JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240926/0051752601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa prawna wybranych wydziałów w latach 2025-2027 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255335</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zwycięstwa 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">za@um.gliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gliwice.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa prawna wybranych wydziałów w latach 2025-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-28fafd2e-b35e-48e3-b1ad-4d57ced0cb3e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00517526</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00024813/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 Obsługa prawna wybranych wydziałów w latach 2025-2027</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28fafd2e-b35e-48e3-b1ad-4d57ced0cb3e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej;<br/>2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: za@um.gliwice.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/><br/>Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 11. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/><br/>Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 11. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem 26. SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZA.271.31.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: Obsługa prawna wydziałów BUR, ED, GE, IN, KSP, OR, PP, SO, ZD i miejskich jednostek oświatowych w latach 2025-2027<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Gliwicach, Rady Miasta Gliwice oraz rad dzielnic w zakresie zadań realizowanych przez następujące wydziały:<br/>1) Biuro Urbanisty Miasta – (BUR)<br/>2) Wydział Edukacji - (ED)<br/>3) Wydział Geodezji i Kartografii - (GE),<br/>4) Wydział Informatyki - (IN),<br/>5) Wydział Kultury i Sportu - (KSP),<br/>6) Wydział Organizacyjny – (OR)<br/>7) Wydział Planowania Przestrzennego - (PP),<br/>8) Wydział Spraw Obywatelskich - (SO),<br/>9) Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych - (ZD),<br/>10) Wydział Zamówień Publicznych - (ZA) w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przekazanych do realizacji zarówno przez wydziały wymienione w punktach od 1) do 9) oraz miejskie jednostki organizacyjne wymienione w załączniku nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Gliwicach, współpracujące z wydziałami wymienionymi w punktach od 1) do 9), w zakresie zamówień, które są lub będą współfinansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej za wyjątkiem Ośrodka Pomocy Społecznej.<br/>2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań wydziałów, o których mowa w ust. 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Gliwicach zamieszczonym na stronie https://bip.gliwice.eu/regulamin-organizacyjny.<br/>3. Obsługa prawna miejskich jednostek organizacyjnych wymienionych w art. 2 ustawy z 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe, ujętych w załączniku nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Gliwicach.<br/>4. W ramach kompleksowej obsługi prawnej wydziałów wskazanych w ust. 1, oraz miejskich jednostek oświatowych, o których mowa w ust. 3, Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi:<br/>1) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego (bieżąca obsługa),<br/>2) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami,<br/>3) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą.<br/>5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę posiadającą uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mającą przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz posiadającą doświadczenie określone w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>6. Zamawiający szacuje, że średnio w miesiącu w ramach obsługi prawnej Wykonawca będzie m.in. prowadził minimum 28 godzin konsultacji prawnych (szczegóły w projekcie umowy), sporządzał ok. 26 opinii prawnych i weryfikował ok. 45 umów (średnia z ostatniego roku dla wydziałów, w tym szacunek dla miejskich jednostek oświatowych ok 10 opinii prawnych i weryfikował ok. 5 umów).<br/>7. Na dzień 30 czerwca 2024 r., Zamawiający w ww. zakresie prowadził 145 spraw sądowych i komorniczych, z czego 131 spraw spadkowych.<br/>8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do miejsc, w których świadczona będzie obsługa prawna (Gliwice, ul. Zwycięstwa 21 lub Gliwice, ul. Jasna 31A) w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie).<br/>9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował systemem informacji prawnej umożliwiającym użytkowanie go przez Wykonawcę podczas konsultacji w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia dostępu do komputerów, drukarek i Internetu.<br/>10. Zakres obsługi nie obejmuje:<br/>1) spraw związanych z dotacjami prowadzonymi przez wydziały wymienione w ust. 1 pkt 2), 5) i 9),<br/>2) występowania w imieniu Miasta Gliwice w sprawach związanych z nienależnie uzyskaną kwotą w części gminnej i powiatowej, części oświatowej subwencji ogólnej za lata 2015-2019, w wyniku udzielania przez Miasto Gliwice dotacji dla szkół niepublicznych prowadzonych przez byłą spółkę FAM Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu,<br/>3) spraw sądowych prowadzonych w miejskich jednostkach oświatowych, które rozpoczęły się przed 1 marca 2025 roku, przy czym przez rozpoczęcie rozumie się zlecenie prowadzenia sprawy profesjonalnemu pełnomocnikowi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-03-01 do 2027-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie radcy prawnego/adwokata w prowadzeniu obsługi prawnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie radcy prawnego/adwokata w sporządzaniu opinii prawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie radcy prawnego/adwokata w prowadzeniu spraw sądowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: Obsługa prawna wydziałów BOI, BR, AB, KD, KM, ŚR, UK i ZA w latach 2025-2027.