JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/0053991901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych i SOK-O/Lublin ul. Zana 36 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 00001775600442</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tomasza Zana 36-38C</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-601</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ZAP_Lublin@zus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenia społeczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych i SOK-O/Lublin ul. Zana 36 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4129201a-1b72-43a2-8c58-fbcf0656e221</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00539919</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00462487/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych i SOK-O/Lublin ul. Zana 36</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=74565358 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Z uwagi na potrzebę ochrony informacji chronionych, Zamawiający, działając w oparciu o art. 18 ust.4 ustawy PZP, zastrzega jako informacje o poufnym charakterze część dokumentacji projektowej zawierającej rzuty poszczególnych kondygnacji budynku Oddziału ZUS w Lublinie położonego przy ul. T. Zana 36, stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia. <br/>W związku z powyższym Zamawiający nakłada na Wykonawców obowiązek zachowania poufności treści tych dokumentów.<br/> <br/>Dokumenty te zostaną udostępnione Wykonawcom na zasadach opisanych poniżej. <br/><br/>1)	W celu przygotowania oferty Zamawiający udostępni Wykonawcom poufną część OPZ, w zakresie danej części zamówienia, po złożeniu wniosku (według wzoru Załącznika nr 13 do SWZ) o udostępnienie utajnionej części opisu przedmiotu zamówienia, oraz złożeniu Oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy informacji stanowiących tajemnicę Zamawiającego (zwane dalej oświadczeniem o zachowaniu poufności), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 14 do SWZ. <br/>2)	Udostępnienie dokumentów, nastąpi w siedzibie Zamawiającego lub poprzez przesłanie zaszyfrowanego pliku, za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu przekazania podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia o poufności. Następnie hasło do pliku Zamawiający przekaże innym kanałem komunikacyjnym (telefon - SMS) do osoby wskazanej przez Wykonawcę. <br/>3)	Udostępnienie dokumentów nastąpi na równych zasadach oraz w odniesieniu do wszystkich Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o poufności. <br/>4)	Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo osoba umocowana (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione, składa wniosek wraz z oświadczeniem za pośrednictwem Platformy zakupowej SmartPZP (poprzez funkcjonalność zadawania pytań), na której prowadzone jest postępowanie.<br/>5)	Oświadczenie składane w formie elektronicznej winno być podpisane podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowanym podpisem elektronicznym „e-dowód”) osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy. <br/>6)	Wykonawcy, od momentu opublikowania niniejszego postępowania, mają możliwość wystąpienia do Zamawiającego o udostępnienie utajnionych dokumentów zgodnie z opisaną procedurą. <br/>7)	Zamawiający uzna, że Wykonawcy mieli możliwość zapoznania się z dokumentami, do 5 dnia roboczego, liczonego od dnia publikacji postępowania. <br/>8)	Wykonawcy, działając z należytą starannością, powinni złożyć wniosek wraz z oświadczeniem o poufności niezwłocznie po publikacji postępowania, aby mieć możliwość zapoznania się z ww. dokumentami. <br/>9)	Zwłoka Wykonawcy w złożeniu wniosku i oświadczenia o poufności nie może stanowić podstawy domagania się o wydłużenie terminu składania ofert.<br/>10)	Dokumentacja projektowa może zostać wykorzystana jedynie w celu sporządzenia i złożenia oferty w niniejszym postępowaniu lub w przypadku wyboru oferty, jako najkorzystniejszej do celów realizacji przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania<br/>zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, dostępną pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korespondencja elektroniczna odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, dostępną pod adresem:<br/>https://portal.smartpzp.pl/zus, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.<br/>Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, odbierania i wysyłania korespondencji elektronicznej zostały<br/>określone w Rozdziale XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:<br/>1)	wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>2)	wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>3)	pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),<br/>4)	członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),<br/>5)	osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) - Centrala: ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa.<br/>2)	Zakład Ubezpieczeń Społecznych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. <br/>Może się Pani/Pan z nim kontaktować we wszystkich sprawach, które dotyczą przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych <br/>z przetwarzaniem danych:<br/>− listownie na adres:<br/>Inspektor Ochrony Danych<br/>ul. Szamocka 3, 5<br/>01‐748 Warszawa<br/>− przez e‐mail: ODO@zus.pl <br/> − za pośrednictwem e - ZUS<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udzielenia przedmiotowego zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów ustawy.<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>3.	Zamawiający informuje, że posiada Pani/Pan: <br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/><br/>Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie. Treść oświadczenia została zawarta w Formularzu „Oferta Wykonawcy” stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">200000.271.10.2024-ZAP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 2756191,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 328373,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie systemu klimatyzacji, instalacji sterowania klimatyzacją, oraz instalacji kontaktronów w budynku Oddziału ZUS w Lublinie Zana 36, w pomieszczeniu SOK oraz w pokojach biurowych.<br/>Ponadto zamówienie obejmuje swoim zakresem utrzymanie zamontowanych instalacji klimatyzacyjnych, zainstalowanych urządzeń i systemów oraz wykonanych instalacji w stałej sprawności technicznej w okresie gwarancji.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45350000-5 - Instalacje mechaniczne</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45314310-7 - Układanie kabli</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>1)	Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia „C” – 60%<br/>Powyższemu kryterium Zamawiający przypisał następujące znaczenie:<br/>Waga [%] - 60%<br/>Liczba punktów – 60<br/>Sposób oceny wg wzoru:<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/><br/>C = (Cn / Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny;<br/>Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert;<br/>Co – cena oferty ocenianej (brutto).