JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240920/0050886701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych <br/>dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie <br/>zimowym 2024/2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bukowsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Bukowsko 290</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440732</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bukowsko 290</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bukowsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-505</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134674015</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">134675466</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@bukowsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bukowsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych <br/>dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie <br/>zimowym 2024/2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-71662fcf-8984-48db-ad33-f689b1311c0e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00508867</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00059076/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bukowsko.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.bukowsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://pzp.bukowsko.pl. Szczegółowa instrukcja dla wykonawców stanowi załącznik do niniejszej SWZ.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. <br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej pod adresem https://pzp.bukowsko.pl <br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie platformy oraz zobowiązuje się korzystając z platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu. <br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania platformę zakupową. <br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). <br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@bukowsko.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.bukowsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bukowsko, 38-505 Bukowsko 290 tel: 0134674015, fax: 134674466.<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bukowsko jest Pan Krzysztof Szałankiewicz: iod@bukowsko.pl, tel: 134674015*;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. <br/>Usługi związanie z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2024/2025 Nr sprawy: GR.271.1.2024, oraz zawarcia umowy na to zadanie a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;<br/>3)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp; <br/>4)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego, a jeżeli czas realizacji zamówienia przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7)	posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GR.271.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 416000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1 – obręb Bukowsko<br/>	Drogi:<br/>1.	Górny koniec - dz. nr ewid. 1097, 1085, 1076/4 – 835m<br/>2.	Górny koniec do obór - dz. nr ewid. 1088, 1112, 1113 i 28 (Wola Piotrowa) – 1000m<br/>3.	k/ Ćwiąkały, Łuszcza - dz. nr ewid. 1149, 1146, 1147/1 – 485m<br/>4.	k/ Pleśniarskiego - dz. nr ewid. 2237,2231/2 – 140m<br/>5.	k/ Kamyka - dz. nr ewid. 799, 2796 – 120m<br/>6.	k/ Cieśli i Czapli - dz. nr ewid. 820 – 125m<br/>7.	Klepiatówka - dz. nr ewid. 2137, 2209 – 630m <br/>8.	Wygon – dz. nr ewid. 2196/3, 2103, 2203 – 445m<br/>9.	Nędze Łazy - dz. nr ewid. 1571/3, 1905, 1910, 1944 – 2485m<br/>10.	Koło p. Motyki i do p. Kropiewnickiego - dz. nr ewid. 2786 – 225m <br/>11.	k/ Klepczyk i Kutiak - dz. nr ewid. 2470, 2467, 2473 – 245m<br/>12.	k/ Podgórskiego - dz. nr ewid. 386, 781 – 295m<br/>13.	