania – dlaczego jest istotna i jak ją wdrożyć<br/>h)	współpraca w ramach s46<br/>i)	identyfikowanie zagrożeń – jak wdrożyć odpowiednie zabezpieczenia<br/> specjaliści IT<br/>a)	podstawy bezpieczeństwa sieci<br/>b)	aspekty techniczne najpopularniejszych ataków i metody reagowania<br/>c)	zabezpieczanie poczty elektronicznej<br/>d)	zabezpieczanie serwisów www<br/>e)	ochrona przed atakami DDoS<br/>f)	profilaktyka cyberzagrożeń ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kopiami zapasowymi<br/>g)	przegląd źródeł wiedzy o zagrożeniach<br/>h)	podstawy zabezpieczenia ciągłości działania<br/>i)	identyfikacja podatności i aktualizacja oprogramowania<br/>j)	zarządzanie incydentem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Łączna ilość punktów przyznana ofercie stanowić będzie sumę punktów przyznanych ofercie w każdym z kryteriów. <br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp,<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,<br/>- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.	Część II - Szkolenia specjalistyczne IT z zakresu wdrażanych rozwiązań<br/><br/>1)	Przedmiotem części II jest szkolenie specjalistyczne dla specjalistów IT w zakresie wdrażanych rozwiązań z zakresu systemu XDR, systemu Acronis Backup, w zakresie konfiguracji urządzeń sieci bezprzewodowej oraz w zakresie konfiguracji urządzeń sieciowych. <br/>2)	Szkolenia specjalistyczne są przewidziane dla 3 osób z każdego zakresu.<br/>3)	Szkolenia muszą być prowadzone w języku polskim w formie stacjonarnej oraz w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym. Każdy z uczestników szkolenia musi otrzymać materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wydane przez Autoryzowane Centrum Szkoleniowe.<br/>4)	Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia szkolenia w formule BYOL;<br/>5)	Zamawiający dopuszcza dostarczenie bonów szkoleniowych do wykorzystania przez Zamawiającego w dogodnym dla niego okresie, ważnych minimum 6 miesięcy. <br/><br/>Szkolenie w zakresie systemu XDR<br/>a)	Szkolenie dla 3 osób, musi trwać minimum 7 godzin i musi obejmować swoim zakresem zagadnienia, minimum:<br/>•	wdrożenie serwera systemu <br/>•	instalacja i konfiguracja agentów <br/>•	zasady generowania detekcji i ich analiza<br/>•	definiowanie reguł i ich automatyzacja<br/>•	wykonywanie raportów<br/>•	zarządzanie uprawnieniami<br/>b)	Szkolenie musi zawierać część teoretyczną i praktyczną.<br/>Szkolenie w zakresie systemu Acronis Backup<br/>a)	Szkolenie dla 3 osób, musi trwać minimum 7 godzin i musi obejmować swoim zakresem zagadnienia, minimum:<br/>•	instalacja agentów<br/>	metody wdrożenia, automatyzacja wdrożenia<br/>	komponenty wymagane do kopii systemów Microsoft (Windows, Active Directory, SQL Server)<br/>	sposoby aktualizacji agentów<br/>•	tworzenie planów kopii zapasowej<br/>	typy chronionych danych/zasobów/usług<br/>	tworzenie planu backupu całego systemu oraz baz SQL<br/>	lokalizacje przechowywania kopii zapasowych<br/>	weryfikacja kopii zapasowej<br/>	usuwanie planu kopii zapasowej<br/>	dodatkowe ustawienia<br/>•	odzyskiwanie kopii zapasowej<br/>	Metody odtwarzania<br/>	Tworzenie i zastosowanie nośnika startowego (wykorzystanie PXE)<br/>•	Administracja kontami i uprawnieniami <br/>b)	Szkolenie musi zawierać część teoretyczną i praktyczną.<br/>Szkolenie w zakresie konfiguracji urządzeń sieciowych<br/>a)	Szkolenie techniczne dla 3 administratorów prowadzone w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym zakończone certyfikowanym egzaminem MTCNA. Egzamin nie może być związany z dodatkowymi kosztami. <br/>b)	Szkolenie musi obejmować zagadnienia związane z konfigurację i administracją używanych przez Zamawiającego przełączników sieciowych firmy Microtic. <br/>c)	Szkolenie musi trwać minimum 24 godziny np. 3 dni po 8 godzin i musi obejmować swoim zakresem zagadnienia, minimum:<br/>•	konfigurację routingu statycznego<br/>•	konfiguracje tuneli VPN i innych ustawień sieci<br/>•	kontrolę przepływu pakietów (kolejki) – QoS<br/>•	zagadnienia dotyczące narzędzi diagnostycznych<br/>d)	W ramach szkoleń wymagane są materiały szkoleniowe.<br/>Szkolenie w zakresie konfiguracji urządzeń sieci bezprzewodowej<br/>a)	Szkolenie techniczne dotyczące obsługi sterownika CAP-sMAN dla 3 administratorów prowadzone w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym zakończone certyfikowanym egzaminem MTCEWE. Egzamin nie może być związany z dodatkowymi kosztami. <br/>b)	Szkolenie musi obejmować zagadnienia związane z konfigurację i administracją używanych przez Zamawiającego przełączników sieciowych firmy Microtic. <br/>c)	Szkolenie musi trwać minimum 24 godziny np. 3 dni po 8 godzin i musi obejmować swoim zakresem zagadnienia, minimum:<br/>•	projektowanie korporacyjnej sieci bezprzewodowej<br/>•	metody uwierzytelniania: WPA, Radius, Hotspot<br/>•	tworzenie strony powitalnej<br/>•	uwierzytelnianie adresu MAC (lista dostępu, promień)<br/>•	sieć typu Hotspot (otwarta)<br/>•	kopia zapasowa konfiguracji sterownika CAPsMAN (przełączanie awaryjne)<br/>•	konfiguracja kontrolera bezprzewodowego w chmurze<br/>•	analizowanie dziennika systemowego pod kątem problemów z siecią bezprzewodową<br/>d)	W ramach szkoleń wymagane są materiały szkoleniowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Łączna ilość punktów przyznana ofercie stanowić będzie sumę punktów przyznanych ofercie w każdym z kryteriów. <br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp,<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,<br/>- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III - Automatyczne testy phishingowe <br/><br/>1)	Przedmiotem części III są automatyczne testy phishingowe. Zamawiający wymaga wdrożenia platformy szkoleniowej umożliwiającej prowadzenie kampanii phishingowej i edukacyjnej, dostępnej w wersji chmurowej (SaaS).