<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Gliwicach, Rady Miasta Gliwice oraz rad dzielnic w zakresie zadań realizowanych przez następujące wydziały:<br/>1) Biuro Obsługi Interesantów - (BOI),<br/>2) Biuro Rady Miasta - (BR),<br/>3) Wydział Architektury i Budownictwa - (AB),<br/>4) Wydział Kadr, Szkoleń i Płac - (KD),<br/>5) Wydział Komunikacji - (KM),<br/>6) Wydział Środowiska - (ŚR),<br/>7) Wydział Usług Komunalnych - (UK),<br/>8) Wydział Zamówień Publicznych - (ZA) w tym, w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przekazanych do realizacji zarówno przez wydziały wymienione w punktach od 1) do 7) oraz miejskie jednostki organizacyjne wymienione w załączniku nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego, współpracujące z wydziałami wymienionymi w punktach od 1) do 7) w zakresie zamówień, które są lub będą współfinansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej za wyjątkiem Centrum Ratownictwa Gliwice, Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych oraz Zarządu Dróg Miejskich.<br/>2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań wydziałów, o których mowa w ust. 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Gliwicach zamieszczonym na stronie https://bip.gliwice.eu/regulamin-organizacyjny.<br/>3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej wydziałów wskazanych w ust. 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi:<br/>1) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego (bieżąca obsługa),<br/>2) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami,<br/>3) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą.<br/>4. Do zakresu obsługi wchodzą również:<br/>a) rozstrzyganie wątpliwości prawnych powstałych w procesie kontroli projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, w których beneficjentem jest miasto Gliwice. Rozstrzyganie wątpliwości dotyczy zakresu zamówień publicznych i jest niezależne od obsługi wydziałów określonych w ust. 1.<br/>b) obsługa Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.<br/>5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę posiadającą uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mającą przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz posiadającą doświadczenie określone w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>6. Zamawiający szacuje, że średnio w miesiącu w ramach obsługi Wykonawca będzie m.in. prowadził minimum 22 godziny konsultacji prawnych (szczegóły w projekcie umowy), sporządzał ok. 15 opinii prawnych i weryfikował, ok. 80 umów (średnia z ostatniego roku).<br/>7. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w zebraniach, wizjach i innych spotkaniach w sprawach postępowań dotyczących usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania na podstawie art. 26 i 26a ustawy o odpadach, wraz z egzekucją finansową. Wykonawca będzie do dyspozycji do 4 godzin miesięcznie. Zamawiający będzie informował o powyższych spotkaniach z co najmniej 4 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wyłącznie zrealizowane czynności opisane w niniejszym punkcie zgodnie z projektem umowy.<br/>8. Na dzień 30 czerwca 2024 r., Zamawiający w ww. zakresie prowadził 199 spraw sądowych.<br/>9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do miejsc, w których świadczona będzie obsługa prawna w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie).<br/>10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował systemem informacji prawnej umożliwiającym użytkowanie go przez Wykonawcę podczas konsultacji w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia dostępu do komputerów, drukarek i Internetu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-03-01 do 2027-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie radcy prawnego/adwokata w prowadzeniu obsługi prawnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie radcy prawnego/adwokata w sporządzaniu opinii prawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie radcy prawnego/adwokata w prowadzeniu spraw sądowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III: Obsługa prawna wydziałów AUD, BRM, ED, FS, KS, KSP, PO, NA i ZD w latach 2025-2027.<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Gliwicach, Rady Miasta<br/>Gliwice oraz rad dzielnic w zakresie zadań realizowanych przez następujące wydziały:<br/>1) Biuro Rozwoju Miasta - (BRM),<br/>2) Wydział Audytu Wewnętrznego - (AUD)<br/>3) Wydział Edukacji – (ED) – w zakresie dotacji,<br/>4) Wydział Finansowy - (FS),<br/>5) Wydział Księgowości - (KS),<br/>6) Wydział Kultury i Sportu – (KSP) – w zakresie dotacji,<br/>7) Wydział Nadzoru Właścicielskiego – (NA)<br/>8) Wydział Podatków i Opłat - (PO),<br/>9) Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych – (ZD) w zakresie dotacji,<br/>10) Wydział Zamówień Publicznych – (ZA) w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przekazanych do realizacji przez wydziały wymienione w punktach: 1), 2) 4), 5), 7) i 8).