Do stadionu, do tartaku- dz. nr ewid. 1058, 1088 – 570m<br/>14.	Nędze, Łazy k/Żytki W. - dz. nr ewid. 1580/2, 1579/4 – 50m<br/>15.	Nędze, Łazy k/Żytki Sz.- dz. nr ewid. 1585 – 135m<br/>16.	Nędze, Łazy k/ Bednarza - dz. nr ewid. 1592 – 130m<br/>17.	Nędze, Łazy k/Pastuszaka – dz. nr ewid. 1596 – 90m<br/>18.	Nędze, Łazy k/Duduś – dz. nr ewid. 1605/1 – 75m<br/>19.	Do p. Rakoczy i p. Radożycki - dz. nr ewid. 1985 – 80m<br/>20.	Do p. Jakubaszek i p. Wyciszkiewicz - dz. nr ewid. 376 – 110m<br/>21.	Do p. Kamyk - dz. nr ewid. 2259/1, 2243 – 300m<br/>22.	Do p. Łuszcz B.- dz. nr ewid. 832 – 115m<br/>23.	Do p. Łuszcz M. - dz. nr ewid. 2184, 2187 – 180m<br/>24.	Do p. Łuszcz E. - dz. nr ewid. 2221/6 – 50m<br/>25.	k/p. Wolańskiego - dz. nr ewid. 2010, 2011 – 180m<br/>26.	Nędze Łazy do p. Rakoczego i Bednarczyka - dz. nr ewid. 1623, 1625, 1632, 1640 – 370m<br/>27.	Bukowsko – Sanoczki - dz. nr ewid. 158/1, 28, 288(Nagórzany) – 1190m<br/>28.	Osiedle – Sójcze Wzgórze – kalwaryjska - dz. nr ewid. 113, 229, 240, 248, 256, 260, 276, 288 – 1335m<br/>29.	Do cmentarza - dz. nr ewid. 352 – 75m<br/>30.	Do plebani - dz. nr ewid. 366 – 80m<br/>31.	Nowe osiedle - dz. nr ewid. 427, 417/2, 417/9, 417/12 – 750m<br/>32.	„Bagno” k/ Górnego - dz. nr ewid. 1389/1, 1398, 1406 – 190m<br/>33.	„Bagno” k/ Rakoczego - dz. nr ewid. 1362 – 235m<br/>34.	Naprzeciw piekarni k/ Kowalika do Kseniaka - dz. nr ewid. 1296, 1275 – 655m<br/>35.	k/ Heliński - dz. nr ewid. 1370 – 285m<br/>36.	k/ Malmura na „wiatraki” do p. Fedorońków - dz. nr ewid. 1325, 1577 – 355m<br/>37.	k/Ośrodek Zdrowia, Bank , Szkoła Podstawowa do cmentarza, Urząd Gminy - dz. nr ewid. 362, 361, 359/1, 359/2, 357 – 310m<br/>38.	k/Domu Kultury do p. Sokoła - dz. nr ewid. 2194/3 – 70m<br/>39.	Do p. Raka, p. Kowalika (tartak) - dz. nr ewid. 68 – 160m<br/>40.	Do p. Dusznik - dz. nr ewid. 52 – 185m<br/>41.	Do p. Klimka i p. Oleksów - dz. nr ewid. 322, 332 – 205m<br/>42.	Do p. Oleksów (z drogi powiatowej) - dz. nr ewid. 307 – 125m<br/>43.	Do p. Betleja (z drogi powiatowej) - dz. nr ewid. 1178 – 30m<br/>44.	Do Zakładu P. Pogórskiego dz. nr ewid. 420, 416, 387 – 615m<br/>45.	Do P. Stawarczyka dz. nr ewid. 814 – 35m<br/>46.	Do p. Biłasa dz. nr ewid. 1564 – 35m<br/>47.	Do p. Rakoczego dz. nr ewid. 167 (Wolica) – 65m<br/><br/>Parkingi/place:<br/>1.	Parking k/Bank, Urząd Gminy, Ośrodek Zdrowia - dz. nr ewid. 359/1, 360, 2790 – 900m2<br/>2.	Plac k/GS „Sch” Bukowsko, Remizy OSP - dz. nr ewid. 2196/5, 2196/3, 2196/13 – 1250m2<br/>3.	Parkingi k/Szkoły/Przedszkola – dz. nr ewid. 2779/3, 1569 – 2500m2<br/>4.	Parking k/Poczty - dz. nr ewid. 366, 368/2 – 110m2<br/>5.	Parkingi k/ Domu Kultury* - dz. nr ewid. 2196/17, 2196/8, 2792 – 1800m2<br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 2660m<br/><br/>SUMA: drogi – 16450m, chodniki – 2660m, parkingi/place – 6560m2<br/>*UWAGA: Parkingi k/ Domu Kultury odśnieżany wyłącznie polecenie pracownika Urzędu Gminy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 – obręb Dudyńce<br/>	Drogi:<br/>1.	Dudyńce wieś od Dom Ludowy do p. Szałajki - dz. nr ewid. 201/4, 201/5, 202/4 – 1410m<br/>2.	Do kościoła - dz. nr ewid. 414, 304/2, 409/3 – 425m<br/>3.	Koło stadionu w kierunku Pielni - dz. nr ewid. 260, 9/13, 9/11, 9/8, 9/6, 341/2, 339/2 – 1200m<br/>4.	Do p. Żubryka - dz. nr ewid. 194 – 200m<br/>5.	Do p. T. Rolnik - dz. nr ewid. 251 – 75m<br/>6.	Dojazd do sklepu - dz. nr ewid. 207/3, 102/7 – 50m<br/><br/>Parkingi/place:<br/>1.	Parking k/Kościoła* - dz. nr ewid 207/3, 102/7 – 1000m2<br/><br/>SUMA: drogi – 3360m, parkingi/place – 1000m2<br/>*UWAGA: Parking k/Kościoła odśnieżany wyłącznie w niedzielę i święta lub na polecenie sołtysa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 – obręb Karlików<br/>Drogi:<br/>1.	