<br/>60 % - waga procentowa ocenianego kryterium (60% = 60 pkt);<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 60.<br/>Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza „Oferta Wykonawcy” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy.<br/>W celu porównania złożonych ofert, Zamawiający weźmie pod uwagę cenę całkowitą brutto za wykonanie zamówienia. <br/><br/>2)	Okres gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia „G”– 40 %<br/>Powyższemu kryterium Zamawiający przypisał następujące znaczenie:<br/>Waga [%] - 40%<br/>Liczba punktów – 40<br/>Sposób oceny wg wzoru:<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/><br/>Sposób oceny:<br/>W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia” zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza „Oferta Wykonawcy” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy:<br/><br/>Punktacja przyznawana będzie odpowiednio:<br/>36 miesięcy – 0 pkt<br/>37 – 42 miesięcy – 10 pkt<br/>43 - 48 miesięcy – 20 pkt<br/>49 - 54 miesięcy – 30 pkt<br/>55 - 60 miesięcy i więcej – 40 pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 40.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy od dnia przez strony protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń. <br/><br/>Oferty z krótszym niż przyjętym przez Zamawiającego okresem gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia, zostaną odrzucone, jako nieodpowiadające treści SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje minimalny 36-cio miesięczny okres gwarancji.<br/><br/>Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Okres gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia (G)”.<br/><br/>Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.<br/><br/>3.	Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:<br/>1)	Zamawiający dokona całkowitej oceny końcowej oferty wg poniższego wzoru:<br/>O=C+ G<br/>gdzie:<br/>O – suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria wymienione powyżej;<br/>C – ocena punktowa uzyskana w kryterium „Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia”<br/>G - ocena punktowa uzyskana w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia”<br/><br/>2)	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3)	Za najkorzystniejszą Ofertę, zostanie uznana ta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów oceny ofert. <br/>4.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. <br/>5.	W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ppkt.4, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.<br/>6.	Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące:<br/>a)	posiadanego doświadczenia: <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył: <br/>- co najmniej jedną robotę budowlaną, w budynku użyteczności publicznej , w zakres której wchodziły roboty polegające na montażu systemu schładzania pomieszczeń wraz z instalacją sterowania klimatyzacją oraz instalacją kontaktronów, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) 00/100). <br/><br/> Przez „budynki użyteczności publicznej&#34; należy rozumieć obiekty zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1225) tj. budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.<br/><br/>b)	osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji osoby, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi oraz które posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego tj.:<br/>	co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy -kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (określone obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych) posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.<br/>	co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (określone obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych) posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.<br/>	co najmniej 1 osobą posiadającą aktualny Certyfikat dla personelu wydany na podstawie art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 2065);<br/>	co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia (świadectwa kwalifikacyjne) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV (grupa 1) na stanowisku eksploatacji „E” wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022r. poz. 1392 z późn. zm.)<br/>	co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia (świadectwa kwalifikacyjne) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV (grupa 1) na stanowisku dozoru „D” wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022r. poz. 1392 z późn. zm.).<br/><br/>UWAGA 1:<br/>Jeżeli roboty budowlane obejmowały większy zakres niż wskazany w warunku, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.4 lit.a, Wykonawca winien wykazać tę część (obejmującą przedmiot zamówienia), która pozwala spełnić warunek udziału w niniejszym postępowaniu. <br/>Przez wartość jednej roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych robót w ramach jednej umowy.<br/>UWAGA 2: <br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie. Jeżeli w dniu zawarcia umowy o zamówienie publiczne NBP nie publikowało informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP publikowało ww. informacje.<br/>UWAGA 3: <br/>Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę posiadającą kilka wymaganych uprawnień, o których mowa w pkt. 1 ppkt.4 lit.b.<br/>UWAGA 4: <br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane/usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ).<br/><br/>2.	Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową, może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/><br/>3.	Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024, poz. 507).<br/><br/>4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę oraz przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych części zamówienia.<br/>Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć<br/>Podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.<br/>Zamawiający nie będzie badał, czy zachodzą wobec Podwykonawcy, niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby,<br/>podstawy wykluczenia wskazane przez Zamawiającego.