<br/>2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań wydziałów, o których mowa w ust. 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Gliwicach zamieszczonym na stronie https://bip.gliwice.eu/regulamin-organizacyjny.<br/>3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej wydziałów wskazanych w ust. 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi:<br/>1) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego (bieżąca obsługa),<br/>2) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami,<br/>3) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą.<br/>4. Do zakresu obsługi wchodzi również rozstrzyganie wątpliwości prawnych powstałych w procesie kontroli projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, w których beneficjentem jest miasto Gliwice. Rozstrzyganie wątpliwości dotyczy zakresu finansowego oraz zakresu związanego z procedurą dofinansowania ze środków zewnętrznych i jest niezależne od obsługi wydziałów określonych w ust. 1.<br/>5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę posiadającą uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mającą przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz posiadającą doświadczenie określone w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>6. Zamawiający szacuje, że średnio w miesiącu w ramach obsługi Wykonawca będzie m.in. prowadził minimum 40 godzin konsultacji prawnych (szczegóły w projekcie umowy), sporządzał ok. 20 opinii prawnych i weryfikował ok. 25 umów (średnia z ostatniego roku).<br/>7. Na dzień 30 czerwca 2024 r., Zamawiający w ww. zakresie prowadził 126 spraw sądowych i komorniczych.<br/>8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do miejsc, w których świadczona będzie obsługa prawna (Gliwice, ul. Zwycięstwa 21, ul. Jasna 31A i ul. Fredry 6) w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie).<br/>9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował systemem informacji prawnej umożliwiającym użytkowanie go przez Wykonawcę podczas konsultacji w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia dostępu do komputerów, drukarek i Internetu.<br/>10. Umowa nie obejmuje:<br/>1) występowania w imieniu Miasta Gliwice w sprawach związanych z nienależnie uzyskaną kwotą w części gminnej i powiatowej, części oświatowej subwencji ogólnej za lata 2015-2019, w wyniku udzielania przez Miasto Gliwice dotacji dla szkół niepublicznych prowadzonych przez byłą spółkę FAM Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu,<br/>2) występowania w imieniu Miasta Gliwice w zakresie spraw związanych z postępowaniami dotyczącymi dotacji oświatowych przekazanych podmiotom dla których organem prowadzącym są FAM Sp. z o.o., EDO Sp. z o.o. oraz FOR3 Sp. z o.o. w okresie przyznania subwencji ogólnej za lata 2015-2022.<br/>3) występowania w imieniu Miasta Gliwice w zakresie spraw sądowych o sygnaturach III SA/Gl 611/23, III SA/Gl 617/23, IC 1493/23, IIIK 765/23 oraz innych spraw, które związane są lub będą z dotowaniem żłobków niepublicznych w latach 2021-2024. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-03-01 do 2027-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie radcy prawnego/adwokata w prowadzeniu obsługi prawnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie radcy prawnego/adwokata w sporządzaniu opinii prawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie radcy prawnego/adwokata w prowadzeniu spraw sądowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Określenie warunku:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Określenie warunku:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna<br/>Określenie warunku:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Określenie warunku:<br/>I.<br/>Wykonawca powinien posiadać co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze jednostek administracji samorządowej lub rządowej:<br/><br/>Część I: Obsługa prawna wydziałów BUR, ED, GE, IN, KSP, OR, PP, SO, ZD i miejskich jednostek oświatowych w latach 2025-2027<br/><br/>Wykonawca, łącznie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>1) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,<br/>2) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i/lub ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.<br/>3) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie planowania przestrzennego,<br/>4) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ochrony zdrowia,<br/>5) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach oraz powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie prawa oświatowego.<br/>6) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie geodezji i kartografii,<br/><br/>Część II: Obsługa prawna wydziałów BOI, BR, AB, KD, KM, ŚR, UK i ZA w latach 2025-2027<br/><br/>Wykonawca, łącznie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>1) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,<br/>2) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w starostwie powiatowym lub mieście na prawach powiatu w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego w oparciu o Prawo budowlane,<br/>3) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>4) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach lub powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie ustaw związanych z ochrona środowiska.