Do składowiska odpadów* - dz. nr ewid. 2759(Bukowsko), 2/21 – 1370m<br/>2.	Karlików - Przybyszów - dz. nr ewid. 389 (Karlików), 4 (Przybyszów) – 1965m<br/>3.	Bloki drogi główne + do garaży - dz. nr ewid. 15/60, 15/63, 15/66 – 300m<br/>4.	Bloki - Dom Ludowy do obór P. Winiarza - dz. nr ewid. 387 – 250m<br/>5.	Do p. Hnata - dz. nr ewid. 15/110 – 150m<br/><br/>SUMA: drogi – 4035m<br/>*UWAGA: Droga do składowiska odpadów odśnieżana tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 – obręb Nadolany<br/>	Drogi:<br/>1.	Wodnica - dz. nr ewid. 628 – 600m<br/>2.	k/ Kozimora - dz. nr ewid. 618/1, 618/2 – 175m<br/>3.	k/ Pawiaka - dz. nr ewid. 619, 620, 622 – 370m<br/>4.	k/ Rabickiego- dz. nr ewid. 636, 612, 611, 640 – 495m<br/>5.	k/ Pieszczocha – droga wojewódzka - dz. nr ewid. 616/2 – 430m<br/>6.	do dworu i k/ Stanisława Lenio - dz. nr ewid. 587/3, 603, 504(Nowotaniec) – 920m<br/>7.	k/Gorzkowskiego - dz. nr ewid. 604 – 200m<br/>8.	osiedle - dz. nr ewid. 318/11 – 100m<br/>9.	do A. Rabickiego - dz. nr ewid. 609 – 105m<br/>10.	do G. Piszczyńskiego - dz. nr ewid. 601 – 230m<br/>11.	do M. Szatkowskiego - dz. nr ewid. 608 – 60m<br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 255m<br/><br/>Parkingi/place:<br/>1.	Plac k/ przystanku na Wygnance - dz. nr ewid. 134 – 155m2<br/>2.	Place k/ Remizy OSP* - dz. nr ewid. 467, 466 – 800m2<br/><br/>SUMA: drogi – 3685m, chodniki – 255m, parkingi/place – 955m2<br/>*UWAGA: Place k/ Remizy OSP odśnieżane tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5 – obręb Nagórzany<br/>Drogi:<br/>1.	Nagórzany wieś - dz. nr ewid. 294, 295, 297/1, 297/2, 299/1, 300, 302, 303 – 2470m<br/>2.	Nagórzany – Wola Jaworowa - dz. nr ewid. 306, 293(Wola Sękowa) – 1580m<br/>3.	K/ Piszczyńskiego - dz. nr ewid. 305 – 155m<br/>4.	do Kindlarskiego - dz. nr ewid. 284 – 390m<br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 655m<br/><br/>Parkingi/place:<br/>1.	Plac k/ Remizy OSP* - dz. nr ewid. 467, 466 – 800m2<br/><br/>SUMA: drogi – 4595m, chodniki – 655m, parkingi/place – 800m2 <br/>*UWAGA: Plac k/ Remizy OSP odśnieżany tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 6 – obręb Nowotaniec<br/>Drogi:<br/>1.	Od stadionu pod Kościołem wyjazd k/ Długosz Tomasz i Czaban do drogi wojewódzkiej<br/>- dz. nr ewid. 470 – 455m<br/>2.	Nowotaniec – kolonia-k/Pisia – do Sternik Teresy do Rakoczy i Królicki – do stadionu i drogi wojewódzkiej, 487, 474, 472, 471, 476/2 – 970m<br/>3.	Nowotaniec k/ młyna do Drozd Adama i Muszańskiego - dz. nr ewid. 503 – 255m<br/>4.	Nowotaniec kolonia k/ Mroczki - do Wójtowicza - dz. nr ewid. 495 – 690m<br/>5.	k/ Balwierczaka – do Kondyjowskiego - dz. nr ewid. 491, 489 – 320m<br/>6.	Droga Nowotaniec –Nagórzany - dz. nr ewid. 490 – 480m<br/>7.	Od drogi wojewódzkiej obok C.N. i Jakubowski do Sieradzkiego; - dz. nr ewid. 91/16 – 45m<br/>8.	Droga do Dziedzica, - dz. nr ewid. 87/2 – 45m<br/>9.	Droga do cmentarza obok posesji P. Capa - dz. nr ewid. 500 – 200m<br/>10.	Od drogi powiatowej wzdłuż posesji Muszańskiej Janiny - dz. nr ewid. 501/1 – 135m<br/>11.	Do Kozimora - dz. nr ewid. 501/2 – 30m<br/>12.	Do młyna - dz. nr ewid. 47/1 – 80m<br/><br/>Parkingi/place:<br/>1.	Parkingi k/szkoły, k/Ośrodka Zdrowia - dz. nr ewid. 313/5, 467/3, 53 – 1200m2<br/>2.	Parking k/Kościoła* - dz. nr ewid. 53 – 1000m2<br/>3.	Parking k/ Domu Kultury - dz. nr ewid. 467/1 – 200m2 <br/>4.	Plac k/ Remizy OSP * - dz. nr ewid. 313/4 – 300m2<br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 1400m<br/><br/>SUMA: drogi – 3705m, chodniki – 1400m, parkingi/place – 2700m2<br/>*UWAGA: <br/> - Parking k/Kościoła odśnieżany wyłącznie w niedzielę i święta lub na polecenie sołtysa.