<br/>2)	Platforma szkoleniowa musi umożliwić jednoczesne korzystanie 120 osób w okresie minimum 24 miesięcy od dnia odbioru.<br/>3)	Wymagania ogólne dla platformy:<br/>a)	Rozwiązanie musi posiadać swoje centrum danych na terenie Unii Europejskiej.<br/>b)	Konsola centralna Security Center musi posiadać możliwość uruchomienia dodatkowego uwierzytelnienia użytkowników, za pomocą 2FA wysyłanych w postaci wiadomości SMS.<br/>c)	Administrator w konsoli centralnej Security Center musi posiadać możliwość dodania dodatkowych użytkowników zarządzających.<br/>d)	Rozwiązanie musi posiadać możliwość dodania dodatkowych zestawów uprawnień (ról), które mogą być przypisane do użytkowników systemu.<br/>4)	Prowadzenie kampanii phishingowych i edukacyjnych<br/>a)	możliwość utworzenia kampanii phishingowej i edukacyjnej;<br/>b)	możliwość tworzenia własnych profili phishingowych lub importu predefiniowanych na platformie;<br/>c)	profile kampanii phishingowych dostępne na platformie muszą być minimum w wersji polskiej i angielskiej;<br/>d)	profil kampanii phishingowej musi zawierać szablon wiadomości email lub wiadomości email i strony internetowej;<br/>e)	możliwość przypisania do profilu kampanii phishingowej kategorii domen, z których wysyłane będą wiadomości;<br/>f)	kampanie phishingowe muszą posiadać możliwość wyboru czasu rozpoczęcia kampanii oraz sposobu wysyłania wiadomości:<br/>•	wysyłane jednorazowo do wszystkich odbiorców, <br/>•	wysyłane w grupach ,<br/>•	wysyłane losowo w określonym zakresie czasu.<br/>g)	Platforma musi posiadać co najmniej 5 predyfiniowanych szablonów kampanii w minimum języku polskim: <br/>•	wiadomości phishingowe - oszustwo związane z kontem e-mail,<br/>•	wiadomości phishingowe i strony internetowe - oszustwa związane z kontami e-mail,<br/>•	wiadomości phishingowe i strony internetowe - oszustwa związane z kartami kredytowymi,<br/>•	pobieranie plików - Office 365,<br/>•	phishing - Office 365.<br/>h)	możliwość przypisania do kampanii phishingowej, kampanii edukacyjnej przeprowadzanej poprzez wysłanie wiadomości email i/lub strony internetowej;<br/>i)	możliwość utworzenia własnych profili edukacyjnych lub importu predefiniowanych przez producenta;<br/>j)	profile kampanii edukacyjnych utworzone przez producenta muszą być dostępne minimum w języku polskim i angielskim;<br/>k)	możliwość wyboru treści wiadomości edukacyjnej w zależności od podjętej przez odbiorcę czynności: otwarcia wiadomości, odpowiedzi na wiadomość, kliknięcia w link oraz wypełnienia formularza na stronie phishingowej;<br/>l)	rozwiązanie musi posiadać możliwość stworzenia oraz wyboru treści prezentacji edukacyjnej w formie strony internetowej na której można zamieszczać treści edukacyjne w postaci tekstu, grafiki oraz wideo;<br/>m)	rozwiązanie musi posiadać możliwość stworzenia oraz wyboru testu sprawdzającego wiedzę w formie strony internetowej na której można zamieszczać pytania i odpowiedzi w formie jednokrotnego i wielokrotnego wyboru;<br/>n)	rozwiązanie musi posiadać możliwość anonimizacji danych odbiorców i podjętych przez nich czynności.<br/>5)	Raporty<br/>a)	Możliwość tworzenia raportów z oceny phishingu e-mail;<br/>b)	Możliwość tworzenia raportu zgodności z minimum: <br/>•	Ustawą o ochronie danych osobowych<br/>• ISO / IEC 27001 lub równoważna<br/>• ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych<br/>c)	możliwość dostarczania nowych niestandardowych raportów zgodności, które mogą być zalecane przez ustawodawstwo, gdy ma to zastosowanie;<br/>d)	raport trendów z historią podatności;<br/>e)	selektywne raportowanie podatności (pełne i niestandardowe) i wykluczenia, uwzględnione systemy operacyjne, filtry zasobów, filtry podatności;<br/>f)	możliwość tworzenia &#34;raportów skróconych&#34; tygodniowych i miesięcznych, wysyłanych w sposób podsumowujący kanałem e-mail.<br/>6)	Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres 24 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Łączna ilość punktów przyznana ofercie stanowić będzie sumę punktów przyznanych ofercie w każdym z kryteriów. <br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp,<br/>- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ,<br/>- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/> Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/> Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/> Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej – dotyczy części I zamówienia.