<br/><br/>Część III: Obsługa prawna wydziałów AUD, BRM, ED, FS, KS, KSP, PO, NA i ZD w latach 2025-2027<br/><br/>Wykonawca, łącznie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>1) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie tworzenia projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz jej zmian dla jednostki samorządu terytorialnego.<br/>2) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie opracowania uchwały budżetowej miasta na prawach powiatu oraz jej zmian, a także sprawozdawczości budżetowej.<br/>3) prowadził kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie spraw związanych z nadzorem właścicielskim w jednostkach administracji samorządowej posiadających spółki z większościowym udziałem jst, których główne przedmioty działania obejmują co najmniej dwa z następujących zagadnień:<br/>a) budownictwo mieszkaniowe,<br/>b) prowadzenie inwestycji,<br/>c) energetyka cieplna,<br/>d) medycyna,<br/>e) sport,<br/>f) telekomunikacja,<br/>g) wodociągi i kanalizacja,<br/>h) transport publiczny,<br/>i) gospodarowanie odpadami,<br/><br/>II.<br/>W zakresie wymogów jakie spełnić musi Wykonawca wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawniania radcy prawnego lub adwokata, mająca przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze jednostek administracji samorządowej lub rządowej, która będzie świadczyła obsługę prawną wydziałów. Osoba ta samodzielnie musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu obsługi prawnej oraz sporządzaniu pisemnych opinii prawnych dla jednostek administracji samorządowej lub rządowej.<br/><br/>Część I: Obsługa prawna wydziałów BUR, ED, GE, IN, KSP, OR, PP, SO, ZD i miejskich jednostek oświatowych w latach 2025-2027<br/><br/>A. W zakresie prowadzenia obsługi prawnej:<br/>Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie w ciągu ostatnich 5 lat:<br/>1) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,<br/>2) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy<br/>w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i/lub ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.<br/>3) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie planowania przestrzennego,<br/>4) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie ochrony zdrowia,<br/>5) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach oraz powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie prawa oświatowego.<br/>6) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej w zakresie geodezji i kartografii,<br/><br/>B. W zakresie wydawania opinii:<br/>Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie sporządziła na rzecz jednostek administracji samorządowej lub rządowej po co najmniej 1-nej opinii prawnej w następującym zakresie:<br/>1) ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>2) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,<br/>3) ustawy o pomocy społecznej,<br/>4) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,<br/>5) ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,<br/>6) ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>7) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,<br/>8) ustawy o sporcie,<br/>9) ustawy Kodeks pracy,<br/>10) ustawy Karta Nauczyciela,<br/>11) ustawy Prawo oświatowe,<br/>12) ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,<br/>13) ustawy o gospodarce nieruchomościami,<br/>14) ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.<br/><br/>Opinie te musiały być sporządzone w przeciągu maksymalnie 12 miesięcy licząc wstecz od dnia opublikowania niniejszego postępowania. Opinie sporządzone po dniu opublikowania niniejszego postępowania nie będą oceniane.<br/><br/>Część II: Obsługa prawna wydziałów BOI, BR, AB, KD, KM, ŚR, UK i ZA w latach 2025-2027<br/><br/>A. W zakresie prowadzenia obsługi prawnej:<br/>Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie w ciągu ostatnich 5 lat:<br/>1) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych w jednostce zobowiązanej do stosowania Prawa zamówień publicznych,<br/>2) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w starostwie powiatowym lub mieście na prawach powiatu w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego w oparciu o Prawo budowlane,<br/>3) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>4) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w gminach lub powiatach lub miastach na prawach powiatu w zakresie ustaw związanych z ochrona środowiska.<br/><br/>B. W zakresie wydawania opinii:<br/>Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie sporządziła na rzecz jednostek administracji samorządowej lub rządowej po co najmniej 1-nej opinii prawnej w następującym zakresie:<br/>1) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,<br/>2) ustawy o ochronie przyrody,<br/>3) ustawy o samorządzie gminnym,<br/>4) ustawy Kodeks pracy,<br/>5) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>6) ustawy o odpadach,<br/>7) ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,<br/>8) ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>9) ustawy Prawo o ruchu drogowym,<br/>10) ustawy o transporcie drogowym,<br/>11) ustawy o kierujących pojazdami,<br/>12) ustawy Prawo energetyczne,<br/>13) ustawy o elektromobilności,<br/>14) ustawa kodeks cywilny,<br/>15) rozporządzeń wydanych na podstawie ustawy pzp,<br/>16) ustawy o ochotniczych strażach pożarnych.<br/><br/>Opinie te musiały być sporządzone w przeciągu maksymalnie 12 miesięcy licząc wstecz od dnia opublikowania niniejszego postępowania. Opinie sporządzone po dniu opublikowania niniejszego postępowania nie będą oceniane.