<br/> - Plac k/ Remizy OSP odśnieżany tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 7 – obręb Płonna<br/>Drogi:<br/>1.	Do P. Czytajło - dz. nr ewid. 94/6 – 190m<br/>2.	Do P. Łukaszczyka - dz. nr ewid. 186 – 510m<br/><br/>SUMA: drogi – 700m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 8 – obręb Pobiedno<br/>Drogi:<br/>1.	Dom Kultury – Wojciechowski (nad rzeką) - dz. nr ewid. 1015, 1027/2, 1036/1 – 570m<br/>2.	Pod dworem - dz. nr ewid. - dz. nr ewid. 64 – 685m<br/>3.	Pobiedno wieś - do p. H. Bończak - dz. nr ewid. 944, 534 – 860m<br/>4.	Pobiedno droga do p. K. Bąka - dz. nr ewid. 980 – 240m<br/>5.	k/Kapliczki - dz. nr ewid. 704, 680, 694, 1078/4 – 805m<br/>6.	k/ Pałys Marian i Wiesław, Wojciechowski, Pisaniak do drogi koło p. H.Bończak - dz. nr ewid. 485 – 520m<br/>7.	Od krzyża do Pałysa - dz. nr ewid. 323 – 185m<br/>8.	Do Szorka - dz. nr ewid. 410 – 140m<br/>9.	Do p. Pisaniak - dz. nr ewid. 502 – 70m<br/>10.	Do p. Tomkiewicz - dz. nr ewid. 69 – 140m<br/><br/><br/>Parkingi/place:<br/>1.	Parking k/sklepu - dz. nr ewid. 934 – 400m2<br/>2.	Parking k/Domu Kultury - dz. nr ewid. 1017 – 500m2<br/>3.	Parking k/Remizy OSP-Biblioteki - dz. nr ewid. 74, 75 – 300m2<br/>4.	Parking k/szkoły - dz. nr ewid. 1014 – 200m2<br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 820m<br/><br/>SUMA: drogi – 4215m, chodniki – 820m, parkingi/place – 1400m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 9 – obręb Tokarnia<br/>Drogi:<br/>1.	Droga Bukowsko-Tokarnia (była powiatowa) do P. Miśki- dz. nr ewid. 526(Bukowsko), 668(Bukowsko), 248, 249/2, 250/8, 54/1, 250/7, 221/3 – 4450m<br/>2.	Do P. Krzywińskiego - dz. nr ewid. 22/2 – 300m<br/>3.	Do P. Tylki - dz. nr ewid. 36/1 – 110m<br/>4.	Do P. Karpiela - dz. nr ewid. 56/1 – 110m<br/>5.	Do zagrody edukacyjnej - dz. nr ewid. 693 – 90m<br/><br/>Parkingi/place:<br/>1.	Plac k/ Remizy OSP - dz. nr ewid. 49/4 – 200m2<br/><br/>SUMA: drogi – 5060m, plac – 200m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 10 – obręb Wola Piotrowa<br/>Drogi:<br/>1.	Od ronda do p. Byrtka - dz. nr ewid. 307 – 80m<br/>2.	Do p. Wierzganowskiego - dz. nr ewid. 1162 – 270m<br/>3.	Do bloków - dz. nr ewid. 490 – 200m<br/>4.	Do ośrodka fundacji „Latarnia” - dz. nr ewid. 178/1 – 850m *<br/>5.	Do P. Jursy - dz. nr ewid. 161/2 – 55m<br/>6.	Do P. Dorda, Warzybok - dz. nr ewid. 147/1, 148, 154 – 220m<br/><br/>SUMA: drogi – 1675m<br/>*UWAGA: Droga do ośrodka fundacji „Latarnia” odśnieżana tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy lub sołtysa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 11 – obręb Wola Sękowa<br/>Drogi:<br/>1.	Roztoki - dz. nr ewid. 108, 439/1 – 2035m *<br/>2.	Wola Jaworowa - do ujęcia wody dz. nr ewid. 176, 278, 225, 464 – 2560m<br/>3.	Skrzyżowanie od ujęcia wody – Wola Jaworowa do zbiorników dz. nr ewid. – 365m<br/>4.	Do Uniwersytetu - dz. nr ewid. 176 – 310m<br/>5.	Do Remizy OSP - dz. nr ewid. 138 – 75m<br/>6.	Do p. Harajdy - dz. nr ewid. 127/2 – 60m<br/><br/>Parkingi/place:<br/>1.	Parking k/ Kościoła - dz. nr ewid. 39, 106, 107 – 800m2<br/>2.	Parking k/ Uniwersytetu - dz. nr ewid. 176 – 170m2<br/>3.	Parking k/ Domu Ludowego, Remizy OSP* - dz. nr ewid. 138 – 650m2<br/><br/>SUMA: drogi – 5405m, parkingi/place – 1660m2<br/>*UWAGA: Parking k/ Domu Ludowego, Remizy OSP odśnieżany tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 12</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 12 – obręb Wolica<br/>Drogi:<br/>1.	Wolica Wólka - dz. nr ewid. 197, 220, 342 – 1565m<br/>2.	k/ b. Szkoły – do P. Karbowskiej - dz. nr ewid. 219, 210 – 785m<br/>3.	Do Kościoła - dz. nr ewid. 414 – 480m<br/>4.	Do P. Tokarskiej - dz. nr ewid. 226/1 – 70m<br/>5.	k/Cypcarz Stanisławy - dz. nr ewid. 788 – 220m<br/>6.	