<br/>Zamawiający uzna, że warunek dla części I zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca:<br/>a)	załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI ust. 3 pkt 3.1.a) SWZ (według Załącznika Nr 3 do SWZ oraz załącznika 3a do SWZ - jeżeli dotyczy) <br/>b)	wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch usług w zakresie prowadzenia szkoleń budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń, o wartości minimum 20 000,00 złotych polskich brutto każda. Poprzez pojęcie jednej usługi należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą. Wartość usługi to wartość umowy; <br/>c)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie trenerskie w prowadzeniu szkoleń i/lub kursów z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz posiadającą kwalifikacje w obszarze bezpieczeństwa informacji potwierdzone certyfikatem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg normy ISO 27001 lub równoważny wydany przez akredytowaną jednostkę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz.U. 2022 poz. 1854)<br/><br/>W zakresie części II i III Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale VIII niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia według zasady: spełnia – nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w zakresie części I zamówienia, do złożenia w wyznaczonym terminie - nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI pkt 1.1.4) SWZ:<br/> a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/> Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/> Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w rozdziale VI pkt 1.1.4 b) SWZ.<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/> Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w rozdziale VI pkt 1.1.4 c) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> . Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:<br/>3.1.	Aktualne na dzień składania ofert :<br/>a)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp. wg. Załącznika nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, składane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - dotyczy części I zamówienia<br/>b)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp. wg. Załącznika nr 4 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, składane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – dotyczy części I, II i III zamówienia<br/><br/>3.1.2. Oświadczenia, o których mowa pkt 3.1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3.1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 3.1., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby wg. Załączników Nr 3a i 4a do SWZ.<br/>3.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 3.1., składa każdy z Wykonawców. <br/> Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.2.	formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ – złożony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>3.3.	jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo osoby uprawnionej do złożenia oferty, złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>3.4.	jeżeli dotyczy – oświadczenie, o którym mowa w Rodz. VII ust 7 SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>3.5.	jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w Rozdz. VII ust. 3 SWZ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/><br/>4.	Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Zamawiający udostępni formularz oferty na Platformie e-Zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zmówienia.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie<br/>przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1 pkt 1.1. SWZ, składa odpowiednio<br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie i na zasadach<br/>opisanych w Rozdz. VI ust. 1 pkt 1.1. SWZ. 7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W<br/>takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy wg załącznika Nr 13 do SWZ.<br/>8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>9. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do łącznego spełnienia takich samych<br/>warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie<br/>spełnienia warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1.1.4). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy<br/>w stosunku do treści oferty w sposób i na warunkach określonych w Rozdz. XX SWZ i w projektowanych postanowieniach umów stanowiących zał. nr 8, 9, 10 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia. 1. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Formularz ofertowy udostępniony jako załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ stanowi jedynie wzór i nie należy go wypełniać.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.<br/>7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy o przeciwdziałaniu.<br/>Zamawiający informuje, że stosuje mechanizm podzielonej płatności (split payment) przy dokonywaniu płatności każdej<br/>kwoty należności wynikającej z otrzymanej faktury z wykazana kwotą podatku VAT.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com