<br/><br/>5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia (sporządzone według wzoru załącznika nr 11 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw<br/>wykluczenia :<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ;<br/>b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami<br/>lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat<br/>tych należności;<br/>d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>e) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, sporządzonego według wzoru<br/>stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowe dokumenty<br/>o których mowa w pkt.1 ppkt. a-e składa osobno każdy Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw<br/>wykluczenia.<br/>3. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podmiotów udostępniających zasoby na warunkach określonych w art. 118 ust.1<br/>Ustawy PZP, przedmiotowe dokumenty, o których mowa w pkt.1 ppkt. b-e składa każdy z tych podmiotów, w celu wykazania braku<br/>istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.<br/>4. W przypadku Wykonawców zagranicznych stosuje się postanowienia Rozdziału XIII pkt.7 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy<br/>Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Oświadczenie należy złożyć wg. wymogów załącznika nr 5 do SWZ<br/>2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na<br/>potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych (sporządzony według wzoru Załącznika nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty w odniesieniu do warunku<br/>określonego w Rozdziale X pkt. 1 ppkt 4 lit.a SWZ,<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według wzoru Załącznika Nr 8 do SWZ - w odniesieniu<br/>do warunku określonego w Rozdziale X pkt. 1 ppkt 4 lit.b SWZ.<br/>c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie<br/>spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca wraz z Ofertą zobowiązany jest złożyć:<br/>1)	oświadczenie wstępne Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia*/Podmiotu udostępniającego zasoby*, o którym mowa w Rozdz. XIII pkt.1 ppkt.1przygotowane wg wzorów stanowiących załączniki nr 3 i 3A do SWZ;<br/>*jeżeli dotyczy;<br/>2)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3)	zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów tych podmiotów na podstawie art. 118 ustawy Pzp, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ;<br/>4)	pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – podpisanej przez mocodawcę lub notariusza. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)<br/>2.	Forma wadium<br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 419).<br/>3.	Termin i sposób wniesienia wadium<br/>1)	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale XVIII ust.1 SWZ i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>2)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>BANK PKO BP Nr konta: 47 1020 5590 0000 0902 9160 7012 <br/>z dopiskiem: „Wadium – postępowanie nr 200000.271.10.2024-ZAP – Klimatyzacja SOK Lublin”.<br/>Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu lub jego kopii.<br/>3)	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, skuteczne wniesienie następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>4)	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.2 ppkt. 2-4 niniejszego rozdziału, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>5)	Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.<br/>6)	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z dokumentu wadialnego powinno wynikać jednoznacznie, że zobowiązanie gwaranta obejmuje wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz obejmuje wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, wynikające z działania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7)	Niewniesienie wadium, wniesienie w sposób nieprawidłowy, nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w pkt 4 ppkt. 2 lit. c niniejszego rozdziału, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>4.	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>5.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.	W przypadku, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie określone w Rozdziale XIII pkt.1 ppkt.2 (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie stanowi podmiotowy środek dowodowy.<br/>7.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, określone w rozdz. XIII pkt.1(zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>8.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, określone w rozdz. XIII pkt.6 ppkt.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz w okolicznościach przewidzianych we wzorze projektowanych postanowień Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania aneksu przez obydwie strony<br/>umowy.<br/>Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy,<br/>zawierające opis proponowanych zmian i ich wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym (zaawansowanym podpisem elektronicznym e-dowód) za pośrednictwem platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-28 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>2. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów<br/>elektronicznych do oferty.<br/>9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.<br/>10. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy,<br/>11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których<br/>mowa w art.94 ustawy Pzp<br/>12. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzono wstępnych konsultacji rynkowych.<br/>13. Zamawiający informuje, iż nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.<br/>Przed przystąpieniem do złożenia oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje<br/>dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia i zapoznał się z terenem budowy oraz jego otoczeniem. Zamawiający<br/>informuje, że udział w wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty.<br/>Informacje dotyczące możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej zawarte są w Rozdz. V SWZ.<br/>14. Składanie Ofert w przedmiotowym postępowaniu odbywa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus.<br/>15. Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowanym<br/>podpisem elektronicznym e-dowód) za pośrednictwem platformy zakupowej. (Zaleca się format .pdf, .doc, .docx.)<br/>Szczegółowy opis przygotowania i składania ofert opisuje Rozdział XVI i XVIII SWZ.<br/>16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą) najpóźniej przed zawarciem umowy,<br/>zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% wartości brutto ceny<br/>ofertowej.<br/>17. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia placu budowy, mienia i robót budowlanych, z tytułu szkód, które mogą<br/>zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej (OC), na sumę gwarancyjną<br/>nie mniejszą niż wynagrodzenie umowne brutto wynikające z zawartej umowy.<br/>18. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowlano-montażowych (CAR/EAR) na sumę<br/>gwarancyjną nie mniejszą niż wynagrodzenie umowne brutto wynikające z zawartej umowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com