Rakoczy Robert do drogi powiatowej - dz. nr ewid. 441 – 350m <br/>7.	Do Morawskich- dz. Nr ewid. 401 – 205m<br/>8.	k/Gliściak do Kruczyńskiego - dz. nr ewid. 198/1, 189 – 245m<br/>9.	Do P. Gliściaka - dz. nr ewid. 225/4 – 45m<br/>10.	k/Kocik - dz. nr ewid. 275 – 25m<br/><br/>Chodniki:<br/>1.	Chodniki – 140m<br/><br/>SUMA: drogi – 3990m, chodniki – 140m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 13</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 13 – obręb Zboiska<br/>Drogi:<br/>1.	Zboiska Modrza - dz. nr ewid. 240, 275, 284 – 1385m<br/>2.	k/ Futy - dz. nr ewid. 344 – 425m<br/>3.	Zboiska Ratnawica - dz. nr ewid. 475/2, 415, 451, 53(Ratnawica) – 2465m<br/>4.	Do p. Piotrowskiego - dz. nr ewid. 144 – 225m <br/>5.	Do p. Marca - dz. nr ewid. 228 – 280m<br/>6.	Do p. Drozd - dz. nr ewid. 37 – 130m<br/><br/>Parkingi/place:<br/>1.	Plac k/ Remizy OSP * - dz. nr ewid. 432/1 – 600m2<br/><br/>SUMA: drogi – 4910m, plac – 600m2 <br/>*UWAGA: Plac k/ Remizy OSP odśnieżany tylko na polecenie pracownika Urzędu Gminy.<br/><br/>PODSUMOWANIE:<br/>Drogi: 61785 m	<br/>Chodniki: 5930 m<br/>Parkingi, place: 15875 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zaoferowana cena przedstawiona w ofercie obejmuje sumę zadań I, II, III w danym obrębie:<br/>I koszt odśnieżania dróg = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>II Koszt odśnieżania chodników = ilość km x stawka w zł brutto/km<br/>III Koszt odśnieżania placów/ parkingów = ilość m 2 x stawka w zł brutto/m2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>	4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>•	potencjał techniczny: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia jakim dysponuje Wykonawca stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>W przypadku wyboru oferty zamawiający dokona sprawdzenia sprzętu w oparciu o złożone zestawienie przez oferenta po otwarciu ofert w miejscu wskazanym przez oferenta.<br/>•	potencjał kadrowy: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), <br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">b)	Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych udostępnionych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Dokument potwierdzający udostępnienie sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wykazanego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ<br/>c)	Polisa ubezpieczeniowa OC na usługi pn.: „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie Gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2024/2025” z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100 groszy), uwzględniająca szkody oraz następstwa nie wykonanej lub źle wykonanej usługi.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/100 groszy) do każdego zadania;<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:<br/>Krakowski Bank Spółdzielczy<br/>Nr rachunku: 39 8591 0007 0400 0899 7412 0003<br/>z dopiskiem:<br/>wadium na „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na<br/>terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2024/2025”<br/>UWAGA:<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga Pełnomocnictwo, o którym<br/>mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo<br/>z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ<br/>podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w<br/>postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie<br/>podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>5.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy.<br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.bukowsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-09 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com