<br/><br/>Ciąg dalszy w pkt.5.8): Wykaz przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/><br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma prze-pisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, orga-nem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.<br/><br/>- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/><br/>- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ.<br/><br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 7a - dla części I, 7b - dla części II, 7c - dla części III do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz zawiera usługi, w wykonaniu których wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy,<br/><br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 8a - dla części I, 8b - dla części II, 8c - dla części III do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Ciąg dalszy pkt 5.4): Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>Część III: Obsługa prawna wydziałów AUD, BRM, ED, FS, KS, KSP, PO, NA i ZD w latach 2025-2027<br/><br/>A. W zakresie prowadzenia obsługi prawnej:<br/>Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie w ciągu ostatnich 5 lat:<br/>1) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie tworzenia projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz jej zmian dla jednostki samorządu terytorialnego.<br/>2) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie opracowania uchwały budżetowej miasta na prawach powiatu oraz jej zmian, a także sprawozdawczości budżetowej.<br/>3) prowadziła kompleksową obsługę prawną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie spraw związanych z nadzorem właścicielskim w jednostkach administracji samorządowej posiadających spółki z większościowym udziałem jst, których główne przedmioty działania obejmują co najmniej dwa z następujących zagadnień:<br/>a) budownictwo mieszkaniowe,<br/>b) prowadzenie inwestycji,<br/>c) energetyka cieplna,<br/>d) medycyna,<br/>e) sport,<br/>f) telekomunikacja,<br/>g) wodociągi i kanalizacja,<br/>h) transport publiczny,<br/>i) gospodarowanie odpadami,<br/><br/>B. W zakresie wydawania opinii:<br/>Wykonawca, który ubiega się o zamówienie musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która łącznie sporządziła na rzecz jednostek administracji samorządowej lub rządowej po co najmniej 1-nej opinii prawnej w następującym zakresie:<br/>1) ustawy o samorządzie gminnym lub ustawy o samorządzie powiatowym<br/>2) ustawy o podatku od towarów i usług,<br/>3) ustawy o finansach publicznych,<br/>4) ustawy o rachunkowości,<br/>5) ustawy ordynacja podatkowa,<br/>6) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,<br/>7) ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.<br/>8) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,<br/>9) ustawy o podatku rolnym,<br/>10) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi),<br/>11) pomocy publicznej,<br/>12) związanym z procedurą realizacji projektów dofinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi.<br/>13) udzielania dotacji,<br/>14) ustawy o zasadach kształtowania wynagrodzeń osób kierujących niektórymi spółkami,<br/>15) kodeks spółek handlowych,<br/>16) ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym,<br/>17) ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,<br/>18) ustawy o gospodarce komunalnej,<br/>19) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,<br/>20) ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>21) ustawy Karta nauczyciela,<br/>22) ustaw i aktów wykonawczych regulujących sposób realizacji zadań administracji samorządowej.<br/><br/>Opinie te musiały być sporządzone w przeciągu maksymalnie 12 miesięcy licząc wstecz od dnia opublikowania niniejszego postępowania. Opinie sporządzone po dniu opublikowania niniejszego postępowania nie będą oceniane.<br/><br/>Uwaga:<br/>Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.<br/><br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 7 wzoru umowy/istotnych postanowień umowy - ZAŁĄCZNIK NR 6a - dla części I, 6b - dla części II, 6c - dla części III do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) oferta powinna być sporządzona czytelnie, na formularzu oferty o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SWZ. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia. Wszelkie wymagane dokumenty stanowią załączniki do oferty.<br/>UWAGA:<br/>W związku z tym, że Zamawiający udostępnia Wykonawcom własny &#34;Formularz oferty&#34; (tj. nie za pośrednictwem interaktywnego &#34;Formularza ofertowego&#34;, który umożliwia Platforma e-zamówienia), podczas czynności składania oferty może pojawić się komunikat o następującej treści: &#34;Czy chcesz kontynuować? Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik [w tym miejscu pojawia się nazwa pliku] nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie.&#34; W takim przypadku należy wybrać opcję &#34;Tak, chcę kontynuować&#34;.<br/>2) wraz z ofertą należy złożyć:<br/>a) upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo,<br/>b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SWZ (wyłącznie w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby),<br/>c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ (dotyczy wyłącznie podmiotów występujących wspólnie, np. konsorcjum, spółka cywilna),<br/>d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1) SWZ.<br/><br/>3) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com